fbpx

Kreacja eventu a założenia biznesowe i potrzeby grupy docelowej

Kreacja eventu a założenia biznesowe i potrzeby grupy docelowej

Jesteś tutaj:     /  Szkolenia stacjonarne  /  Kreacja eventu a założenia biznesowe i potrzeby grupy docelowej
Trener Ola Brzozowska kreacja w eventach EMTG
Prowadzący:
Najbliższy termin:
12 stycznia 2023 (Warszawa) dostępne miejsca
Cena: 749zł

Szkolenie „Kreacja eventu a założenia biznesowe i potrzeby grupy docelowej” skierowane jest zarówno do osób początkujących, które chcą pracować przy planowaniu i organizacji eventów lub założyć własną agencję eventową, jak i tych, które mają już doświadczenie w produkcji wydarzeń, ale szukają nowych inspiracji i sposobów na przykucie uwagi uczestników.

Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące różnic między produkcją a kreacją wydarzeń. Jako uczestnik szkolenia dowiesz się również jak analizować brief otrzymany od klienta, aby spełnić zarówno wymagania marki, jak i oczekiwania gości, którzy będą zaproszeni na event. Zobaczysz przykłady jednych z najciekawszych realizacji ostatnich lat, także tych, które zostały nagrodzone w konkursach branżowych. Dowiesz się także gdzie szukać pomysłów na event, jakie są aktualnie modne atrakcje na event i jak nie przekroczyć granicy między inspiracją a plagiatem.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży eventowej. Ola zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i po stronie klienta. Specjalizuje się w kreowaniu wydarzeń od A do Z, najchętniej w połączeniu z innymi gałęziami marketingu. Obecnie, jako creative manager, tworzy koncepcje wydarzeń w agencji Imagine Nation – jednej z największych agencji eventowych w Polsce, wielokrotnie nagradzanej za angażujące, skuteczne i budzące emocje realizacje.

Trener Ola Brzozowska kreacja w eventach EMTG

Ola Brzozowska – Creative Manager w agencji Imagine Nation. Poprzednio związana z agencją Plej, w której pracowała w produkcji i kreacji eventowej. W branży eventowej od kilkunastu lat. Najpierw jako organizator imprez promocyjnych dla różnych marek w klubach, potem w produkcji, a następnie w kreacji eventowej. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, jak i po stronie klienta. Specjalizuje się w kreowaniu wydarzeń od A do Z, najchętniej w połączeniu z innymi gałęziami marketingu. W trakcie swojej pracy opracowała i zrealizowała niezliczoną liczbę gal, eventów promocyjnych, konferencji, wydarzeń online (jeszcze zanim to było takie modne), stref marek na eventach masowych oraz niestandardowych działań marketingowych. Realizowała projekty m.in. dla: Wyborowa Pernod Ricard, Play, HBO, Oriflame, PKO Bank Polski, Orlen, CCC, Żabka, Netflix, Miasto st. Warszawa. Więcej o trenerce.

  • Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Dowiesz się czym jest kreacja eventu i jak wygląda praca kreatywnego w agencji eventowej
  • Dowiesz się gdzie szukać nowych pomysłów i czym się inspirować
  • Zyskasz umiejętność analizy briefu od klienta i dopasowania programu wydarzenia do grupy docelowej
  • Zdobędziesz praktyczne wskazówki dotyczące sprzedaży oferty eventowej i prezentacji Twojego pomysłu
  • Dowiesz się jakie atrakcje i rozwiązania są aktualnie dostępne na rynku i jakie są trendy w organizacji eventów
  • Zyskasz umiejętność dopasowywania poszczególnych elementów eventu, aby tworzyły spójną całość
  • Przeznaczone dla osób, które zajmują się organizacją wydarzeń dla pracowników, klientów i partnerów
  • Dla osób chcących samodzielnie kreować eventy, które przykują uwagę uczestników
  • Dla pracowników agencji eventowych, reklamowych i marketingowych, którzy chcą tworzyć nieszablonowe projekty eventowe
  • Dla osób marzących o własnej firmie – agencji eventowej, które chcą zdobyć umiejętność tworzenia oferty eventowej i przekonywania klientów do swoich pomysłów
  • Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje eventowe

Program (8h / 09:00 – 17:00)

1. Czym zajmuje się kreatywny?

1.1. Kreacja a produkcja
1.2. Kreacja a budżet

2. Od briefu do pomysłu

2.1. WARSZTAT: Analiza briefu na potrzeby kreacji
2.2. Storytelling, storyboard, design thinking, moodboard, wizualizacje, referencje

3. Jak dopasować wydarzenie do grupy docelowej

3.1. Określanie grupy docelowej naszego wydarzenia – jak tworzyć persony i o co w tym chodzi?
3.2. Jak odróżnić potrzeby klienta/marki od potrzeb grupy docelowej?
3.3. Czym jest Customer Journey?
3.4. Arkusz zagrożeń dla uczestnika
3.5. Jakich (pozytywnych lub negatywnych) emocji może doświadczać uczestnik wydarzenia?
3.6. CASE STUDY: Przegląd wybranych atrakcji dla różnych grup docelowych
3.7. Detale, które zapadną w pamięć uczestnikom wydarzenia

4. Skąd czerpać inspiracje?

4.1. Branżowa baza inspiracji
4.2. Konkursy branżowe
4.3. Sztuka kształtuje nam duszę (fragm. Marek Grechuta)
4.4. WARSZTAT: Inspiracje wokół nas a motyw przewodni – znajdź inspirację w codziennym życiu

5. Sprzedaż pomysłu na event

5.1. Jak przedstawiać pomysł, aby klient go sobie wyobraził?
5.2. Jak przekonać klienta do odważnych decyzji?
5.3. Brand experience: punkty styczności uczestnika z marką

6. Czy zawsze trzeba podążać za trendami?

6.1. Na co aktualnie jest moda?
6.2. Przekroczenie granicy inspiracji = plagiat
6.3. Kreacja w czasach pandemii – jak uatrakcyjnić wydarzenie online?

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Informacje organizacyjne

12 stycznia 2023 (09:00-17:00)

749 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury

  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 15 tysięcy osób!
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.

🔎 Pytania i odpowiedzi – sprawdź stronę FAQ. 🎁 Zobacz też nasze aktualne promocje!

Popularne szkolenia:

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła