fbpx

Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym

Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym

Jesteś tutaj:     /  Case study, inspiracje, atrakcje  /  Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
Szkolenie Event Manager - planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym EMTG
  • Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Poznasz charakter pracy Event Managera (zarządzanie eventami) oraz krajowe organizacje i zaplecze eventowe
  • Dowiesz się jakie znaczenie ma event marketing w strategii firm i jak budować koncepcję dopasowaną do określonych celów biznesowych
  • Poznasz nowe rozwiązania, technologie i przykłady inspirujących realizacji zarówno polskich, jak i zagranicznych
  • Poznasz metody zarządzania projektem i zespołem w kontekście branży eventowej oraz dokumenty i procedury eventowe
  • Zyskasz uporządkowaną wiedzę z zakresu organizacji eventów, aspektów prawnych i współpracy z podwykonawcami
  • Wykonasz wiele warsztatów sprawdzających twoją wiedzę w praktyce i dowiesz się jak ogarnąć chaos…
  • Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym
  • Dla pracowników agencji eventowych lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych, freelancerów
  • Dla osób chcących usystematyzować swoją wiedzę, studentów oraz osób chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń
  • Dla osób chcących poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania projektów eventowych i zarządzania zespołem
  • Dla wszystkich, którzy marzą o wyzwaniach i zawodzie, który będzie ich pasją!

Szkolenie „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” skierowane jest zarówno do osób początkujących, chcących pracować przy organizacji eventów, jak i tych, które chcą uporządkować swoją wiedzę i zyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania. Szkolenie jest chętnie wybierane przez osoby szukające pracy w agencjach eventowych, ale także przez przedstawicieli korporacji i instytucji państwowych, którzy chcą organizować mniejsze wydarzenia samodzielnie, a przy większych umiejętnie współpracować z pracownikami agencji.

Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej oraz etapy organizacji wydarzenia, w tym briefowanie, tworzenie koncepcji kreatywnej, dokumentacja i budżet projektu, współpraca z dostawcami oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. Jako uczestnik szkolenia poznasz także znaczenie event marketingu w strategii firm, nowe rozwiązania i technologie stosowane podczas wydarzeń, a także wykonasz wiele warsztatów, które pobudzą Cię do własnej analizy i dyskusji.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerów z ogromnym doświadczeniem – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów, które były opisywane w mediach oraz nagradzane na konkursach branżowych. W trakcie szkolenia prowadzący omawiają na konkretnych przykładach zasady pracy przy organizacji eventów oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi. Ich wieloletnia praktyka jest doceniana przez uczestników szkoleń EMTG i stanowi dla nich kierunkowskaz na drodze do sukcesów w dalszej drodze zawodowej.

Program (2 dni – 16h)

  1. Wstęp

1.1. Agenda godzinowa i informacje organizacyjne
1.2. Zapoznanie uczestników
1.3. Test sprawdzający wiedzę uczestników na początku szkolenia – bezstresowy – każdy uczestnik sprawdza samodzielnie swoje wyniki

  1. Event – najważniejsze pojęcia i klasyfikacja

2.1. Event – definicja
2.2. Event marketing – definicja
2.3. Event marketing vs. event management
2.4. Cele organizacji eventów
2.5. Poznaj swojego odbiorcę, czyli grupy docelowe eventów
2.6. Klasyfikacja eventów – B2B (m.in. kongresy, konferencje prasowe, product launch, netowrking…)
2.7. Klasyfikacja eventów – B2C (m.in. konferencje, wydarzenia lifestyle’owe, wydarzenia w galeriach handlowych, wydarzenia sportowe i kulturalne…)
2.8. Klasyfikacja eventów – B2E (m.in. konwencje, gale, imprezy integracyjne, spotkania okolicznościowe, eventy csr…)
2.9. Klasyfikacja eventów – C2C (m.in. śluby, wesela, chrzciny, komunie, marsze, demonstracje…)
2.10. Case Study: Najciekawsze realizacje ostatnich lat
2.11. Słownik: branżowe słówka, które musisz znać

