fbpx

Event Manager w korporacji – organizacja wydarzeń firmowych (samodzielnie lub z agencją)

Event Manager w korporacji – organizacja wydarzeń firmowych (samodzielnie lub z agencją)

Jesteś tutaj:     /  Szkolenia stacjonarne  /  Event Manager w korporacji – organizacja wydarzeń firmowych (samodzielnie lub z agencją)
Trener Łukasz Pacek organizacja imprez eventów firmowych EMTG
Prowadzący:
Najbliższy termin:
22-23 kwietnia 2024 (Warszawa) dostępne miejsca
Cena: 1249zł

Szkolenie „Event Manager w korporacji – organizacja wydarzeń firmowych (samodzielnie lub z agencją)” skierowane jest do managerów chcących zdobyć umiejętność przygotowania briefu dla agencji eventowej lub prowadzenia projektów eventowych samodzielnie, do osób prowadzących w firmach przetargi, konkursy ofert i projekty eventowe oraz wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje eventowe. Szkolenie kierujemy do każdego klienta, który chce znać ceny rynkowe, stawki agencyjne i podstawy funkcjonowania branży eventowej.

Podczas szkolenia omówione zostanie poprawne briefowanie agencji lub dostawcy oraz kryteria oceny ofert, a także sposoby negocjacji cen przy jednoczesnym zachowaniu możliwie jak najwyższej jakości wydarzenia. Omówimy także modele współpracy między klientem a agencją, sposoby rozliczeń oraz podział zadań – wierzymy, że podczas pracy nad projektem klient tworzy z agencją jeden team, którego celem jest realizacja wszystkich zaplanowanych zadań na najwyższym poziomie. Szkolenie zorganizowane jest tak, aby było przydatne zarówno dla osób korzystających z usług agencji, jak i dla osób, które chcą organizować wydarzenia firmowe samodzielnie.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerów z niemal 20-letnim doświadczeniem w branży eventowej. Ania kreowała działania eventowe dla liderów rynku zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy między zleceniodawcą a agencją. Łukasz, związany z branżą bankową, realizuje akcje kontraktowe i negocjacyjne dotyczące kompleksowej obsługi działań marketingowych m.in. organizacji eventów, realizacji i produkcji kampanii ATL, czy współpracy z domami mediowymi oraz agencjami performance-owymi i digitalowymi.

Trenerka Anna Andrych organizacja wydarzeń firmowych EMTG

Anna Andrych – Ekspert, Mentor – Doradca ds. Marketingu Komunikacji i Sprzedaży, CMO PayEye, Co-owner Global Biometric Council.
Od ponad 25 lat związana z branżą marketingową, kreuje działania dla liderów rynku zarówno po stronie dostawców, jak i klientów, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy między zleceniodawcami, a dostawcami. Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania businessowe, jako doradca ds. marketingu, komunikacji i sprzedaży dla firm z całego kraju.
Laureatka MP Power Awards, Golden Arrow oraz brązowego Spinacza. Ekspercko tworzyła, nadzorowała i koordynowała setki projektów w Polsce i poza jej granicami m.in. Ceo Summit Warsaw, Welth Management Warsaw Night, Polish House Davos, Festiwal Gwiazd Międzyzdroje, Silesian Expo Mediolan, Londyn Investor Day, World Biometrics Day. Więcej o trenerce.

Trener Łukasz Pacek organizacja imprez eventów firmowych EMTG

Łukasz Pacek – Menedżer ds. Target Operating Model, BNP Paribas Bank Polska S.A. Od prawie piętnastu lat związany z branżą bankową, a od ponad dwunastu z Departamentem Zakupów, w którym obecnie odpowiada za bieżącą współpracę ze Spółkami Kapitałowymi Grupy BNP Paribas w Polsce. W ciągu roku realizuje kilkaset akcji kontraktowych i negocjacyjnych związanych z kompleksową obsługą działań marketingowych i windykacyjnych. Do głównych działań w tym zakresie należą m.in. organizacja eventów, realizacja i produkcja kampanii ATL, współpraca z domami mediowymi, największymi agencjami performance-owymi i digitalowymi, a także obsługa działań w zakresie BTL/POS/DTP oraz NPL.
Nominowany w kategorii: Meeting Planner w Dziale Zakupów (2015) w konkursie MP Power Awards®. Laureat konkursu Lider Zakupów 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML). Juror MP Power Awards® (MP Power Projekt) – konkursu branży eventowej. Więcej o trenerze.

  • Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Nauczysz się, jak i gdzie dobierać dostawców w sytuacji samodzielnej organizacji wydarzenia
  • Dowiesz się, jak negocjować ceny z dostawcami i agencjami eventowymi / reklamowymi
  • Poznasz sposoby skutecznego nadzoru nad realizacją projektu i metody optymalizacji kosztów oraz procesów
  • Poznasz zasady przygotowania skutecznego briefu dla agencji eventowej oraz procesu przetargowego
  • Dowiesz się, jak współpracować z agencjami i planować pracę z pozycji zleceniodawcy
  • Przeznaczone dla event managerów pracujących w korporacjach i instytucjach, którzy chcą samodzielnie prowadzić projekty eventowe
  • Dla osób, które czasami korzystają z usług agencji, a czasami organizują wydarzenia samodzielnie lub z własnym zespołem
  • Dla managerów chcących zdobyć umiejętność przygotowania briefu oraz efektywnej współpracy z agencją eventową
  • Dla osób prowadzących w firmach przetargi, konkursy ofert i projekty eventowe
  • Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje eventowe

Program (2 dni, 14h / 09:00 – 16:00)

1. Podstawy prawne organizacji wydarzeń

1.1. Kto może organizować imprezy? Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
1.2. Kiedy wydarzenie podlega pod ustawę o imprezach masowych? Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
1.3. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń na organizację wydarzenia
1.4. Hazard i gry losowe. Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o grach hazardowych.
1.5. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych – ograniczenia w promocji. Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi oraz Ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

2. Modele współpracy z agencją / dostawcą

2.1. Przetarg w rozumieniu Ustawy Prawo zamówień publicznych
2.2. Przetarg organizowany w oparciu o ogólne zasady kodeksu cywilnego – konkurs ofert
2.3. Organizowanie przetargów z poszanowaniem zasad uczciwości i rzetelności
2.4. Umowy stałe

3. Skąd brać pomysły?

3.1. Określanie grupy docelowej naszego wydarzenia
3.2. Jak odróżnić potrzeby klienta/marki od potrzeb grupy docelowej?
3.3. Czym jest Customer Journey?
3.4. Arkusz zagrożeń dla uczestnika
3.5. Jakich (pozytywnych lub negatywnych) emocji może doświadczać uczestnik wydarzenia?
3.6. Case Study: Przegląd wybranych atrakcji dla różnych grup docelowych
3.7. Detale, które zapadną w pamięć uczestnikom wydarzenia
3.8. Koncepcja eventu – kompromis między produkcją a kreacją
3.9. Skąd czerpać inspiracje?

4. Współpraca z dostawcami / podwykonawcami

4.1. Sposoby wyszukiwania i weryfikacji kompetencji podwykonawców
4.2. Praca z podwykonawcą – nauka negocjacji i komunikacji
4.3. Współpraca z lokalizacją / obiektem eventowym (gdzie i jak szukać, na co zwrócić uwagę, najważniejsze elementy umowy)
4.4. Współpraca z dostawcą cateringu (na co zwrócić uwagę, najważniejsze elementy umowy, sanepid, ciekawostki gastronomiczne)
4.5. Współpraca z fotografem & ekipą video (jak poprawnie zbriefować firmę, w jakim zakresie mamy prawa do używania zdjęć, najważniejsze elementy umowy)
4.6. Współpraca z artystami i konferansjerami (spełnianie wymagań rider’owych, praca z managerem)
4.7. Współpraca z hostessami, modelkami, animatorami, wolontariuszami, ochroną
4.8. Współpraca z firmami dostarczającymi atrakcje i elementy dodatkowe
4.9. Współpraca z firmami scenograficznymi
4.10. Współpraca z firmami zapewniającymi technikę eventową (jak poprawnie zbriefować firmę, najważniejsze elementy umowy, określanie potrzeb)
4.11. Ubezpieczenia eventu i jego uczestników oraz przykłady sytuacji kryzysowych

5. Case Study: przykłady ciekawych projektów z ostatnich lat

Praca w grupach nad wybranym typem eventu:

– konferencja
– impreza integracyjna
– piknik/festyn
– wieczorna gala

6. Przygotowanie briefu

6.1. Wzory dokumentów
6.2. Określenie zakresu oferty i zadań powierzanych agencji oraz kryteriów oceny
6.3. Zapisy i klauzule o znaczeniu kluczowym dla zleceniodawcy
6.4. Zapisy i klauzule o znaczeniu kluczowym dla agencji – znalezienie złotego środka
6.5. Warsztat: Sporządzanie briefu

7. Wybór agencji, analiza ofert i negocjacje

7.1. Gdzie i jak szukać agencji – badanie rynku?
7.2. Czynniki wpływające na zaproszenie agencji eventowych
7.3. Spotkania briefingowe – zasady i przebieg
7.4. Analiza przesłanych propozycji
7.5. Spotkania prezentacyjne – na co zwrócić uwagę?
7.6. Wybór optymalnych propozycji
7.7. Negocjacje – wybór elementów podlegających negocjacjom bez uszczerbku na efekcie finalnym
7.8. Finał postępowania i wybór agencji

8. Model współpracy

8.1. Dokumenty i formalności
8.2. Określenie modelu współpracy korzystnego dla obu stron
8.3. Podział kompetencji i dobranie zespołu wykonawczego w strukturach wewnętrznych
8.4. Warsztat: plan projektu

9. Realizacja, kontrola i podsumowanie

9.1. Nadzór przygotowań
9.2. Raportowanie bieżące
9.3. Narzędzia wspomagające pracę w zespołach i kontrolę projektu m.in.: Asana, Nozbe, Trello, Teams
9.4. Przydatne aplikacje ułatwiające pracę m.in.: Canva, Hootsuite, Pexels, Bit.ly
9.5. Realizacja – komunikacja i plan B
9.6. Analiza powykonawcza – czy wszystko poszło zgodnie z planem?
9.7. Kosztorys powykonawczy
9.8. Podsumowanie formalne
9.9. Analiza efektywności
9.10. Budowanie trwałej relacji

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Informacje organizacyjne

22-23 kwietnia 2024 (09:00 – 16:00)

1249 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury

  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 17 tysięcy osób!
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła