Ola Brzozowska
Trener
Obecnie wymyśla eventy w agencji Imagine Nation jako creative manager. Poprzednio związana z agencją Plej, w której pracowała w produkcji i kreacji eventowej. W branży eventowej od kilkunastu lat. Najpierw jako organizator imprez promocyjnych dla różnych marek w klubach, potem w produkcji, a następnie w kreacji eventowej. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, jak i po stronie klienta. Specjalizuje się w kreowaniu wydarzeń od A do Z, najchętniej w połączeniu z innymi gałęziami marketingu. Pasjonatka eventów CSR i ekologii, które to wątki stara się wpleść w każdą koncepcję kreatywną.
W trakcie swojej pracy opracowała i zrealizowała niezliczoną liczbę gali, eventów promocyjnych, konferencji, wydarzeń online (jeszcze zanim to było takie modne), stref marek na eventach masowych oraz niestandardowych działań marketingowych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Polityka Społeczna (stąd to zamiłowanie do CSRu) oraz Animacja Społeczno – Kulturalna. By móc lepiej poruszać się w scenografii i cyfrowym świecie, który coraz bardziej przenika rynek eventowy, ukończyła także podyplomowo Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i Interior Design w collegu w Dublinie.
Realizowała projekty m.in. dla: Wyborowa Pernod Ricard, Play, BBC Studios, HBO, Oriflame, PKO Bank Polski, Millennium Bank, Orlen, CCC, Żabka, Antyradio, Netflix, Miasto st. Warszawa, Puls Biznesu.
Wybrane projekty:
- Wyborowa Pernod Ricard – Responsib’all Day 2016, 2018 i 2019 (kreacja i produkcja)
- Gala Płyty Rocku Antyradia 2017-2019 (kreacja, reżyseria)
- Oriflame Gala Biznesu (kreacja, reżyseria)
- BBC – premiera kanału BBC First
- Ballantine’s – Premiera 3 sezonu serialu „Kropla Prawdy” (kreacja, produkcja)