
Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET Sp. z o.o.
Magdalena Kozicka – z branżą eventową związana od 2007 roku. W agencji marketingu zintegrowanego Mea Group pracuje od niemal 4 lat, obecnie jako Project Director. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu. Na swoim koncie ma m.in.: realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Wcześniej związana z agencją eventową Łowcy Klimatów Premium Events. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull i innych.
1.1. Warsztat: Co już wiesz?
1.2. Definicja słowa event
1.3. Czym jest event marketing?
1.4. Rola i znaczenie szeroko rozumianych działań eventowych w strategii firmy
1.5. Podstawowe cele organizacji eventów
1.6. Grupy docelowe eventów i ich charakterystyka
1.7. Słownik: branżowe słówka, które musisz znać
2.1. Wydarzenia biznesowe
2.2. Wydarzenia kadrowe
2.3. Wydarzenia specjalne
2.4. Wydarzenia edukacyjne
2.5. Wydarzenia publiczne
2.6. Wydarzenia prywatne
2.7. Case Study: Najciekawsze realizacje ostatnich lat
3.1. Perspektywy rozwoju branży
3.2. Edukacja w branży
3.3. Gdzie szukać informacji – publikacje, portale, blogi (polskie i zagraniczne)
3.4. Targi i spotkania branżowe (polskie i zagraniczne)
3.5. Organizacje i stowarzyszenia branżowe
4.1. Dlaczego firmy zatrudniają event managerów?
4.2. Nazewnictwo zawodowe
4.3. Kompetencje event managera
4.4. Struktura agencji eventowej i specyfika branży
4.5. Kariera – możliwości zatrudnienia, CV
5.1. Warsztat: Brief – sondowanie potrzeb klienta
5.2. Przygotowanie koncepcji wydarzenia w oparciu o wyznaczone cele
5.3. Scenariusz – dynamika i budowanie emocji
5.4. Jak wybrać najlepszy termin na nasze wydarzenie?
5.5. Warsztat: Budowanie koncepcji eventu na bazie informacji uzyskanych od klienta – na podstawie prawdziwych, międzynarodowych realizacji
6.1. Sprawna komunikacja z klientem – jak „go” wyczuć?
6.2. Jak skutecznie zarządzać projektem eventowym?
6.3. Tworzenie zespołu eventowego i przydzielanie zadań
6.4. Programy ułatwiające nadzór nad projektem eventowym
6.5. Tworzenie kosztorysu – układ, przejrzystość, stawki VAT
6.6. Wynagrodzenie agencji
6.7. Dokumentacja eventu – plan operacyjny, harmonogram działań, agenda techniczna
6.8. Podsumowanie projektu i sposoby mierzenia jego efektywności
7.1. Sposoby wyszukiwania i weryfikacji kompetencji podwykonawców
7.2. Tworzenie zapytań ofertowych i briefowanie podwykonawcy
7.3. Praca z podwykonawcą – nauka negocjacji i komunikacji
7.4. Instruktorzy, hostessy, animatorzy
8.1. Lokalizacja pod event czy event pod lokalizację?
8.2. Gdzie i jak szukać lokalizacji pod wydarzenia?
8.3. Dobór miejsca w zależności od potrzeb organizatora
8.4. Na co zwracać uwagę wybierając lokalizację – czy ważne jest tylko położenie i standard?
8.5. Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy ws. obiektów hotelarskich
8.6. Warsztat: Poznajesz to miejsce?
8.7. Catering – głodny gość to zły gość
8.8. Umowa bazowa z firmą cateringową
8.9. Formy serwowania cateringu
8.10. Sanepid – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
8.11. Ciekawostki gastronomiczne, którymi zaskoczysz klienta
9.1. Scena – konstrukcje, podesty, zadaszenia itd.
9.2. Wizja – projektory, ekrany, plazmy, monitory, multimedia itd.
9.3. Dźwięk – nagłośnienie estradowe i konferencyjne, rodzaje mikrofonów itd.
9.4. Światło – oświetlenie konferencyjne, sceniczne i architektoniczne itd.
9.5. Efekty specjalne – systemy interaktywne, kurtyny wodne, mapping 3D itd.
9.6. Scenografia – sceniczna, multimedialna, konferencyjna, koncertowa, targowa
9.7. Aranżacje przestrzeni – od ustawienia stołów do projektów 3D
9.8. Przydatne aplikacje: Hootsuite, Asana, Canva i inne
9.9. Case Study: Przykłady ciekawych rozwiązań scenograficznych i wizualnych na każdy budżet
10.1. Dopasowanie atrakcji do grupy docelowej i charakteru wydarzenia
10.2. Czym można jeszcze zaskoczyć uczestników eventu?
10.3. Z kim przyjdzie nam współpracować – rynkowa oferta usług eventowych
10.4. Dokumentacja foto&video (wraz z umową bazową)
10.5. Gift bagi, materiały drukowane i rodzaje zaproszeń
10.6. Artyści i konferansjerzy – kogo wybrać i jak przebiega współpraca?
10.7. Zabezpieczenie eventu plenerowego – ochrona, ekipy porządkowe i medyczne
10.8. Tłumaczenia symultaniczne, konsekutywne i inne
10.9. Systemy rejestracji uczestników wydarzeń i systemy do głosowania
11.1. Ustawa o usługach turystycznych – kto może organizować wydarzenia?
11.2. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń
11.3. Zasady organizacji i bezpieczeństwo imprez masowych
11.4. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych
11.5. Hazard i gry losowe
11.6. Wykorzystanie wizerunku, prawa autorskie i ZAiKS
11.7. Ubezpieczenia firmy i klientów
11.8. Warsztat: Sytuacje kryzysowe – co zrobisz, gdy…
Certyfiakty, ankiety i mały teścik dla chętnych…
Koszt: 1250 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
*dla uczestników potrzebujących noclegu mamy zniżkę 25% od ceny dnia w Hotelu Sound Garden, z którego jest także dogodny dojazd do naszej sali (około 20 min. autobusem 175 lub linią S2 kolei miejskiej) – kod uprawniający do uzyskania zniżki uczestnik otrzymuje drogą mailową po wysłaniu formularza zgłoszeniowego. Do sali szkoleniowej, z uwagi na położenie w obszarze płatnego parkowania, polecamy dojazd komunikacją miejską lub taksówką.
Kupując to szkolenie możesz dostać w promocyjnej cenie kolejne szkolenie korzystając z naszych pakietów i oszczędzić nawet ponad 1000 zł!* ZOBACZ PAKIETY