fbpx

Budowa i sprzedaż oferty eventowej – jak pozyskać klientów, sponsorów i partnerów wydarzeń?

Budowa i sprzedaż oferty eventowej – jak pozyskać klientów, sponsorów i partnerów wydarzeń?

Jesteś tutaj:     /  Szkolenia stacjonarne  /  Budowa i sprzedaż oferty eventowej – jak pozyskać klientów, sponsorów i partnerów wydarzeń?
Trenerka Anna Andrych organizacja wydarzeń firmowych EMTG
Prowadzący:
Najbliższy termin:
24 kwietnia 2024 (Warszawa) dostępne miejsca
Cena: 959zł
Szkolenie Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń EMTG
  • Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Poznasz zasady budowania skutecznej i zyskownej oferty oraz prezentacji sprzedażowej
  • Nauczysz się jak optymalizować koszty
  • Dowiesz się jak negocjować ceny z dostawcami i klientami
  • Poznasz sposoby skutecznej sprzedaży oferty u klienta i zyskasz świadomość ekonomiczną projektów
  • Poznasz narzędzie sponsoringu oraz jego rolę w event marketingu
  • Dowiesz się jak współpracować ze sponsorami i partnerami Twoich wydarzeń
  • Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność skutecznej sprzedaży ofert eventowych oraz pozyskiwania sponsorów i partnerów wydarzeń oraz partnerów medialnych
  • Dla osób zakładających lub prowadzących działalność eventową, które chcą skutecznie pozyskiwać nowych klientów i prowadzić sprzedaż dedykowanych i własnych akcji eventowych
  • Dla wszystkich, którzy chcą właściwie optymalizować koszty i podnieść skuteczność prezentacji ofert sprzedażowych u klienta

Szkolenie „Budowa i sprzedaż oferty eventowej – jak pozyskać klientów, sponsorów i partnerów wydarzeń?” skierowane jest do osób chcących zdobyć umiejętność skutecznej sprzedaży ofert eventowych oraz pozyskiwania sponsorów, partnerów i patronów medialnych, a także do osób zakładających lub prowadzących działalność eventową, które chcą pozyskiwać nowych klientów i prowadzić sprzedaż dedykowanych oraz własnych akcji eventowych.

Podczas szkolenia omówiona zostanie zarówno sprzedaż eventu zgodnego z wymaganiami przedstawionymi przez klienta, jak również sprzedaż własnych, innowacyjnych pomysłów na wydarzenie, czyli kreowanie popytu na zupełnie nowy event. Jako uczestnik dowiesz się jak pozyskać sponsora lub partnera dla Twojego wydarzenia, a także do kogo warto się zwracać i co zaproponować, aby uzyskać jak najlepsze warunki. Zwrócimy Twoją uwagę na, często pomijane, aspekty komunikacji, sposobów prezentacji Twoich ofert i pomysłów oraz negocjacji i budowania długotrwałej relacji, zamiast ograniczania się jedynie do jednorazowej współpracy.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży eventowej. Ania kreowała działania eventowe dla liderów rynku zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy między zleceniodawcami a dostawcami. Energia, którą przekazuje podczas szkolenia sprawia, że uczestnicy wychodzą z głowami pełnymi pomysłów i ogromną chęcią do dalszego działania.

Program (8h / 09:00 – 17:00)

1. Pozyskiwanie klientów

1.1. Analiza naszej oferty i budowanie własnej marki
1.2. Działania i narzędzia wspomagające sprzedaż
1.3. Dobór zespołu handlowego
1.4. Gdzie i jak szukać nowych klientów?
1.5. Przetargi – brać udział czy nie?

2. Sprzedaż eventu z briefu

2.1. Dopasowanie oferty do wymagań klienta – analiza potrzeb, marki/produktu i grupy docelowej
2.2. Jakie elementy powinny się znaleźć w briefie i o co warto dopytać, gdy dostaliśmy wytyczne od klienta?
2.3. BONUS: przykładowy brief dla klienta

3. Sprzedaż eventu własnego, czyli kreowanie popytu na nową koncepcję

4. Budowa i prezentacja oferty eventowej

4.1. Podstawowe zasady dobrej oferty sprzedażowej
4.2. Zawartość merytoryczna oferty
4.3. Strona wizualna prezentacji oraz programy i aplikacje, które pomogą, jeśli nie mamy artystycznej natury 😉
4.4. Kompatybilność idei i treści
4.5. Skuteczne dopasowanie oferty do celu
4.6. Warsztat: Tworzenie prezentacji ofertowej

5. Pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń

5.1. Analiza projektu eventowego dla potencjalnych sponsorów i partnerów – spójność wizji i misji
5.2. Co chcemy osiągnąć?
5.3. Czym możemy zainteresować potencjalnych kandydatów do współpracy?
5.4. Sponsor a partner – różnice
5.5. Możliwości współpracy sponsoringowej na rynku
5.6. Warsztat: Budowa oferty sponsoringowej – najważniejsze elementy

6. Współpraca z mediami – skuteczne nawiązanie i podtrzymywanie relacji

7. Podstawy mowy ciała

7.1. Typy osobowości klienta i ich cechy w negocjacjach
7.2. Warsztat: Analiza zachowań odbiorcy z wykorzystaniem wiedzy na temat typów osobowości i mowy ciała
7.3. Sztuka prezentacji
7.4. Warsztat: Prezentacja – zachowania i mechanizmy

8. Kosztorys i optymalizacja kosztów

8.1. Budowanie oferty finansowej
8.2. Kosztorys – jego znaczenie vs sztuka sprzedaży
8.3. Określanie marży i jej komunikacja u klienta
8.4. Warsztat: Kosztorysowanie według briefu
8.5. Jak optymalizować koszty?
8.6. Co powinien, a czego nie powinien zawierać kosztorys?

9. Trudna sztuka negocjacji

9.1. Skuteczne techniki negocjacji
9.2. Negocjacje z klientem i dostawcą

10. Sprzedaż i współpraca z trwałym efektem

10.1. Jak skutecznie budować zaufanie klienta?
10.2. Budowanie szybkich i trwałych pozytywnych relacji

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Trenerzy

Trener

Ekspert, Mentor - Doradca ds. Marketingu Komunikacji i Sprzedaży, CMO PayEye, Co-owner Global Biometric Council. Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego i Akademii Rozwoju Gospodarczego w Katowicach, Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Od ponad 25 lat związana z branżą marketingową, kreuje działania dla liderów rynku zarówno po stronie dostawców, jak i klientów, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy między zleceniodawcami, a dostawcami. Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania businessowe, jako doradca ds. marketingu, komunikacji i sprzedaży dla firm z całego kraju. Prowadzi przedsięwzięcia szkoleniowe, kreatywne i sprzedażowe skutecznie realizując kilkadziesiąt projektów rocznie. Laureatka MP Power Awards, Golden Arrow oraz brązowego Spinacza. Ekspercko tworzyła, nadzorowała i koordynowała setki projektów w Polsce i poza jej granicami m.in. Ceo Summit Warsaw, Welth Management Warsaw Night, Polish House Davos, Festiwal Gwiazd Międzyzdroje, Silesian Expo Mediolan, Londyn Investor Day, World Biometrics Day.

Rafał Noworycki

Dnia 05.04.2014 uczestniczyłem w szkoleniu "Event menager-organizator imprez". Szkolenie polecam wszystkim, którzy stawiają pierwsze kroki na szeroko rozumianym rynku eventów. Wiedza, doświadczenie i sposób prowadzenia P. Doroty Rogozińskiej (liczne symulacje zdarzeń, z którymi Event menager spotyka się na co dzień w pracy), tylko mnie utwierdziły w przekonaniu, że organizacja imprez, to zajęcie niezwykle trudne, ale i niezwykle interesujące. W pracy nie znoszę rutyny, i z chwilą odebrania certyfikatu, wiedziałem, że mój pobyt w EMTG nie był dziełem przypadku.

barman, KF MusicClub Bowling Skarżysko Kamienna,

Olga Tylutki

Szkolenie "Event Manager-organizator imprez" posiadało dla mnie istotny wymiar praktyczny. Rozmowy i tematy poruszone na szkoleniu były mocno osadzone w rzeczywistości. Szkolenie było interaktywne, co również jest moim zdaniem sporym atutem. Bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia.

Beskid MICE Center, MICE Manager,

Mateusz Kacprzak

Szkolenie, prowadzących, jak i firmę EMTG polecam każdemu, kto do tej pory zastanawia się - Czy warto wziąć udział w szkoleniu? - Nie ma się nad czym zastanawiać, zapisuj się!!! Warto!!! Szkolenie wypełnione jest ogromną dawką entuzjazmu, daje ogromnego kopa pozytywnego myślenia, jest bardzo rzetelne i przepełnione merytoryczną wiedzą.

Student,

Marta Stępińska

Najbardziej zaciekawiły mnie elementy warsztatowe, dzięki którym mogłam sprawdzić moją wiedzę i nauczyć się wykorzystywania jej w praktyce. Trenerka przeprowadziła wiele ćwiczeń, które z pewnością usprawnią moją pracę i pomogą w przygotowywaniu kolejnych wydarzeń.

Asseco Poland, Project Manager,

Marta Dworak

Szkolenia EMTG to dla mnie źródło praktycznej wiedzy, którą mogę wykorzystać w swojej pracy. Nauka w przyjaznej atmosferze, małej grupie i pod okiem wykwalifikowanego trenera to czysta przyjemność. Zajęcia świetnie łączą ze sobą wiedzę teoretyczną z praktyką, a dobrze dobrane ćwiczenia mobilizują do sprawdzenia swoich umiejętności i wdrożenia nowych rozwiązań już od zaraz. Szczerze polecam.

Event Manager, Sunreef Yachts,

Magdalena Bogulska

Szkolenie organizowane przez EMTG było dla mnie niesamowitą dawką energii i wiedzy. Całe dwa dni wypełnione zostały profesjonalnymi informacjami, które, odzwierciedlają rzeczywistość pracy Event Managera. Pełne zaangażowania trenerki - Ania i Dorota, zaraziły mnie fascynacją do tworzenia, kreatywnego myślenia i zaskakiwania. Obudziły to, co przez codzienną rutynę w sobie uśpiłam. Jeszcze nigdy, z żadnego szkolenia, nie wracałam z tyloma pomysłami. Informacje związane z prawami i obowiązkami dot. organizacji eventów uświadomiły mi to, co należy jeszcze dopracować. Wielka dawka pozytywnej energii i ogromny zastrzyk wiedzy! Przemyślane, bdb. przeprowadzone i zorganizowane szkolenie! p.s. Będę wracać 🙂

Szef Działu Obsługi Klienta, Pałac w Pakosławiu,

Opinie o emtg.pl Maciej Sobianek

Maciej Sobianek

Szkolenie i warsztaty z planowania eventów pogłębiły i uporządkowały moją dotychczasową wiedzę oraz zainspirowały do podejmowania nowych wyzwań i szukania ciekawych rozwiązań. Na co dzień brak mi czasu na poszukiwanie eventowych inspiracji, a pokazane na szkoleniu case’y z jednej strony dały mi gotowe rozwiązania, a z drugiej pobudziły na nowo moją kreatywność.

Microsoft Sp. z o.o., Windows Azure Product Manager,

Ludwika Grzejdak

Przed szkoleniem posiadałam już spore doświadczenie w organizacji imprez oraz wyjazdów firmowych i chciałam uporządkować posiadane informacje. Dzięki szkoleniu usystematyzowałam wiedzę oraz zyskałam wiele nowych wskazówek i inspiracji na przyszłość.

AWF Warszawa, doktorant,

Katarzyna Brudny

Realizowane przez EMTG szkolenie oceniam jako profesjonalne i wartościowe. Oprócz popartej ćwiczeniami i co ważne, skrupulatnie dobranej wiedzy teoretycznej, Prowadząca dzieli się z uczestnikami swoim ogromnym i jakże cennym doświadczeniem, a także inspiruje pasją działania. Serdecznie polecam szkolenia EMTG wszystkim, którzy chcieliby zdobyć eventowe know-how, a także tym, którzy cenią sobie indywidualne podejście do uczestników oraz przyjazną atmosferę.

Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET Sp. z o.o.,

Karolina Turska-Fiszlak

Całodniowe szkolenie spełniło nasze oczekiwania oraz przybliżyło wiedzę. Została nam przekazana obszerna teoria, poparta wieloma przykładami i ćwiczeniami. Trenerka nawiązała doskonały kontakt i wykazała się dużą umiejętnością aktywizowania uczestników. Karolina Turska-Fiszlak

Właściciel Estancia Group, Prezes Adventura Sp. z o.o.,

Kacper Mleczak

W związku z tym, że nie zajmuję się organizacją wydarzeń tylko ich ubezpieczaniem, warsztaty organizowane przez Panią Dorotę Rogozińską pozwoliły mi na rozszerzenie horyzontów i przede wszystkim zdobycie wiedzy o specyfice rynku. Zdecydowanie warto skorzystać z wiedzy ekspertów EMTG.

exito Broker Sp. z o.o., Wicedyrektor Biura Projektów Strategicznych,

Fabian Habegger

Szkolenia dziewczyn z EMTG są bardzo ciekawe, pouczające i rozwijające horyzonty - myślę, każdego event managera. Polecam na maksa, bo szkolenia i warsztaty są na prawdę na wysokim poziomie. Fabian Habegger

Starostwo Powiatowe w Szczytnie, Specjalista ds. Turystyki i Promocji,

Ewelina Włodarz

Aktualnie szukam pracy, ale mam nadzieję, że już wkrótce będę event managerem z krwi i kości. Szkolenie dało mi pozytywnego kopa do działania, mnóstwo motywacji i pomysłów. Dużo teorii i jeszcze więcej praktyki, profesjonalne podejście do zajęć, cudowna atmosfera. Polecam każdemu kto już działa w zawodzie lub, tak jak ja, stawia pierwsze kroki 🙂

Student,

Dominik Dzwonkowski

Z czystym sumieniem mogę polecić szkolenie "Planowanie i organizacja eventów", w który miałem okazję uczestniczyć. Pomimo posiadanego doświadczenia, pomogło mi to usystematyzować swoją wiedzę, jak również wyniosłem dużo ciekawych wskazówek dotyczących organizacji eventów i nowe inspiracje.

Royal Events, Senior Executive Manager,

Daria Kempińska-Sitek

Z EMTG miałam okazję spotkać się jako uczestniczka szkolenia Event Manager – organizator imprez. Osoba prowadząca nie tylko stworzyła przyjazną atmosferę, ale również w sposób bardzo przystępny przekazała praktyczną wiedzę, którą z pewnością wykorzystam w mojej pracy. Przygotowanie merytoryczne prowadzącej oraz wyjątkowy klimat panujący na szkoleniu, zadecydowały o tym, że z pewnością wezmę udział w kolejnych szkoleniach organizowanych przez EMTG.

Top Event, Współwłaściciel,

Anna Bagińska

Pod koniec 2013 r. wzięłam udział¸ w poleconych mi szkoleniach organizowanych przez firmę EMTG. Były to szkolenia planowanie i organizacja eventów oraz Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu. Czy było warto? Z pewnościąˆTAK! Oczywiście na 1- czy 2-dniowym szkoleniu prowadzący nie ma możliwości przekazania całej swojej wiedzy, dlatego tak ważna jest odpowiednia selekcja materiału, ustalenie hierarchii wartości, no i sposób jego zaprezentowania. Musze przyznać, że z takim wyzwaniem prowadzący poradzili sobie doskonale. Szkolenia były interesujˆce, po krótkich wykładach odbywały się zajęcia warsztatowe, które oprócz umiejętności praktycznych, dodatkowo sprzyjały integracji grupy. Każdy uczestnik otrzymał materiały szkoleniowe, które były pomocne na szkoleniach, i jak się okazało po ich zakończeniu także. Czy coś bym zmieniła? Tak, jedną rzecz krzesła nie są zbyt wygodne 🙂

Państwowy Instytut Geologiczny, Kierownik Sekcji Promocji

Informacje organizacyjne

24 kwietnia 2024 (09:00 – 17:00)

Szkolenie „Budowa i sprzedaż oferty eventowej – jak pozyskać klientów, sponsorów i partnerów wydarzeń?”

959 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury

  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 17 tysięcy osób!
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła