

Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Dowiesz się jak prawidłowo przygotować i skutecznie wypromować event sportowy
- Poznasz studia przypadków i autentyczne przykłady wydarzeń polskich i zagranicznych
- Poznasz sposoby skutecznej sprzedaży oferty u klienta i zyskasz świadomość ekonomiczną projektów
- Zyskasz uporządkowaną wiedzę z zakresu organizacji imprez sportowych, bezpieczeństwa uczestników, aspektów prawnych i współpracy z podwykonawcami
- Poznasz charakter pracy organizatora imprez sportowych
Dla kogo jest szkolenie?
- Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność organizacji wydarzeń sportowych lub usystematyzować swoją wiedzę w tym zakresie
- Dla pracowników firm, chcących wykorzystywać potencjał eventów sportowych w strategii marketingowej marki
- Dla pracowników związków sportowych, agencji eventowych i studentów, chcących związać swoją ścieżkę zawodową z działalnością w sportowej gałęzi branży eventowej
- Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje eventowe




Szkolenie „Organizacja i promocja wydarzeń sportowych” skierowane jest do osób chcących zdobyć umiejętność organizacji wydarzeń sportowych lub usystematyzować swoją wiedzę w tym zakresie.
Jest ono także dla pracowników firm, chcących wykorzystywać potencjał eventów sportowych w strategii marketingowej marki oraz pracowników związków sportowych, agencji eventowych i studentów, chcących związać swoją ścieżkę zawodową z działalnością w sportowej gałęzi branży eventowej.
Podczas szkolenia dowiesz się jak planować imprezę sportową i jak dopasować wydarzenie do konkretnego projektu sponsoringowego. Nauczysz się także rozróżniać imprezy zwykłe od imprez masowych i dowiesz się jakich zezwoleń, umów, regulaminów i innych dokumentów będziesz potrzebować, aby zrealizować Twoje wydarzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wspólnie z trenerką opracujesz także przykładowy plan promocji wydarzenia.
Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę związaną ze sportem od 20 lat – początkowo w roli dziennikarza, następnie eksperta PR, organizatora imprez i doradcy sponsoringowego. Ma ona doświadczenie w organizacji imprez sportowych na rzecz takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, Uniqa czy BP.
Program (8h / 09:00 – 17:00)
- Event w strategii sponsoringowej marki
1.1. Po co aktywować projekty sponsoringowe?
1.2. Miejsce eventów w strategii aktywacji
1.3. Rodzaje eventów sportowych i ich główne cechy
- Mapa organizatorów eventów sportowych w Polsce
2.1. Główni gracze
2.2. Agencja czy klient – tendencje na rynku
- Planowanie imprezy sportowej
3.1. Określenie celów i KPIs
3.2. Idea i jej przełożenie na aspekty praktyczne
3.3. Impreza dla uczestników biernych (oglądanie) vs. czynnych (uczestnictwo)
3.4. Impreza otwarta vs. zamknięta – kluczowe aspekty i konsekwencje
3.5. Impreza zwykła vs. masowa
3.6. Stworzenie zespołu i podział obowiązków
3.7. Zaplanowanie harmonogramu
3.8. WARSZTAT: Kreacja eventu pod określony projekt sponsoringowy (wypracowanie kluczowych założeń)
- Budżet imprezy sportowej
4.1. Modele rozliczeń z klientem
4.2. Zasady tworzenia kosztorysu i jego główne elementy
4.3. Dobór podwykonawców i negocjacje
4.4. Źródła przychodów – klient, sponsor, partnerzy, bilety, dofinansowanie
4.5. Współpraca barterowa jako element zwiększający efektywność kosztową
4.6. Partnerstwa
4.7. Sprzedaż biletów
4.8. Pozyskiwanie zewnętrznych budżetów – przygotowanie oferty sponsorskiej i poszukiwanie sponsorów
4.9. WARSZTAT: Przygotowanie oferty sponsoringowej
- Prawne aspekty imprezy sportowej
5.1. Kluczowe ustawodawstwo
5.2. Wzory umów
5.3. Regulamin imprezy
5.4. Bezpieczeństwo baz danych i ich przetwarzanie – co RODO zmienia w organizacji imprez sportowych?
5.5. Impreza zwykła vs. masowa – co trzeba, co można?
- Bezpieczeństwo
6.1. Mapa zagrożeń dla różnych rodzajów eventów, imprezy podwyższonego ryzyka
6.2. Zabezpieczenie medyczne
6.3. Policja, ochrona, straż pożarna
6.4. Sztab kryzysowy i scenariusze kryzysowe
6.5. CASE STUDY / WARSZTAT: Coca-Cola Cup
- Promocja imprezy sportowej
7.1. Czy i kiedy potrzebna jest promocja eventu sportowego?
7.2. Rodzaje promocji
7.3. PR i media relations
7.4. Social media w imprezie sportowej
7.5. Marketing i nowatorskie rozwiązania
7.6. CASE STUDY: Zagraniczne rozwiązania na różnych poziomach budżetu
7.7. CASE STUDY: Kia Kierunek Brazylia – udane połączenie eventu i projektu mediowego
7.8. WARSZTAT: Opracowanie planu promocji wybranego wydarzenia
- Realizacja eventu sportowego
8.1. Szczegółowe plany realizacji – po co są, jak je przygotować i na ile mogą być elastyczne?
8.2. Kluczowe etapy organizacji i checklista ich elementów
8.3. Co jest kluczem do sukcesu?
8.4. Consumer/ participant/ stakeholder journey – co przeżyją i zobaczą wszyscy uczestnicy i jak mieć na to wpływ?
8.5. CASE STUDY: Polpharma POLRUN
8.6. CASE STUDY: Reebok CrossFit
8.7. WARSZTAT: Co można ulepszyć w imprezach, w których uczestniczyliśmy?
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.




Informacje organizacyjne
- Koszt: 890 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
- Szkolenie prowadzimy z naszego studio poprzez platformę Zoom.
- Szkolenie online jest niemal identyczne jak szkolenie stacjonarne, poza faktem, że siedzisz wygodnie przed komputerem we własnym domu lub biurze 🙂 – pracujesz na żywo z prelegentem, widząc zarówno jego, jak i innych uczestników i w każdej chwili możesz prosić o powtórzenie lub doprecyzowanie wybranego zagadnienia. Grupy są małe, dzięki czemu dyskusja przebiega sprawnie, a prelegent może odpowiedzieć na wszystkie pytania uczestników.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go po szkoleniu, w wersji polskiej i angielskiej, pocztą na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Zapewniamy materiały szkoleniowe w wersji PDF – otrzymasz je przed rozpoczęciem szkolenia, tak abyś mógł z nich korzystać w czasie wykładów i ćwiczeń (bez potrzeby przepisywania slajdów).
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
Popularne szkolenia:
Trenerzy
Trener
Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group). Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej. Ze sportem związana od 20 lat, najpierw jako dziennikarz, następnie ekspert PR, organizator imprez i doradca sponsoringowy. Ma doświadczenie w imprezach sportowych na rzecz takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, EDF, Uniqa czy BP. Dodatkowo pracowała nad aktywacją projektów sponsoringowych takich marek jak Castrol (UEFA Euro 2012), Veolia, BGŻ BNP Paribas, Kia, Hyundai, Heyah czy Velux.