

Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Dowiesz się, jakie informacje powinny znaleźć się w ofercie odpowiadającej na brief klienta
- Poznasz zasady przygotowania szczegółowego kosztorysu wydarzenia
- Nauczysz się, jak zaplanować wydarzenie minuta po minucie (wraz z montażami i demontażami)
- Otrzymasz pakiet najważniejszych dokumentów dot. organizacji eventów
Dla kogo jest szkolenie?
- Przeznaczone dla managerów chcących zdobyć umiejętność przygotowania profesjonalnego kosztorysu i szczegółowego zaplanowania wydarzenia
- Dla osób, które chcą poznać praktyczną stronę pracy event managera
- Dla osób posiadających przynajmniej podstawową wiedzę z zakresu organizacji eventów
- Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje eventowe








Szkolenie „Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych” skierowane jest do osób, które posiadają już podstawowe doświadczenie w zakresie organizacji eventów lub do osób początkujących, dla których będzie ono uzupełnieniem i kolejnym krokiem po szkoleniu „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym”. Ten warsztat to obowiązkowa pozycja dla osób, które będą na co dzień prowadzić projekty eventowe – od briefowania klienta przez realizację i współpracę z dostawcami, po ostateczne podsumowanie i rozliczenie kosztów wydarzenia.
Podczas warsztatu, jako uczestnik, będziesz pracować nad wybranym wydarzeniem zaczynając od tworzenia koncepcji w oparciu o cele wyznaczone przez klienta, a następnie przygotowując kosztorys, harmonogram i scenariusz. W międzyczasie trenerka opisze różne aspekty pracy z klientem oraz dostawcami, omówi przykładowe sytuacje kryzysowe i przytoczy wiele ciekawych historii zaczerpniętych z własnych doświadczeń w pracy na stanowisku producenta i reżysera eventów.
W trakcie trwania warsztatu otrzymasz i przeanalizujesz także wiele przykładowych dokumentów niezbędnych w organizowaniu eventów, takich jak: arkusz kryzysowy, szpigiel, scenariusz montaży i demontaży, umowa agencyjna, umowa z dostawcą, rider techniczny, wniosek ZAiKS i inne.
Program (8h / 09:00 – 17:00)
1. Wprowadzenie
1.1. Zapoznanie uczestników na potrzeby późniejszej pracy w grupach
1.2. Omówienie typów eventów, które będą analizowane na warsztatach
1.3. Najważniejsze informacje dot. organizacji 4 typów wydarzeń wynikające z ich specyfiki: niezbędne formalności, obostrzenia, problemy, które mogą się pojawić itd.
2. Wybór typu eventu – każdy uczestnik wybiera typ wydarzenia, nad którym chce pracować
2.1. Festiwal muzyczny (impreza masowa)
2.2. Konferencja firmowa z wieczorną galą rozdania nagród
2.3. Turniej piłkarski
2.4. Akcja ambientowa w centrum handlowym
3. Warsztat – kosztorys
Po wyborze typu eventu każdy uczestnik otrzymuje pakiet startowy zawierający brief od klienta i przygotowaną na jego podstawie ofertę z podstawowymi informacjami, które powinny się w niej znaleźć. Dodatkowo w pakiecie znajduje się cennik usług, projekt scenograficzny wraz z wymiarami oraz wizualizacja.
Bazując na otrzymanych dokumentach każdy uczestnik tworzy szczegółowy kosztorys wydarzenia, zawierający m.in. wyliczenie kilometrówek, diet, obsługi agencyjnej, logistyki, wynagrodzenie dostawców: scenografii, techniki, obiektu, cateringu i wielu innych.
Następnie uczestnicy, którzy wybrali ten sam typ eventu łączeni są w grupy, w których wspólnie analizują poprawność swoich wersji kosztorysu i tworzą wersję finalną. *
4. Warsztat – scenariusz
Na podstawie dotychczas zebranych dokumentów każdy uczestnik tworzy szczegółowy (minuta po minucie) scenariusz (spigiel) wydarzenia wraz z czasem montaży i demontaży.
Następnie uczestnicy, którzy wybrali ten sam typ eventu łączeni są ponownie w grupy, w których wspólnie analizują poprawność swoich wersji scenariusza i tworzą wersję finalną. *
* Samodzielne wykonywanie zadania na początku każdego warsztatu to najlepszy sposób nauki; późniejsza wspólna analiza pozwala natomiast zweryfikować swoją koncepcję, przeprowadzić burzę mózgów i zobaczyć, jak może wyglądać praca w zespole agencji eventowej.
5. Teczka dokumentów związanych z organizacją eventu dla każdego uczestnika, poza wzorami otrzymanymi na potrzeby tworzenia kosztorysu i scenariusza, będzie zawierać:
5.1. Umowa bazowa agencja-klient
5.2. Porozumienie o zachowaniu poufności agencja-klient
5.3. Umowy bazowe lub przykładowe zamówienia podpisywane z dostawcami: obiekt, catering, technika eventowa, scenografia, fotograf/ekipa video, hostessy/modelki, zespół/artysta, spiker zewnętrzny i inni
5.4. Przykładowy rider techniczny zespołu/artysty
5.5. Wzory wniosków ZAiKS potrzebne w celu uzyskania licencji na korzystanie z utworów
5.6. Przykładowy arkusz kryzysowy
5.7. Lista rzeczy do zabrania na event
5.8. Lista kontaktowa
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.




Trenerzy
Trener
Z branżą eventową związana od ponad 16 lat (od 2007 roku), obecnie w agencji Imagine Nation, a wcześniej jako Event Manager, a następnie Project Director w agencji Mea Group, w której przez wiele lat zarządzała zespołem produkcji eventowej. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w kreacji i reżyserii wydarzeń, przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu. Na swoim koncie ma realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, pikników, pokazów mody, eventów lifestylowych, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Realizowała projekty dla takich firm, jak: TVN, Edipresse Polska, Ambra, Neutrogena, Empik, GSK, British American Tobacco, mBank, Ciech, Tarczyński, Tymbark, MetLife, 3M, VELUX, PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, Bank BGŻ, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange i innych. Jej projekt Flesz Fashion Night zdobył w 2019 wyróżnienie German Design Awards 2019 oraz 3 miejsce w kategorii Best Live Show EVENTEX 2019. Prowadziła zajęcia z zagadnień produkcji oraz kreacji eventowej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego - Studium Event Management. Wieloletni trener Event Manager Training Group.
Informacje organizacyjne
27 października 2023 (09:00-17:00)
879 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 17 tysięcy osób!
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.