  1. Rynek eventowy w Polsce i na świecie

3.1. Organizacje i stowarzyszenia branżowe – wsparcie i networking
3.2. Wydarzenia, w których warto brać udział (polskie i zagraniczne)
3.3. Edukacja – szkolenia, studia, książki, magazyny, portale i blogi

  1. Kariera w branży eventowej

4.1. Jak zacząć? Gdzie zdobywać wiedzę i doświadczenie?
4.2. Kompetencje, charakter i wizerunek event managera
4.3. Nazewnictwo zawodowe
4.4. Gdzie może pracować organizator eventów?
4.5. Typy firm zajmujących się organizacją eventów
4.6. Gdzie i jak szukać pracy?
4.7. Co zawrzeć w CV? Jak się zaprezentować?

  1. Od zapytania do klienta

5.1. Brief – najważniejsze elementy
5.2. Warsztat: Brief – sondowanie potrzeb klienta
5.3. Najczęstsze problemy we współpracy agencja – klient
5.4. Najważniejsze elementy umowy agencja – klient
5.5. Koncepcja eventu – kompromis między produkcją a kreacją
5.6. Elementy, które powinny się znaleźć w prezentacji dla klienta
5.7. Skąd czerpać inspiracje?
5.8. Warsztat: Tworzenie programu eventu na bazie informacji uzyskanych od klienta – na podstawie prawdziwych, międzynarodowych realizacji

  1. Dokumentacja i budżet projektu

6.1. Podstawowe dokumenty eventowe
6.2. Przygotowywanie kosztorysu i optymalizacja kosztów
6.3. Wynagrodzenie agencji – fee, ryczałt, marża
6.4. Warsztat: Obliczanie wynagrodzenia organizatora
6.5. Harmonogram projektu
6.6. Scenariusz projektu

  1. Zarządzanie projektem eventowym i zespołem

7.1. Tworzenie zespołu eventowego i podział zadań
7.2. Przydatne aplikacje do pracy w zespole m.in.: Asana, Nozbe, Trello, Teams
7.3. Przydatne aplikacje ułatwiające pracę m.in.: Canva, Hootsuite, Pexels, Bit.ly

  1. Współpraca z dostawcami / podwykonawcami

8.1. Sposoby wyszukiwania i weryfikacji kompetencji podwykonawców
8.2. Praca z podwykonawcą – nauka negocjacji i komunikacji
8.3. Współpraca z lokalizacją / obiektem eventowym
– Gdzie i jak szukać lokalizacji pod wydarzenia?
– Na co zwracać uwagę wybierając lokalizację – czy ważne jest tylko położenie i standard?
– Najważniejsze elementy umowy agencja – lokalizacja
– Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy ws. obiektów hotelarskich
– Warsztat: Poznajesz to miejsce?
8.4. Współpraca z dostawcą cateringu
– Na co zwrócić uwagę zamawiając catering?
– Najważniejsze elementy umowy agencja – catering
– Sanepid – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
– Ciekawostki gastronomiczne, którymi zaskoczysz klienta
8.5. Współpraca z fotografem & ekipą video
– Jak poprawnie zbriefować firmę od realizacji foto&video?
– W jakim zakresie mamy prawa do używania zdjęć?
– Najważniejsze elementy umowy agencja – ekipa foto&video
8.6. Współpraca z artystami i konferansjerami
– Jak wybrać artystę/konferansjera i rozmawiać z jego managerem?
8.7. Współpraca z hostessami, modelkami, animatorami, wolontariuszami, ochroną
– Jak poprawnie zbriefować firmę zatrudniającą personel?
8.8. Współpraca z firmami dostarczającymi atrakcje i elementy dodatkowe
8.9. Współpraca z firmami scenograficznymi
8.10. Współpraca z firmami zapewniającymi technikę eventową
– Jak poprawnie zbriefować firmę od techniki eventowej?
– Najważniejsze elementy umowy agencja – technika eventowa
– Konstrukcje sceniczne – podesty, dachy, systemy kratownic, horyzonty
– Systemy nagłośnieniowe – podstawowy podział systemów, mikrofony, spełnianie rider’ów technicznych, tłumaczenia
– Systemy oświetleniowe – reflektory, ruchome głowy, dodatkowe efekty świetlne, efekty sceniczne, oświetlenie architektoniczne
– Systemy wizji / multimedia – projekcja tylna, przednia i wielkoformatowa oraz picutre in picture, rozwiązania LED, monitory LCD
– Efekty specjalne – tracking, projekcja 3D, warping, projekcja 360, multiscreen, kurtyny wodne
– Case Study: Przykłady ciekawych rozwiązań technicznych na każdy budżet

  1. Aspekty prawne organizacji eventów

9.1. Kto może organizować imprezy? Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
9.2. Kiedy wydarzenie podlega pod ustawę o imprezach masowych? Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
9.3. Podstawowe zasady organizacji i bezpieczeństwo imprez masowych
9.4. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń na organizację wydarzenia
9.5. Hazard i gry losowe. Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o grach hazardowych.
9.6. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych – ograniczenia w promocji. Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi oraz Ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
9.7. Czym jest zjawisko ambush marketingu i jak sobie z nim radzić?
9.8. Wykorzystanie wizerunku, prawa autorskie i ZAiKS
9.9. Własność intelektualna – jak chronić się przed nieuczciwą konkurencją?
9.10. Ubezpieczenia firmy i uczestników eventu
9.11. Warsztat: Sytuacje kryzysowe – co zrobisz, gdy…

  1. Podsumowanie

10.1. Test sprawdzający wiedzę uczestników na końcu szkolenia – dla chętnych
10.2. Ankiety ewaluacyjne – dla nieustannego podnoszenia jakości naszych szkoleń
10.3. Wręczenie certyfikatów w wersji polskiej i angielskiej z numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej (w przypadku szkolenia w formie zdalnej certyfikaty są wysyłane pocztą, na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres)

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  • Koszt: 1080 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy).
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!

Pytania i odpowiedzi – sprawdź stronę FAQ

Trenerzy

Z branżą eventową związana od 2007 roku. W agencji eventowej Mea Group pracuje od 5 lat, obecnie jako Project Director. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu. Na swoim koncie ma m.in.: realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Wcześniej związana z agencją eventową Łowcy Klimatów Premium Events. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull i innych.

Rafał Noworycki

Dnia 05.04.2014 uczestniczyłem w szkoleniu "Event menager-organizator imprez". Szkolenie polecam wszystkim, którzy stawiają pierwsze kroki na szeroko rozumianym rynku eventów. Wiedza, doświadczenie i sposób prowadzenia P. Doroty Rogozińskiej (liczne symulacje zdarzeń, z którymi Event menager spotyka się na co dzień w pracy), tylko mnie utwierdziły w przekonaniu, że organizacja imprez, to zajęcie niezwykle trudne, ale i niezwykle interesujące. W pracy nie znoszę rutyny, i z chwilą odebrania certyfikatu, wiedziałem, że mój pobyt w EMTG nie był dziełem przypadku.

barman, KF MusicClub Bowling Skarżysko Kamienna,

Olga Tylutki

Szkolenie "Event Manager-organizator imprez" posiadało dla mnie istotny wymiar praktyczny. Rozmowy i tematy poruszone na szkoleniu były mocno osadzone w rzeczywistości. Szkolenie było interaktywne, co również jest moim zdaniem sporym atutem. Bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia.

Beskid MICE Center, MICE Manager,

Mateusz Kacprzak

Szkolenie, prowadzących, jak i firmę EMTG polecam każdemu, kto do tej pory zastanawia się - Czy warto wziąć udział w szkoleniu? - Nie ma się nad czym zastanawiać, zapisuj się!!! Warto!!! Szkolenie wypełnione jest ogromną dawką entuzjazmu, daje ogromnego kopa pozytywnego myślenia, jest bardzo rzetelne i przepełnione merytoryczną wiedzą.

Student,

Marta Stępińska

Najbardziej zaciekawiły mnie elementy warsztatowe, dzięki którym mogłam sprawdzić moją wiedzę i nauczyć się wykorzystywania jej w praktyce. Trenerka przeprowadziła wiele ćwiczeń, które z pewnością usprawnią moją pracę i pomogą w przygotowywaniu kolejnych wydarzeń.

Asseco Poland, Project Manager,

Marta Dworak

Szkolenia EMTG to dla mnie źródło praktycznej wiedzy, którą mogę wykorzystać w swojej pracy. Nauka w przyjaznej atmosferze, małej grupie i pod okiem wykwalifikowanego trenera to czysta przyjemność. Zajęcia świetnie łączą ze sobą wiedzę teoretyczną z praktyką, a dobrze dobrane ćwiczenia mobilizują do sprawdzenia swoich umiejętności i wdrożenia nowych rozwiązań już od zaraz. Szczerze polecam.

Event Manager, Sunreef Yachts,

Magdalena Bogulska

Szkolenie organizowane przez EMTG było dla mnie niesamowitą dawką energii i wiedzy. Całe dwa dni wypełnione zostały profesjonalnymi informacjami, które, odzwierciedlają rzeczywistość pracy Event Managera. Pełne zaangażowania trenerki - Ania i Dorota, zaraziły mnie fascynacją do tworzenia, kreatywnego myślenia i zaskakiwania. Obudziły to, co przez codzienną rutynę w sobie uśpiłam. Jeszcze nigdy, z żadnego szkolenia, nie wracałam z tyloma pomysłami. Informacje związane z prawami i obowiązkami dot. organizacji eventów uświadomiły mi to, co należy jeszcze dopracować. Wielka dawka pozytywnej energii i ogromny zastrzyk wiedzy! Przemyślane, bdb. przeprowadzone i zorganizowane szkolenie! p.s. Będę wracać 🙂

Szef Działu Obsługi Klienta, Pałac w Pakosławiu,

Maciej Sobianek

Szkolenie i warsztaty z planowania eventów pogłębiły i uporządkowały moją dotychczasową wiedzę oraz zainspirowały do podejmowania nowych wyzwań i szukania ciekawych rozwiązań. Na co dzień brak mi czasu na poszukiwanie eventowych inspiracji, a pokazane na szkoleniu case’y z jednej strony dały mi gotowe rozwiązania, a z drugiej pobudziły na nowo moją kreatywność.

Microsoft Sp. z o.o., Windows Azure Product Manager,

Ludwika Grzejdak

Przed szkoleniem posiadałam już spore doświadczenie w organizacji imprez oraz wyjazdów firmowych i chciałam uporządkować posiadane informacje. Dzięki szkoleniu usystematyzowałam wiedzę oraz zyskałam wiele nowych wskazówek i inspiracji na przyszłość.

AWF Warszawa, doktorant,

Katarzyna Brudny

Realizowane przez EMTG szkolenie oceniam jako profesjonalne i wartościowe. Oprócz popartej ćwiczeniami i co ważne, skrupulatnie dobranej wiedzy teoretycznej, Prowadząca dzieli się z uczestnikami swoim ogromnym i jakże cennym doświadczeniem, a także inspiruje pasją działania. Serdecznie polecam szkolenia EMTG wszystkim, którzy chcieliby zdobyć eventowe know-how, a także tym, którzy cenią sobie indywidualne podejście do uczestników oraz przyjazną atmosferę.

Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET Sp. z o.o.,

Karolina Turska-Fiszlak

Całodniowe szkolenie spełniło nasze oczekiwania oraz przybliżyło wiedzę. Została nam przekazana obszerna teoria, poparta wieloma przykładami i ćwiczeniami. Trenerka nawiązała doskonały kontakt i wykazała się dużą umiejętnością aktywizowania uczestników. Karolina Turska-Fiszlak

Właściciel Estancia Group, Prezes Adventura Sp. z o.o.,

Kacper Mleczak

W związku z tym, że nie zajmuję się organizacją wydarzeń tylko ich ubezpieczaniem, warsztaty organizowane przez Panią Dorotę Rogozińską pozwoliły mi na rozszerzenie horyzontów i przede wszystkim zdobycie wiedzy o specyfice rynku. Zdecydowanie warto skorzystać z wiedzy ekspertów EMTG.

exito Broker Sp. z o.o., Wicedyrektor Biura Projektów Strategicznych,

Fabian Habegger

Szkolenia dziewczyn z EMTG są bardzo ciekawe, pouczające i rozwijające horyzonty - myślę, każdego event managera. Polecam na maksa, bo szkolenia i warsztaty są na prawdę na wysokim poziomie. Fabian Habegger

Starostwo Powiatowe w Szczytnie, Specjalista ds. Turystyki i Promocji,

Ewelina Włodarz

Aktualnie szukam pracy, ale mam nadzieję, że już wkrótce będę event managerem z krwi i kości. Szkolenie dało mi pozytywnego kopa do działania, mnóstwo motywacji i pomysłów. Dużo teorii i jeszcze więcej praktyki, profesjonalne podejście do zajęć, cudowna atmosfera. Polecam każdemu kto już działa w zawodzie lub, tak jak ja, stawia pierwsze kroki 🙂

Student,

Dominik Dzwonkowski

Z czystym sumieniem mogę polecić szkolenie "Planowanie i organizacja eventów", w który miałem okazję uczestniczyć. Pomimo posiadanego doświadczenia, pomogło mi to usystematyzować swoją wiedzę, jak również wyniosłem dużo ciekawych wskazówek dotyczących organizacji eventów i nowe inspiracje.

Royal Events, Senior Executive Manager,

Daria Kempińska-Sitek

Z EMTG miałam okazję spotkać się jako uczestniczka szkolenia Event Manager – organizator imprez. Osoba prowadząca nie tylko stworzyła przyjazną atmosferę, ale również w sposób bardzo przystępny przekazała praktyczną wiedzę, którą z pewnością wykorzystam w mojej pracy. Przygotowanie merytoryczne prowadzącej oraz wyjątkowy klimat panujący na szkoleniu, zadecydowały o tym, że z pewnością wezmę udział w kolejnych szkoleniach organizowanych przez EMTG.

Top Event, Współwłaściciel,

Anna Bagińska

Pod koniec 2013 r. wzięłam udział¸ w poleconych mi szkoleniach organizowanych przez firmę EMTG. Były to szkolenia planowanie i organizacja eventów oraz Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu. Czy było warto? Z pewnościąˆTAK! Oczywiście na 1- czy 2-dniowym szkoleniu prowadzący nie ma możliwości przekazania całej swojej wiedzy, dlatego tak ważna jest odpowiednia selekcja materiału, ustalenie hierarchii wartości, no i sposób jego zaprezentowania. Musze przyznać, że z takim wyzwaniem prowadzący poradzili sobie doskonale. Szkolenia były interesujˆce, po krótkich wykładach odbywały się zajęcia warsztatowe, które oprócz umiejętności praktycznych, dodatkowo sprzyjały integracji grupy. Każdy uczestnik otrzymał materiały szkoleniowe, które były pomocne na szkoleniach, i jak się okazało po ich zakończeniu także. Czy coś bym zmieniła? Tak, jedną rzecz krzesła nie są zbyt wygodne 🙂

Państwowy Instytut Geologiczny, Kierownik Sekcji Promocji

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła