Łukasz Pacek
Trener
Menedżer ds. Target Operating Model, BNP Paribas Bank Polska S.A.
Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku Finanse i Rachunkowość, Podyplomowych Studiów Project Management Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowych Studiów Managerów Zakupów Szkoły Głównej Handlowej IBD School (Advanced Negotiation Program) oraz EIPM (European Institute of Purchasing Management – Strategic Procurement Program). Doktorant Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Od piętnastu lat związany z branżą bankową, a od ponad dwunastu z Departamentem Zakupów, w którym obecnie odpowiada za bieżącą współpracę ze Spółkami Kapitałowymi Grupy BNP Paribas w Polsce. W ciągu roku realizuje kilkaset akcji kontraktowych i negocjacyjnych związanych z kompleksową obsługą działań marketingowych i windykacyjnych. Do głównych działań w tym zakresie należą m.in. organizacja eventów, realizacja i produkcja kampanii ATL, współpraca z domami mediowymi, największymi agencjami performance-owymi i digitalowymi, a także obsługa działań w zakresie BTL/POS/DTP oraz NPL.
Nominowany w kategorii: Meeting Planner w Dziale Zakupów (2015) w konkursie MP Power Awards®. Laureat konkursu Lider Zakupów 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML). Juror MP Power Awards® (MP Power Projekt) – konkursu branży eventowej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Managerów Logistyki i Zakupów, Członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa VISTULA. Gościnny Wykładowca Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych (ESG w Praktyce).
Event Manager w korporacji – organizacja wydarzeń firmowych (samodzielnie lub z agencją)
Łukasz PacekNajbliższy termin: 22-23 stycznia 2025 (Warszawa)