fbpx

Organizacja imprez i wydarzeń sportowych – projekt, bezpieczeństwo, promocja

Organizacja imprez i wydarzeń sportowych – projekt, bezpieczeństwo, promocja

Jesteś tutaj:     /  Case study, inspiracje, atrakcje  /  Organizacja imprez i wydarzeń sportowych – projekt, bezpieczeństwo, promocja
Szkolenie Organizacja i promocja wydarzeń sportowych EMTG
  • Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Dowiesz się jak prawidłowo przygotować i skutecznie wypromować event sportowy
  • Poznasz studia przypadków i autentyczne przykłady wydarzeń polskich i zagranicznych
  • Poznasz sposoby skutecznej sprzedaży oferty u klienta i zyskasz świadomość ekonomiczną projektów
  • Zyskasz uporządkowaną wiedzę z zakresu organizacji imprez sportowych, bezpieczeństwa uczestników, aspektów prawnych i współpracy z podwykonawcami
  • Poznasz charakter pracy organizatora imprez sportowych
  • Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność organizacji wydarzeń sportowych lub usystematyzować swoją wiedzę w tym zakresie
  • Dla pracowników firm, chcących wykorzystywać potencjał eventów sportowych w strategii marketingowej marki
  • Dla pracowników związków sportowych, agencji eventowych i studentów, chcących związać swoją ścieżkę zawodową z działalnością w sportowej gałęzi branży eventowej
  • Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje eventowe

Szkolenie „Organizacja i promocja wydarzeń sportowych” skierowane jest do osób chcących zdobyć umiejętność organizacji wydarzeń sportowych lub usystematyzować swoją wiedzę w tym zakresie.
Jest ono także dla pracowników firm, chcących wykorzystywać potencjał eventów sportowych w strategii marketingowej marki oraz pracowników związków sportowych, agencji eventowych i studentów, chcących związać swoją ścieżkę zawodową z działalnością w sportowej gałęzi branży eventowej.

Podczas szkolenia dowiesz się jak planować imprezę sportową i jak dopasować wydarzenie do konkretnego projektu sponsoringowego. Nauczysz się także rozróżniać imprezy zwykłe od imprez masowych i dowiesz się jakich zezwoleń, umów, regulaminów i innych dokumentów będziesz potrzebować, aby zrealizować Twoje wydarzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wspólnie z trenerką opracujesz także przykładowy plan promocji wydarzenia.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę związaną ze sportem od 20 lat – początkowo w roli dziennikarza, następnie eksperta PR, organizatora imprez i doradcy sponsoringowego. Ma ona doświadczenie w organizacji imprez sportowych na rzecz takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, Uniqa czy BP.

Program (8h / 09:00 – 17:00)

  1. Event w strategii sponsoringowej marki

1.1. Po co aktywować projekty sponsoringowe?

1.2. Miejsce eventów w strategii aktywacji

1.3. Rodzaje eventów sportowych i ich główne cechy

  1. Mapa organizatorów eventów sportowych w Polsce

2.1. Główni gracze

2.2. Agencja czy klient – tendencje na rynku

  1. Planowanie imprezy sportowej

3.1. Określenie celów i KPIs

3.2. Idea i jej przełożenie na aspekty praktyczne

3.3. Impreza dla uczestników biernych (oglądanie) vs. czynnych (uczestnictwo)

3.4. Impreza otwarta vs. zamknięta – kluczowe aspekty i konsekwencje

3.5. Impreza zwykła vs. masowa

3.6. Stworzenie zespołu i podział obowiązków

3.7. Zaplanowanie harmonogramu

3.8. WARSZTAT: Kreacja eventu pod określony projekt sponsoringowy (wspólne wypracowanie kluczowych założeń)

  1. Budżet imprezy sportowej

4.1. Modele rozliczeń z klientem

4.2. Zasady tworzenia kosztorysu i jego główne elementy

4.3. Dobór podwykonawców i negocjacje

4.4. Źródła przychodów – klient, sponsor, partnerzy, bilety, dofinansowanie

4.5. Współpraca barterowa jako element zwiększający efektywność kosztową

4.6. Partnerstwa

4.7. Sprzedaż biletów

4.8. Pozyskiwanie zewnętrznych budżetów – przygotowanie oferty sponsorskiej i poszukiwanie sponsorów

4.9. WARSZTAT: Przygotowanie oferty sponsoringowej

  1. Prawne aspekty imprezy sportowej

5.1. Kluczowe ustawodawstwo

5.2. Wzory umów

5.3. Regulamin imprezy

5.4. Bezpieczeństwo baz danych i ich przetwarzanie – co RODO zmienia w organizacji imprez sportowych?

5.5. Impreza zwykła vs. masowa – co trzeba, co można?

  1. Bezpieczeństwo

6.1. Mapa zagrożeń dla różnych rodzajów eventów, imprezy podwyższonego ryzyka

6.2. Zabezpieczenie medyczne

6.3. Policja, ochrona, straż pożarna

6.4. Sztab kryzysowy i scenariusze kryzysowe

6.5. CASE STUDY / WARSZTAT: Coca-Cola Cup

  1. Promocja imprezy sportowej

7.1. Czy i kiedy potrzebna jest promocja eventu sportowego?

7.2. Rodzaje promocji

7.3. PR i media relations

7.4. Social media w imprezie sportowej

7.5. Marketing i nowatorskie rozwiązania

7.6. CASE STUDY: Zagraniczne rozwiązania na różnych poziomach budżetu

7.7. CASE STUDY: Kia Kierunek Brazylia – udane połączenie eventu i projektu mediowego

7.8. WARSZTAT: Opracowanie planu promocji wybranego wydarzenia

  1. Realizacja eventu sportowego

8.1. Szczegółowe plany realizacji – po co są, jak je przygotować i na ile mogą być elastyczne?

8.2. Kluczowe etapy organizacji i checklista ich elementów

8.3. Co jest kluczem do sukcesu?

8.4. Consumer/ participant/ stakeholder journey – co przeżyją i zobaczą wszyscy uczestnicy i jak mieć na to wpływ?

8.5. CASE STUDY: Polpharma POLRUN

8.6. CASE STUDY: Reebok CrossFit

8.7. WARSZTAT: Co można ulepszyć w imprezach, w których uczestniczyliśmy?

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  • Koszt: 890 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy).
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!

Pytania i odpowiedzi – sprawdź stronę FAQ

Trenerzy

Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group). Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej. Ze sportem związana od 20 lat, najpierw jako dziennikarz, następnie ekspert PR, organizator imprez i doradca sponsoringowy. Ma doświadczenie w imprezach sportowych na rzecz takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, EDF, Uniqa czy BP. Dodatkowo pracowała nad aktywacją projektów sponsoringowych takich marek jak Castrol (UEFA Euro 2012), Veolia, BGŻ BNP Paribas, Kia, Hyundai, Heyah czy Velux.

Rafał Noworycki

Dnia 05.04.2014 uczestniczyłem w szkoleniu "Event menager-organizator imprez". Szkolenie polecam wszystkim, którzy stawiają pierwsze kroki na szeroko rozumianym rynku eventów. Wiedza, doświadczenie i sposób prowadzenia P. Doroty Rogozińskiej (liczne symulacje zdarzeń, z którymi Event menager spotyka się na co dzień w pracy), tylko mnie utwierdziły w przekonaniu, że organizacja imprez, to zajęcie niezwykle trudne, ale i niezwykle interesujące. W pracy nie znoszę rutyny, i z chwilą odebrania certyfikatu, wiedziałem, że mój pobyt w EMTG nie był dziełem przypadku.

barman, KF MusicClub Bowling Skarżysko Kamienna,

Olga Tylutki

Szkolenie "Event Manager-organizator imprez" posiadało dla mnie istotny wymiar praktyczny. Rozmowy i tematy poruszone na szkoleniu były mocno osadzone w rzeczywistości. Szkolenie było interaktywne, co również jest moim zdaniem sporym atutem. Bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia.

Beskid MICE Center, MICE Manager,

Mateusz Kacprzak

Szkolenie, prowadzących, jak i firmę EMTG polecam każdemu, kto do tej pory zastanawia się - Czy warto wziąć udział w szkoleniu? - Nie ma się nad czym zastanawiać, zapisuj się!!! Warto!!! Szkolenie wypełnione jest ogromną dawką entuzjazmu, daje ogromnego kopa pozytywnego myślenia, jest bardzo rzetelne i przepełnione merytoryczną wiedzą.

Student,

Marta Stępińska

Najbardziej zaciekawiły mnie elementy warsztatowe, dzięki którym mogłam sprawdzić moją wiedzę i nauczyć się wykorzystywania jej w praktyce. Trenerka przeprowadziła wiele ćwiczeń, które z pewnością usprawnią moją pracę i pomogą w przygotowywaniu kolejnych wydarzeń.

Asseco Poland, Project Manager,

Marta Dworak

Szkolenia EMTG to dla mnie źródło praktycznej wiedzy, którą mogę wykorzystać w swojej pracy. Nauka w przyjaznej atmosferze, małej grupie i pod okiem wykwalifikowanego trenera to czysta przyjemność. Zajęcia świetnie łączą ze sobą wiedzę teoretyczną z praktyką, a dobrze dobrane ćwiczenia mobilizują do sprawdzenia swoich umiejętności i wdrożenia nowych rozwiązań już od zaraz. Szczerze polecam.

Event Manager, Sunreef Yachts,

Magdalena Bogulska

Szkolenie organizowane przez EMTG było dla mnie niesamowitą dawką energii i wiedzy. Całe dwa dni wypełnione zostały profesjonalnymi informacjami, które, odzwierciedlają rzeczywistość pracy Event Managera. Pełne zaangażowania trenerki - Ania i Dorota, zaraziły mnie fascynacją do tworzenia, kreatywnego myślenia i zaskakiwania. Obudziły to, co przez codzienną rutynę w sobie uśpiłam. Jeszcze nigdy, z żadnego szkolenia, nie wracałam z tyloma pomysłami. Informacje związane z prawami i obowiązkami dot. organizacji eventów uświadomiły mi to, co należy jeszcze dopracować. Wielka dawka pozytywnej energii i ogromny zastrzyk wiedzy! Przemyślane, bdb. przeprowadzone i zorganizowane szkolenie! p.s. Będę wracać 🙂

Szef Działu Obsługi Klienta, Pałac w Pakosławiu,

Maciej Sobianek

Szkolenie i warsztaty z planowania eventów pogłębiły i uporządkowały moją dotychczasową wiedzę oraz zainspirowały do podejmowania nowych wyzwań i szukania ciekawych rozwiązań. Na co dzień brak mi czasu na poszukiwanie eventowych inspiracji, a pokazane na szkoleniu case’y z jednej strony dały mi gotowe rozwiązania, a z drugiej pobudziły na nowo moją kreatywność.

Microsoft Sp. z o.o., Windows Azure Product Manager,

Ludwika Grzejdak

Przed szkoleniem posiadałam już spore doświadczenie w organizacji imprez oraz wyjazdów firmowych i chciałam uporządkować posiadane informacje. Dzięki szkoleniu usystematyzowałam wiedzę oraz zyskałam wiele nowych wskazówek i inspiracji na przyszłość.

AWF Warszawa, doktorant,

Katarzyna Brudny

Realizowane przez EMTG szkolenie oceniam jako profesjonalne i wartościowe. Oprócz popartej ćwiczeniami i co ważne, skrupulatnie dobranej wiedzy teoretycznej, Prowadząca dzieli się z uczestnikami swoim ogromnym i jakże cennym doświadczeniem, a także inspiruje pasją działania. Serdecznie polecam szkolenia EMTG wszystkim, którzy chcieliby zdobyć eventowe know-how, a także tym, którzy cenią sobie indywidualne podejście do uczestników oraz przyjazną atmosferę.

Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET Sp. z o.o.,

Karolina Turska-Fiszlak

Całodniowe szkolenie spełniło nasze oczekiwania oraz przybliżyło wiedzę. Została nam przekazana obszerna teoria, poparta wieloma przykładami i ćwiczeniami. Trenerka nawiązała doskonały kontakt i wykazała się dużą umiejętnością aktywizowania uczestników. Karolina Turska-Fiszlak

Właściciel Estancia Group, Prezes Adventura Sp. z o.o.,

Kacper Mleczak

W związku z tym, że nie zajmuję się organizacją wydarzeń tylko ich ubezpieczaniem, warsztaty organizowane przez Panią Dorotę Rogozińską pozwoliły mi na rozszerzenie horyzontów i przede wszystkim zdobycie wiedzy o specyfice rynku. Zdecydowanie warto skorzystać z wiedzy ekspertów EMTG.

exito Broker Sp. z o.o., Wicedyrektor Biura Projektów Strategicznych,

Fabian Habegger

Szkolenia dziewczyn z EMTG są bardzo ciekawe, pouczające i rozwijające horyzonty - myślę, każdego event managera. Polecam na maksa, bo szkolenia i warsztaty są na prawdę na wysokim poziomie. Fabian Habegger

Starostwo Powiatowe w Szczytnie, Specjalista ds. Turystyki i Promocji,

Ewelina Włodarz

Aktualnie szukam pracy, ale mam nadzieję, że już wkrótce będę event managerem z krwi i kości. Szkolenie dało mi pozytywnego kopa do działania, mnóstwo motywacji i pomysłów. Dużo teorii i jeszcze więcej praktyki, profesjonalne podejście do zajęć, cudowna atmosfera. Polecam każdemu kto już działa w zawodzie lub, tak jak ja, stawia pierwsze kroki 🙂

Student,

Dominik Dzwonkowski

Z czystym sumieniem mogę polecić szkolenie "Planowanie i organizacja eventów", w który miałem okazję uczestniczyć. Pomimo posiadanego doświadczenia, pomogło mi to usystematyzować swoją wiedzę, jak również wyniosłem dużo ciekawych wskazówek dotyczących organizacji eventów i nowe inspiracje.

Royal Events, Senior Executive Manager,

Daria Kempińska-Sitek

Z EMTG miałam okazję spotkać się jako uczestniczka szkolenia Event Manager – organizator imprez. Osoba prowadząca nie tylko stworzyła przyjazną atmosferę, ale również w sposób bardzo przystępny przekazała praktyczną wiedzę, którą z pewnością wykorzystam w mojej pracy. Przygotowanie merytoryczne prowadzącej oraz wyjątkowy klimat panujący na szkoleniu, zadecydowały o tym, że z pewnością wezmę udział w kolejnych szkoleniach organizowanych przez EMTG.

Top Event, Współwłaściciel,

Anna Bagińska

Pod koniec 2013 r. wzięłam udział¸ w poleconych mi szkoleniach organizowanych przez firmę EMTG. Były to szkolenia planowanie i organizacja eventów oraz Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu. Czy było warto? Z pewnościąˆTAK! Oczywiście na 1- czy 2-dniowym szkoleniu prowadzący nie ma możliwości przekazania całej swojej wiedzy, dlatego tak ważna jest odpowiednia selekcja materiału, ustalenie hierarchii wartości, no i sposób jego zaprezentowania. Musze przyznać, że z takim wyzwaniem prowadzący poradzili sobie doskonale. Szkolenia były interesujˆce, po krótkich wykładach odbywały się zajęcia warsztatowe, które oprócz umiejętności praktycznych, dodatkowo sprzyjały integracji grupy. Każdy uczestnik otrzymał materiały szkoleniowe, które były pomocne na szkoleniach, i jak się okazało po ich zakończeniu także. Czy coś bym zmieniła? Tak, jedną rzecz krzesła nie są zbyt wygodne 🙂

Państwowy Instytut Geologiczny, Kierownik Sekcji Promocji

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła