

Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Dostęp do aktualnej wiedzy rynkowej i masę inspiracji, w tym wiedzę o najnowszych trendach na rynku ślubnym
- Umiejętności praktyczne z zakresu profesjonalnej organizacji ślubów i wesel
- Profesjonalne wskazówki dotyczące współpracy z klientami, planowania, logistyki i doboru podwykonawców
- Niezbędne informacje dotyczące zawierania umów oraz aspektów formalno-prawnych związanych z organizacją ślubów cywilnych, kościelnych, międzynarodowych, plenerowych czy humanistycznych
Dla kogo?
- Dla osób chcących rozpocząć pracę w zawodzie wedding plannera/konsultanta ślubnego/organizatora wesel
- Dla poszukujących nowej ścieżki kariery i osób, które chcą sprawdzić, czy ten zawód jest dla nich odpowiedni
- Dla pracowników obiektów hotelarsko-gastronomicznych, chcących wyspecjalizować się w organizacji imprez ślubno-weselnych








Szkolenie „Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych” skierowane jest do osób, które marzą o organizowaniu spektakularnych ślubów i pięknych, niezapomnianych wesel, zarówno dla osób prywatnych, jak i dla osobistości show-biznesu. Podczas szkolenia, jako uczestnik, zapoznasz się z krajowym rynkiem ślubnych oraz dowiesz się, gdzie szukać inspiracji i pomysłów na niecodzienne wydarzenia.
W ramach kursu zaplanowane jest przeanalizowanie każdego etapu pracy konsultanta ślubnego – od pozyskania klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb i budżetu, przez elementy prawne, umowy, kwestie dotyczące różnego rodzaju ślubów, rozliczanie wynagrodzeń, współpracę z poszczególnymi dostawcami, takimi jak: sale weselne, dostawcy cateringu, salony sukien ślubnych, firmy transportowe, drukarnie itd., po logistykę, scenariusz i rozliczenie imprezy.
Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę z 15-letnim doświadczeniem i założycielkę jednej z pierwszych w Polsce agencji oferujących usługi organizacji ślubów i wesel. Autorkę poradnika „Ślub doskonały”. Reżyserkę ponad 300 spektakli ślubnych i weselnych dla wymagających klientów, w tym wielu biznesmenów, celebrytów, gwiazd showbiznesu i sportu. Z jej pomocy skorzystali m.in.: aktorki Małgorzata Kożuchowska i Katarzyna Zielińska, Beata Linde – Lubaszenko, piłkarz Lucas Podolski, psycholog i osobowość telewizyjna Dorota Zawadzka. Jest ona zapraszana w roli eksperta do programów radiowych i telewizyjnych, a ostatnio zajmowała się organizacją wszystkich ślubów w programie „Kto odmówi Pannie Młodej?” TVN7.
Program (2 dni – 16h)
Dzień I (09:00 – 17:00)
- Kim jest konsultant ślubny?
1.1. Charakterystyka zawodu – blaski i cienie
1.2. Case study: rynek ślubny w Polsce i za granicą oraz najważniejsze organizacje, stowarzyszenia, targi i publikacje branżowe, o których powinien wiedzieć każdy wedding planner
1.3. Zakres obowiązków konsultanta
1.4. Etyka zawodowa w pracy konsultanta
1.5. Cechy osobowości idealnego konsultanta
1.6. Warsztat: Famous weddings – gwiazdorski styl
1.7. Etat, freelancer czy własna agencja?
1.8. Nowe technologie a praca konsultanta
- Współpraca z klientem, czyli jak „wejść do rodziny”
2.1. Możliwości pozyskiwania klientów
2.2. Konsultant – przyjaciel, powiernik, ale przede wszystkim organizator – ustalanie granic w kontaktach z klientem
2.3. Obowiązki konsultanta a obowiązki rodziców i świadków
2.4. „Jak cię widzą, tak cię piszą” – profesjonalny wizerunek i komunikacja z klientami i partnerami
2.5. Dopasowanie oferty do potrzeb i budżetu Młodej Pary
2.6. Case study: nietypowe życzenia klienta
2.7. Obliczanie wynagrodzenia konsultanta
2.8. Umowa z klientem – analiza najważniejszych elementów i ustalanie sposobu rozliczania
2.9. Ustalanie terminu – miesiące dla „oszczędnych”, odpowiedni dzień tygodnia, terminy, których lepiej unikać
2.10. Miesiąc czy 2 lata? – planowanie działań i spotkań z klientem w zależności od wyznaczonego terminu uroczystości
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
3.1. Jak dokonywać wyboru rzetelnych podwykonawców i dostawców?
3.2. Obowiązki i oczekiwania podwykonawców względem konsultanta ślubnego
3.3. Obowiązki i oczekiwania konsultanta względem podwykonawców
3.4. Budowanie długofalowej współpracy
3.5. Podwykonawca narzucony przez klienta – unikanie problemów z nieznanym dostawcą
3.6. Umowa – wzory, przykłady i najważniejsze elementy składowe
Dzień II (09:00 – 17:00)
- Ślub – najważniejsze informacje
4.1. Podstawowe różnice formalne i kulturowe w zależności od rodzaju ślubu
4.2. Ślub cywilny – definicja i specyfika
4.3. Ślub kościelny – definicja i specyfika
4.4. Ślub konkordatowy – definicja i specyfika
4.5. Ślub humanistyczny – definicja i specyfika
4.6. Ślub międzynarodowy lub międzywyznaniowy
4.7. Case study: najciekawsze tradycje i zwyczaje ślubne na świecie
- Organizacja ślubu i wesela krok po kroku
5.1. Koncepcja kreatywna w oparciu o charaktery i upodobania Młodej Pary
5.2. Stylizacja Młodej Pary – strój, fryzura, makijaż
5.3. Lokalizacja ślubu – świątynia, hotel, plener… – możliwości i obostrzenia
5.4. Lokalizacja wesela – budowanie bazy i współpraca z obiektami (oferty, kalkulacje, negocjacje, umowy i rozliczenia)
5.5. Rodzaje przyjęć weselnych
5.6. Gastronomia – budowanie menu, nowe trendy, atrakcje kulinarne, alkohol, serwis kelnersko-barmański, tort
5.7. Zaplecze techniczne – spełnianie rideru zespołu, multimedia, oświetlenie, nagłośnienie, efekty specjalne
5.8. Oprawa muzyczna ślubu i wesela – didżej, zespół, wodzirej, pierwszy taniec
5.9. Oprawa florystyczna i scenograficzna ślubu i wesela
5.10. Oprawa foto i wideo
5.11. Transport Młodej Pary i gości
5.12. Noclegi Młodej Pary i gości
5.13. Dodatkowe atrakcje
5.14. Zaproszenia i druki ślubne – treść, forma, produkcja i dystrybucja
5.15. Lista i usadzanie gości weselnych
5.16. Dzieci na weselu
5.17. Toasty, przemówienia i podziękowania
5.18. Uroczystości towarzyszące – zaręczyny, wieczór panieński i kawalerski, poprawiny, podróż poślubna
5.19. Scenariusz uroczystości, harmonogramy i agendy
5.20. Logistyka i koordynacja wydarzenia
5.21. Unikanie i reagowanie na potencjalne sytuacje kryzysowe
5.22. Warsztat: tworzenie scenariusza dnia ślubu i wesela




Informacje organizacyjne – szkolenie online
- Koszt: 990 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
- Szkolenie online jest niemal identyczne jak szkolenie stacjonarne (poza faktem, że siedzisz wygodnie przed komputerem we własnym domu lub biurze 🙂 – pracujesz na żywo z prelegentem, widząc zarówno jego, jak i innych uczestników i w każdej chwili możesz prosić o powtórzenie lub doprecyzowanie wybranego zagadnienia. Grupy są małe, dzięki czemu dyskusja przebiega sprawnie, a prelegent może odpowiedzieć na wszystkie pytania uczestników.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go po szkoleniu, w wersji polskiej i angielskiej, pocztą na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów
- Zapewniamy materiały szkoleniowe w wersji PDF – otrzymasz je dzień przed rozpoczęciem szkolenia, tak abyś mógł z nich korzystać w czasie wykładów i ćwiczeń
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera
Popularne szkolenia
Trenerzy
Trener
Od niemal 15 lat pracuje w branży marketingowej i eventowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych, PRowych i działach marketingu dużych korporacji.W 2005 roku stworzyła od podstaw i uruchomiła jedną z pierwszych w Polsce agencji oferujących kompleksowe usługi z zakresu organizacji ślubów i wesel – agencję Aspire. Od ponad dekady dba nie tylko o rozwój własnego biznesu, ale również o propagowanie zawodu wedding plannera i kształtowanie wysokich standardów obsługi klienta ślubnego. Jest wybierana na reżyserkę, scenarzystkę i producentkę niezapomnianych spektakli ślubnych i weselnych uroczystości przez najbardziej znanych i najbardziej wymagających klientów w Polsce, w tym wielu biznesmenów, celebrytów, gwiazd showbiznesu i sportu oraz VIPów. Z jej pomocy skorzystali m.in.: aktorki Małgorzata Kożuchowska i Katarzyna Zielińska, Beata Linde – Lubaszenko, piłkarz Lucas Podolski, psycholog i osobowość telewizyjna Dorota Zawadzka. Ma na swoim koncie organizację już niemal 300 ślubno-weselnych wydarzeń, na zlecenia par z Polski i par mieszanych narodowościowo. Jako niekwestionowany autorytet w temacie uroczystości ślubnych jest często zapraszana w roli eksperta do programów radiowych i telewizyjnych, w tym m.in. do Pytania na Śniadanie (TVP2), Cztery Pory Roku (PR1), Dzień Dobry TVN (TVN) i wielu innych. Jest również autorką wyjątkowego poradnika dla osób planujących ślub i wesela pt. „Ślub doskonały” – książki, w której odpowiada na najczęściej zadawane pytania związane z organizacją uroczystości ślubno-weselnych.
Jak wybrać firmę szkoleniową z zakresu organizacji eventów?
Szkolenia z zakresu organizacji i planowania eventów różnią się od innych szkoleń – tu nie wystarczy sama teoria, bardzo ważne jest doświadczenie. Przede wszystkim sprawdź zatem, kto będzie Cię szkolił – czy są to osoby znane w branży? Czy należą do stowarzyszeń branżowych? Czy mają na koncie duże i znane projekty? Czy są ekspertami w swojej dziedzinie?
Sprawdź również czy firma szkoleniowa jest znana na rynku, ile ma lat doświadczenia oraz jaki uzyskasz certyfikat – certyfikaty EMTG są wydawane w wersji polskiej i angielskiej oraz opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości szkoleń.
Zweryfikuj także czy firma posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (numer wpisu EMTG: 2.14/00162/2017).
Jakie doświadczenie ma EMTG?
Event Manager Training Group działa od 2009 roku. Pomysł na firmę zrodził się, gdy sami, wiele lat temu, szukaliśmy możliwości podniesienia kompetencji. Wówczas okazało się, że nie możemy znaleźć kursów, szkoleń czy studiów podyplomowych, które pomogłyby nam rozwijać umiejętności planowania i organizacji eventów. EMTG było odpowiedzią na ogromne zapotrzebowanie rynku na edukację w zakresie przeprowadzania spotkań firmowych, eventów promocyjnych, festiwali, podróży służbowych i wszelkich wydarzeń z zakresu branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events).
Oferujemy szerokie spektrum szkoleń dla organizatorów eventów – obecnie aż 13 różnych kierunków. Dzięki naszym uczestnikom i ich sugestiom cały czas ulepszamy programy szkoleń i wprowadzamy nowe tematy. Podczas szkoleń otwartych i zamkniętych – szkolimy ponad 400 osób rocznie! Prowadzimy zarówno szkolenia otwarte, jak i zamknięte m.in. dla takich firm jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Organizowaliśmy również cykle spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych oraz konferencje EventCamp. Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej. Aktualna lista naszych szkoleń:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
- Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Organizacja i promocja wydarzeń sportowych
- Event marketing w strategii firmy oraz skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Event Manager – multimedia, oświetlenie i nagłośnienie na Twoim wydarzeniu
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
- Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych
- Manager artystyczny
Dla kogo są szkolenia EMTG?
Szkolenia EMTG skierowane są do pracowników instytucji oraz korporacji, zajmujących się wydarzeniami firmowymi i marketingiem, osób zatrudnionych lub szukających pracy w agencjach eventowych, podwykonawców (np. hotelarze, managerowie artystów) oraz freelancer’ów chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń. Możesz także otrzymać dofinansowanie na udział w naszych szkoleniach np. od Urzędu Pracy – posiadamy wymagany wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (2.14/00162/2017).
Jak wybrać właściwe szkolenie?
W naszej ofercie jest kilkanaście szkoleń z zakresu organizacji i planowania eventów. Jeśli jesteś początkujący to polecamy zacząć od szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” lub, jeśli widzisz się w organizacji wydarzeń prywatnych, od szkolenia „Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych”. Jeśli masz sprecyzowaną wizję swojej kariery i wiesz, że interesują Cię np. głównie imprezy sportowe, to możesz wybrać ścieżkę szkoleń – przykładowe ścieżki kariery:
– Ścieżka koncertowo-festiwalowa – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Manager artystyczny
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
– Ścieżka Event Managera w agencji eventowej – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
– Ścieżka korporacyjna (dla zleceniodawców pracujących z agencjami lub organizujących samodzielnie część wydarzeń firmowych) – szkolenia:
- Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
– Ścieżka organizatorów wydarzeń prywatnych np. wesel – szkolenia:
- Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych
- Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
– Ścieżka organizatorów wydarzeń sportowych – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Organizacja i promocja wydarzeń sportowych
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
Możesz wybrać jedno szkolenie lub kilka. Jeśli nie wiesz, która opcja będzie dla Ciebie najlepsza – zadzwoń do nas (+48)22 308 00 11 lub napisz na biuro@emtg.pl, a my doradzimy Ci, które szkolenie będzie dla Ciebie najlepszym wyborem.
Kto będzie mnie szkolił?
Sami chcieliśmy uczyć się od najlepszych, dlatego nawiązaliśmy współpracę z osobami, które na co dzień współpracują z topowymi artystami, organizują wydarzenia szeroko relacjonowane w mediach i zwiedzają cały świat z klientami biznesowymi. Nasza kadra dydaktyczna to wysoko wykwalifikowani trenerzy posiadający wiedzę i wieloletni staż pracy w największych polskich agencjach eventowych i firmach bezpośrednio związanych z branżą eventową. Stawiamy przede wszystkim na praktykę w prowadzeniu ciekawych i zaawansowanych projektów – to doświadczenie przekażą Wam nasi szkoleniowcy, pracujący przy takich wydarzeniach jak Przystanek Woodstock, Żywiec Męskie Granie, Flesz Fashion Night, premiery samochodów czy śluby gwiazd, mający na koncie wiele nagród oraz współpracujący z największymi osobistościami show-biz. Dowiedz się więcej o naszych trenerach.
Jak wygląda szkolenie?
Nasze szkolenia są jedno lub dwudniowe i trwają od 09:00 do 17:00.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, aby nie musieli przepisywać slajdów, tylko mogli skupić się na aktywnym udziale w szkoleniu (w przypadku szkoleń zdalnych uczestnicy otrzymują materiały w wersji PDF).
Podczas szkoleń i warsztatów wykorzystujemy metody aktywnych ćwiczeń integrujących grupę, burze mózgów, różne formy dyskusji, pracę w zespołach, wizualizacje, scenki rodzajowe, analizy case study i ćwiczenia inspirujące.
Oferowany przez nas program szkoleniowy spełnia wymagania zarówno osób zaczynających swą przygodę z eventami, jak i profesjonalistów chcących rozwijać swój warsztat.
Jak jest zorganizowane szkolenie?
- Szkolenie stacjonarne – na miejscu zawsze jest osoba odpowiedzialna za szkolenie – kontakt do niej otrzymasz przed szkoleniem w mailu. Szkolenia odbywają się w samym centrum Warszawy, 5 minut pieszo od Dworca Centralnego. Uczestnikom zapewniamy przerwy kawowe. W godzinach 13:00-14:00 jest przerwa obiadowa – uczestnicy otrzymują od nas mapki z polecanymi miejscami na pyszny lunch 🙂
- Szkolenie zdalne – zakres i agenda godzinowa szkolenia nie różnią się od szkolenia stacjonarnego. Uczestnicy logują się poprzez platformę Zoom i podczas szkolenia widzą zarówno trenera, jak i innych uczestników, mogą zadawać pytania oraz wykonywać warsztaty w specjalnych pokojach.
Jak zapisać się na szkolenie?
Po wejściu na stronę wybranego szkolenia i zapoznaniu z informacjami organizacyjnymi należy kliknąć przycisk „Zapisz się”. Możesz też wejść bezpośrednio do naszego sklepu i wybrać interesujące Cię szkolenie.
Następnie należy wybrać termin szkolenia oraz podać dane uczestnika:
- Zgłaszam inną osobę – jeśli zgłaszasz kogoś innego np. twojego pracownika, to w tym miejscu wpisz jego dane, ponieważ tych danych użyjemy do przygotowania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia (dane firmy do faktury podasz w kolejnym kroku).
- Zgłaszam kilka osób na jedno szkolenie – jeśli zgłaszasz więcej niż jedną osobę to wpisz dane pierwszego uczestnika, następnie kliknij „Dodaj do koszyka” – pojawi się podsumowanie. Tu kliknij „Kontynuuj zakupy” i podaj dane kolejnego uczestnika, a następnie kliknij „Dodaj do koszyka”. Działanie powtórz dla wszystkich osób, które zgłaszasz. Przy grupach większych niż 3 osoby rekomendujemy odezwanie się do nas na maila biuro@emtg.pl, abyśmy mogli przygotować dla Was korzystną ofertę grupową.
- Zgłaszam się (lub kogoś) na kilka różnych szkoleń – po zapisaniu się na pierwsze szkolenie przejdź na główną stronę szkoleń i wybierz kolejne szkolenie, które Cię interesuje – kliknij „Zapisz się”, wybierz termin i podaj dane uczestnika, a następnie „Dodaj do koszyka”. Przy wybraniu kilku szkoleń automatycznie naliczamy zniżkę 15% na każde z nich.
Jeśli dodałeś/aś już wszystkie interesujące Cię szkolenia kliknij „Przejdź do kasy”.
Podaj dane do płatności:
- Osoba prywatna – wypełnij pola zgodnie z Twoim adresem zameldowania
- Firma zgłaszająca pracownika – podaj dane firmy wraz z numerem NIP
Jeśli chcesz mieć u nas swoje konto, aby nie wpisywać przy każdym zakupie swoich danych, zaznacz opcję „Stworzyć konto?”.
Obecnie dostępna forma płatności to przelew bankowy – po zatwierdzeniu poprzez naciśnięcie “Kupuję i płacę” otrzymasz maila z danymi do przelewu. Rezerwację trzymamy dla Ciebie przez 3 dni – jeśli po tym czasie nie odnotujemy wpłaty, Twoja rezerwacja zostanie anulowana. Po opłaceniu szkolenia masz jeszcze możliwość bezkosztowej rezygnacji do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Czy mogę skorzystać ze zniżki?
Jeśli zapiszesz się na dwa lub więcej różnych szkoleń to na każde z nich otrzymasz 15% zniżki. Dotyczy to także sytuacji, gdy zapisujesz na jedno szkolenie dwie lub więcej osób – wówczas każda z nich otrzyma 15% zniżki.
Dodatkowo dla naszych stałych klientów od czasu do czasu przygotowujemy specjalne promocje i wysyłamy kody rabatowe – aby móc otrzymywać takie kody oraz informacje o nowościach musisz być zarejestrowanym użytkownikiem na naszej stronie.
Co zyskam po szkoleniu?
Przede wszystkim wiedzę przekazywaną przez osoby, które tworzą znane i zaawansowane wydarzenia – rozumieją rynek, spotkali się z wieloma sytuacjami kryzysowymi, mają ogromne doświadczenie we współpracy z dostawcami.
Jako jedyni, oferujemy także certyfikaty w wersji polskiej i angielskiej opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych szkoleń.
Wspieramy naszych kursantów – oferujemy pomoc także po zakończeniu szkoleń, a dla osób szukających pracy związanej z organizacją wydarzeń stworzyliśmy grupę na Facebook’u – @KarieraEventManagera – na której pojawia się kilkanaście ofert pracy tygodniowo dla ponad 12 tysięcy użytkowników.