Jak współpracować z fotografem eventowym? cz.1
Jak stworzyć idealny brief dla fotografa? O czym pamiętać zamawiając usługę fotograficzną? Co ustalić z klientem? W jakiej formie przekazać materiał zdjęciowy? Aspekty prawne a fotografia eventowa? Jak strategia komunikacji marki ma być odzwierciedlona w materiałach? Na te i inne pytania uzyskacie odpowiedź w tym materiale. Wytyczne w nim zawarte wskażą właściwą drogę działania wszystkim event
Czy potrzebny jest na brief?
Pisanie briefu bardzo często jest czynnością wypieraną przez inne bieżące priorytety korporacyjne, w konsekwencji czego, niejednokrotnie powstają szybko edytowane, oparte na historycznych materiałach opisy, nie w pełni przemyślane merytorycznie. Efektem błędnie lub chaotycznie napisanego briefu jest nietrafiona przez dostawców koncepcja lub budżet niemożliwy do zaakceptowania. Event Manager w korporacji zadaje sobie zatem pytanie jak podejść do
Jak skutecznie sprzedać event? cz.2
Anna Andrych z MasterBrand Group opowiada o prowadzeniu skutecznego procesu sprzedaży eventu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem. Dowiedz się, jak znaleźć sponsora i sprzedać pomysł na własne, unikalne wydarzenie lub kreatywną koncepcję, będącą odpowiedzią na brief klienta. Prowadząca: Anna Andrych - Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc
Jak skutecznie sprzedać event? cz.1
Anna Andrych z MasterBrand Group opowiada o prowadzeniu skutecznego procesu sprzedaży eventu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem. Dowiedz się, jak pozyskać sponsora i sprzedać pomysł na własne, unikalne wydarzenie lub kreatywną koncepcję, będącą odpowiedzią na brief klienta. Prowadząca: Anna Andrych - Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc
Making-of Event Online Support
Relacja z kręcenia pierwszej części bezpłatnych szkoleń online dla branży eventowej – otwarcie projektu Event Online Support! Co tydzień będziemy serwować Wam kolejną dawkę wiedzy od ekspertów branży eventowej. Część z nich to przyjaciele firmy, a część to nasi trenerzy, z którymi możecie spotkać się na szkoleniach. Mamy nadzieję, że projekt będzie dla Was interesujący, a
Case Study: ING Konferencja roczna 2012
Tytuł projektu: ING Konferencja roczna 2012 Nazwa Agencji: endorfina events Nazwa Klienta: ING Usługi Finansowe S.A. Kategoria Projektu: Konferencja/Kongres Liczba uczestników: 500 Lokalizacja: ATM Studio w Warszawie Termin realizacji: Grudzień 2012 Jak co roku w grudniu, ING Finansowe S.A. zorganizowało dla swoich pracowników Konferencję Roczną. Za produkcję edycji 2012 odpowiedzialna była agencja endorfina events. Konferencja roczna ING Finansowego to wydarzenie przeznaczone dla 500
Zarządzanie projektem eventowym
Event to wydarzenie ukierunkowane na osiągnięcie określonego celu. Jest jednym z narzędzi marketingowych, zdobywających sobie coraz większą rzeszę zwolenników. Firmy, które organizują lub zlecają organizację profesjonalnych wydarzeń specjalnych znają wartość bezpośredniego dotarcia do swojego otoczenia biznesowego, możliwego dzięki wykorzystaniu tego narzędzia. Cele, w osiągnięciu których może pomóc organizacja eventu, są różnorakie i determinują rodzaj planowanego wydarzenia. Wśród
Organizacja eventu od strony prawnej
Kiedy wpadamy na pomysł organizacji eventu lub dostajemy zlecenie jego organizacji od klienta, rzadko jesteśmy w stanie precyzyjnie przewidzieć ostateczny zakres prac i kosztów, które będą z tym związane. Najczęściej przyczyną takiego stanu są niespodziewane wydatki i dodatkowy nakład pracy, spowodowane wydarzeniami, których przewidzieć nie sposób, ale których skutki można często ograniczyć zawierając precyzyjne umowy, dostosowane
Aranżacja przestrzeni
Czyste cztery ściany, zabytkowa kamienica czy hala fabryczna – jeszcze kilka lat temu klientom wystarczała po prostu ciekawa przestrzeń na organizację wydarzenia – dziś, dobry event, nie obejdzie się bez odpowiedniej aranżacji. Podstawowe scenograficzne know-how jest niezbędne każdemu event managerowi. Aranżacja niejednokrotnie warunkuje sukces eventu i ma szczególne znaczenie w przypadku wydarzeń o charakterze rozrywkowym, które
Wespół w zespół
Dobry brief, świetny pomysł na event i angażująca formuła to wskaźniki, które często są brane pod uwagę przy ocenie skuteczności wydarzenia. Warto jednak pamiętać, że elementem, od którego zależy najwięcej, jest zespół, który tworzy imprezę. To jego umiejętności przekładają się na efekt finalny. Ten doraźny i ten długoterminowy. Stworzenie efektywnego zespołu eventowego jest sporym wyzwaniem. Sprawne zarządzanie
Podwykonawca – silne ogniwo w łańcuchu eventowym
Fotograf, animator, konferansjer, scenograf, artyści, prelegenci, hostessy, grafik, drukarnia, catering, technika, ochrona… Firmy małe, średnie i duże. Kim są? Jak się z nimi pracuje i jak ważni są w łańcuchu zleceń od eventu po realizację? Jakie łączą nas z nimi relacje? Gdzie pojawiają się tarcia, a gdzie trzeba odpuścić, aby zyskać? Jak grać, aby razem wygrywać? Wygooglować
Od potrzeby biznesowej do przetargu
Kto odpowiada za zakupy usług MICE? Ile czasu zajmują przetargi? Do ilu firm wysyłane są zapytania? Czy firmy ograniczają wydatki na eventy? Sprawdziliśmy, jak zmienia się organizacja wydarzeń w firmach. Organizacja wydarzeń jest stałym elementem działalności firm. Jest narzędziem wykorzystywanym do osiągania określonych celów. Działy sprzedaży używają wydarzeń do wsparcia działań handlowych. Organizują wydarzenia specjalne i wyjazdy