

Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Dowiesz się, jakie informacje powinny znaleźć się w ofercie odpowiadającej na brief klienta
- Poznasz zasady przygotowania szczegółowego kosztorysu wydarzenia
- Nauczysz się, jak zaplanować wydarzenie minuta po minucie (wraz z montażami i demontażami)
- Otrzymasz pakiet najważniejszych dokumentów dot. organizacji eventów
Dla kogo?
- Przeznaczone dla managerów chcących zdobyć umiejętność przygotowania profesjonalnego kosztorysu i szczegółowego zaplanowania wydarzenia
- Dla osób, które chcą poznać praktyczną stronę pracy event managera
- Dla osób posiadających przynajmniej podstawową wiedzę z zakresu organizacji eventów
- Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje eventowe








Szkolenie „Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych” skierowane jest do osób, które posiadają już podstawowe doświadczenie w zakresie organizacji eventów lub do osób początkujących, dla których będzie ono uzupełnieniem i kolejnym krokiem po szkoleniu „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym”. Ten warsztat to obowiązkowa pozycja dla osób, które będą na co dzień prowadzić projekty eventowe – od briefowania klienta przez realizację i współpracę z dostawcami, po ostateczne podsumowanie i rozliczenie kosztów wydarzenia.
Podczas warsztatu, jako uczestnik, będziesz pracować nad wybranym wydarzeniem zaczynając od tworzenia koncepcji w oparciu o cele wyznaczone przez klienta, a następnie przygotowując kosztorys, harmonogram i scenariusz. W międzyczasie trenerka opisze różne aspekty pracy z klientem oraz dostawcami, omówi przykładowe sytuacje kryzysowe i przytoczy wiele ciekawych historii zaczerpniętych z własnych doświadczeń w pracy na stanowisku producenta i reżysera eventów.
W trakcie trwania warsztatu otrzymasz i przeanalizujesz także wiele przykładowych dokumentów niezbędnych w organizowaniu eventów, takich jak: arkusz kryzysowy, szpigiel, scenariusz montaży i demontaży, umowa agencyjna, umowa z dostawcą, rider techniczny, wniosek ZAiKS i inne.
Program (8h / 09:00 – 17:00)
- Wprowadzenie
1.1. Zapoznanie uczestników na potrzeby późniejszej pracy w grupach
1.2. Omówienie typów eventów, które będą analizowane na warsztatach
1.3. Najważniejsze informacje dot. organizacji 4 typów wydarzeń wynikające z ich specyfiki: niezbędne formalności, obostrzenia, problemy, które mogą się pojawić itd.
- Wybór typu eventu – każdy uczestnik wybiera typ wydarzenia, nad którym chce pracować
2.1. Festiwal muzyczny (impreza masowa)
2.2. Konferencja firmowa z wieczorną galą rozdania nagród
2.3. Turniej piłkarski
2.4. Akcja ambientowa w centrum handlowym
- Warsztat – kosztorys
Po wyborze typu eventu każdy uczestnik otrzymuje pakiet startowy zawierający brief od klienta i przygotowaną na jego podstawie ofertę z podstawowymi informacjami, które powinny się w niej znaleźć. Dodatkowo w pakiecie znajduje się cennik usług, projekt scenograficzny wraz z wymiarami oraz wizualizacja.
Bazując na otrzymanych dokumentach każdy uczestnik tworzy szczegółowy kosztorys wydarzenia, zawierający m.in. wyliczenie kilometrówek, diet, obsługi agencyjnej, logistyki, wynagrodzenie dostawców: scenografii, techniki, obiektu, cateringu i wielu innych.
Następnie uczestnicy, którzy wybrali ten sam typ eventu łączeni są w grupy, w których wspólnie analizują poprawność swoich wersji kosztorysu i tworzą wersję finalną. *
- Warsztat – scenariusz
Na podstawie dotychczas zebranych dokumentów każdy uczestnik tworzy szczegółowy (minuta po minucie) scenariusz (spigiel) wydarzenia wraz z czasem montaży i demontaży.
Następnie uczestnicy, którzy wybrali ten sam typ eventu łączeni są ponownie w grupy, w których wspólnie analizują poprawność swoich wersji scenariusza i tworzą wersję finalną. *
* Samodzielne wykonywanie zadania na początku każdego warsztatu to najlepszy sposób nauki; późniejsza wspólna analiza pozwala natomiast zweryfikować swoją koncepcję, przeprowadzić burzę mózgów i zobaczyć, jak może wyglądać praca w zespole agencji eventowej.
- Teczka dokumentów związanych z organizacją eventu dla każdego uczestnika, poza wzorami otrzymanymi na potrzeby tworzenia kosztorysu i scenariusza, będzie zawierać:
5.1. Umowa bazowa agencja-klient
5.2. Porozumienie o zachowaniu poufności agencja-klient
5.3. Umowy bazowe lub przykładowe zamówienia podpisywane z dostawcami: obiekt, catering, technika eventowa, scenografia, fotograf/ekipa video, hostessy/modelki, zespół/artysta, spiker zewnętrzny i inni
5.4. Przykładowy rider techniczny zespołu/artysty
5.5. Wzory wniosków ZAiKS potrzebne w celu uzyskania licencji na korzystanie z utworów
5.6. Przykładowy arkusz kryzysowy
5.7. Lista rzeczy do zabrania na event
5.8. Lista kontaktowa




Informacje organizacyjne – szkolenie online
- Koszt: 880 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów
- Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy)
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!
- Zniżki na noclegi dla uczestników w pobliskich obiektach noclegowych
Popularne szkolenia
Trenerzy
Trener
Z branżą eventową związana od 2007 roku. W agencji eventowej Mea Group pracuje od 5 lat, obecnie jako Project Director. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu. Na swoim koncie ma m.in.: realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Wcześniej związana z agencją eventową Łowcy Klimatów Premium Events. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull i innych.
Jak wybrać firmę szkoleniową z zakresu organizacji eventów?
Szkolenia z zakresu organizacji i planowania eventów różnią się od innych szkoleń – tu nie wystarczy sama teoria, bardzo ważne jest doświadczenie. Przede wszystkim sprawdź zatem, kto będzie Cię szkolił – czy są to osoby znane w branży? Czy należą do stowarzyszeń branżowych? Czy mają na koncie duże i znane projekty? Czy są ekspertami w swojej dziedzinie?
Sprawdź również czy firma szkoleniowa jest znana na rynku, ile ma lat doświadczenia oraz jaki uzyskasz certyfikat – certyfikaty EMTG są wydawane w wersji polskiej i angielskiej oraz opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości szkoleń.
Zweryfikuj także czy firma posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (numer wpisu EMTG: 2.14/00162/2017).
Jakie doświadczenie ma EMTG?
Event Manager Training Group działa od 2009 roku. Pomysł na firmę zrodził się, gdy sami, wiele lat temu, szukaliśmy możliwości podniesienia kompetencji. Wówczas okazało się, że nie możemy znaleźć kursów, szkoleń czy studiów podyplomowych, które pomogłyby nam rozwijać umiejętności planowania i organizacji eventów. EMTG było odpowiedzią na ogromne zapotrzebowanie rynku na edukację w zakresie przeprowadzania spotkań firmowych, eventów promocyjnych, festiwali, podróży służbowych i wszelkich wydarzeń z zakresu branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events).
Oferujemy szerokie spektrum szkoleń dla organizatorów eventów – obecnie aż 13 różnych kierunków. Dzięki naszym uczestnikom i ich sugestiom cały czas ulepszamy programy szkoleń i wprowadzamy nowe tematy. Podczas szkoleń otwartych i zamkniętych – szkolimy ponad 400 osób rocznie! Prowadzimy zarówno szkolenia otwarte, jak i zamknięte m.in. dla takich firm jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Organizowaliśmy również cykle spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych oraz konferencje EventCamp. Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej. Aktualna lista naszych szkoleń:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
- Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Organizacja i promocja wydarzeń sportowych
- Event marketing w strategii firmy oraz skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Event Manager – multimedia, oświetlenie i nagłośnienie na Twoim wydarzeniu
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
- Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych
- Manager artystyczny
Dla kogo są szkolenia EMTG?
Szkolenia EMTG skierowane są do pracowników instytucji oraz korporacji, zajmujących się wydarzeniami firmowymi i marketingiem, osób zatrudnionych lub szukających pracy w agencjach eventowych, podwykonawców (np. hotelarze, managerowie artystów) oraz freelancer’ów chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń. Możesz także otrzymać dofinansowanie na udział w naszych szkoleniach np. od Urzędu Pracy – posiadamy wymagany wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (2.14/00162/2017).
Jak wybrać właściwe szkolenie?
W naszej ofercie jest kilkanaście szkoleń z zakresu organizacji i planowania eventów. Jeśli jesteś początkujący to polecamy zacząć od szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” lub, jeśli widzisz się w organizacji wydarzeń prywatnych, od szkolenia „Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych”. Jeśli masz sprecyzowaną wizję swojej kariery i wiesz, że interesują Cię np. głównie imprezy sportowe, to możesz wybrać ścieżkę szkoleń – przykładowe ścieżki kariery:
– Ścieżka koncertowo-festiwalowa – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Manager artystyczny
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
– Ścieżka Event Managera w agencji eventowej – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
– Ścieżka korporacyjna (dla zleceniodawców pracujących z agencjami lub organizujących samodzielnie część wydarzeń firmowych) – szkolenia:
- Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
– Ścieżka organizatorów wydarzeń prywatnych np. wesel – szkolenia:
- Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych
- Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
– Ścieżka organizatorów wydarzeń sportowych – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Organizacja i promocja wydarzeń sportowych
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
Możesz wybrać jedno szkolenie lub kilka. Jeśli nie wiesz, która opcja będzie dla Ciebie najlepsza – zadzwoń do nas (+48)22 308 00 11 lub napisz na biuro@emtg.pl, a my doradzimy Ci, które szkolenie będzie dla Ciebie najlepszym wyborem.
Kto będzie mnie szkolił?
Sami chcieliśmy uczyć się od najlepszych, dlatego nawiązaliśmy współpracę z osobami, które na co dzień współpracują z topowymi artystami, organizują wydarzenia szeroko relacjonowane w mediach i zwiedzają cały świat z klientami biznesowymi. Nasza kadra dydaktyczna to wysoko wykwalifikowani trenerzy posiadający wiedzę i wieloletni staż pracy w największych polskich agencjach eventowych i firmach bezpośrednio związanych z branżą eventową. Stawiamy przede wszystkim na praktykę w prowadzeniu ciekawych i zaawansowanych projektów – to doświadczenie przekażą Wam nasi szkoleniowcy, pracujący przy takich wydarzeniach jak Przystanek Woodstock, Żywiec Męskie Granie, Flesz Fashion Night, premiery samochodów czy śluby gwiazd, mający na koncie wiele nagród oraz współpracujący z największymi osobistościami show-biz. Dowiedz się więcej o naszych trenerach.
Jak wygląda szkolenie?
Nasze szkolenia są jedno lub dwudniowe i trwają od 09:00 do 17:00.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, aby nie musieli przepisywać slajdów, tylko mogli skupić się na aktywnym udziale w szkoleniu (w przypadku szkoleń zdalnych uczestnicy otrzymują materiały w wersji PDF).
Podczas szkoleń i warsztatów wykorzystujemy metody aktywnych ćwiczeń integrujących grupę, burze mózgów, różne formy dyskusji, pracę w zespołach, wizualizacje, scenki rodzajowe, analizy case study i ćwiczenia inspirujące.
Oferowany przez nas program szkoleniowy spełnia wymagania zarówno osób zaczynających swą przygodę z eventami, jak i profesjonalistów chcących rozwijać swój warsztat.
Jak jest zorganizowane szkolenie?
- Szkolenie stacjonarne – na miejscu zawsze jest osoba odpowiedzialna za szkolenie – kontakt do niej otrzymasz przed szkoleniem w mailu. Szkolenia odbywają się w samym centrum Warszawy, 5 minut pieszo od Dworca Centralnego. Uczestnikom zapewniamy przerwy kawowe. W godzinach 13:00-14:00 jest przerwa obiadowa – uczestnicy otrzymują od nas mapki z polecanymi miejscami na pyszny lunch 🙂
- Szkolenie zdalne – zakres i agenda godzinowa szkolenia nie różnią się od szkolenia stacjonarnego. Uczestnicy logują się poprzez platformę Zoom i podczas szkolenia widzą zarówno trenera, jak i innych uczestników, mogą zadawać pytania oraz wykonywać warsztaty w specjalnych pokojach.
