

Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Poznasz charakter pracy Event Managera (zarządzanie eventami) oraz krajowe organizacje i zaplecze eventowe
- Dowiesz się jakie znaczenie ma event marketing w strategii firm i jak budować koncepcję dopasowaną do określonych celów biznesowych
- Poznasz nowe rozwiązania, technologie i przykłady inspirujących realizacji zarówno polskich, jak i zagranicznych
- Poznasz metody zarządzania projektem i zespołem w kontekście branży eventowej oraz dokumenty i procedury eventowe
- Zyskasz uporządkowaną wiedzę z zakresu organizacji eventów, aspektów prawnych i współpracy z podwykonawcami
- Wykonasz wiele warsztatów sprawdzających twoją wiedzę w praktyce i dowiesz się jak ogarnąć chaos…
Dla kogo jest szkolenie?
- Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym
- Dla pracowników agencji eventowych lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych, freelancerów
- Dla osób chcących usystematyzować swoją wiedzę, studentów oraz osób chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń
- Dla osób chcących poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania projektów eventowych i zarządzania zespołem
- Dla wszystkich, którzy marzą o wyzwaniach i zawodzie, który będzie ich pasją!








Szkolenie „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” skierowane jest zarówno do osób początkujących, chcących pracować przy organizacji eventów, jak i tych, które chcą uporządkować swoją wiedzę i zyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania. Szkolenie jest chętnie wybierane przez osoby szukające pracy w agencjach eventowych, ale także przez przedstawicieli korporacji i instytucji państwowych, którzy chcą organizować mniejsze wydarzenia samodzielnie, a przy większych umiejętnie współpracować z pracownikami agencji.
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej oraz etapy organizacji wydarzenia, w tym briefowanie, tworzenie koncepcji kreatywnej, dokumentacja i budżet projektu, współpraca z dostawcami oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. Jako uczestnik szkolenia poznasz także znaczenie event marketingu w strategii firm, nowe rozwiązania i technologie stosowane podczas wydarzeń, a także wykonasz wiele warsztatów, które pobudzą Cię do własnej analizy i dyskusji.
Szkolenie prowadzone jest przez trenerów z ogromnym doświadczeniem – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów, które były opisywane w mediach oraz nagradzane na konkursach branżowych. W trakcie szkolenia prowadzący omawiają na konkretnych przykładach zasady pracy przy organizacji eventów oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi. Ich wieloletnia praktyka jest doceniana przez uczestników szkoleń EMTG i stanowi dla nich kierunkowskaz na drodze do sukcesów w dalszej drodze zawodowej.
Program (2 dni – 16h)
Dzień I (09:00 – 17:00)
1. Wstęp
1.1. Agenda godzinowa i informacje organizacyjne
1.2. Zapoznanie uczestników
1.3. Test sprawdzający wiedzę uczestników na początku szkolenia – bezstresowy – każdy uczestnik sprawdza samodzielnie swoje wyniki
2. Event – najważniejsze pojęcia i klasyfikacja
2.1. Event – definicja
2.2. Event marketing – definicja
2.3. Event marketing vs. event management
2.4. Cele organizacji eventów
2.5. Poznaj swojego odbiorcę, czyli grupy docelowe eventów
2.6. Klasyfikacja eventów – B2B (m.in. kongresy, konferencje prasowe, product launch, netowrking…)
2.7. Klasyfikacja eventów – B2C (m.in. konferencje, wydarzenia lifestyle’owe, wydarzenia w galeriach handlowych, wydarzenia sportowe i kulturalne…)
2.8. Klasyfikacja eventów – B2E (m.in. konwencje, gale, imprezy integracyjne, spotkania okolicznościowe, eventy csr…)
2.9. Klasyfikacja eventów – C2C (m.in. śluby, wesela, chrzciny, komunie, marsze, demonstracje…)
2.10. Case Study: Najciekawsze realizacje ostatnich lat
2.11. Słownik: branżowe słówka, które musisz znać
3. Rynek eventowy w Polsce i na świecie
3.1. Organizacje i stowarzyszenia branżowe – wsparcie i networking
3.2. Wydarzenia, w których warto brać udział (polskie i zagraniczne)
3.3. Edukacja – szkolenia, studia, książki, magazyny, portale i blogi
4. Kariera w branży eventowej
4.1. Jak zacząć? Gdzie zdobywać wiedzę i doświadczenie?
4.2. Kompetencje, charakter i wizerunek event managera
4.3. Nazewnictwo zawodowe
4.4. Gdzie może pracować organizator eventów?
4.5. Typy firm zajmujących się organizacją eventów
4.6. Gdzie i jak szukać pracy?
4.7. Co zawrzeć w CV? Jak się zaprezentować?
5. Od zapytania do klienta
5.1. Brief – najważniejsze elementy
5.2. Warsztat: Brief – sondowanie potrzeb klienta
5.3. Najczęstsze problemy we współpracy agencja – klient
5.4. Najważniejsze elementy umowy agencja – klient
5.5. Koncepcja eventu – kompromis między produkcją a kreacją
5.6. Elementy, które powinny się znaleźć w prezentacji dla klienta
5.7. Skąd czerpać inspiracje?
