fbpx

Incentive Travel Manager – organizacja wyjazdów incentive

Incentive Travel Manager – organizacja wyjazdów incentive

Jesteś tutaj:     /  Case study, inspiracje, atrakcje  /  Incentive Travel Manager – organizacja wyjazdów incentive
Najbliższy termin:
Ustalamy termin (trener zwiedza świat :)) - wyślij maila na biuro@emtg.pl aby dostać powiadomienie dostępne miejsca
Poprzednie szkolenie:
15 września 2020
Cena: 840zł
Szkolenie Incentive Travel Manager - praca na krańcach świata EMTG
  • Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Zyskasz wiedzę na temat organizacji wyjazdów incentive, popartą wieloma przykładami ze zrealizowanych projektów
  • Poznasz prawne i ubezpieczeniowe wymagania stawiane organizatorom wyjazdów incentive oraz zapisy stosowane w umowach dotyczących wyjazdów
  • Przejdziesz krok po kroku proces przygotowania idealnego wyjazdu incentive na konkretne zapytanie od klienta
  • Poznasz metody pozyskania oraz strategię obsługi klienta
  • Dowiesz się, jakie są obowiązki pilota i koordynatora wyjazdu incentive i jak powinien on zadbać o bezpieczeństwo uczestników
  • Poznasz najnowsze trendy w organizacji wyjazdów oraz najpopularniejsze kierunki
  • Nauczysz się kosztorysować wyjazdy incentive oraz prowadzić korespondencję i negocjacje z podwykonawcami
  • Poznasz korzyści wynikające z incentive travel dla pracownika i dla pracodawcy
  • Dowiesz, się jak połączyć wyjazd incentive z elementami CSR (Corporate Social Responsibility)
  • Dla osób chcących rozpocząć swoją karierę zawodową w organizacji wyjazdów incentive travel
  • Dla pracowników agencji eventowych pragnących poszerzyć swoją wiedzę o organizację imprez incentive
  • Dla aktualnych i przyszłych pracowników korporacji zamawiających wyjazdy incentive
  • Dla studentów kierunków turystycznych i hotelarskich
  • Dla wszystkich zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji związanych z organizacją wyjazdów zagranicznych

Szkolenie „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” skierowane jest zarówno do osób początkujących, chcących pracować przy organizacji eventów, jak i tych, które chcą uporządkować swoją wiedzę i zyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania. Szkolenie jest chętnie wybierane przez osoby szukające pracy w agencjach eventowych, ale także przez przedstawicieli korporacji i instytucji państwowych, którzy chcą organizować mniejsze wydarzenia samodzielnie, a przy większych umiejętnie współpracować z pracownikami agencji.

Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej oraz etapy organizacji wydarzenia, w tym briefowanie, tworzenie koncepcji kreatywnej, dokumentacja i budżet projektu, współpraca z dostawcami oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. Jako uczestnik szkolenia poznasz także znaczenie event marketingu w strategii firm, nowe rozwiązania i technologie stosowane podczas wydarzeń, a także wykonasz wiele warsztatów, które pobudzą Cię do własnej analizy i dyskusji.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerów z ogromnym doświadczeniem – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów, które były opisywane w mediach oraz nagradzane na konkursach branżowych. W trakcie szkolenia prowadzący omawiają na konkretnych przykładach zasady pracy przy organizacji eventów oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi. Ich wieloletnia praktyka jest doceniana przez uczestników szkoleń EMTG i stanowi dla nich kierunkowskaz na drodze do sukcesów w dalszej drodze zawodowej.

Program (8h / 09:00 – 17:00)

  1. Wprowadzenie do turystyki motywacyjnej, podstawowe definicje

1.1. Podstawowe pojęcia: MICE, PAX, podróż służbowa, single room, twin room, check in i inne

1.2. Podmioty, które mogą pomóc organizatorom wyjazdów: DMC, Convention Bureau, Tourism Board

1.3. Stowarzyszenia dla organizatorów wyjazdów: SITE, SOIT

  1. Dlaczego wyjazdy motywacyjne są efektywnym fundamentem motywacji i lojalności

2.1. Rozwinięcie zagadnienia nagród niepieniężnych

2.2. Korzyści wynikające z incentive travel dla pracodawcy

2.3. Korzyści wynikające z incentive travel dla pracownika

  1. Podstawy prawne i obowiązki ubezpieczeniowe organizatora

3.1. Wpis do rejestru organizatorów turystyki

3.2. Obowiązkowa gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa

3.3. Pojęcie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego

3.4. Podstawy ustawy o usługach turystycznych

3.5. Konstrukcja umowy na wyjazd incentive (kluczowe zapisy)

  1. MICE rozpisany na role – uczestnicy rynku

4.1. Klienci

4.2. Organizatorzy: Agencje incentive = incentive houses, biura podróży / tour operatorzy

4.3. Podwykonawcy: linie lotnicze, agenci IATA/kasjerzy lotniczy, biura DMC, hotele i sieci hotelowe, venues, tourism board, convention and visitors bureau, tour leader, pilot i koordynator wyjazdów incentive

  1. Zasady konstrukcji programów incentive. Uwarunkowania wyboru kierunków incentive oraz przykładowe case study

5.1. WARSZTAT: Jak przygotować idealny incentive? Elementy składowe wyjazdu

5.2. WARSZTAT: Kilka przykładów wyjazdów incentive dla różnych grup docelowych (wyjazdy niskobudżetowe, wysokobudżetowe, europejskie, pozaeuropejskie)

5.3. CASE STUDY: Misja Kilimanjaro, projekt nagrodzony MP Power oraz wyróżnieniem Golden Arrow

5.4. CASE STUDY: HP GO „4×4 Namibia”, projekt nagrodzony wyróżnieniem Golden Arrow i nominowany do MP Power

5.5. CASE STUDY: Projekt Netia Safari Live, projekt nagrodzony MP Power

5.6. CASE STUDY: Przykłady międzynarodowych projektów incentive na podstawie wyjazdów, które zdobyły nagrodę Bea World w kategorii Incentive / Team Building / Educational Venue

  1. Rola pilota wycieczki i/lub koordynatora w obsłudze wyjazdu incentive

6.1. Obowiązki pilota wyjazdu incentive

6.2. Obowiązki koordynatora wyjazdu incentive

6.3. Rekomendowany pilot wyjazdów Incentive, według Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT)

  1. Tworzenie kosztorysów w incentive travel

7.1. Pojęcia: Marża, VAT Marża

7.2. WARSZTAT: Przykładowy kosztorys incentive travel w excel – praktyczne tworzenie kosztorysu

7.3. Omówienie przykładowych wymagań klientów korporacyjnych dotyczących kosztorysów i marży

  1. CSR w incentive travel – Case Study

8.1. Pojęcie CSR

8.2. Omówienie wprowadzenia CSR do programu na podstawie projektu Misja Kilimanjaro oraz projektów w Jordanii, Maroku i Namibii

8.3. Korzyści wynikające z CSR dla lokalnej społeczności oraz uczestników wyjazdu

  1. Analiza etapów procesu zakupowego w incentive

9.1. Pojęcia: proces zakupowy, sourcing i procurement, brief, RFI (Request For Information), RFP (Request For Proposal) = RFO (Request for Offer), RFQ (Request For Quotation), RFT (Request for Tender) + tender, bid

9.2. Połączenie wspólnego interesu zlecającego wyjazd oraz organizatora

9.3. Dobry przetarg – omówienie zasad

  1. Mody i trendy na rynku wyjazdów incentive travel

10.1. Dodatkowe elementy wzbogacające wyjazd (pakiety powitalne, pakiety pożegnalne, udział gwiazd, ekspertów i mówców motywacyjnych)

10.2. Grafika i teksty w programie wyjazdu incentive travel, budowanie emocji na etapie sprzedaży projektu

10.3. Aplikacje i strony internetowe wyjazdów

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  • Koszt: 840 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej – nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy).
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!

Pytania i odpowiedzi – sprawdź stronę FAQ

Trenerzy

Wiceprezes biura podróży Africa line i agencji wyjazdów motywacyjnych Incentive Care. Ukończyła studia na kierunku Geografia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studia podyplomowe na kierunku Menadżer Turystyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w przygotowaniu i obsłudze najbardziej nietypowych wyjazdów, dużych grup incentive, jak również kameralnych, często luksusowych podróży. Wraz z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 500 podróży motywacyjnych na 7 kontynentach. Jest członkiem SITE – Society for Incentive Travel Excellence oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel SOIT (w którym pełniła także funkcję wiceprezes), zajmując się komunikacją i marketingiem. Dwukrotnie otrzymała nagrodę MP Awards w kategorii Meeting Planner – agencja incentive. Incentive Care łącznie otrzymało cztery nagrody MP Power oraz dwa wyróżnienia Golden Arrow. Prywatnie, jest żoną i mamą, a wolny czas spędza aktywnie, kocha góry i trekkingi. Przemierzyła na rowerze Republikę Środkowej Afryki w ramach projektu Afryka Nowaka. Odwiedziła ponad 60 państw świata.

Rafał Noworycki

Dnia 05.04.2014 uczestniczyłem w szkoleniu "Event menager-organizator imprez". Szkolenie polecam wszystkim, którzy stawiają pierwsze kroki na szeroko rozumianym rynku eventów. Wiedza, doświadczenie i sposób prowadzenia P. Doroty Rogozińskiej (liczne symulacje zdarzeń, z którymi Event menager spotyka się na co dzień w pracy), tylko mnie utwierdziły w przekonaniu, że organizacja imprez, to zajęcie niezwykle trudne, ale i niezwykle interesujące. W pracy nie znoszę rutyny, i z chwilą odebrania certyfikatu, wiedziałem, że mój pobyt w EMTG nie był dziełem przypadku.

barman, KF MusicClub Bowling Skarżysko Kamienna,

Olga Tylutki

Szkolenie "Event Manager-organizator imprez" posiadało dla mnie istotny wymiar praktyczny. Rozmowy i tematy poruszone na szkoleniu były mocno osadzone w rzeczywistości. Szkolenie było interaktywne, co również jest moim zdaniem sporym atutem. Bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia.

Beskid MICE Center, MICE Manager,

Mateusz Kacprzak

Szkolenie, prowadzących, jak i firmę EMTG polecam każdemu, kto do tej pory zastanawia się - Czy warto wziąć udział w szkoleniu? - Nie ma się nad czym zastanawiać, zapisuj się!!! Warto!!! Szkolenie wypełnione jest ogromną dawką entuzjazmu, daje ogromnego kopa pozytywnego myślenia, jest bardzo rzetelne i przepełnione merytoryczną wiedzą.

Student,

Marta Stępińska

Najbardziej zaciekawiły mnie elementy warsztatowe, dzięki którym mogłam sprawdzić moją wiedzę i nauczyć się wykorzystywania jej w praktyce. Trenerka przeprowadziła wiele ćwiczeń, które z pewnością usprawnią moją pracę i pomogą w przygotowywaniu kolejnych wydarzeń.

Asseco Poland, Project Manager,

Marta Dworak

Szkolenia EMTG to dla mnie źródło praktycznej wiedzy, którą mogę wykorzystać w swojej pracy. Nauka w przyjaznej atmosferze, małej grupie i pod okiem wykwalifikowanego trenera to czysta przyjemność. Zajęcia świetnie łączą ze sobą wiedzę teoretyczną z praktyką, a dobrze dobrane ćwiczenia mobilizują do sprawdzenia swoich umiejętności i wdrożenia nowych rozwiązań już od zaraz. Szczerze polecam.

Event Manager, Sunreef Yachts,

Magdalena Bogulska

Szkolenie organizowane przez EMTG było dla mnie niesamowitą dawką energii i wiedzy. Całe dwa dni wypełnione zostały profesjonalnymi informacjami, które, odzwierciedlają rzeczywistość pracy Event Managera. Pełne zaangażowania trenerki - Ania i Dorota, zaraziły mnie fascynacją do tworzenia, kreatywnego myślenia i zaskakiwania. Obudziły to, co przez codzienną rutynę w sobie uśpiłam. Jeszcze nigdy, z żadnego szkolenia, nie wracałam z tyloma pomysłami. Informacje związane z prawami i obowiązkami dot. organizacji eventów uświadomiły mi to, co należy jeszcze dopracować. Wielka dawka pozytywnej energii i ogromny zastrzyk wiedzy! Przemyślane, bdb. przeprowadzone i zorganizowane szkolenie! p.s. Będę wracać 🙂

Szef Działu Obsługi Klienta, Pałac w Pakosławiu,

Maciej Sobianek

Szkolenie i warsztaty z planowania eventów pogłębiły i uporządkowały moją dotychczasową wiedzę oraz zainspirowały do podejmowania nowych wyzwań i szukania ciekawych rozwiązań. Na co dzień brak mi czasu na poszukiwanie eventowych inspiracji, a pokazane na szkoleniu case’y z jednej strony dały mi gotowe rozwiązania, a z drugiej pobudziły na nowo moją kreatywność.

Microsoft Sp. z o.o., Windows Azure Product Manager,

Ludwika Grzejdak

Przed szkoleniem posiadałam już spore doświadczenie w organizacji imprez oraz wyjazdów firmowych i chciałam uporządkować posiadane informacje. Dzięki szkoleniu usystematyzowałam wiedzę oraz zyskałam wiele nowych wskazówek i inspiracji na przyszłość.

AWF Warszawa, doktorant,

Katarzyna Brudny

Realizowane przez EMTG szkolenie oceniam jako profesjonalne i wartościowe. Oprócz popartej ćwiczeniami i co ważne, skrupulatnie dobranej wiedzy teoretycznej, Prowadząca dzieli się z uczestnikami swoim ogromnym i jakże cennym doświadczeniem, a także inspiruje pasją działania. Serdecznie polecam szkolenia EMTG wszystkim, którzy chcieliby zdobyć eventowe know-how, a także tym, którzy cenią sobie indywidualne podejście do uczestników oraz przyjazną atmosferę.

Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET Sp. z o.o.,

Karolina Turska-Fiszlak

Całodniowe szkolenie spełniło nasze oczekiwania oraz przybliżyło wiedzę. Została nam przekazana obszerna teoria, poparta wieloma przykładami i ćwiczeniami. Trenerka nawiązała doskonały kontakt i wykazała się dużą umiejętnością aktywizowania uczestników. Karolina Turska-Fiszlak

Właściciel Estancia Group, Prezes Adventura Sp. z o.o.,

Kacper Mleczak

W związku z tym, że nie zajmuję się organizacją wydarzeń tylko ich ubezpieczaniem, warsztaty organizowane przez Panią Dorotę Rogozińską pozwoliły mi na rozszerzenie horyzontów i przede wszystkim zdobycie wiedzy o specyfice rynku. Zdecydowanie warto skorzystać z wiedzy ekspertów EMTG.

exito Broker Sp. z o.o., Wicedyrektor Biura Projektów Strategicznych,

Fabian Habegger

Szkolenia dziewczyn z EMTG są bardzo ciekawe, pouczające i rozwijające horyzonty - myślę, każdego event managera. Polecam na maksa, bo szkolenia i warsztaty są na prawdę na wysokim poziomie. Fabian Habegger

Starostwo Powiatowe w Szczytnie, Specjalista ds. Turystyki i Promocji,

Ewelina Włodarz

Aktualnie szukam pracy, ale mam nadzieję, że już wkrótce będę event managerem z krwi i kości. Szkolenie dało mi pozytywnego kopa do działania, mnóstwo motywacji i pomysłów. Dużo teorii i jeszcze więcej praktyki, profesjonalne podejście do zajęć, cudowna atmosfera. Polecam każdemu kto już działa w zawodzie lub, tak jak ja, stawia pierwsze kroki 🙂

Student,

Dominik Dzwonkowski

Z czystym sumieniem mogę polecić szkolenie "Planowanie i organizacja eventów", w który miałem okazję uczestniczyć. Pomimo posiadanego doświadczenia, pomogło mi to usystematyzować swoją wiedzę, jak również wyniosłem dużo ciekawych wskazówek dotyczących organizacji eventów i nowe inspiracje.

Royal Events, Senior Executive Manager,

Daria Kempińska-Sitek

Z EMTG miałam okazję spotkać się jako uczestniczka szkolenia Event Manager – organizator imprez. Osoba prowadząca nie tylko stworzyła przyjazną atmosferę, ale również w sposób bardzo przystępny przekazała praktyczną wiedzę, którą z pewnością wykorzystam w mojej pracy. Przygotowanie merytoryczne prowadzącej oraz wyjątkowy klimat panujący na szkoleniu, zadecydowały o tym, że z pewnością wezmę udział w kolejnych szkoleniach organizowanych przez EMTG.

Top Event, Współwłaściciel,

Anna Bagińska

Pod koniec 2013 r. wzięłam udział¸ w poleconych mi szkoleniach organizowanych przez firmę EMTG. Były to szkolenia planowanie i organizacja eventów oraz Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu. Czy było warto? Z pewnościąˆTAK! Oczywiście na 1- czy 2-dniowym szkoleniu prowadzący nie ma możliwości przekazania całej swojej wiedzy, dlatego tak ważna jest odpowiednia selekcja materiału, ustalenie hierarchii wartości, no i sposób jego zaprezentowania. Musze przyznać, że z takim wyzwaniem prowadzący poradzili sobie doskonale. Szkolenia były interesujˆce, po krótkich wykładach odbywały się zajęcia warsztatowe, które oprócz umiejętności praktycznych, dodatkowo sprzyjały integracji grupy. Każdy uczestnik otrzymał materiały szkoleniowe, które były pomocne na szkoleniach, i jak się okazało po ich zakończeniu także. Czy coś bym zmieniła? Tak, jedną rzecz krzesła nie są zbyt wygodne 🙂

Państwowy Instytut Geologiczny, Kierownik Sekcji Promocji

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła