fbpx

Wedding Planner – kurs konsultanta ślubnego i organizatora wesel

Wedding Planner – kurs konsultanta ślubnego i organizatora wesel

Jesteś tutaj:     /  Szkolenia stacjonarne  /  Wedding Planner – kurs konsultanta ślubnego i organizatora wesel
Trener Katarzyna Gajek szkolenie wedding planner konsultant ślubny EMTG
Prowadzący:
Najbliższy termin:
Ustalamy termin - wyślij maila na biuro@emtg.pl aby dostać powiadomienie dostępne miejsca
Poprzednie szkolenie:
5-6 października 2020
Cena: 1180zł
Szkolenie Wedding planner - organizator imprez ślubno-weselnych EMTG
  • Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Dostęp do aktualnej wiedzy rynkowej i masę inspiracji, w tym wiedzę o najnowszych trendach na rynku ślubnym
  • Umiejętności praktyczne z zakresu profesjonalnej organizacji ślubów i wesel
  • Profesjonalne wskazówki dotyczące współpracy z klientami, planowania, logistyki i doboru podwykonawców
  • Niezbędne informacje dotyczące zawierania umów oraz aspektów formalno-prawnych związanych z organizacją ślubów cywilnych, kościelnych, międzynarodowych, plenerowych czy humanistycznych
  • Dla osób chcących rozpocząć pracę w zawodzie wedding plannera/konsultanta ślubnego/organizatora wesel
  • Dla poszukujących nowej ścieżki kariery i osób, które chcą sprawdzić, czy ten zawód jest dla nich odpowiedni
  • Dla pracowników obiektów hotelarsko-gastronomicznych, chcących wyspecjalizować się w organizacji imprez ślubno-weselnych

Kurs Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych skierowany jest do osób, które marzą o organizowaniu spektakularnych ślubów i pięknych, niezapomnianych wesel, zarówno dla osób prywatnych, jak i dla osobistości show-biznesu. Podczas szkolenia wedding planner, jako uczestnik, zapoznasz się z krajowym rynkiem ślubnych oraz dowiesz się, gdzie szukać inspiracji i pomysłów na niecodzienne wydarzenia.

W ramach kursu wedding planner zaplanowane jest przeanalizowanie każdego etapu pracy konsultanta ślubnego – od pozyskania klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb i budżetu, przez elementy prawne, umowy, kwestie dotyczące różnego rodzaju ślubów, rozliczanie wynagrodzeń, współpracę z poszczególnymi dostawcami, takimi jak: sale weselne, dostawcy cateringu, salony sukien ślubnych, firmy transportowe, drukarnie itd., po logistykę, scenariusz i rozliczenie imprezy.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę z 15-letnim doświadczeniem i założycielkę jednej z pierwszych w Polsce agencji oferujących usługi organizacji ślubów i wesel. Autorkę poradnika „Ślub doskonały”. Reżyserkę ponad 300 spektakli ślubnych i weselnych dla wymagających klientów, w tym wielu biznesmenów, celebrytów, gwiazd showbiznesu i sportu. Z jej pomocy skorzystali m.in.: aktorki Małgorzata Kożuchowska i Katarzyna Zielińska, Beata Linde – Lubaszenko, piłkarz Lucas Podolski, psycholog i osobowość telewizyjna Dorota Zawadzka. Jest ona zapraszana w roli eksperta do programów radiowych i telewizyjnych, a ostatnio zajmowała się organizacją wszystkich ślubów w programie „Kto odmówi Pannie Młodej?” TVN7.

Program (2 dni – 16h)

  1. Kim jest konsultant ślubny?

1.1. Charakterystyka zawodu – blaski i cienie

1.2. CASE STUDY: rynek ślubny w Polsce i za granicą oraz najważniejsze organizacje, stowarzyszenia, targi i publikacje branżowe, o których powinien wiedzieć każdy wedding planner

1.3. Zakres obowiązków konsultanta ślubnego

1.4. Etyka zawodowa w pracy konsultanta ślubnego

1.5. Cechy osobowości idealnego konsultanta ślubnego

1.6. WARSZTAT: Famous weddings – gwiazdorski styl

1.7. Etat, freelancer czy własna agencja?

1.8. Nowe technologie a praca konsultanta ślubnego

  1. Współpraca z klientem, czyli jak „wejść do rodziny”

2.1. Możliwości pozyskiwania klientów

2.2. Konsultant ślubny – przyjaciel, powiernik, ale przede wszystkim organizator – ustalanie granic w kontaktach z klientem

2.3. Obowiązki konsultanta ślubnego a obowiązki rodziców i świadków

2.4. „Jak cię widzą, tak cię piszą” – profesjonalny wizerunek i komunikacja z klientami i partnerami

2.5. Dopasowanie oferty do potrzeb i budżetu Młodej Pary

2.6. CASE STUDY: nietypowe życzenia klienta

2.7. Obliczanie wynagrodzenia konsultanta ślubnego

2.8. Umowa z klientem – analiza najważniejszych elementów i ustalanie sposobu rozliczania

2.9. Ustalanie terminu – miesiące dla „oszczędnych”, odpowiedni dzień tygodnia, terminy, których lepiej unikać

2.10. Miesiąc czy 2 lata? – planowanie działań i spotkań z klientem w zależności od wyznaczonego terminu uroczystości

  1. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi

3.1. Jak dokonywać wyboru rzetelnych podwykonawców i dostawców?

3.2. Obowiązki i oczekiwania podwykonawców względem konsultanta ślubnego

3.3. Obowiązki i oczekiwania konsultanta ślubnego względem podwykonawców

3.4. Budowanie długofalowej współpracy

3.5. Podwykonawca narzucony przez klienta – unikanie problemów z nieznanym dostawcą

3.6. Umowa – wzory, przykłady i najważniejsze elementy składowe

  1. Ślub – najważniejsze informacje

4.1. Podstawowe różnice formalne i kulturowe w zależności od rodzaju ślubu

4.2. Ślub cywilny – definicja i specyfika

4.3. Ślub kościelny – definicja i specyfika

4.4. Ślub konkordatowy – definicja i specyfika

4.5. Ślub humanistyczny – definicja i specyfika

4.6. Ślub międzynarodowy lub międzywyznaniowy

4.7. CASE STUDY: najciekawsze tradycje i zwyczaje ślubne na świecie

  1. Organizacja ślubu i wesela krok po kroku

5.1. Koncepcja kreatywna w oparciu o charaktery i upodobania Młodej Pary

5.2. Stylizacja Młodej Pary – strój, fryzura, makijaż

5.3. Lokalizacja ślubu – świątynia, hotel, plener… – możliwości i obostrzenia

5.4. Lokalizacja wesela – budowanie bazy i współpraca z obiektami (oferty, kalkulacje, negocjacje, umowy i rozliczenia)

5.5. Rodzaje przyjęć weselnych

5.6. Gastronomia – budowanie menu, nowe trendy, atrakcje kulinarne, alkohol, serwis kelnersko-barmański, tort

5.7. Zaplecze techniczne – spełnianie rideru zespołu, multimedia, oświetlenie, nagłośnienie, efekty specjalne

5.8. Oprawa muzyczna ślubu i wesela – didżej, zespół, wodzirej, pierwszy taniec

5.9. Oprawa florystyczna i scenograficzna ślubu i wesela

5.10. Oprawa foto i wideo

5.11. Transport Młodej Pary i gości

5.12. Noclegi Młodej Pary i gości

5.13. Dodatkowe atrakcje

5.14. Zaproszenia i druki ślubne – treść, forma, produkcja i dystrybucja

5.15. Lista i usadzanie gości weselnych

5.16. Dzieci na weselu

5.17. Toasty, przemówienia i podziękowania

5.18. Uroczystości towarzyszące – zaręczyny, wieczór panieński i kawalerski, poprawiny, podróż poślubna

5.19. Scenariusz uroczystości, harmonogramy i agendy

5.20. Logistyka i koordynacja wydarzenia

5.21. Unikanie i reagowanie na potencjalne sytuacje kryzysowe

5.22. WARSZTAT: tworzenie scenariusza dnia ślubu i wesela

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  • Koszt: 1180 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy).
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!

Pytania i odpowiedzi – sprawdź stronę FAQ

Trenerzy

Od niemal 15 lat pracuje w branży marketingowej i eventowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych, PRowych i działach marketingu dużych korporacji.W 2005 roku stworzyła od podstaw i uruchomiła jedną z pierwszych w Polsce agencji oferujących kompleksowe usługi z zakresu organizacji ślubów i wesel – agencję Aspire. Od ponad dekady dba nie tylko o rozwój własnego biznesu, ale również o propagowanie zawodu wedding plannera i kształtowanie wysokich standardów obsługi klienta ślubnego. Jest wybierana na reżyserkę, scenarzystkę i producentkę niezapomnianych spektakli ślubnych i weselnych uroczystości przez najbardziej znanych i najbardziej wymagających klientów w Polsce, w tym wielu biznesmenów, celebrytów, gwiazd showbiznesu i sportu oraz VIPów. Z jej pomocy skorzystali m.in.: aktorki Małgorzata Kożuchowska i Katarzyna Zielińska, Beata Linde – Lubaszenko, piłkarz Lucas Podolski, psycholog i osobowość telewizyjna Dorota Zawadzka. Ma na swoim koncie organizację już niemal 300 ślubno-weselnych wydarzeń, na zlecenia par z Polski i par mieszanych narodowościowo. Jako niekwestionowany autorytet w temacie uroczystości ślubnych jest często zapraszana w roli eksperta do programów radiowych i telewizyjnych, w tym m.in. do Pytania na Śniadanie (TVP2), Cztery Pory Roku (PR1), Dzień Dobry TVN (TVN) i wielu innych. Jest również autorką wyjątkowego poradnika dla osób planujących ślub i wesela pt. „Ślub doskonały” – książki, w której odpowiada na najczęściej zadawane pytania związane z organizacją uroczystości ślubno-weselnych.

Rafał Noworycki

Dnia 05.04.2014 uczestniczyłem w szkoleniu "Event menager-organizator imprez". Szkolenie polecam wszystkim, którzy stawiają pierwsze kroki na szeroko rozumianym rynku eventów. Wiedza, doświadczenie i sposób prowadzenia P. Doroty Rogozińskiej (liczne symulacje zdarzeń, z którymi Event menager spotyka się na co dzień w pracy), tylko mnie utwierdziły w przekonaniu, że organizacja imprez, to zajęcie niezwykle trudne, ale i niezwykle interesujące. W pracy nie znoszę rutyny, i z chwilą odebrania certyfikatu, wiedziałem, że mój pobyt w EMTG nie był dziełem przypadku.

barman, KF MusicClub Bowling Skarżysko Kamienna,

Olga Tylutki

Szkolenie "Event Manager-organizator imprez" posiadało dla mnie istotny wymiar praktyczny. Rozmowy i tematy poruszone na szkoleniu były mocno osadzone w rzeczywistości. Szkolenie było interaktywne, co również jest moim zdaniem sporym atutem. Bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia.

Beskid MICE Center, MICE Manager,

Mateusz Kacprzak

Szkolenie, prowadzących, jak i firmę EMTG polecam każdemu, kto do tej pory zastanawia się - Czy warto wziąć udział w szkoleniu? - Nie ma się nad czym zastanawiać, zapisuj się!!! Warto!!! Szkolenie wypełnione jest ogromną dawką entuzjazmu, daje ogromnego kopa pozytywnego myślenia, jest bardzo rzetelne i przepełnione merytoryczną wiedzą.

Student,

Marta Stępińska

Najbardziej zaciekawiły mnie elementy warsztatowe, dzięki którym mogłam sprawdzić moją wiedzę i nauczyć się wykorzystywania jej w praktyce. Trenerka przeprowadziła wiele ćwiczeń, które z pewnością usprawnią moją pracę i pomogą w przygotowywaniu kolejnych wydarzeń.

Asseco Poland, Project Manager,

Marta Dworak

Szkolenia EMTG to dla mnie źródło praktycznej wiedzy, którą mogę wykorzystać w swojej pracy. Nauka w przyjaznej atmosferze, małej grupie i pod okiem wykwalifikowanego trenera to czysta przyjemność. Zajęcia świetnie łączą ze sobą wiedzę teoretyczną z praktyką, a dobrze dobrane ćwiczenia mobilizują do sprawdzenia swoich umiejętności i wdrożenia nowych rozwiązań już od zaraz. Szczerze polecam.

Event Manager, Sunreef Yachts,

Magdalena Bogulska

Szkolenie organizowane przez EMTG było dla mnie niesamowitą dawką energii i wiedzy. Całe dwa dni wypełnione zostały profesjonalnymi informacjami, które, odzwierciedlają rzeczywistość pracy Event Managera. Pełne zaangażowania trenerki - Ania i Dorota, zaraziły mnie fascynacją do tworzenia, kreatywnego myślenia i zaskakiwania. Obudziły to, co przez codzienną rutynę w sobie uśpiłam. Jeszcze nigdy, z żadnego szkolenia, nie wracałam z tyloma pomysłami. Informacje związane z prawami i obowiązkami dot. organizacji eventów uświadomiły mi to, co należy jeszcze dopracować. Wielka dawka pozytywnej energii i ogromny zastrzyk wiedzy! Przemyślane, bdb. przeprowadzone i zorganizowane szkolenie! p.s. Będę wracać 🙂

Szef Działu Obsługi Klienta, Pałac w Pakosławiu,

Maciej Sobianek

Szkolenie i warsztaty z planowania eventów pogłębiły i uporządkowały moją dotychczasową wiedzę oraz zainspirowały do podejmowania nowych wyzwań i szukania ciekawych rozwiązań. Na co dzień brak mi czasu na poszukiwanie eventowych inspiracji, a pokazane na szkoleniu case’y z jednej strony dały mi gotowe rozwiązania, a z drugiej pobudziły na nowo moją kreatywność.

Microsoft Sp. z o.o., Windows Azure Product Manager,

Ludwika Grzejdak

Przed szkoleniem posiadałam już spore doświadczenie w organizacji imprez oraz wyjazdów firmowych i chciałam uporządkować posiadane informacje. Dzięki szkoleniu usystematyzowałam wiedzę oraz zyskałam wiele nowych wskazówek i inspiracji na przyszłość.

AWF Warszawa, doktorant,

Katarzyna Brudny

Realizowane przez EMTG szkolenie oceniam jako profesjonalne i wartościowe. Oprócz popartej ćwiczeniami i co ważne, skrupulatnie dobranej wiedzy teoretycznej, Prowadząca dzieli się z uczestnikami swoim ogromnym i jakże cennym doświadczeniem, a także inspiruje pasją działania. Serdecznie polecam szkolenia EMTG wszystkim, którzy chcieliby zdobyć eventowe know-how, a także tym, którzy cenią sobie indywidualne podejście do uczestników oraz przyjazną atmosferę.

Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET Sp. z o.o.,

Karolina Turska-Fiszlak

Całodniowe szkolenie spełniło nasze oczekiwania oraz przybliżyło wiedzę. Została nam przekazana obszerna teoria, poparta wieloma przykładami i ćwiczeniami. Trenerka nawiązała doskonały kontakt i wykazała się dużą umiejętnością aktywizowania uczestników. Karolina Turska-Fiszlak

Właściciel Estancia Group, Prezes Adventura Sp. z o.o.,

Kacper Mleczak

W związku z tym, że nie zajmuję się organizacją wydarzeń tylko ich ubezpieczaniem, warsztaty organizowane przez Panią Dorotę Rogozińską pozwoliły mi na rozszerzenie horyzontów i przede wszystkim zdobycie wiedzy o specyfice rynku. Zdecydowanie warto skorzystać z wiedzy ekspertów EMTG.

exito Broker Sp. z o.o., Wicedyrektor Biura Projektów Strategicznych,

Fabian Habegger

Szkolenia dziewczyn z EMTG są bardzo ciekawe, pouczające i rozwijające horyzonty - myślę, każdego event managera. Polecam na maksa, bo szkolenia i warsztaty są na prawdę na wysokim poziomie. Fabian Habegger

Starostwo Powiatowe w Szczytnie, Specjalista ds. Turystyki i Promocji,

Ewelina Włodarz

Aktualnie szukam pracy, ale mam nadzieję, że już wkrótce będę event managerem z krwi i kości. Szkolenie dało mi pozytywnego kopa do działania, mnóstwo motywacji i pomysłów. Dużo teorii i jeszcze więcej praktyki, profesjonalne podejście do zajęć, cudowna atmosfera. Polecam każdemu kto już działa w zawodzie lub, tak jak ja, stawia pierwsze kroki 🙂

Student,

Dominik Dzwonkowski

Z czystym sumieniem mogę polecić szkolenie "Planowanie i organizacja eventów", w który miałem okazję uczestniczyć. Pomimo posiadanego doświadczenia, pomogło mi to usystematyzować swoją wiedzę, jak również wyniosłem dużo ciekawych wskazówek dotyczących organizacji eventów i nowe inspiracje.

Royal Events, Senior Executive Manager,

Daria Kempińska-Sitek

Z EMTG miałam okazję spotkać się jako uczestniczka szkolenia Event Manager – organizator imprez. Osoba prowadząca nie tylko stworzyła przyjazną atmosferę, ale również w sposób bardzo przystępny przekazała praktyczną wiedzę, którą z pewnością wykorzystam w mojej pracy. Przygotowanie merytoryczne prowadzącej oraz wyjątkowy klimat panujący na szkoleniu, zadecydowały o tym, że z pewnością wezmę udział w kolejnych szkoleniach organizowanych przez EMTG.

Top Event, Współwłaściciel,

Anna Bagińska

Pod koniec 2013 r. wzięłam udział¸ w poleconych mi szkoleniach organizowanych przez firmę EMTG. Były to szkolenia planowanie i organizacja eventów oraz Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu. Czy było warto? Z pewnościąˆTAK! Oczywiście na 1- czy 2-dniowym szkoleniu prowadzący nie ma możliwości przekazania całej swojej wiedzy, dlatego tak ważna jest odpowiednia selekcja materiału, ustalenie hierarchii wartości, no i sposób jego zaprezentowania. Musze przyznać, że z takim wyzwaniem prowadzący poradzili sobie doskonale. Szkolenia były interesujˆce, po krótkich wykładach odbywały się zajęcia warsztatowe, które oprócz umiejętności praktycznych, dodatkowo sprzyjały integracji grupy. Każdy uczestnik otrzymał materiały szkoleniowe, które były pomocne na szkoleniach, i jak się okazało po ich zakończeniu także. Czy coś bym zmieniła? Tak, jedną rzecz krzesła nie są zbyt wygodne 🙂

Państwowy Instytut Geologiczny, Kierownik Sekcji Promocji

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła