

Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Zyskasz wiedzę na temat organizacji wyjazdów incentive, popartą wieloma przykładami ze zrealizowanych projektów
- Poznasz prawne i ubezpieczeniowe wymagania stawiane organizatorom wyjazdów incentive oraz zapisy stosowane w umowach dotyczących wyjazdów
- Przejdziesz krok po kroku proces przygotowania idealnego wyjazdu incentive na konkretne zapytanie od klienta
- Poznasz metody pozyskania oraz strategię obsługi klienta
- Dowiesz się, jakie są obowiązki pilota i koordynatora wyjazdu incentive i jak powinien on zadbać o bezpieczeństwo uczestników
- Poznasz najnowsze trendy w organizacji wyjazdów oraz najpopularniejsze kierunki
- Nauczysz się kosztorysować wyjazdy incentive oraz prowadzić korespondencję i negocjacje z podwykonawcami
- Poznasz korzyści wynikające z incentive travel dla pracownika i dla pracodawcy
- Dowiesz, się jak połączyć wyjazd incentive z elementami CSR (Corporate Social Responsibility)
Dla kogo jest szkolenie?
- Dla osób chcących rozpocząć swoją karierę zawodową w organizacji wyjazdów incentive travel
- Dla pracowników agencji eventowych pragnących poszerzyć swoją wiedzę o organizację imprez incentive
- Dla aktualnych i przyszłych pracowników korporacji zamawiających wyjazdy incentive
- Dla studentów kierunków turystycznych i hotelarskich
- Dla wszystkich zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji związanych z organizacją wyjazdów zagranicznych




Program (8h / 09:00 – 17:00)
1. Wprowadzenie do turystyki motywacyjnej, podstawowe definicje
1.1. Podstawowe pojęcia: MICE, PAX, podróż służbowa, single room, twin room, check in i inne
1.2. Podmioty, które mogą pomóc organizatorom wyjazdów: DMC, Convention Bureau, Tourism Board
1.3. Stowarzyszenia dla organizatorów wyjazdów: SITE, SOIT
2. Dlaczego wyjazdy motywacyjne są efektywnym fundamentem motywacji i lojalności
2.1. Rozwinięcie zagadnienia nagród niepieniężnych
2.2. Korzyści wynikające z incentive travel dla pracodawcy
2.3. Korzyści wynikające z incentive travel dla pracownika
3. Podstawy prawne i obowiązki ubezpieczeniowe organizatora
3.1. Wpis do rejestru organizatorów turystyki
3.2. Obowiązkowa gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa
3.3. Pojęcie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
3.4. Podstawy ustawy o usługach turystycznych
3.5. Konstrukcja umowy na wyjazd incentive (kluczowe zapisy)
4. MICE rozpisany na role – uczestnicy rynku
4.1. Klienci
4.2. Organizatorzy: Agencje incentive = incentive houses, biura podróży / tour operatorzy
4.3. Podwykonawcy: linie lotnicze, agenci IATA/kasjerzy lotniczy, biura DMC, hotele i sieci hotelowe, venues, tourism board, convention and visitors bureau, tour leader, pilot i koordynator wyjazdów incentive
5. Zasady konstrukcji programów incentive. Uwarunkowania wyboru kierunków incentive oraz przykładowe case study
5.1. WARSZTAT: Jak przygotować idealny incentive? Elementy składowe wyjazdu
5.2. WARSZTAT: Kilka przykładów wyjazdów incentive dla różnych grup docelowych (wyjazdy niskobudżetowe, wysokobudżetowe, europejskie, pozaeuropejskie)
5.3. CASE STUDY: Misja Kilimanjaro, projekt nagrodzony MP Power oraz wyróżnieniem Golden Arrow
5.4. CASE STUDY: HP GO „4×4 Namibia”, projekt nagrodzony wyróżnieniem Golden Arrow i nominowany do MP Power
5.5. CASE STUDY: Projekt Netia Safari Live, projekt nagrodzony MP Power
5.6. CASE STUDY: Przykłady międzynarodowych projektów incentive na podstawie wyjazdów, które zdobyły nagrodę Bea World w kategorii Incentive / Team Building / Educational Venue
6. Rola pilota wycieczki i/lub koordynatora w obsłudze wyjazdu incentive
6.1. Obowiązki pilota wyjazdu incentive
6.2. Obowiązki koordynatora wyjazdu incentive
6.3. Rekomendowany pilot wyjazdów Incentive, według Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT)
7. Tworzenie kosztorysów w incentive travel
7.1. Pojęcia: Marża, VAT Marża
7.2. WARSZTAT: Przykładowy kosztorys incentive travel w excel – praktyczne tworzenie kosztorysu
7.3. Omówienie przykładowych wymagań klientów korporacyjnych dotyczących kosztorysów i marży
8. CSR w incentive travel – Case Study
8.1. Pojęcie CSR
8.2. Omówienie wprowadzenia CSR do programu na podstawie projektu Misja Kilimanjaro oraz projektów w Jordanii, Maroku i Namibii
8.3. Korzyści wynikające z CSR dla lokalnej społeczności oraz uczestników wyjazdu
9. Analiza etapów procesu zakupowego w incentive
9.1. Pojęcia: proces zakupowy, sourcing i procurement, brief, RFI (Request For Information), RFP (Request For Proposal) = RFO (Request for Offer), RFQ (Request For Quotation), RFT (Request for Tender) + tender, bid
9.2. Połączenie wspólnego interesu zlecającego wyjazd oraz organizatora
9.3. Dobry przetarg – omówienie zasad
10. Mody i trendy na rynku wyjazdów incentive travel
10.1. Dodatkowe elementy wzbogacające wyjazd (pakiety powitalne, pakiety pożegnalne, udział gwiazd, ekspertów i mówców motywacyjnych)
10.2. Grafika i teksty w programie wyjazdu incentive travel, budowanie emocji na etapie sprzedaży projektu
10.3. Aplikacje i strony internetowe wyjazdów
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.




Trenerzy
Trener
Związana z turystyką od ponad 20 lat. Swoją drogę zawodową zaczynała jeszcze na studiach. Jest absolwentką geografii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych na kierunku Menadżer Turystyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Entuzjastka podróży, która odwiedziła już ponad 70 krajów. Od wielu lat związana jest z branżą wyjazdów incentive, dwukrotnie zdobyła nagrodę MP Power, w kategorii „Meeting planner – agencja incentive”. Była wiceprezesem biura podróży Africa line i agencji wyjazdów motywacyjnych Incentive Care. Specjalizuje się w przygotowaniu i obsłudze najbardziej nietypowych wyjazdów, dużych grup incentive, jak również kameralnych, często luksusowych podróży. Wraz z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 500 podróży motywacyjnych na 7 kontynentach. Jest członkiem SITE – Society for Incentive Travel Excellence oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel SOIT (w którym pełniła także funkcję wiceprezes), zajmując się komunikacją i marketingiem. Obecnie, wraz z mężem Marcinem, prowadzi biuro podróży Tour de Family, specjalizujące się w realizacji autorskich programów podróży dla rodzin z dziećmi. Bliski jest jej temat zrównoważonej turystyki, promuje odpowiedzialne zachowanie publikując artykuły o tej tematyce w prasie branżowej. Codziennym życiem i rodzinnymi przygodami dzieli się na Facebooku i Instagramie prowadząc profil Zwiedzaj Cały Świat.
Informacje organizacyjne
wrzesień / październik 2023
840 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 15 tysięcy osób!
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.