fbpx

News

  /  News (Page 3)

Serwisy społecznościowe przyciągają każdego dnia miliony użytkowników, którzy chcą podzielić się z resztą świata swoimi przemyśleniami, wrażeniami i emocjami. Komentowanie i „lajkowanie” postów to bardzo popularny sposób wyrażania opinii w wirtualnym świecie. A gdyby tak przenieść taką możliwość do „realu”, umożliwiając uczestnikom wydarzeń ocenianie miejsc, osób i atrakcji w czasie rzeczywistym, i to bez użycia komputera

Dostępność szerokopasmowego internetu i inteligentnych urządzeń wzmaga oczekiwania konsumentów względem jakości sieci. Jednak aż 60% użytkowników smartfonów ma problemy z siecią conajmniej raz w tygodniu - wynika z badań firmy Ericsson. Sytuacja staje się jeszcze gorsza, gdy w trakcie imprez masowych ogromna liczba smartfonów łączy się z tą samą stacją bazową. Nie bez przyczyny stadion, zdaniem

Kilkunastoosobowy zespół roboczy, dziesiątki spotkań, ogromne inwestycje, wszystko dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Można więc zaczynać. Rusza e-mailing, akcje bannerowe oraz FunPage na portalu społecznościowym. Mogłoby się zdawać, iż wszystko idzie zgodnie z planem, gdyż zainteresowanie eventem jest ogromne – niestety strona rejestracyjna pokazuje komunikat „Error 503”, czyli przeciążenie serwera. Czasami lokalna infrastruktura lub tradycyjny hosting to

Koncepcja technologiczna Chciałbym się skupić na zagadnieniu samoobsługi, która ma dla nas szersze znaczenie niż check-in i check-out. Oczywiście efekt końcowy, jaki otrzymuje nasz gość w elektronicznym kiosku, jest podstawą tego typu serwisu. System ma być czytelny – potwierdzenie danych wprowadzonych podczas rezerwacji; intuicyjny – kolejne korki podczas zameldowania wynikają z siebie i są oczywiste; szybki –

Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Webex, Foursquare i wiele, wiele innych. Te narzędzia coraz częściej wywołują duże podekscytowanie u klientów. Podczas rozmów dotyczących przygotowania imprezy słyszymy: „Proszę o rozwinięcie koncepcji w oparciu o Social Media - musimy zbudować zasięg imprezy“, „Social Media może zastąpić PR eventu!“, „Wszyscy to teraz robią!“. Mierz siły na zamiary, czyli co za dużo,

Kwiaty, podobnie jak farby, tkaniny, kamień czy drewno to materiał plastyczny, który można formować i pracować nim, oddając przy tym emocje, uczucia, grę świateł, kolorów i faktur. W zależności od okazji i charakteru wydarzenia można za pomocą materiału roślinnego stworzyć dowolną scenerię, podkreślić bajkowy charakter wnętrz, bankietowy szyk czy powagę spotkania biznesowego. Pierwszym i najważniejszym etapem jest

Czy zastanawialiście się kiedyś, co pozostaje po zrealizowanym evencie? Oprócz niezapomnianych przeżyć, które z biegiem czasu zaczną się zacierać w pamięci gości, pozostaje dokumentacja fotograficzna. To, jak event wygląda „w obrazku”, często decyduje jak jest odbierany i oceniany przez uczestników i organizatorów. Czy zawsze o tym pamiętamy? W poniższym artykule, nieco na przekór, pokażemy jakie działania wpływają

Odkąd Thomas Edison opatentował w 1879 roku żarówkę elektryczną, funkcja sztucznego oświetlenia ewoluowała od podstawowej walki z mrokiem i wampirami, przez podniesienie bezpieczeństwa na ulicach miast, aż do aranżacji światłem wszelkich przestrzeni zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków i pomieszczeń. Same źródła światła również uległy urozmaiceniu – dawno już Edisonowska żarówka przestała być ich najbardziej

XXI wiek to epoka rozwoju scenografii multimedialnej - ta tradycyjna coraz częściej odchodzi do lamusa. Dziś światem rządzi obraz. Multimedia sprawiają, że scenografia żyje, jest atrakcyjna i może kreować nastrój zgodnie z potrzebą chwili. Ogromną zmianę można dostrzec w zakresie stosowania scenografii – zdecydowanie nie jest już tylko elementem sceny… Dzięki nowoczesnym urządzeniom, zabiegami scenograficznymi obejmuje

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła