5 maja 2016
Cazs czytania: < 1 minuta
Anna Andrych z MasterBrand Group opowiada o prowadzeniu skutecznego procesu sprzedaży eventu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem. Dowiedz się, jak pozyskać sponsora i sprzedać pomysł na własne, unikalne wydarzenie lub kreatywną koncepcję, będącą odpowiedzią na brief klienta.
Prowadząca: Anna Andrych – Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc i produkując akcje specjalne, jako business partner dla Radia ZET, Polsat Cafe czy G+J Polska (Gala, Glamour, National Geographic). Współpracowała z takimi markami jak: P&G, Danone, Nestle, Royal Collection, BGĮ, PKO BP, PZU, MINI, czy Orange. Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania bussinesowe, jako Prezes Agencji Master Brand Group. Prowadzi przedsięwzięcia szkoleniowe m.in. dla Event Manager Training Group, kreatywne i sprzedażowe, skutecznie realizując kilkadziesiąt projektów rocznie. Specjalizuje się w bezpośrednim kontakcie z klientem, optymalizacji kosztów i pozyskiwaniu budżetów. Z zamiłowania Pilot Rajdowy i Manager Solter Team – wicemistrza Polski w rajdach samochodowych. Wspiera też działania prospołeczne z sukcesem realizując projekty charytatywne w założonym w 2014 roku stowarzyszeniu MOMO.
Już za tydzień kolejny odcinek bezpłatnych szkoleń z projektu Event Online Support – subskrybuj nasz kanał na Youtube i bądź na czasie z najnowszymi filmami!
Autor: EMTG