Jak zapisać się na szkolenie?
Po wejściu na stronę wybranego szkolenia i zapoznaniu z informacjami organizacyjnymi należy kliknąć przycisk „Zapisz się”. Możesz też wejść bezpośrednio do naszego sklepu i wybrać interesujące Cię szkolenie.
Następnie należy wybrać termin szkolenia oraz podać dane uczestnika:
- Zgłaszam inną osobę – jeśli zgłaszasz kogoś innego np. twojego pracownika, to w tym miejscu wpisz jego dane, ponieważ tych danych użyjemy do przygotowania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia (dane firmy do faktury podasz w kolejnym kroku).
- Zgłaszam kilka osób na jedno szkolenie – jeśli zgłaszasz więcej niż jedną osobę to wpisz dane pierwszego uczestnika, następnie kliknij „Dodaj do koszyka” – pojawi się podsumowanie. Tu kliknij „Kontynuuj zakupy” i podaj dane kolejnego uczestnika, a następnie kliknij „Dodaj do koszyka”. Działanie powtórz dla wszystkich osób, które zgłaszasz. Przy grupach większych niż 3 osoby rekomendujemy odezwanie się do nas na maila biuro@emtg.pl, abyśmy mogli przygotować dla Was korzystną ofertę grupową.
- Zgłaszam się (lub kogoś) na kilka różnych szkoleń – po zapisaniu się na pierwsze szkolenie przejdź na główną stronę szkoleń i wybierz kolejne szkolenie, które Cię interesuje – kliknij „Zapisz się”, wybierz termin i podaj dane uczestnika, a następnie „Dodaj do koszyka”. Przy wybraniu kilku szkoleń automatycznie naliczamy zniżkę 15% na każde z nich.
Jeśli dodałeś/aś już wszystkie interesujące Cię szkolenia kliknij „Przejdź do kasy”.
Podaj dane do płatności:
- Osoba prywatna – wypełnij pola zgodnie z Twoim adresem zameldowania
- Firma zgłaszająca pracownika – podaj dane firmy wraz z numerem NIP
Jeśli chcesz mieć u nas swoje konto, aby nie wpisywać przy każdym zakupie swoich danych, zaznacz opcję „Stworzyć konto?”.
Obecnie dostępna forma płatności to przelew bankowy – po zatwierdzeniu poprzez naciśnięcie “Kupuję i płacę” otrzymasz maila z danymi do przelewu. Rezerwację trzymamy dla Ciebie przez 3 dni – jeśli po tym czasie nie odnotujemy wpłaty, Twoja rezerwacja zostanie anulowana. Po opłaceniu szkolenia masz jeszcze możliwość bezkosztowej rezygnacji do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Czy mogę skorzystać ze zniżki?
Jeśli zapiszesz się na dwa lub więcej różnych szkoleń to na każde z nich otrzymasz 15% zniżki. Dotyczy to także sytuacji, gdy zapisujesz na jedno szkolenie dwie lub więcej osób – wówczas każda z nich otrzyma 15% zniżki.
Dodatkowo dla naszych stałych klientów od czasu do czasu przygotowujemy specjalne promocje i wysyłamy kody rabatowe – aby móc otrzymywać takie kody oraz informacje o nowościach musisz być zarejestrowanym użytkownikiem na naszej stronie.
Co zyskam po szkoleniu?
Przede wszystkim wiedzę przekazywaną przez osoby, które tworzą znane i zaawansowane wydarzenia – rozumieją rynek, spotkali się z wieloma sytuacjami kryzysowymi, mają ogromne doświadczenie we współpracy z dostawcami.
Jako jedyni, oferujemy także certyfikaty w wersji polskiej i angielskiej opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych szkoleń.
Wspieramy naszych kursantów – oferujemy pomoc także po zakończeniu szkoleń, a dla osób szukających pracy związanej z organizacją wydarzeń stworzyliśmy grupę na Facebook’u – @KarieraEventManagera – na której pojawia się kilkanaście ofert pracy tygodniowo dla ponad 12 tysięcy użytkowników.