5.8. Warsztat: Tworzenie programu eventu na bazie informacji uzyskanych od klienta – na podstawie prawdziwych, międzynarodowych realizacji
6. Dokumentacja i budżet projektu
6.1. Podstawowe dokumenty eventowe
6.2. Przygotowywanie kosztorysu i optymalizacja kosztów
6.3. Wynagrodzenie agencji – fee, ryczałt, marża
6.4. Warsztat: Obliczanie wynagrodzenia organizatora
6.5. Harmonogram projektu
6.6. Scenariusz projektu
7. Zarządzanie projektem eventowym i zespołem
7.1. Tworzenie zespołu eventowego i podział zadań
7.2. Przydatne aplikacje do pracy w zespole m.in.: Asana, Nozbe, Trello, Teams
7.3. Przydatne aplikacje ułatwiające pracę m.in.: Canva, Hootsuite, Pexels, Bit.ly
Dzień II (09:00 – 17:00)
8. Współpraca z dostawcami / podwykonawcami
8.1. Sposoby wyszukiwania i weryfikacji kompetencji podwykonawców
8.2. Praca z podwykonawcą – nauka negocjacji i komunikacji
8.3. Współpraca z lokalizacją / obiektem eventowym
– Gdzie i jak szukać lokalizacji pod wydarzenia?
– Na co zwracać uwagę wybierając lokalizację – czy ważne jest tylko położenie i standard?
– Najważniejsze elementy umowy agencja – lokalizacja
– Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy ws. obiektów hotelarskich
– Warsztat: Poznajesz to miejsce?
8.4. Współpraca z dostawcą cateringu
– Na co zwrócić uwagę zamawiając catering?
– Najważniejsze elementy umowy agencja – catering
– Sanepid – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
– Ciekawostki gastronomiczne, którymi zaskoczysz klienta
8.5. Współpraca z fotografem & ekipą video
– Jak poprawnie zbriefować firmę od realizacji foto&video?
– W jakim zakresie mamy prawa do używania zdjęć?
– Najważniejsze elementy umowy agencja – ekipa foto&video
8.6. Współpraca z artystami i konferansjerami
– Jak wybrać artystę/konferansjera i rozmawiać z jego managerem?
8.7. Współpraca z hostessami, modelkami, animatorami, wolontariuszami, ochroną
– Jak poprawnie zbriefować firmę zatrudniającą personel?
8.8. Współpraca z firmami dostarczającymi atrakcje i elementy dodatkowe
8.9. Współpraca z firmami scenograficznymi
8.10. Współpraca z firmami zapewniającymi technikę eventową
– Jak poprawnie zbriefować firmę od techniki eventowej?
– Najważniejsze elementy umowy agencja – technika eventowa
– Konstrukcje sceniczne – podesty, dachy, systemy kratownic, horyzonty
– Systemy nagłośnieniowe – podstawowy podział systemów, mikrofony, spełnianie rider’ów technicznych, tłumaczenia
– Systemy oświetleniowe – reflektory, ruchome głowy, dodatkowe efekty świetlne, efekty sceniczne, oświetlenie architektoniczne
– Systemy wizji / multimedia – projekcja tylna, przednia i wielkoformatowa oraz picutre in picture, rozwiązania LED, monitory LCD
– Efekty specjalne – tracking, projekcja 3D, warping, projekcja 360, multiscreen, kurtyny wodne
– Case Study: Przykłady ciekawych rozwiązań technicznych na każdy budżet
9. Aspekty prawne organizacji eventów
9.1. Kto może organizować imprezy? Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
9.2. Kiedy wydarzenie podlega pod ustawę o imprezach masowych? Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
9.3. Podstawowe zasady organizacji i bezpieczeństwo imprez masowych
9.4. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń na organizację wydarzenia
9.5. Hazard i gry losowe. Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o grach hazardowych.
9.6. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych – ograniczenia w promocji. Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi oraz Ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
9.7. Czym jest zjawisko ambush marketingu i jak sobie z nim radzić?
9.8. Wykorzystanie wizerunku, prawa autorskie i ZAiKS
9.9. Własność intelektualna – jak chronić się przed nieuczciwą konkurencją?
9.10. Ubezpieczenia firmy i uczestników eventu
9.11. Warsztat: Sytuacje kryzysowe – co zrobisz, gdy…
10. Podsumowanie
10.1. Test sprawdzający wiedzę uczestników na końcu szkolenia – dla chętnych
10.2. Ankiety ewaluacyjne – dla nieustannego podnoszenia jakości naszych szkoleń
10.3. Wręczenie certyfikatów w wersji polskiej i angielskiej z numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej (w przypadku szkolenia w formie zdalnej certyfikaty są wysyłane pocztą, na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres)
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.




Trenerzy
Trener
Z branżą eventową związana od 2007 roku. W agencji eventowej Mea Group pracuje od 5 lat, obecnie jako Project Director. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu. Na swoim koncie ma m.in.: realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Wcześniej związana z agencją eventową Łowcy Klimatów Premium Events. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull i innych.
Informacje organizacyjne
25-26 kwietnia 2023 (09:00-17:00)
1249 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 15 tysięcy osób!
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.