fbpx

Manager artystyczny

Manager artystyczny

Jesteś tutaj:     /  Dokumentacja, prawo, bezpieczeństwo i księgowość  /  Manager artystyczny
Szkolenie Manager artystyczny EMTG
  • Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Dowiesz się jak wygląda praca managera artystycznego
  • Poznasz podstawy wiedzy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę o budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem
  • Zyskasz umiejętność pracy z artystami oraz planowania promocji, tras koncertowych i wydawnictw
  • Poznasz zasady współpracy z różnymi kontrahentami w tym agencjami eventowymi
  • Dla osób chcących rozpocząć pracę w impresariatach, managementach i firmach fonograficznych
  • Dla marzących o własnej firmie – agencji artystycznej
  • Dla osób współpracujących z artystami lub impresariatami podczas eventów, chcących tworzyć udane kontakty biznesowe

Szkolenie „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” skierowane jest zarówno do osób początkujących, chcących pracować przy organizacji eventów, jak i tych, które chcą uporządkować swoją wiedzę i zyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania. Szkolenie jest chętnie wybierane przez osoby szukające pracy w agencjach eventowych, ale także przez przedstawicieli korporacji i instytucji państwowych, którzy chcą organizować mniejsze wydarzenia samodzielnie, a przy większych umiejętnie współpracować z pracownikami agencji.

Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej oraz etapy organizacji wydarzenia, w tym briefowanie, tworzenie koncepcji kreatywnej, dokumentacja i budżet projektu, współpraca z dostawcami oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. Jako uczestnik szkolenia poznasz także znaczenie event marketingu w strategii firm, nowe rozwiązania i technologie stosowane podczas wydarzeń, a także wykonasz wiele warsztatów, które pobudzą Cię do własnej analizy i dyskusji.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerów z ogromnym doświadczeniem – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów, które były opisywane w mediach oraz nagradzane na konkursach branżowych. W trakcie szkolenia prowadzący omawiają na konkretnych przykładach zasady pracy przy organizacji eventów oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi. Ich wieloletnia praktyka jest doceniana przez uczestników szkoleń EMTG i stanowi dla nich kierunkowskaz na drodze do sukcesów w dalszej drodze zawodowej.

Program (8h / 09:00 – 17:00)

  1. Manager artystów

1.1. WARSZTAT: Czym się zajmuje manager artystów?

1.2. Rodzaje artystów i charakterystyka ich pracy – muzyk, aktor, konferansjer

1.3. Praca managera artystycznego – blaski i cienie

1.4. Rodzaje managementu artystycznego

1.5. Zakres obowiązków managerów artystycznych

1.6. Cechy osobowości idealnego managera

  1. Aspekty prawne

2.1. Jak powinna wyglądać dobra umowa koncertowa i wydawnicza?

2.2. Na co zwrócić uwagę podpisując umowę z agencją eventową?

2.3. Negocjacje umów – trudna sztuka kompromisu

2.4. Prawo w pracy managera – prawa autorskie, prawa pokrewne, prawa do wizerunku

2.5. WARSZTAT: Praca nad draftem umowy od klienta – szukanie niebezpiecznych zapisów

  1. Budowanie wizerunku artysty

3.1. Wizerunek artysty – czym jest i jak go budować?

3.2. Kręta droga – zmiana wizerunku artysty

3.3. Media a wizerunek – co robić, by media nam służyły, a nie szkodziły?

3.4. Jaki jest wpływ wizerunku na współpracę z agencjami eventowymi?

3.5. WARSZTAT: Praca nad budową lub zmianą wizerunku artysty

  1. Reklama i akcje społeczne a wizerunek artysty

4.1. Jakie są sposoby komercyjnego wykorzystania wizerunku artysty?

4.2. Jakie są sposoby niekomercyjnego wykorzystania wizerunku artysty?

4.3. Plusy i minusy uczestniczenia w komercyjnych i niekomercyjnych kampaniach

4.4. Dylematy managera i artysty – finanse vs wizerunek

  1. Media – miejsce promocji, miejsce sprzedaży, miejsce porażek

5.1. Kto jest odbiorcą naszego artysty – grupy docelowe i ich specyfika

5.2. Brukowce – walczyć czy ignorować?

5.3. Internet – wylęgarnia piratów czy nadzieja sprzedaży?

5.4. Jak znaleźć w mediach miejsce do promocji artysty?

  1. Współpraca z kontrahentami

6.1. Jak rozmawiać z wytwórnią fonograficzną?

6.2. Praca z agencjami eventowymi, urzędami miast, klientami korporacyjnymi – umowy, ZAIKS, stawki wynagrodzeń

6.3. Agencje reklamowe – tworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem wizerunku artysty

6.4. Agencje koncertowe – jak sprawić, aby pamiętano o naszym artyście w planowaniu festiwali z udziałem międzynarodowych gwiazd?

  1. Realizacja koncertu

7.1. Zadania managera podczas realizacji koncertu

7.2. Artysta i zespół – podzielność uwagi

7.3. Efekt WOW na koncercie – dźwięk, światło i multimedia

7.4. Trasa koncertowa – road manager – ojciec, niania i żandarm

7.5. Artysta na evencie – gwiazda wieczoru czy dodatek do imprezy?

7.6. Bezpieczeństwo artysty podczas koncertu

  1. Na backstage’u eventowym

8.1. Specyfika riderów technicznych

8.2. Ridery hotelowe i garderobiane

8.3. Czego wymagać, a na co przymknąć oko?

8.4. Granica pomiędzy wymaganiami a fanaberiami – czego możemy oczekiwać od organizatorów wydarzeń?

8.5. Analiza sytuacji kryzysowych na eventach

  1. Płyta – od kompozycji do masteringu

9.1. Rodzaje twórczości muzycznej – Pop, komercja, nisza, off, alternatywa

9.2. ZAIKS i Publishing – prawa autorów muzyki i tekstów

9.3. Praca w studio – aranżacje, produkcja muzyczna, sesje nagraniowe

9.4. Fanaberia czy działanie pro sprzedażowe – featuring

9.5. Postprodukcja – mix, mastering

9.6. WARSZTAT: Tworzenie harmonogramu powstawania płyty

  1. Partnerzy – po co logo na płytach i plakatach?

10.1. Sponsoring muzyki – specyfika i założenia

10.2. Patronaty medialne – współpraca z mediami

10.3. Rozliczenia barterowe

10.4. WARSZTAT: Określanie świadczeń dla sponsorów i partnerów medialnych

  1. Płyta – od masteringu do sklepowych półek

11.1. Elementy składowe planu promocji

11.2. Artwork podczas pracy nad płytą – współpraca z fotografem i grafikiem

11.3. Strategie sprzedaży i dystrybucji płyt muzycznych

11.4. WARSZTAT: Tworzenie planu promocyjnego płyty

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  • Koszt: 780 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy).
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!

Pytania i odpowiedzi – sprawdź stronę FAQ

Trenerzy

Trener

Jej pasją są muzyka, fonografia i organizacja koncertów. Od początku studiów zdobywała doświadczenie pracując w managementach artystów i wytwórniach fonograficznych. Od 2005 współpracuje z NU Music – niezależną wytwórnią fonograficzną i impresariatem artystycznym. Reprezentując artystów zajmuje się m.in.: budowaniem i opieką nad ich wizerunkiem, managementem koncertowym, produkcją płyt, organizacją koncertów i tras koncertowych, współpracą z wytwórniami fonograficznymi, pozyskiwaniem sponsorów i patronów medialnych, współpracą z mediami i agencjami eventowymi. Ma duże doświadczenie we współpracy z amerykańskimi producentami muzycznymi i muzykami. Do niedawna współpracowała z Natalią Kukulską, a obecnie z Marcinem Nowakowskim. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Kulturoznawstwo – Medioznawstwo, Wyższej Szkoły Pedagogicznej na kierunku Menedżer i Animator Kultury oraz Studium Aktorskiego Haliny i Jana Machulskich przy polskim ośrodku ASSITEJ. Wiedzę na temat zarządzania wizerunkiem muzyków zdobywała w praktyce oraz podczas kursów organizowanych przez amerykańskie stowarzyszenia artystów – wykonawców. Praca jest jej uzależnieniem, które daje jej mnóstwo energii i poczucie satysfakcji. Relaksuje sie uprawiając narciarstwo zjazdowe i wodne oraz ashtanga jogę.

Rafał Noworycki

Dnia 05.04.2014 uczestniczyłem w szkoleniu "Event menager-organizator imprez". Szkolenie polecam wszystkim, którzy stawiają pierwsze kroki na szeroko rozumianym rynku eventów. Wiedza, doświadczenie i sposób prowadzenia P. Doroty Rogozińskiej (liczne symulacje zdarzeń, z którymi Event menager spotyka się na co dzień w pracy), tylko mnie utwierdziły w przekonaniu, że organizacja imprez, to zajęcie niezwykle trudne, ale i niezwykle interesujące. W pracy nie znoszę rutyny, i z chwilą odebrania certyfikatu, wiedziałem, że mój pobyt w EMTG nie był dziełem przypadku.

barman, KF MusicClub Bowling Skarżysko Kamienna,

Olga Tylutki

Szkolenie "Event Manager-organizator imprez" posiadało dla mnie istotny wymiar praktyczny. Rozmowy i tematy poruszone na szkoleniu były mocno osadzone w rzeczywistości. Szkolenie było interaktywne, co również jest moim zdaniem sporym atutem. Bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia.

Beskid MICE Center, MICE Manager,

Mateusz Kacprzak

Szkolenie, prowadzących, jak i firmę EMTG polecam każdemu, kto do tej pory zastanawia się - Czy warto wziąć udział w szkoleniu? - Nie ma się nad czym zastanawiać, zapisuj się!!! Warto!!! Szkolenie wypełnione jest ogromną dawką entuzjazmu, daje ogromnego kopa pozytywnego myślenia, jest bardzo rzetelne i przepełnione merytoryczną wiedzą.

Student,

Marta Stępińska

Najbardziej zaciekawiły mnie elementy warsztatowe, dzięki którym mogłam sprawdzić moją wiedzę i nauczyć się wykorzystywania jej w praktyce. Trenerka przeprowadziła wiele ćwiczeń, które z pewnością usprawnią moją pracę i pomogą w przygotowywaniu kolejnych wydarzeń.

Asseco Poland, Project Manager,

Marta Dworak

Szkolenia EMTG to dla mnie źródło praktycznej wiedzy, którą mogę wykorzystać w swojej pracy. Nauka w przyjaznej atmosferze, małej grupie i pod okiem wykwalifikowanego trenera to czysta przyjemność. Zajęcia świetnie łączą ze sobą wiedzę teoretyczną z praktyką, a dobrze dobrane ćwiczenia mobilizują do sprawdzenia swoich umiejętności i wdrożenia nowych rozwiązań już od zaraz. Szczerze polecam.

Event Manager, Sunreef Yachts,

Magdalena Bogulska

Szkolenie organizowane przez EMTG było dla mnie niesamowitą dawką energii i wiedzy. Całe dwa dni wypełnione zostały profesjonalnymi informacjami, które, odzwierciedlają rzeczywistość pracy Event Managera. Pełne zaangażowania trenerki - Ania i Dorota, zaraziły mnie fascynacją do tworzenia, kreatywnego myślenia i zaskakiwania. Obudziły to, co przez codzienną rutynę w sobie uśpiłam. Jeszcze nigdy, z żadnego szkolenia, nie wracałam z tyloma pomysłami. Informacje związane z prawami i obowiązkami dot. organizacji eventów uświadomiły mi to, co należy jeszcze dopracować. Wielka dawka pozytywnej energii i ogromny zastrzyk wiedzy! Przemyślane, bdb. przeprowadzone i zorganizowane szkolenie! p.s. Będę wracać 🙂

Szef Działu Obsługi Klienta, Pałac w Pakosławiu,

Maciej Sobianek

Szkolenie i warsztaty z planowania eventów pogłębiły i uporządkowały moją dotychczasową wiedzę oraz zainspirowały do podejmowania nowych wyzwań i szukania ciekawych rozwiązań. Na co dzień brak mi czasu na poszukiwanie eventowych inspiracji, a pokazane na szkoleniu case’y z jednej strony dały mi gotowe rozwiązania, a z drugiej pobudziły na nowo moją kreatywność.

Microsoft Sp. z o.o., Windows Azure Product Manager,

Ludwika Grzejdak

Przed szkoleniem posiadałam już spore doświadczenie w organizacji imprez oraz wyjazdów firmowych i chciałam uporządkować posiadane informacje. Dzięki szkoleniu usystematyzowałam wiedzę oraz zyskałam wiele nowych wskazówek i inspiracji na przyszłość.

AWF Warszawa, doktorant,

Katarzyna Brudny

Realizowane przez EMTG szkolenie oceniam jako profesjonalne i wartościowe. Oprócz popartej ćwiczeniami i co ważne, skrupulatnie dobranej wiedzy teoretycznej, Prowadząca dzieli się z uczestnikami swoim ogromnym i jakże cennym doświadczeniem, a także inspiruje pasją działania. Serdecznie polecam szkolenia EMTG wszystkim, którzy chcieliby zdobyć eventowe know-how, a także tym, którzy cenią sobie indywidualne podejście do uczestników oraz przyjazną atmosferę.

Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET Sp. z o.o.,

Karolina Turska-Fiszlak

Całodniowe szkolenie spełniło nasze oczekiwania oraz przybliżyło wiedzę. Została nam przekazana obszerna teoria, poparta wieloma przykładami i ćwiczeniami. Trenerka nawiązała doskonały kontakt i wykazała się dużą umiejętnością aktywizowania uczestników. Karolina Turska-Fiszlak

Właściciel Estancia Group, Prezes Adventura Sp. z o.o.,

Kacper Mleczak

W związku z tym, że nie zajmuję się organizacją wydarzeń tylko ich ubezpieczaniem, warsztaty organizowane przez Panią Dorotę Rogozińską pozwoliły mi na rozszerzenie horyzontów i przede wszystkim zdobycie wiedzy o specyfice rynku. Zdecydowanie warto skorzystać z wiedzy ekspertów EMTG.

exito Broker Sp. z o.o., Wicedyrektor Biura Projektów Strategicznych,

Fabian Habegger

Szkolenia dziewczyn z EMTG są bardzo ciekawe, pouczające i rozwijające horyzonty - myślę, każdego event managera. Polecam na maksa, bo szkolenia i warsztaty są na prawdę na wysokim poziomie. Fabian Habegger

Starostwo Powiatowe w Szczytnie, Specjalista ds. Turystyki i Promocji,

Ewelina Włodarz

Aktualnie szukam pracy, ale mam nadzieję, że już wkrótce będę event managerem z krwi i kości. Szkolenie dało mi pozytywnego kopa do działania, mnóstwo motywacji i pomysłów. Dużo teorii i jeszcze więcej praktyki, profesjonalne podejście do zajęć, cudowna atmosfera. Polecam każdemu kto już działa w zawodzie lub, tak jak ja, stawia pierwsze kroki 🙂

Student,

Dominik Dzwonkowski

Z czystym sumieniem mogę polecić szkolenie "Planowanie i organizacja eventów", w który miałem okazję uczestniczyć. Pomimo posiadanego doświadczenia, pomogło mi to usystematyzować swoją wiedzę, jak również wyniosłem dużo ciekawych wskazówek dotyczących organizacji eventów i nowe inspiracje.

Royal Events, Senior Executive Manager,

Daria Kempińska-Sitek

Z EMTG miałam okazję spotkać się jako uczestniczka szkolenia Event Manager – organizator imprez. Osoba prowadząca nie tylko stworzyła przyjazną atmosferę, ale również w sposób bardzo przystępny przekazała praktyczną wiedzę, którą z pewnością wykorzystam w mojej pracy. Przygotowanie merytoryczne prowadzącej oraz wyjątkowy klimat panujący na szkoleniu, zadecydowały o tym, że z pewnością wezmę udział w kolejnych szkoleniach organizowanych przez EMTG.

Top Event, Współwłaściciel,

Anna Bagińska

Pod koniec 2013 r. wzięłam udział¸ w poleconych mi szkoleniach organizowanych przez firmę EMTG. Były to szkolenia planowanie i organizacja eventów oraz Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu. Czy było warto? Z pewnościąˆTAK! Oczywiście na 1- czy 2-dniowym szkoleniu prowadzący nie ma możliwości przekazania całej swojej wiedzy, dlatego tak ważna jest odpowiednia selekcja materiału, ustalenie hierarchii wartości, no i sposób jego zaprezentowania. Musze przyznać, że z takim wyzwaniem prowadzący poradzili sobie doskonale. Szkolenia były interesujˆce, po krótkich wykładach odbywały się zajęcia warsztatowe, które oprócz umiejętności praktycznych, dodatkowo sprzyjały integracji grupy. Każdy uczestnik otrzymał materiały szkoleniowe, które były pomocne na szkoleniach, i jak się okazało po ich zakończeniu także. Czy coś bym zmieniła? Tak, jedną rzecz krzesła nie są zbyt wygodne 🙂

Państwowy Instytut Geologiczny, Kierownik Sekcji Promocji

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła