

Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Zyskasz wiedzę na temat organizacji wyjazdów incentive, popartą wieloma przykładami ze zrealizowanych projektów
- Poznasz prawne i ubezpieczeniowe wymagania stawiane organizatorom wyjazdów incentive oraz zapisy stosowane w umowach dotyczących wyjazdów
- Przejdziesz krok po kroku proces przygotowania idealnego wyjazdu incentive na konkretne zapytanie od klienta
- Poznasz metody pozyskania oraz strategię obsługi klienta
- Dowiesz się, jakie są obowiązki pilota i koordynatora wyjazdu incentive i jak powinien on zadbać o bezpieczeństwo uczestników
- Poznasz najnowsze trendy w organizacji wyjazdów oraz najpopularniejsze kierunki
- Nauczysz się kosztorysować wyjazdy incentive oraz prowadzić korespondencję i negocjacje z podwykonawcami
- Poznasz korzyści wynikające z incentive travel dla pracownika i dla pracodawcy
- Dowiesz, się jak połączyć wyjazd incentive z elementami CSR (Corporate Social Responsibility)
Dla kogo?
- Dla osób chcących rozpocząć swoją karierę zawodową w organizacji wyjazdów incentive travel
- Dla pracowników agencji eventowych pragnących poszerzyć swoją wiedzę o organizację imprez incentive
- Dla aktualnych i przyszłych pracowników korporacji zamawiających wyjazdy incentive
- Dla studentów kierunków turystycznych i hotelarskich
- Dla wszystkich zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji związanych z organizacją wyjazdów zagranicznych




Szkolenie „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” skierowane jest zarówno do osób początkujących, chcących pracować przy organizacji eventów, jak i tych, które chcą uporządkować swoją wiedzę i zyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania. Szkolenie jest chętnie wybierane przez osoby szukające pracy w agencjach eventowych, ale także przez przedstawicieli korporacji i instytucji państwowych, którzy chcą organizować mniejsze wydarzenia samodzielnie, a przy większych umiejętnie współpracować z pracownikami agencji.
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej oraz etapy organizacji wydarzenia, w tym briefowanie, tworzenie koncepcji kreatywnej, dokumentacja i budżet projektu, współpraca z dostawcami oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. Jako uczestnik szkolenia poznasz także znaczenie event marketingu w strategii firm, nowe rozwiązania i technologie stosowane podczas wydarzeń, a także wykonasz wiele warsztatów, które pobudzą Cię do własnej analizy i dyskusji.
Szkolenie prowadzone jest przez trenerów z ogromnym doświadczeniem – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów, które były opisywane w mediach oraz nagradzane na konkursach branżowych. W trakcie szkolenia prowadzący omawiają na konkretnych przykładach zasady pracy przy organizacji eventów oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi. Ich wieloletnia praktyka jest doceniana przez uczestników szkoleń EMTG i stanowi dla nich kierunkowskaz na drodze do sukcesów w dalszej drodze zawodowej.
Program (8h / 09:00 – 17:00)
Dzień I (09:00 – 17:00)
- Wstęp
1.1. Agenda godzinowa i informacje organizacyjne
1.2. Zapoznanie uczestników
1.3. Test sprawdzający wiedzę uczestników na początku szkolenia – bezstresowy – każdy uczestnik sprawdza samodzielnie swoje wyniki
- Event – najważniejsze pojęcia i klasyfikacja
2.1. Event – definicja
2.2. Event marketing – definicja
2.3. Event marketing vs. event management
2.4. Cele organizacji eventów
2.5. Poznaj swojego odbiorcę, czyli grupy docelowe eventów
2.6. Klasyfikacja eventów – B2B (m.in. kongresy, konferencje prasowe, product launch, netowrking…)
2.7. Klasyfikacja eventów – B2C (m.in. konferencje, wydarzenia lifestyle’owe, wydarzenia w galeriach handlowych, wydarzenia sportowe i kulturalne…)
2.8. Klasyfikacja eventów – B2E (m.in. konwencje, gale, imprezy integracyjne, spotkania okolicznościowe, eventy csr…)
2.9. Klasyfikacja eventów – C2C (m.in. śluby, wesela, chrzciny, komunie, marsze, demonstracje…)
2.10. Case Study: Najciekawsze realizacje ostatnich lat
2.11. Słownik: branżowe słówka, które musisz znać
- Rynek eventowy w Polsce i na świecie
3.1. Organizacje i stowarzyszenia branżowe – wsparcie i networking
3.2. Wydarzenia, w których warto brać udział (polskie i zagraniczne)
3.3. Edukacja – szkolenia, studia, książki, magazyny, portale i blogi
- Kariera w branży eventowej
4.1. Jak zacząć? Gdzie zdobywać wiedzę i doświadczenie?
4.2. Kompetencje, charakter i wizerunek event managera
4.3. Nazewnictwo zawodowe
4.4. Gdzie może pracować organizator eventów?
4.5. Typy firm zajmujących się organizacją eventów
4.6. Gdzie i jak szukać pracy?
4.7. Co zawrzeć w CV? Jak się zaprezentować?
- Od zapytania do klienta
5.1. Brief – najważniejsze elementy
5.2. Warsztat: Brief – sondowanie potrzeb klienta
5.3. Najczęstsze problemy we współpracy agencja – klient
5.4. Najważniejsze elementy umowy agencja – klient
5.5. Koncepcja eventu – kompromis między produkcją a kreacją
5.6. Elementy, które powinny się znaleźć w prezentacji dla klienta
5.7. Skąd czerpać inspiracje?
5.8. Warsztat: Tworzenie programu eventu na bazie informacji uzyskanych od klienta – na podstawie prawdziwych, międzynarodowych realizacji
- Dokumentacja i budżet projektu
6.1. Podstawowe dokumenty eventowe
6.2. Przygotowywanie kosztorysu i optymalizacja kosztów
6.3. Wynagrodzenie agencji – fee, ryczałt, marża
6.4. Warsztat: Obliczanie wynagrodzenia organizatora
6.5. Harmonogram projektu
6.6. Scenariusz projektu
- Zarządzanie projektem eventowym i zespołem
7.1. Tworzenie zespołu eventowego i podział zadań
7.2. Przydatne aplikacje do pracy w zespole m.in.: Asana, Nozbe, Trello, Teams
7.3. Przydatne aplikacje ułatwiające pracę m.in.: Canva, Hootsuite, Pexels, Bit.ly
- Wprowadzenie do turystyki motywacyjnej, podstawowe definicje
1.1. Podstawowe pojęcia: MICE, PAX, podróż służbowa, single room, twin room, check in i inne
1.2. Podmioty, które mogą pomóc organizatorom wyjazdów: DMC, Convention Bureau, Tourism Board
1.3. Stowarzyszenia dla organizatorów wyjazdów: SITE, SOIT
- Dlaczego wyjazdy motywacyjne są efektywnym fundamentem motywacji i lojalności
2.1. Rozwinięcie zagadnienia nagród niepieniężnych
2.2. Korzyści wynikające z incentive travel dla pracodawcy
2.3. Korzyści wynikające z incentive travel dla pracownika
- Podstawy prawne i obowiązki ubezpieczeniowe organizatora
3.1. Wpis do rejestru organizatorów turystyki
3.2. Obowiązkowa gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa
3.3. Pojęcie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
3.4. Podstawy ustawy o usługach turystycznych
3.5. Konstrukcja umowy na wyjazd incentive (kluczowe zapisy)
- MICE rozpisany na role – uczestnicy rynku
4.1. Klienci
4.2. Organizatorzy: Agencje incentive = incentive houses, biura podróży / tour operatorzy
4.3. Podwykonawcy: linie lotnicze, agenci IATA/kasjerzy lotniczy, biura DMC, hotele i sieci hotelowe, venues, tourism board, convention and visitors bureau, tour leader, pilot i koordynator wyjazdów incentive
- Zasady konstrukcji programów incentive. Uwarunkowania wyboru kierunków incentive oraz przykładowe case study
5.1. Warsztat: Jak przygotować idealny incentive? Elementy składowe wyjazdu
5.2. Warsztat: Kilka przykładów wyjazdów incentive dla różnych grup docelowych (wyjazdy niskobudżetowe, wysokobudżetowe, europejskie, pozaeuropejskie)
5.3. Case Study: Misja Kilimanjaro, projekt nagrodzony MP Power oraz wyróżnieniem Golden Arrow
5.4. Case Study: HP GO „4×4 Namibia”, projekt nagrodzony wyróżnieniem Golden Arrow i nominowany do MP Power
5.5. Case Study: Projekt Netia Safari Live, projekt nagrodzony MP Power
5.6. Case Study: Przykłady międzynarodowych projektów incentive na podstawie wyjazdów, które zdobyły nagrodę Bea World w kategorii Incentive / Team Building / Educational Venue
- Rola pilota wycieczki i/lub koordynatora w obsłudze wyjazdu incentive
6.1. Obowiązki pilota wyjazdu incentive
6.2. Obowiązki koordynatora wyjazdu incentive
6.3. Rekomendowany pilot wyjazdów Incentive, według Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT)
- Tworzenie kosztorysów w incentive travel
7.1. Pojęcia: Marża, VAT Marża
7.2. Warsztat: Przykładowy kosztorys incentive travel w excel – praktyczne tworzenie kosztorysu
7.3. Omówienie przykładowych wymagań klientów korporacyjnych dotyczących kosztorysów i marży
- CSR w incentive travel – Case Study
8.1. Pojęcie CSR
8.2. Omówienie wprowadzenia CSR do programu na podstawie projektu Misja Kilimanjaro oraz projektów w Jordanii, Maroku i Namibii
8.3. Korzyści wynikające z CSR dla lokalnej społeczności oraz uczestników wyjazdu
- Analiza etapów procesu zakupowego w incentive
9.1. Pojęcia: proces zakupowy, sourcing i procurement, brief, RFI (Request For Information), RFP (Request For Proposal) = RFO (Request for Offer), RFQ (Request For Quotation), RFT (Request for Tender) + tender, bid
9.2. Połączenie wspólnego interesu zlecającego wyjazd oraz organizatora
9.3. Dobry przetarg – omówienie zasad
- Mody i trendy na rynku wyjazdów incentive travel
10.1. Dodatkowe elementy wzbogacające wyjazd (pakiety powitalne, pakiety pożegnalne, udział gwiazd, ekspertów i mówców motywacyjnych)
10.2. Grafika i teksty w programie wyjazdu incentive travel, budowanie emocji na etapie sprzedaży projektu
10.3. Aplikacje i strony internetowe wyjazdów




Informacje organizacyjne
- Koszt: 840 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej – nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów
- Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy)
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!
- Zniżki na noclegi dla uczestników w pobliskich obiektach noclegowych
Popularne szkolenia
Trenerzy
Trener
Wiceprezes biura podróży Africa line i agencji wyjazdów motywacyjnych Incentive Care. Ukończyła studia na kierunku Geografia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studia podyplomowe na kierunku Menadżer Turystyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w przygotowaniu i obsłudze najbardziej nietypowych wyjazdów, dużych grup incentive, jak również kameralnych, często luksusowych podróży. Wraz z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 500 podróży motywacyjnych na 7 kontynentach. Jest członkiem SITE – Society for Incentive Travel Excellence oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel SOIT (w którym pełniła także funkcję wiceprezes), zajmując się komunikacją i marketingiem. Dwukrotnie otrzymała nagrodę MP Awards w kategorii Meeting Planner – agencja incentive. Incentive Care łącznie otrzymało cztery nagrody MP Power oraz dwa wyróżnienia Golden Arrow. Prywatnie, jest żoną i mamą, a wolny czas spędza aktywnie, kocha góry i trekkingi. Przemierzyła na rowerze Republikę Środkowej Afryki w ramach projektu Afryka Nowaka. Odwiedziła ponad 60 państw świata.
Jak wybrać firmę szkoleniową z zakresu organizacji eventów?
Szkolenia z zakresu organizacji i planowania eventów różnią się od innych szkoleń – tu nie wystarczy sama teoria, bardzo ważne jest doświadczenie. Przede wszystkim sprawdź zatem, kto będzie Cię szkolił – czy są to osoby znane w branży? Czy należą do stowarzyszeń branżowych? Czy mają na koncie duże i znane projekty? Czy są ekspertami w swojej dziedzinie?
Sprawdź również czy firma szkoleniowa jest znana na rynku, ile ma lat doświadczenia oraz jaki uzyskasz certyfikat – certyfikaty EMTG są wydawane w wersji polskiej i angielskiej oraz opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości szkoleń.
Zweryfikuj także czy firma posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (numer wpisu EMTG: 2.14/00162/2017).
Jakie doświadczenie ma EMTG?
Event Manager Training Group działa od 2009 roku. Pomysł na firmę zrodził się, gdy sami, wiele lat temu, szukaliśmy możliwości podniesienia kompetencji. Wówczas okazało się, że nie możemy znaleźć kursów, szkoleń czy studiów podyplomowych, które pomogłyby nam rozwijać umiejętności planowania i organizacji eventów. EMTG było odpowiedzią na ogromne zapotrzebowanie rynku na edukację w zakresie przeprowadzania spotkań firmowych, eventów promocyjnych, festiwali, podróży służbowych i wszelkich wydarzeń z zakresu branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events).
Oferujemy szerokie spektrum szkoleń dla organizatorów eventów – obecnie aż 13 różnych kierunków. Dzięki naszym uczestnikom i ich sugestiom cały czas ulepszamy programy szkoleń i wprowadzamy nowe tematy. Podczas szkoleń otwartych i zamkniętych – szkolimy ponad 400 osób rocznie! Prowadzimy zarówno szkolenia otwarte, jak i zamknięte m.in. dla takich firm jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Organizowaliśmy również cykle spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych oraz konferencje EventCamp. Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej. Aktualna lista naszych szkoleń:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
- Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Organizacja i promocja wydarzeń sportowych
- Event marketing w strategii firmy oraz skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Event Manager – multimedia, oświetlenie i nagłośnienie na Twoim wydarzeniu
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
- Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych
- Manager artystyczny
Dla kogo są szkolenia EMTG?
Szkolenia EMTG skierowane są do pracowników instytucji oraz korporacji, zajmujących się wydarzeniami firmowymi i marketingiem, osób zatrudnionych lub szukających pracy w agencjach eventowych, podwykonawców (np. hotelarze, managerowie artystów) oraz freelancer’ów chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń. Możesz także otrzymać dofinansowanie na udział w naszych szkoleniach np. od Urzędu Pracy – posiadamy wymagany wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (2.14/00162/2017).
Jak wybrać właściwe szkolenie?
W naszej ofercie jest kilkanaście szkoleń z zakresu organizacji i planowania eventów. Jeśli jesteś początkujący to polecamy zacząć od szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” lub, jeśli widzisz się w organizacji wydarzeń prywatnych, od szkolenia „Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych”. Jeśli masz sprecyzowaną wizję swojej kariery i wiesz, że interesują Cię np. głównie imprezy sportowe, to możesz wybrać ścieżkę szkoleń – przykładowe ścieżki kariery:
– Ścieżka koncertowo-festiwalowa – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Manager artystyczny
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
– Ścieżka Event Managera w agencji eventowej – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
– Ścieżka korporacyjna (dla zleceniodawców pracujących z agencjami lub organizujących samodzielnie część wydarzeń firmowych) – szkolenia:
- Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
– Ścieżka organizatorów wydarzeń prywatnych np. wesel – szkolenia:
- Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych
- Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
– Ścieżka organizatorów wydarzeń sportowych – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Organizacja i promocja wydarzeń sportowych
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
Możesz wybrać jedno szkolenie lub kilka. Jeśli nie wiesz, która opcja będzie dla Ciebie najlepsza – zadzwoń do nas (+48)22 308 00 11 lub napisz na biuro@emtg.pl, a my doradzimy Ci, które szkolenie będzie dla Ciebie najlepszym wyborem.
Kto będzie mnie szkolił?
Sami chcieliśmy uczyć się od najlepszych, dlatego nawiązaliśmy współpracę z osobami, które na co dzień współpracują z topowymi artystami, organizują wydarzenia szeroko relacjonowane w mediach i zwiedzają cały świat z klientami biznesowymi. Nasza kadra dydaktyczna to wysoko wykwalifikowani trenerzy posiadający wiedzę i wieloletni staż pracy w największych polskich agencjach eventowych i firmach bezpośrednio związanych z branżą eventową. Stawiamy przede wszystkim na praktykę w prowadzeniu ciekawych i zaawansowanych projektów – to doświadczenie przekażą Wam nasi szkoleniowcy, pracujący przy takich wydarzeniach jak Przystanek Woodstock, Żywiec Męskie Granie, Flesz Fashion Night, premiery samochodów czy śluby gwiazd, mający na koncie wiele nagród oraz współpracujący z największymi osobistościami show-biz. Dowiedz się więcej o naszych trenerach.
Jak wygląda szkolenie?
Nasze szkolenia są jedno lub dwudniowe i trwają od 09:00 do 17:00.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, aby nie musieli przepisywać slajdów, tylko mogli skupić się na aktywnym udziale w szkoleniu (w przypadku szkoleń zdalnych uczestnicy otrzymują materiały w wersji PDF).
Podczas szkoleń i warsztatów wykorzystujemy metody aktywnych ćwiczeń integrujących grupę, burze mózgów, różne formy dyskusji, pracę w zespołach, wizualizacje, scenki rodzajowe, analizy case study i ćwiczenia inspirujące.
Oferowany przez nas program szkoleniowy spełnia wymagania zarówno osób zaczynających swą przygodę z eventami, jak i profesjonalistów chcących rozwijać swój warsztat.
Jak jest zorganizowane szkolenie?
- Szkolenie stacjonarne – na miejscu zawsze jest osoba odpowiedzialna za szkolenie – kontakt do niej otrzymasz przed szkoleniem w mailu. Szkolenia odbywają się w samym centrum Warszawy, 5 minut pieszo od Dworca Centralnego. Uczestnikom zapewniamy przerwy kawowe. W godzinach 13:00-14:00 jest przerwa obiadowa – uczestnicy otrzymują od nas mapki z polecanymi miejscami na pyszny lunch 🙂
- Szkolenie zdalne – zakres i agenda godzinowa szkolenia nie różnią się od szkolenia stacjonarnego. Uczestnicy logują się poprzez platformę Zoom i podczas szkolenia widzą zarówno trenera, jak i innych uczestników, mogą zadawać pytania oraz wykonywać warsztaty w specjalnych pokojach.
Jak zapisać się na szkolenie?
Po wejściu na stronę wybranego szkolenia i zapoznaniu z informacjami organizacyjnymi należy kliknąć przycisk „Zapisz się”. Możesz też wejść bezpośrednio do naszego sklepu i wybrać interesujące Cię szkolenie.
Następnie należy wybrać termin szkolenia oraz podać dane uczestnika:
- Zgłaszam inną osobę – jeśli zgłaszasz kogoś innego np. twojego pracownika, to w tym miejscu wpisz jego dane, ponieważ tych danych użyjemy do przygotowania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia (dane firmy do faktury podasz w kolejnym kroku).
- Zgłaszam kilka osób na jedno szkolenie – jeśli zgłaszasz więcej niż jedną osobę to wpisz dane pierwszego uczestnika, następnie kliknij „Dodaj do koszyka” – pojawi się podsumowanie. Tu kliknij „Kontynuuj zakupy” i podaj dane kolejnego uczestnika, a następnie kliknij „Dodaj do koszyka”. Działanie powtórz dla wszystkich osób, które zgłaszasz. Przy grupach większych niż 3 osoby rekomendujemy odezwanie się do nas na maila biuro@emtg.pl, abyśmy mogli przygotować dla Was korzystną ofertę grupową.
- Zgłaszam się (lub kogoś) na kilka różnych szkoleń – po zapisaniu się na pierwsze szkolenie przejdź na główną stronę szkoleń i wybierz kolejne szkolenie, które Cię interesuje – kliknij „Zapisz się”, wybierz termin i podaj dane uczestnika, a następnie „Dodaj do koszyka”. Przy wybraniu kilku szkoleń automatycznie naliczamy zniżkę 15% na każde z nich.
Jeśli dodałeś/aś już wszystkie interesujące Cię szkolenia kliknij „Przejdź do kasy”.
Podaj dane do płatności:
- Osoba prywatna – wypełnij pola zgodnie z Twoim adresem zameldowania
- Firma zgłaszająca pracownika – podaj dane firmy wraz z numerem NIP
Jeśli chcesz mieć u nas swoje konto, aby nie wpisywać przy każdym zakupie swoich danych, zaznacz opcję „Stworzyć konto?”.
Obecnie dostępna forma płatności to przelew bankowy – po zatwierdzeniu poprzez naciśnięcie “Kupuję i płacę” otrzymasz maila z danymi do przelewu. Rezerwację trzymamy dla Ciebie przez 3 dni – jeśli po tym czasie nie odnotujemy wpłaty, Twoja rezerwacja zostanie anulowana. Po opłaceniu szkolenia masz jeszcze możliwość bezkosztowej rezygnacji do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Czy mogę skorzystać ze zniżki?
Jeśli zapiszesz się na dwa lub więcej różnych szkoleń to na każde z nich otrzymasz 15% zniżki. Dotyczy to także sytuacji, gdy zapisujesz na jedno szkolenie dwie lub więcej osób – wówczas każda z nich otrzyma 15% zniżki.
Dodatkowo dla naszych stałych klientów od czasu do czasu przygotowujemy specjalne promocje i wysyłamy kody rabatowe – aby móc otrzymywać takie kody oraz informacje o nowościach musisz być zarejestrowanym użytkownikiem na naszej stronie.
Co zyskam po szkoleniu?
Przede wszystkim wiedzę przekazywaną przez osoby, które tworzą znane i zaawansowane wydarzenia – rozumieją rynek, spotkali się z wieloma sytuacjami kryzysowymi, mają ogromne doświadczenie we współpracy z dostawcami.
Jako jedyni, oferujemy także certyfikaty w wersji polskiej i angielskiej opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych szkoleń.
Wspieramy naszych kursantów – oferujemy pomoc także po zakończeniu szkoleń, a dla osób szukających pracy związanej z organizacją wydarzeń stworzyliśmy grupę na Facebook’u – @KarieraEventManagera – na której pojawia się kilkanaście ofert pracy tygodniowo dla ponad 12 tysięcy użytkowników.