fbpx

Event Manager PRO

Event Manager PRO

Jesteś tutaj:     /  Szkolenia online  /  Event Manager PRO
Kategorie:
Najbliższy termin:
od 13 listopada do 12 grudnia dostępne miejsca
Cena: od 1590zł

Organizuj eventy
- efektywne i efektowne

Dołącz do nowego projektu szkoleniowego Event Manager PROTM – zyskaj ponad 50 godzin szkoleń z ekspertami w dziedzinie organizacji wydarzeń i rozwijaj się w branży, w której nie można się nudzić!

Kup szkolenie w przedsprzedaży i oszczędź nawet tysiąc złotych!

Event Manager PRO trenerzy

Liczba miejsc w przedsprzedaży jest ograniczona

Ile czasu zostało do końca przedsprzedaży?

Co otrzymasz dołączając do kursu Event Manager PRO?

JEDYNE TAKIE SZKOLENIE
Spotkasz się aż 9 razy z 9 ekspertami w organizacji wydarzeń – to aż 54 godziny cennych informacji i praktycznych wskazówek!

WARTOŚCIOWY CERTYFIKAT
Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.

DOSTĘP DO NAGRAŃ
Nie pasuje Ci termin? Weekendowe obowiązki domowe lub urlop? Możesz wybrać opcję zawierającą nagrania z kursu i obejrzeć je w wygodnym dla Ciebie momencie.

OFERTY PRACY
Prowadzimy grupę na Facebook’u i Linkedin “Kariera Event Managera”, na której jest 13 tysięcy osób i kilka-kilkanaście ofert pracy tygodniowo – możesz dołączyć do niej już dziś.

TRENERZY Z 10-20 LETNIM DOŚWIADCZENIEM
Do projektu zaprosiliśmy trenerów z ogromnym doświadczeniem, pracujących w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym i znających ten “świat” od podszewki.

PRAKTYCZNE PORADY
Poza bardzo potrzebną teorią zyskasz także praktyczne wskazówki od osób, które pracują ze znanymi artystami przy największych imprezach w kraju.

Dla kogo jest szkolenie Event Manager PRO?

👩‍💻  Pracowników korporacji odpowiedzialnych za event marketing i organizację wydarzeń firmowych, którzy chcą znać zasady organizacji eventów, przygotowywać briefy, skutecznie współpracować z agencjami lub samodzielnie prowadzić projekty eventowe.

👨‍💻 Pracowników agencji eventowych, marketerów i freelancerów – osób, które samodzielnie realizują projekty eventowe i chcą to robić skuteczniej oraz poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania wydarzeń, pracy z dostawcami czy tworzenia ofert.

👩‍🎓 Początkujących, którzy marzą o ciekawej pracy w agencji eventowej lub własnej firmie tego typu, ale również dla doświadczonych, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę, zyskać nowych klientów oraz realizować jeszcze ciekawsze projekty.

🦸‍♂  Dla wszystkich, którzy marzą o wyzwaniach i zawodzie, który będzie ich pasją!

Informacje organizacyjne

🎙  Szkolenia prowadzimy z naszego studio poprzez platformę Zoom.

💻  Szkolenie online jest niemal identyczne jak szkolenie stacjonarne (poza faktem, że siedzisz wygodnie przed komputerem we własnym domu lub biurze) – pracujesz na żywo z prelegentem, widząc zarówno jego, jak i innych uczestników. W każdej chwili możesz zadać pytanie na czacie, a dodatkowo są przerwy na sesje pytań i odpowiedzi.

🏅  Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go po szkoleniu, w wersji polskiej i angielskiej, pocztą na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.

🗒  Zapewniamy materiały szkoleniowe w wersji PDF – otrzymasz je przed rozpoczęciem szkolenia, tak abyś mógł z nich korzystać w czasie wykładów i ćwiczeń (bez potrzeby przepisywania slajdów).

Podczas 237 szkoleń przeszkoliliśmy już 1924 osoby!

Plan spotkań

Szkolenia odbywają się w weekendy – jeśli to nie zawsze Ci odpowiada, to możesz wybrać wersję z dostępem do nagrań ze wszystkich sesji i obejrzeć je w dogodnym dla Ciebie momencie.

13 listopada 2021, sobota (09:00 – 15:00) / Sesja 1: Kariera Event Managera

14 listopada 2021, niedziela (09:00 – 15:00) / Sesja 2: Klient, sponsor, partner – nawiązywanie relacji i współpraca

20 listopada 2021, sobota (09:00 – 15:00) / Sesja 3: Dział kreatywny

21 listopada 2021, niedziela (09:00 – 15:00) / Sesja 4: Współpraca z dostawcami

27 listopada 2021, sobota (09:00 – 15:00) / Sesja 5: Technologie eventowe

28 listopada 2021, niedziela (09:00 – 15:00) / Sesja 6: Organizacja eventów online

4 grudnia 2021, sobota (09:00 – 15:00) / Sesja 7: Praca nad projektem krok po kroku

5 grudnia 2021, niedziela (09:00 – 15:00) / Sesja 8: Aspekty prawne organizacji eventów

12 grudnia 2021, sobota (09:00 – 15:00) / Sesja 9: Promocja eventów – co zrobić, aby o wydarzeniu było głośno?

Sesja 1 / Kariera Event Managera (6h)

  1. Branża eventowa

1.1. Jak działa rynek eventowy w Polsce i kto do niego należy – struktura rynku
1.2. Najważniejsze organizacje i stowarzyszenia branżowe oraz ich działalność
1.3. Standardy etyczne w branży spotkań
1.4. BONUS: wydarzenia i nagrody branżowe, szkolenia, studia, książki, magazyny, portale i blogi – gotowa lista źródeł pozyskiwania wiedzy (dodatkowy materiał PDF)

  1. Podstawowe informacje dotyczące eventów

2.1. Co to jest event, po co i dla kogo się go organizuje? Cele organizacji, grupy odbiorców, klasyfikacja wydarzeń
2.2. CASE STUDY: Przykłady różnych typów eventów (polskie i zagraniczne)
2.3. Najważniejsze definicje: event, incentive, event marketing, mice itp.
2.4. BONUS: słownik branżowych słów polskich i angielskich, które usłyszysz podczas realizacji, slang eventowy (dodatkowy materiał PDF)

  1. Kariera w branży eventowej

3.1. Perspektywy pracy w branży eventowej – jakie mamy opcje?
3.2. Różne charaktery i kompetencje na różne stanowiska – nie każdy musi być event managerem (omówienie czym zajmuje się producent, kreatywny, reżyser, realizator, stage manager, stagehand, tour manager, inspicjent, animator i wielu innych)
3.3. Przykładowe oferty pracy w różnych sektorach branży eventowej – omówienie wymagań, zarobków i zakresu obowiązków
3.4. Jak zacząć? Gdzie zdobywać wiedzę i doświadczenie? – planowanie kariery
3.5. Gdzie rozpocząć poszukiwania pracy oraz jak przygotować dobre CV?
3.6. Na jakie elementy zwraca uwagę rekruter?
3.7. BONUS: przykładowe CV z zaznaczonymi kluczowymi elementami (dodatkowy materiał PDF) oraz lista narzędzi ułatwiających tworzenie zawodowego życiorysu

Trener Właściciel Dorota Rogozińska Event Manager Training Group EMTG

Założycielka i osoba odpowiedzialna od początku za ofertę merytoryczną Event Manager Training Group. Przez 5 lat na stanowisku Dyrektora Marketingu w jednej z największych w Polsce firm oferujących techniczną obsługę eventów – Brill AV Media. Prowadzi bloga Event Manager News. Jest Przewodniczącą Rady Etyki Stowarzyszenia Branży Eventowej. Więcej o trenerach.

Sesja 2 / Klient, sponsor, partner
– nawiązywanie relacji i współpraca (6h)

  1. Pozyskiwanie klientów

1.1. Analiza naszej oferty i budowanie własnej marki
1.2. Działania i narzędzia wspomagające sprzedaż
1.3. Dobór zespołu handlowego
1.4. Gdzie i jak szukać nowych klientów?
1.5. Przetargi – brać udział czy nie?

  1. Sprzedaż eventu z briefu

2.1. Dopasowanie oferty do wymagań klienta – analiza potrzeb, marki/produktu i grupy docelowej
2.2. Jakie elementy powinny się znaleźć w briefie i o co warto dopytać, gdy dostaliśmy wytyczne od klienta?
2.3. BONUS: przykładowy brief dla klienta (dodatkowy materiał PDF)

  1. Sprzedaż eventu własnego, czyli kreowanie popytu na nową koncepcję
  1. Oferta i prezentacja pomysłu na wydarzenie

4.1. Podstawowe zasady dobrej oferty sprzedażowej
4.2. Zawartość merytoryczna oferty
4.3. Kosztorys – budowanie oferty finansowej, optymalizacja kosztów, komunikacja marży u klienta
4.4. Strona wizualna prezentacji oraz programy i aplikacje, które pomogą, jeśli nie mamy artystycznej natury 😉
4.5. Prezentacja oferty na spotkaniu – mowa ciała, przekazanie klientowi naszej idei
4.6. Skuteczne techniki negocjacji

  1. Współpraca z klientem

5.1. Najczęstsze problemy na linii agencja-klient
5.2. Najważniejsze elementy umowy agencja-klient, dzięki którym obie strony będą czuły się bezpiecznie
5.3. Budowanie trwałych i pozytywnych relacji – jak zyskać stałego klienta?
5.4. BONUS: przykładowa umowa między agencją a klientem (dodatkowy materiał PDF)

  1. Pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzenia

6.1. Wybór i pozyskanie sponsorów oraz partnerów, którzy pasują do planowanego wydarzenia – spójność wizji i misji
6.2. Określanie benefitów ze współpracy
6.3. Określanie pakietów sponsorskich
6.4. WARSZTAT: Najważniejsze elementy oferty i umowy sponsoringowej
6.5. CASE STUDY: Działania sponsoringowe podczas różnych eventów
6.6. Ambush marketing – czym jest i jak się przed nim chronić?

Trener Anna Andrych szkolenie sprzedaż oferty eventowej EMTG

Od ponad 18 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy miedzy zleceniodawcami a dostawcami. Zasiada jako juror w kapitule konkursu MP Power Awards. Więcej o trenerach.

Sesja 3 / Dział kreatywny (6h)

  1. Czym zajmuje się kreatywny?

1.1. Kreacja a produkcja
1.2. Kreacja a budżet

  1. Od briefu do pomysłu

2.1. WARSZTAT: Analiza briefu na potrzeby kreacji
2.2. Storytelling, storyboard, design thinking, moodboard, wizualizacje, referencje

  1. Jak dopasować wydarzenie do grupy docelowej

3.1. Określanie grupy docelowej naszego wydarzenia – jak tworzyć persony i o co w tym chodzi?
3.2. Jak odróżnić potrzeby klienta/marki od potrzeb grupy docelowej?
3.3. Czym jest Customer Journey?
3.4. Arkusz zagrożeń dla uczestnika
3.5. Jakich (pozytywnych lub negatywnych) emocji może doświadczać uczestnik wydarzenia?
3.6. CASE STUDY: Przegląd wybranych atrakcji dla różnych grup docelowych
3.7. Detale, które zapadną w pamięć uczestnikom wydarzenia

  1. Skąd czerpać inspiracje?

4.1. Branżowa baza inspiracji
4.2. Konkursy branżowe
4.3. Sztuka kształtuje nam duszę (fragm. Marek Grechuta)
4.4. WARSZTAT: Inspiracje wokół nas a motyw przewodni – znajdź inspirację w codziennym życiu

  1. Sprzedaż pomysłu na event

5.1. Jak przedstawiać pomysł, aby klient go sobie wyobraził?
5.2. Jak przekonać klienta do odważnych decyzji?
5.3. Brand experience: punkty styczności uczestnika z marką

  1. Czy zawsze trzeba podążać za trendami?

6.1. Na co aktualnie jest moda?
6.2. Przekroczenie granicy inspiracji = plagiat
6.3. Kreacja w czasach pandemii – jak uatrakcyjnić wydarzenie online?

Trener Ola Brzozowska kreacja w eventach EMTG

Creative Manager w agencji Imagine Nation. Poprzednio związana z agencją Plej, w której pracowała w produkcji i kreacji eventowej. W branży eventowej od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, jak i po stronie klienta. Specjalizuje się w kreowaniu wydarzeń od A do Z, najchętniej w połączeniu z innymi gałęziami marketingu. Więcej o trenerach.

Sesja 4 / Współpraca z dostawcami (6h)

  1. Sposoby wyszukiwania i weryfikacji kompetencji podwykonawców
  1. Praca z podwykonawcą – nauka negocjacji i komunikacji
  1. Kategorie dostawców, z którymi pracuje się przy eventach
  1. Podstawowe elementy briefu dla dostawcy
  1. Współpraca z lokalizacją / obiektem eventowym

5.1. Gdzie i jak szukać lokalizacji pod wydarzenia?
5.2. Na co zwracać uwagę wybierając lokalizację – czy ważne jest tylko położenie i standard?
5.3. Dodatkowe elementy briefu dotyczące lokalizacji
5.4. Najważniejsze elementy umowy organizator-lokalizacja
5.5. QUIZ: Poznajesz to miejsce?

  1. Współpraca z dostawcą cateringu

6.1. Na co zwrócić uwagę zamawiając catering – menu, liczba obsługi, elementy dodatkowe?
6.2. Sanepid – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
6.3. Dodatkowe elementy briefu dotyczące cateringu
6.4. Najważniejsze elementy umowy organizator-catering
6.5. CASE STUDY: Ciekawostki gastronomiczne, którymi zaskoczysz klienta

  1. Współpraca z fotografem & ekipą video

7.1. W jakim zakresie mamy prawa do używania zdjęć?
7.2. Rodzaje fotorelacji, materiały referencyjne, ułatwianie pracy ekipie foto&video
7.3. Dodatkowe elementy briefu dotyczące ekipy foto&video
7.4. Najważniejsze elementy umowy organizator-ekipa foto&video

  1. Współpraca z artystami i konferansjerami

8.1. Jak wybrać artystę/konferansjera i rozmawiać z jego managerem?
8.2. Rider hospitality, jako umowa obowiązująca organizatora
8.3. Przygotowanie scenariusza i wskazówek dotyczących występu
8.4. Dodatkowe elementy briefu dotyczące osób występujących na scenie
8.5. Najważniejsze elementy umowy organizator-artysta/prelegent

  1. Współpraca z hostessami, modelkami, animatorami, wolontariuszami, ochroną

9.1. Obsługa wydarzenia, jako jeden z głównych punktów styczności z uczestnikiem
9.2. Dodatkowe elementy briefu dotyczące firmy zatrudniającej personel
9.3. Najważniejsze elementy umowy organizator-personel

  1. Współpraca z firmami dostarczającymi atrakcje i elementy dodatkowe

10.1. Atrakcje uzupełniające, zaproszenia, gadżety, upominki – skąd czerpać pomysły?
10.2. Dodatkowe elementy briefu dotyczące atrakcji
10.3. Najważniejsze elementy umowy organizator-atrakcje

  1. Współpraca z firmami zapewniającymi scenografię i technikę eventową

11.1. Scenografia multimedialna, formy przestrzenne, dekoracje, meble, namioty
11.2. Jesteśmy wzrokowcami – jak przedstawić klientowi nasz pomysł?
11.3. Dodatkowe elementy briefu dotyczące techniki eventowej/scenografii
11.4. Najważniejsze elementy umowy organizator-technika eventowa/scenografia

  1. Współpraca ekip technicznych podczas realizacji wydarzenia, jak pogodzić wszystkich?
Trener Magdalena Kozicka szkolenie organizacja eventów EMTG

Z branżą eventową związana od 2007 roku, obecnie w agencji Imagine Nation, a wcześniej jako Project Director w Mea Group. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, PKP Intercity, mBank, PKO TFI S.A., Polpharma, Bank BGŻ, Jeronimo Martins Polska, Ambra, Adidas, Orange i innych. Więcej o trenerach.

Sesja 5 / Technologie eventowe (6h)

  1. Techniczne aspekty organizacji eventu

1.1. Wprowadzenie do istoty zagadnienia zabezpieczenia technicznego eventu
1.2. Wybór podwykonawcy na Twoje wydarzenie
1.3. Co musi wiedzieć firma techniczna, aby prawidłowo wycenić i zrealizować event?
1.4. Kreacja a budżet (eventy na zlecenie a wspólne tworzenie koncepcji przez agencję eventową i ekipę techniczną)
1.5. Wizualizacje – czy są potrzebne?
1.6. Bezpieczeństwo i wypadki podczas wydarzeń

  1. Konstrukcje sceniczne

2.1. Podesty, dachy, horyzonty, systemy kratownic
2.2. Możliwości techniczne obiektu – wysokość, dopuszczalne obciążenia, punkty podwieszenia, przyłącza energetyczne

  1. Nagłośnienie

3.1. Przygotowanie na podstawie charakteru imprezy i dokumentacji obiektu/terenu
3.2. Podstawowe informacje dotyczące nagłośnienia różnych rodzajów eventów – ciekawostki z życia realizatora
3.3. Mikrofony kablowe (dynamiczne i pojemnościowe)
3.4. Mikrofony bezprzewodowe (do ręki, nagłowne, do klapy)
3.5. Mikrofony konferencyjne (gooseneck, multifony)
3.6. Głośniki tradycyjne i systemy line array
3.7. Tłumaczenia symultaniczne
3.8. WARSZTAT: analiza rideru zespołu Hey

  1. Oświetlenie i efekty specjalne

4.1. Źródła światła, filtry, soczewki, systemy mieszania kolorów
4.2. Inteligentne oprawy oświetleniowe: ruchome głowy (SPOT, PROFIL, WASH, BEAM), naświetlacze ledowe
4.3. Efekty: gobo, dymy, stroboskopy, oświetlenie architektoniczne

  1. Multimedia

5.1. Podstawowe rodzaje złączy i kabli
5.2. Technologie wyświetlania obrazu
5.3. Rozdzielczość a proporcja obrazu
5.4. Dopasowanie rozmiaru ekranu i odległości projektora do audytorium
5.5. Rodzaje projekcji: przednia, tylna, wielkoformatowa (edgeblending, picture in picture)
5.6. Ekrany LED – jasność, rozdzielczość, odporność na warunki atmosferyczne, elastyczność
5.7. Procesory obrazu oraz serwery multimedialne i ich możliwości m.in.: projekcje 3D, projekcje 360 °, kluczowanie obiektów, warping, mapping, blending, tracking, powierzchnie interaktywne
5.8. CASE STUDY: najciekawsze realizacje w Polsce i na świecie, przykłady ciekawych rozwiązań na każdy budżet

  1. Elementy dodatkowe: animacje, grafiki, jingle
  1. Dokumentacja i formalności

7.1. Harmonogram prac a scenariusz wydarzenia
7.2. Na czym można, a na czym nie warto oszczędzać?

  1. Szanuj technicznego jak siebie samego

8.1. Efektywna współpraca między klientem a ekipą techniczną, czyli jak dbać o ludzi, którzy pracują na sukces Twojego wydarzenia
8.2. Najczęstsze nieporozumienia na linii organizator/uczestnik a ekipa techniczna

Trener Wojtek Kosiorek szkolenie technika eventowa EMTG

Realizator dźwięku, a także Dyrektor techniczny Brill AV Media Sp. z o.o. Przez ostatnie 18 lat współpracował z wieloma kluczowymi artystami polskiej sceny muzycznej, w tym między innymi zespołem HEY, Katarzyną Nosowską, Edytą Górniak, Andrzejem Piasecznym, Melą Koteluk, Adamem Sztabą, Dawidem Podsiadło, Natalią Przybysz, Edytą Bartosiewicz i Marią Peszek oraz realizował wiele festiwali muzycznych i programów telewizyjnych, takich jak Żywiec Męskie Granie, Opole, Sopot, Open’er Festival, Orange Warsaw Festival, Węgorzewo, Must Be The Music, X FACTOR. Więcej o trenerach.

Sesja 6 / Organizacja eventów online (6h)

  1. Nowy świat eventów online i eventów hybrydowych

1.1. Wprowadzenie – sytuacja na rynku
1.2. Podstawy i definicje, czyli jak to wszystko działa
1.3. Łącze internetowe i jego parametry
1.4. BHP pracy w sieci

  1. Streaming – omówienie wybranych platform: Youtube, Vimeo, Facebook, Twitch, Dacast, Clevercast

2.1. Główne funkcje, zalety, wady
2.2. Najważniejsze różnice między platformami
2.3. Którą platformę wybrać dla swojego eventu?

  1. Wideokonferencje i webinary – omówienie wybranych narzędzi: MS Teams, Google Meet, ClickMeeting, Zoom, Cisco Webex

3.1. Główne funkcje, zalety, wady
3.2. Najważniejsze różnice między narzędziami
3.3. Które narzędzie wybrać dla swojego eventu?

  1. Elementy eventu organizowanego w sieci – tworzenie wydarzenia online od podstaw

4.1. Jakich narzędzi potrzebujemy do realizacji eventu online (mikrofony, kamery, oświetlenie, oprogramowanie, promptery)?
4.2. Przygotowanie własnej sali konferencyjnej do prowadzenia transmisji
4.3. Briefowanie zewnętrznego studio, w którym chcemy zrealizować wydarzenie online
4.4. Briefowanie firmy technicznej, która ma realizować transmisję online we wskazanym przez nas miejscu
4.5. Kreacja vs. produkcja eventów online – czy możemy zrealizować wszystkie pomysły?
4.6. Dostosowanie wydarzenia do możliwości technicznych i percepcyjnych uczestników
4.7. Przygotowanie scenariusza eventu online
4.8. Sposoby uatrakcyjnienia eventu online (światło, multimedia, pokoje dyskusyjne, dodatkowe atrakcje angażujące uczestników)
4.9. Przygotowanie prelegenta / panelisty do transmisji online
4.10. Tłumaczenia symultaniczne w czasie konferencji online
4.11. Koncert online – czym różni się koncert na żywo od koncertu w sieci i jak go przygotować?
4.12. CASE STUDY – przykłady ciekawych wydarzeń online

  1. Platformy do eventów online: MEETING15, Coffe, Hopin 6
  1. Bezpieczeństwo i komfort uczestników wydarzenia online
  1. Bezpieczeństwo pokazywanych treści (ochrona praw autorskich, ochrona przed kopiowaniem)
  1. Omówienie możliwych problemów i zagrożeń oraz przykłady ich rozwiązania
Trener Tomek Kamiński szkolenie event online teoria praktyka EMTG

Specjalista ds. eventów z wieloletnim stażem, obecnie Key Account Manager Brill AV Media Sp. z o.o. Realizator projektów live i online, krajowych oraz międzynarodowych, z dużym doświadczeniem w zakresie obsługi technicznej. Kilkanaście lat doświadczeń w kreowaniu, projektowaniu i realizowaniu wydarzeń z powodzeniem wykorzystuje obecnie w pracy w studiu przy produkcji eventów online i hybrydowych. Więcej o trenerach.

Sesja 7 / Praca nad projektem krok po kroku (6h)

  1. Zarządzanie projektem eventowym i zespołem

1.1. Tworzenie zespołu eventowego i podział zadań
1.2. Planowanie produkcji, etapy pracy
1.3. Przydatne aplikacje do pracy w zespole m.in.: Asana, Nozbe, Trello, Teams…
1.4. Przydatne aplikacje ułatwiające pracę m.in.: Canva, Hootsuite, Pexels, Bit.ly…

  1. Budżet

2.1. Jak przygotować kosztorys, optymalizować koszty i unikać niedoszacowania?
2.2. Co powinien, a czego nie powinien zawierać kosztorys?
2.3. WARSZTAT: Analiza szczegółowego kosztorysu wydarzenia, zawierającego m.in. wyliczenie kilometrówek, diet, obsługi agencyjnej, logistyki, wynagrodzenie dostawców: scenografii, techniki, obiektu, cateringu i wielu innych
2.4. Wynagrodzenie agencji / formy rozliczeń – fee, ryczałt, marża
2.5. Negocjacje warunków finansowych z klientem i dostawcami

  1. Scenariusz

3.1. Agenda, scenariusz, harmonogram, szpigiel – jakie są różnice?
3.2. Różnice między scenariuszem dla agencji, a scenariuszami dla partnerów (np. konferansjer, ekipa techniczna)
3.3. Dynamika i dozowanie emocji
3.4. Przykładowe scenariusze różnych wydarzeń: festiwal, pokaz mody, gala itp.
3.5. WARSZTAT: Analiza szczegółowego (minuta po minucie) szpigla wydarzenia wraz z czasem montaży i demontaży

  1. Książka produkcyjna

4.1. Książka produkcyjna – co to jest i co powinno się w niej znaleźć?
4.2. WARSZTAT: Analiza zawartości przykładowej książki produkcyjnej

  1. Teczka pozostałych dokumentów związanych z organizacją eventu

5.1. Umowa bazowa agencja-klient
5.2. Porozumienie o zachowaniu poufności agencja-klient
5.3. Przykładowe briefy do podwykonawców (dostawców)
5.4. Umowy bazowe lub przykładowe zamówienia podpisywane z dostawcami: obiekt, catering, technika eventowa, scenografia, fotograf/ekipa video, hostessy/modelki, zespół/artysta, spiker zewnętrzny i inni
5.5. Przykładowy rider techniczny zespołu/artysty
5.6. Wzory wniosków ZAiKS potrzebne w celu uzyskania licencji na korzystanie z utworów
5.7. Lista rzeczy do zabrania na event (checklista)
5.8. Lista kontaktowa

  1. Zarządzanie ryzykiem – arkusz kryzysowy
  1. Podsumowanie projektu i raporty
Trener Magda Kozicka szkolenie organizacja eventów krok po kroku EMTG

Z branżą eventową związana od 2007 roku, obecnie w agencji Imagine Nation, a wcześniej jako Project Director w Mea Group. Na swoim koncie ma realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Realizowała projekty dla takich firm, jak: Bank Pekao S.A., Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, TAURON Polska Energia, PZU, Wyborowa, Calzedonia, Nationale Nederlanden, Lexus, Red Bull i innych. Więcej o trenerach.

Sesja 8 / Aspekty prawne organizacji eventów (6h)

  1. Kto może organizować imprezy?

1.1. Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych
1.2. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń na organizację wydarzenia

  1. Odpowiedzialność organizatora eventu

2.1. Odpowiedzialność cywilna i karna organizatorów wydarzeń
2.2. Ubezpieczenie firmy i uczestników eventu
2.3. Co powinno się znaleźć w regulaminie eventu?

  1. Kiedy wydarzenie podlega pod ustawę o imprezach masowych?

3.1. Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych
3.2. Podstawowe zasady organizacji imprez masowych

  1. Hazard i gry losowe

4.1. Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o grach hazardowych
4.2. Które elementy i atrakcje na wydarzeniu mogą być uznane za hazard?
4.3. Loterie, konkursy, podatki od nagród

    1. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych – ograniczenia w promocji

5.1. Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi oraz Ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych

  1. Dane osobowe, wizerunek, prawa autorskie

6.1. RODO w branży eventowej i marketingu (przetwarzanie danych uczestników, udział w konkursach, mailingi)
6.2. Wykorzystywanie wizerunku uczestników wydarzenia, prelegentów i artystów oraz logotypów w celu relacji z wydarzenia, promocji wydarzenia itp.
6.3. Jakie elementy wydarzenia mogą podlegać prawom autorskim?
6.4. Organizacje zbiorowego zarządzania prawami autorskimi np. ZAiKS
6.5. Własność intelektualna – jak chronić się przed nieuczciwą konkurencją i kopiowaniem naszych pomysłów?

  1. Umowy

7.1. Co może nas nieprzyjemnie zaskoczyć – pułapki prawne w umowach
7.2. Jak prawidłowo zabezpieczyć interesy obu stron (agencja-klient, organizator-dostawca)
7.3. Zapisy w umowach, o których łatwo zapomnieć
7.4. Kiedy możemy zerwać umowę z klientem lub dostawcą (np. odwołanie rezerwacji sali na wesele, istotna zmiana liczby uczestników konferencji w hotelu, siła wyższa, choroba głównego artysty, różnica między zaliczką a zadatkiem)
7.5. Czy jest różnica w odpowiedzialności cywilnoprawnej w zależności od rodzaju podpisanej umowy (B2B, zlecenie, dzieło, barter)?

  1. Reagowanie w przypadku sytuacji spornych
  1. WARSZTAT: Sytuacje kryzysowe – co zrobisz, gdy… (analiza przykładowych scenariuszy zdarzeń w trakcie dnia szkoleniowego)
Trener Bartłomiej Serafinowicz prawo w eventach EMTG

Adwokat warszawskiej izby adwokackiej, na stałe współpracujący z kancelarią LAWMORE Maciejewicz Jaraczewski sp.k. W swojej pracy zawodowej koncentruje się na zagadnieniach związanych z własnością intelektualną, w tym kwestiach praw autorskich, wizerunku oraz artystycznych wykonań. Dotychczas reprezentował przed sądami osoby z pierwszych stron gazet chroniąc ich interesy, w tym prawa do wizerunku oraz innych dóbr osobistych. Więcej o trenerach.

Sesja 9 / Promocja eventów – co zrobić, aby o wydarzeniu było głośno? (6h)

  1. Opracowanie strategii promocji wydarzenia

1.1. Po co Ci w ogóle strategia?
1.2. Jak się do tego zabrać?
1.3. Kreacja
1.4. Najważniejsze elementy strategii
1.5. Jak dobrać grupę docelową?
1.6. Harmonogram, budżet, analityka
1.7. Jakie narzędzia mogą Ci pomóc

  1. WARSZTAT: wybór grupy docelowej, tworzenie person
  1. Realizacja kampanii, etapy projektu, problemy i zagrożenia podczas realizacji projektu
  1. CASE STUDY: Przykłady ciekawych kampanii i ich analiza
  1. Spójna komunikacja, materiały graficzne i prasowe

5.1. Content event marketing – jak opowiadać o wydarzeniu, aby wzbudzić zainteresowanie?
5.2. Przygotowanie materiałów graficznych i materiałów video
5.3. Strona internetowa wydarzenia – najważniejsze elementy i pozycjonowanie
5.4. Teaser (zapowiedź) wydarzenia
5.5. WARSZTAT: Przygotowanie informacji prasowej

  1. Pozasieciowe możliwości promocji

6.1. Akcje specjalne
6.2. Ambient marketing
6.3. Współpraca z mediami – właściwa informacja do właściwych ludzi – radio, TV, lokalna prasa
6.4. Współpraca ze sponsorami, partnerami i patronami medialnymi
6.5. Wybór właściwych partnerów i ambasadorów wydarzenia
6.6. Współpraca z instytucjami publicznymi np. patronat miasta

  1. Kanały komunikacji w internecie

7.1. Facebook
7.2. Instagram
7.3. TikTok
7.4. Youtube
7.5. Linkedin
7.6. Influencerzy
7.7. Płatna promocja w SM

  1. Kryzys PR – co może pójść nie tak?
  1. Analiza i mierzenie efektów
  1. WARSZTAT: Tworzenie planu promocji w oparciu o różne kanały komunikacji
  1. Trendy w promocji wydarzeń – przewidywania na przyszłość
Trener Katarzyna Stokłosa szkolenie content event marketing EMTG

Początkowo pracowała jako dziennikarka prasowa i radiowa, później w dziale PR sieci Empik, gdzie następnie stworzyła i powołała do życia dział Content Marketingu, którym kierowała przez dwa lata. Obecnie zajmuje się marketingiem i promocją w wytwórni muzycznej Kayax (pierwsza w Polsce firma w branży muzycznej pracująca w modelu 360 stopni, czyli zajmująca się artystami na wszystkich poziomach ich działalności). Więcej o trenerach.

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

*Kolejność sesji może ulec zmianie.

Wybierz wersję dla Ciebie

Przedsprzedaż potrwa tylko do 27 października – liczba miejsc jest ograniczona.

Szkolenie online
(przedsprzedaż)

1590 zł

(po 27 października cena wzrośnie do 2290 zł – niższa cena tylko w przedsprzedaży)
*cena jest kwotą brutto, wystawiamy faktury

  • 54 godziny szkoleń (9 dni po 6h)
  • Materiały szkoleniowe PDF z każdej sesji
  • Certyfikat PL/ENG z numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej

Szkolenie online + nagrania
(przedsprzedaż)

1890 zł

(po 27 października cena wzrośnie do 2590 zł – niższa cena tylko w przedsprzedaży)
*cena jest kwotą brutto, wystawiamy faktury

  • 54 godziny szkoleń (9 dni po 6h)
  • Materiały szkoleniowe PDF z każdej sesji
  • Certyfikat PL/ENG z numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej
  • Dostęp do nagrań video z każdej sesji

Pytania i odpowiedzi

Nie znalazłeś wszystkich informacji? Zajrzyj na stronę FAQ, a w razie czego pisz na 👉 biuro@emtg.pl

Co o naszych szkoleniach piszą na Facebook'u?

Event Manager PRO opinie o szkoleniu EMTG
Event Manager PRO opinie o szkoleniu EMTG
Event Manager PRO opinie o szkoleniu EMTG
Event Manager PRO opinie o szkoleniu EMTG
Event Manager PRO opinie o szkoleniu EMTG
Event Manager PRO opinie o szkoleniu EMTG
Event Manager PRO opinie o szkoleniu EMTG
Event Manager PRO opinie o szkoleniu EMTG
Event Manager PRO opinie o szkoleniu EMTG

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła