fbpx

Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata

Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata

  /  Case study, inspiracje, atrakcje  /  Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata

Co zyskasz?

  • Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Wiedzę na temat organizacji wyjazdów incentive, popartą wieloma przykładami ze zrealizowanych projektów
  • Poznasz prawne i ubezpieczeniowe wymagania stawiane organizatorom wyjazdów incentive oraz zapisy stosowane w umowach dotyczących wyjazdów
  • Przejdziesz krok po kroku proces przygotowania idealnego wyjazdu incentive na konkretne zapytanie od klienta
  • Poznasz metody pozyskania oraz strategię obsługi klienta
  • Dowiesz się, jakie są obowiązki pilota i koordynatora wyjazdu incentive i jak powinien on zadbać o bezpieczeństwo uczestników
  • Poznasz najnowsze trendy w organizacji wyjazdów oraz najpopularniejsze kierunki
  • Nauczysz się kosztorysować wyjazdy incentive oraz prowadzić korespondencję i negocjacje z podwykonawcami
  • Poznasz korzyści wynikające z incentive travel dla pracownika i dla pracodawcy
  • Dowiesz, się jak połączyć wyjazd incentive z elementami CSR (Corporate Social Responsibility)

Dla kogo?

  • Dla osób chcących rozpocząć swoją karierę zawodową w organizacji wyjazdów incentive travel
  • Dla pracowników agencji eventowych pragnących poszerzyć swoją wiedzę o organizację imprez incentive
  • Dla aktualnych i przyszłych pracowników korporacji zamawiających wyjazdy incentive
  • Dla studentów kierunków turystycznych i hotelarskich
  • Dla wszystkich zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji związanych z organizacją wyjazdów zagranicznych

Szkolenie „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” skierowane jest zarówno do osób początkujących, chcących pracować przy organizacji eventów, jak i tych, które chcą uporządkować swoją wiedzę i zyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania. Szkolenie jest chętnie wybierane przez osoby szukające pracy w agencjach eventowych, ale także przez przedstawicieli korporacji i instytucji państwowych, którzy chcą organizować mniejsze wydarzenia samodzielnie, a przy większych umiejętnie współpracować z pracownikami agencji.

Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej oraz etapy organizacji wydarzenia, w tym briefowanie, tworzenie koncepcji kreatywnej, dokumentacja i budżet projektu, współpraca z dostawcami oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. Jako uczestnik szkolenia poznasz także znaczenie event marketingu w strategii firm, nowe rozwiązania i technologie stosowane podczas wydarzeń, a także wykonasz wiele warsztatów, które pobudzą Cię do własnej analizy i dyskusji.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerów z ogromnym doświadczeniem – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów, które były opisywane w mediach oraz nagradzane na konkursach branżowych. W trakcie szkolenia prowadzący omawiają na konkretnych przykładach zasady pracy przy organizacji eventów oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi. Ich wieloletnia praktyka jest doceniana przez uczestników szkoleń EMTG i stanowi dla nich kierunkowskaz na drodze do sukcesów w dalszej drodze zawodowej.

Program (8h / 09:00 – 17:00)

Dzień I (09:00 – 17:00)
  1. Wstęp

1.1. Agenda godzinowa i informacje organizacyjne
1.2. Zapoznanie uczestników
1.3. Test sprawdzający wiedzę uczestników na początku szkolenia – bezstresowy – każdy uczestnik sprawdza samodzielnie swoje wyniki

  1. Event – najważniejsze pojęcia i klasyfikacja

2.1. Event – definicja
2.2. Event marketing – definicja
2.3. Event marketing vs. event management
2.4. Cele organizacji eventów
2.5. Poznaj swojego odbiorcę, czyli grupy docelowe eventów
2.6. Klasyfikacja eventów – B2B (m.in. kongresy, konferencje prasowe, product launch, netowrking…)
2.7. Klasyfikacja eventów – B2C (m.in. konferencje, wydarzenia lifestyle’owe, wydarzenia w galeriach handlowych, wydarzenia sportowe i kulturalne…)
2.8. Klasyfikacja eventów – B2E (m.in. konwencje, gale, imprezy integracyjne, spotkania okolicznościowe, eventy csr…)
2.9. Klasyfikacja eventów – C2C (m.in. śluby, wesela, chrzciny, komunie, marsze, demonstracje…)
2.10. Case Study: Najciekawsze realizacje ostatnich lat
2.11. Słownik: branżowe słówka, które musisz znać

  1. Rynek eventowy w Polsce i na świecie

3.1. Organizacje i stowarzyszenia branżowe – wsparcie i networking
3.2. Wydarzenia, w których warto brać udział (polskie i zagraniczne)
3.3. Edukacja – szkolenia, studia, książki, magazyny, portale i blogi

  1. Kariera w branży eventowej

4.1. Jak zacząć? Gdzie zdobywać wiedzę i doświadczenie?
4.2. Kompetencje, charakter i wizerunek event managera
4.3. Nazewnictwo zawodowe
4.4. Gdzie może pracować organizator eventów?
4.5. Typy firm zajmujących się organizacją eventów
4.6. Gdzie i jak szukać pracy?
4.7. Co zawrzeć w CV? Jak się zaprezentować?

  1. Od zapytania do klienta

5.1. Brief – najważniejsze elementy
5.2. Warsztat: Brief – sondowanie potrzeb klienta
5.3. Najczęstsze problemy we współpracy agencja – klient
5.4. Najważniejsze elementy umowy agencja – klient
5.5. Koncepcja eventu – kompromis między produkcją a kreacją
5.6. Elementy, które powinny się znaleźć w prezentacji dla klienta
5.7. Skąd czerpać inspiracje?
5.8. Warsztat: Tworzenie programu eventu na bazie informacji uzyskanych od klienta – na podstawie prawdziwych, międzynarodowych realizacji

  1. Dokumentacja i budżet projektu

6.1. Podstawowe dokumenty eventowe
6.2. Przygotowywanie kosztorysu i optymalizacja kosztów
6.3. Wynagrodzenie agencji – fee, ryczałt, marża
6.4. Warsztat: Obliczanie wynagrodzenia organizatora
6.5. Harmonogram projektu
6.6. Scenariusz projektu

  1. Zarządzanie projektem eventowym i zespołem

7.1. Tworzenie zespołu eventowego i podział zadań
7.2. Przydatne aplikacje do pracy w zespole m.in.: Asana, Nozbe, Trello, Teams
7.3. Przydatne aplikacje ułatwiające pracę m.in.: Canva, Hootsuite, Pexels, Bit.ly

  1. Wprowadzenie do turystyki motywacyjnej, podstawowe definicje

1.1. Podstawowe pojęcia: MICE, PAX, podróż służbowa, single room, twin room, check in i inne

1.2. Podmioty, które mogą pomóc organizatorom wyjazdów: DMC, Convention Bureau, Tourism Board

1.3. Stowarzyszenia dla organizatorów wyjazdów: SITE, SOIT

  1. Dlaczego wyjazdy motywacyjne są efektywnym fundamentem motywacji i lojalności

2.1. Rozwinięcie zagadnienia nagród niepieniężnych

2.2. Korzyści wynikające z incentive travel dla pracodawcy

2.3. Korzyści wynikające z incentive travel dla pracownika

  1. Podstawy prawne i obowiązki ubezpieczeniowe organizatora

3.1. Wpis do rejestru organizatorów turystyki

3.2. Obowiązkowa gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa

3.3. Pojęcie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego

3.4. Podstawy ustawy o usługach turystycznych

3.5. Konstrukcja umowy na wyjazd incentive (kluczowe zapisy)

  1. MICE rozpisany na role – uczestnicy rynku

4.1. Klienci

4.2. Organizatorzy: Agencje incentive = incentive houses, biura podróży / tour operatorzy

4.3. Podwykonawcy: linie lotnicze, agenci IATA/kasjerzy lotniczy, biura DMC, hotele i sieci hotelowe, venues, tourism board, convention and visitors bureau, tour leader, pilot i koordynator wyjazdów incentive

  1. Zasady konstrukcji programów incentive. Uwarunkowania wyboru kierunków incentive oraz przykładowe case study

5.1. Warsztat: Jak przygotować idealny incentive? Elementy składowe wyjazdu

5.2. Warsztat: Kilka przykładów wyjazdów incentive dla różnych grup docelowych (wyjazdy niskobudżetowe, wysokobudżetowe, europejskie, pozaeuropejskie)

5.3. Case Study: Misja Kilimanjaro, projekt nagrodzony MP Power oraz wyróżnieniem Golden Arrow

5.4. Case Study: HP GO „4×4 Namibia”, projekt nagrodzony wyróżnieniem Golden Arrow i nominowany do MP Power

5.5. Case Study: Projekt Netia Safari Live, projekt nagrodzony MP Power

5.6. Case Study: Przykłady międzynarodowych projektów incentive na podstawie wyjazdów, które zdobyły nagrodę Bea World w kategorii Incentive / Team Building / Educational Venue

  1. Rola pilota wycieczki i/lub koordynatora w obsłudze wyjazdu incentive

6.1. Obowiązki pilota wyjazdu incentive

6.2. Obowiązki koordynatora wyjazdu incentive

6.3. Rekomendowany pilot wyjazdów Incentive, według Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT)

  1. Tworzenie kosztorysów w incentive travel

7.1. Pojęcia: Marża, VAT Marża

7.2. Warsztat: Przykładowy kosztorys incentive travel w excel – praktyczne tworzenie kosztorysu

7.3. Omówienie przykładowych wymagań klientów korporacyjnych dotyczących kosztorysów i marży

  1. CSR w incentive travel – Case Study

8.1. Pojęcie CSR

8.2. Omówienie wprowadzenia CSR do programu na podstawie projektu Misja Kilimanjaro oraz projektów w Jordanii, Maroku i Namibii

8.3. Korzyści wynikające z CSR dla lokalnej społeczności oraz uczestników wyjazdu

  1. Analiza etapów procesu zakupowego w incentive

9.1. Pojęcia: proces zakupowy, sourcing i procurement, brief, RFI (Request For Information), RFP (Request For Proposal) = RFO (Request for Offer), RFQ (Request For Quotation), RFT (Request for Tender) + tender, bid

9.2. Połączenie wspólnego interesu zlecającego wyjazd oraz organizatora

9.3. Dobry przetarg – omówienie zasad

  1. Mody i trendy na rynku wyjazdów incentive travel

10.1. Dodatkowe elementy wzbogacające wyjazd (pakiety powitalne, pakiety pożegnalne, udział gwiazd, ekspertów i mówców motywacyjnych)

10.2. Grafika i teksty w programie wyjazdu incentive travel, budowanie emocji na etapie sprzedaży projektu

10.3. Aplikacje i strony internetowe wyjazdów

Informacje organizacyjne

  • Koszt: 840 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej – nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy)
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!
  • Zniżki na noclegi dla uczestników w pobliskich obiektach noclegowych

Trenerzy

Wiceprezes biura podróży Africa line i agencji wyjazdów motywacyjnych Incentive Care. Ukończyła studia na kierunku Geografia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studia podyplomowe na kierunku Menadżer Turystyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w przygotowaniu i obsłudze najbardziej nietypowych wyjazdów, dużych grup incentive, jak również kameralnych, często luksusowych podróży. Wraz z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 500 podróży motywacyjnych na 7 kontynentach. Jest członkiem SITE – Society for Incentive Travel Excellence oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel SOIT (w którym pełniła także funkcję wiceprezes), zajmując się komunikacją i marketingiem. Dwukrotnie otrzymała nagrodę MP Awards w kategorii Meeting Planner – agencja incentive. Incentive Care łącznie otrzymało cztery nagrody MP Power oraz dwa wyróżnienia Golden Arrow. Prywatnie, jest żoną i mamą, a wolny czas spędza aktywnie, kocha góry i trekkingi. Przemierzyła na rowerze Republikę Środkowej Afryki w ramach projektu Afryka Nowaka. Odwiedziła ponad 60 państw świata.

Jak wybrać firmę szkoleniową z zakresu organizacji eventów?

Szkolenia z zakresu organizacji i planowania eventów różnią się od innych szkoleń – tu nie wystarczy sama teoria, bardzo ważne jest doświadczenie. Przede wszystkim sprawdź zatem, kto będzie Cię szkolił – czy są to osoby znane w branży? Czy należą do stowarzyszeń branżowych? Czy mają na koncie duże i znane projekty? Czy są ekspertami w swojej dziedzinie?

Sprawdź również czy firma szkoleniowa jest znana na rynku, ile ma lat doświadczenia oraz jaki uzyskasz certyfikat – certyfikaty EMTG są wydawane w wersji polskiej i angielskiej oraz opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości szkoleń.

Zweryfikuj także czy firma posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (2.14/00162/2017).

Jakie doświadczenie ma EMTG?

Event Manager Training Group działa od 2009 roku. EMTG to pierwsza w Polsce firma, oferująca tak szerokie spektrum szkoleń dla organizatorów eventów – obecnie, aż 14 różnych kierunków. Podczas szkoleń otwartych i zamkniętych – szkolimy ponad 400 osób rocznie. Prowadzimy zarówno szkolenia otwarte, jak i zamknięte m.in. dla takich firm jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Organizowaliśmy również cykle spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych oraz konferencje EventCamp. Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Dla kogo są szkolenia EMTG?

Szkolenia EMTG skierowane są do pracowników instytucji oraz korporacji, zajmujących się wydarzeniami firmowymi i marketingiem, osób zatrudnionych lub szukających zatrudnienia w agencjach eventowych, podwykonawców (np. hotelarze, managerowie artystów) oraz freelancer’ów chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń. Możesz także otrzymać dofinansowanie na udział w naszych szkoleniach od Urzędu Pracy – posiadamy wymagany wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (2.14/00162/2017).

Jak wybrać właściwe szkolenie?

W naszej ofercie jest kilkanaście szkoleń z zakresu organizacji i planowania eventów. Jeśli jesteś początkujący to polecamy zacząć od szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” lub, jeśli widzisz się w organizacji wydarzeń prywatnych, od szkolenia „Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych”. Jeśli masz sprecyzowaną wizję swojej kariery i wiesz, że interesują Cię np. głównie imprezy sportowe to możesz wybrać ścieżkę szkoleń – przykładowe ścieżki kariery:

– Ścieżka koncertowo-festiwalowa – szkolenia:

  1. Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
    2. Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
    3. Manager artystyczny
    4. Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
    5. Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
  2. Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
  3. Studium wykonalności kreacji eventowej

– Ścieżka event managera w agencji eventowej

  1. Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
  2. Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
  3. Studium wykonalności kreacji eventowej
    4. Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
  4. Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
  5. Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
  6. Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
    8. Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?

– Ścieżka korporacyjna (dla zleceniodawców pracujących z agencjami lub organizujących samodzielnie część wydarzeń firmowych) – szkolenia:

  1. Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
  2. Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
    3. Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
    4. Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
  3. Studium wykonalności kreacji eventowej
  4. Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata

– Ścieżka organizatorów wydarzeń prywatnych np. wesel – szkolenia:

  1. Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych
  2. Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
  3. Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
  4. Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
  5. Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata

– Ścieżka organizatorów wydarzeń sportowych – szkolenia:

  1. Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
    2. Organizacja i promocja wydarzeń sportowych
    3. Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
  2. Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
  3. Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu

Możesz wybrać jedno szkolenie lub kilka. Jeśli nie wiesz, która opcja będzie dla Ciebie najlepsza – zadzwoń do nas 22 3080011 lub napisz na biuro@emtg.pl, a my doradzimy Ci, które szkolenie będzie dla Ciebie najbardziej odpowiednie.

Kto będzie mnie szkolił?

Nasza kadra dydaktyczna to wysoko wykwalifikowani trenerzy posiadający wiedzę i wieloletni staż pracy w największych polskich agencjach eventowych i firmach bezpośrednio związanych z branżą MICE. Stawiamy przede wszystkim na praktykę w prowadzeniu ciekawych i zaawansowanych projektów – to doświadczenie przekażą Wam nasi szkoleniowcy, pracujący przy takich wydarzeniach jak Przystanek Woodstock, Żywiec Męskie Granie, Flesz Fashion Night, premiery samochodów czy śluby gwiazd, mający na koncie wiele nagród oraz współpracujący na co dzień z największymi artystami i osobistościami show-biz. Dowiedz się więcej o naszych trenerach.

Jak wygląda szkolenie?

Nasze szkolenia są jedno lub dwudniowe i trwają od 09:00 do 17:00. 

Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe i piśmiennicze, aby nie musieli przepisywać slajdów, tylko mogli skupić się na aktywnym udziale w szkoleniu.

Podczas szkoleń i warsztatów wykorzystujemy metody aktywnych ćwiczeń integrujących grupę, burze mózgów, różne formy dyskusji, pracę w zespołach, wizualizacje, scenki rodzajowe, analizy case study i ćwiczenia inspirujące. 

Oferowany przez nas program szkoleniowy spełnia wymagania zarówno osób zaczynających swą przygodę z eventami, jak i profesjonalistów chcących rozwijać swój warsztat.

Jak jest zorganizowane szkolenie?

Na miejscu zawsze jest osoba odpowiedzialna za szkolenie – kontakt do niej otrzymasz przed szkoleniem w mailu.

Szkolenia odbywają się w samym centrum Warszawy, 5 minut pieszo od Dworca Centralnego. Uczestnikom zapewniamy przerwy kawowe oraz lunch w restauracji Metro Jazz Bar & Bistro należącej do Hotelu Metropol.

Jeśli potrzebujesz noclegu na czas szkoleń to polecamy Hotel Metropol: uczestnicy szkoleń otrzymują gwarancję najniższej ceny dnia, a także dodatkowe 8% zniżki na noclegi. Wystarczy kliknąć na stronie (www.hotelmetropol.com.pl) w zakładkę TWOJA ZNIŻKA (czerwony prostokąt w prawym górnym rogu), wpisać dane i po otrzymaniu kodu zniżkowego wpisać go podczas rezerwacji do systemu. Zniżka zostanie naliczona automatycznie.

Jak zapisać się na szkolenie?

x

Czy mogę skorzystać ze zniżki?

x

Co zyskam po szkoleniu?

Przede wszystkim wiedzę przekazywaną przez osoby, które robią znane i zaawansowane wydarzenia – rozumieją rynek, spotkali się z wieloma sytuacjami kryzysowymi, mają ogromną wiedzę z zakresu prawa i współpracy z dostawcami.

Jako jedyni, oferujemy także certyfikaty w wersji polskiej i angielskiej opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych szkoleń.

Wspieramy naszych kursantów – oferujemy pomoc i kontakt z trenerem także po zakończeniu szkoleń, a dla osób szukających pracy związanej z organizacją wydarzeń stworzyliśmy grupę na Facebook’u – @KarieraEventManagera – na której pojawia się kilkanaście ofert pracy tygodniowo dla ponad 11 tysięcy użytkowników.

Rafał Noworycki

Dnia 05.04.2014 uczestniczyłem w szkoleniu "Event menager-organizator imprez". Szkolenie polecam wszystkim, którzy stawiają pierwsze kroki na szeroko rozumianym rynku eventów. Wiedza, doświadczenie i sposób prowadzenia P. Doroty Rogozińskiej (liczne symulacje zdarzeń, z którymi Event menager spotyka się na co dzień w pracy), tylko mnie utwierdziły w przekonaniu, że organizacja imprez, to zajęcie niezwykle trudne, ale i niezwykle interesujące. W pracy nie znoszę rutyny, i z chwilą odebrania certyfikatu, wiedziałem, że mój pobyt w EMTG nie był dziełem przypadku.

barman, KF MusicClub Bowling Skarżysko Kamienna,

Olga Tylutki

Szkolenie "Event Manager-organizator imprez" posiadało dla mnie istotny wymiar praktyczny. Rozmowy i tematy poruszone na szkoleniu były mocno osadzone w rzeczywistości. Szkolenie było interaktywne, co również jest moim zdaniem sporym atutem. Bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia.

Beskid MICE Center, MICE Manager,

Mateusz Kacprzak

Szkolenie, prowadzących, jak i firmę EMTG polecam każdemu, kto do tej pory zastanawia się - Czy warto wziąć udział w szkoleniu? - Nie ma się nad czym zastanawiać, zapisuj się!!! Warto!!! Szkolenie wypełnione jest ogromną dawką entuzjazmu, daje ogromnego kopa pozytywnego myślenia, jest bardzo rzetelne i przepełnione merytoryczną wiedzą.

Student,

Marta Stępińska

Najbardziej zaciekawiły mnie elementy warsztatowe, dzięki którym mogłam sprawdzić moją wiedzę i nauczyć się wykorzystywania jej w praktyce. Trenerka przeprowadziła wiele ćwiczeń, które z pewnością usprawnią moją pracę i pomogą w przygotowywaniu kolejnych wydarzeń.

Asseco Poland, Project Manager,

Marta Dworak

Szkolenia EMTG to dla mnie źródło praktycznej wiedzy, którą mogę wykorzystać w swojej pracy. Nauka w przyjaznej atmosferze, małej grupie i pod okiem wykwalifikowanego trenera to czysta przyjemność. Zajęcia świetnie łączą ze sobą wiedzę teoretyczną z praktyką, a dobrze dobrane ćwiczenia mobilizują do sprawdzenia swoich umiejętności i wdrożenia nowych rozwiązań już od zaraz. Szczerze polecam.

Event Manager, Sunreef Yachts,

Magdalena Bogulska

Szkolenie organizowane przez EMTG było dla mnie niesamowitą dawką energii i wiedzy. Całe dwa dni wypełnione zostały profesjonalnymi informacjami, które, odzwierciedlają rzeczywistość pracy Event Managera. Pełne zaangażowania trenerki - Ania i Dorota, zaraziły mnie fascynacją do tworzenia, kreatywnego myślenia i zaskakiwania. Obudziły to, co przez codzienną rutynę w sobie uśpiłam. Jeszcze nigdy, z żadnego szkolenia, nie wracałam z tyloma pomysłami. Informacje związane z prawami i obowiązkami dot. organizacji eventów uświadomiły mi to, co należy jeszcze dopracować. Wielka dawka pozytywnej energii i ogromny zastrzyk wiedzy! Przemyślane, bdb. przeprowadzone i zorganizowane szkolenie! p.s. Będę wracać 🙂

Szef Działu Obsługi Klienta, Pałac w Pakosławiu,

Maciej Sobianek

Szkolenie i warsztaty z planowania eventów pogłębiły i uporządkowały moją dotychczasową wiedzę oraz zainspirowały do podejmowania nowych wyzwań i szukania ciekawych rozwiązań. Na co dzień brak mi czasu na poszukiwanie eventowych inspiracji, a pokazane na szkoleniu case’y z jednej strony dały mi gotowe rozwiązania, a z drugiej pobudziły na nowo moją kreatywność.

Microsoft Sp. z o.o., Windows Azure Product Manager,

Ludwika Grzejdak

Przed szkoleniem posiadałam już spore doświadczenie w organizacji imprez oraz wyjazdów firmowych i chciałam uporządkować posiadane informacje. Dzięki szkoleniu usystematyzowałam wiedzę oraz zyskałam wiele nowych wskazówek i inspiracji na przyszłość.

AWF Warszawa, doktorant,

Katarzyna Brudny

Realizowane przez EMTG szkolenie oceniam jako profesjonalne i wartościowe. Oprócz popartej ćwiczeniami i co ważne, skrupulatnie dobranej wiedzy teoretycznej, Prowadząca dzieli się z uczestnikami swoim ogromnym i jakże cennym doświadczeniem, a także inspiruje pasją działania. Serdecznie polecam szkolenia EMTG wszystkim, którzy chcieliby zdobyć eventowe know-how, a także tym, którzy cenią sobie indywidualne podejście do uczestników oraz przyjazną atmosferę.

Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET Sp. z o.o.,

Karolina Turska-Fiszlak

Całodniowe szkolenie spełniło nasze oczekiwania oraz przybliżyło wiedzę. Została nam przekazana obszerna teoria, poparta wieloma przykładami i ćwiczeniami. Trenerka nawiązała doskonały kontakt i wykazała się dużą umiejętnością aktywizowania uczestników. Karolina Turska-Fiszlak

Właściciel Estancia Group, Prezes Adventura Sp. z o.o.,

Kacper Mleczak

W związku z tym, że nie zajmuję się organizacją wydarzeń tylko ich ubezpieczaniem, warsztaty organizowane przez Panią Dorotę Rogozińską pozwoliły mi na rozszerzenie horyzontów i przede wszystkim zdobycie wiedzy o specyfice rynku. Zdecydowanie warto skorzystać z wiedzy ekspertów EMTG.

exito Broker Sp. z o.o., Wicedyrektor Biura Projektów Strategicznych,

Fabian Habegger

Szkolenia dziewczyn z EMTG są bardzo ciekawe, pouczające i rozwijające horyzonty - myślę, każdego event managera. Polecam na maksa, bo szkolenia i warsztaty są na prawdę na wysokim poziomie. Fabian Habegger

Starostwo Powiatowe w Szczytnie, Specjalista ds. Turystyki i Promocji,

Ewelina Włodarz

Aktualnie szukam pracy, ale mam nadzieję, że już wkrótce będę event managerem z krwi i kości. Szkolenie dało mi pozytywnego kopa do działania, mnóstwo motywacji i pomysłów. Dużo teorii i jeszcze więcej praktyki, profesjonalne podejście do zajęć, cudowna atmosfera. Polecam każdemu kto już działa w zawodzie lub, tak jak ja, stawia pierwsze kroki 🙂

Student,

Dominik Dzwonkowski

Z czystym sumieniem mogę polecić szkolenie "Planowanie i organizacja eventów", w który miałem okazję uczestniczyć. Pomimo posiadanego doświadczenia, pomogło mi to usystematyzować swoją wiedzę, jak również wyniosłem dużo ciekawych wskazówek dotyczących organizacji eventów i nowe inspiracje.

Royal Events, Senior Executive Manager,

Daria Kempińska-Sitek

Z EMTG miałam okazję spotkać się jako uczestniczka szkolenia Event Manager – organizator imprez. Osoba prowadząca nie tylko stworzyła przyjazną atmosferę, ale również w sposób bardzo przystępny przekazała praktyczną wiedzę, którą z pewnością wykorzystam w mojej pracy. Przygotowanie merytoryczne prowadzącej oraz wyjątkowy klimat panujący na szkoleniu, zadecydowały o tym, że z pewnością wezmę udział w kolejnych szkoleniach organizowanych przez EMTG.

Top Event, Współwłaściciel,

Anna Bagińska

Pod koniec 2013 r. wzięłam udział¸ w poleconych mi szkoleniach organizowanych przez firmę EMTG. Były to szkolenia planowanie i organizacja eventów oraz Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu. Czy było warto? Z pewnościąˆTAK! Oczywiście na 1- czy 2-dniowym szkoleniu prowadzący nie ma możliwości przekazania całej swojej wiedzy, dlatego tak ważna jest odpowiednia selekcja materiału, ustalenie hierarchii wartości, no i sposób jego zaprezentowania. Musze przyznać, że z takim wyzwaniem prowadzący poradzili sobie doskonale. Szkolenia były interesujˆce, po krótkich wykładach odbywały się zajęcia warsztatowe, które oprócz umiejętności praktycznych, dodatkowo sprzyjały integracji grupy. Każdy uczestnik otrzymał materiały szkoleniowe, które były pomocne na szkoleniach, i jak się okazało po ich zakończeniu także. Czy coś bym zmieniła? Tak, jedną rzecz krzesła nie są zbyt wygodne 🙂

Państwowy Instytut Geologiczny, Kierownik Sekcji Promocji

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła