Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Dowiesz się jak sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno
- Nauczysz się opracowywać strategię promocji wydarzeń
- Dowiesz się jak prowadzić spójną komunikację w internecie i poza nim
- Będziesz wiedzieć jak wykorzystać media społecznościowe, żeby zostać zauważonym
- Dowiesz się jak reagować w sytuacji kryzysu PR
- Zobaczysz przykłady ciekawych kampanii
Dla kogo jest szkolenie?
- Dla przedstawicieli firm, instytucji, organizacji i urzędów odpowiedzialnych za organizację i promocję własnych wydarzeń
- Dla pracowników agencji eventowych, którzy organizację wydarzeń dla klientów chcieliby poszerzyć o ich komunikację i promocję
- Dla marketingowców i wszystkich osób, chcących rozwijać swoje kompetencje w branży eventowej
- Dla osób, chcących organizować wydarzenia o dużym zasięgu
Szkolenie „Promocja eventów – co zrobić, aby o Twoim wydarzeniu było głośno?” skierowane jest do osób, które chcą wypromować organizowane eventy i dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.
To szkolenie przede wszystkim dla pracowników agencji eventowych, którzy organizację wydarzeń dla klientów chcieliby poszerzyć o ich komunikację, a także przedstawicieli firm, instytucji, organizacji i urzędów odpowiedzialnych za organizację i promocję wydarzeń własnych.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak wybrać odpowiednie kanały, aby dotrzeć z informacją o wydarzeniu do Twojej grupy docelowej. Nauczysz się opracowywać strategię promocji wydarzeń i tworzyć plan promocji w oparciu o różne kanały komunikacji, dzięki czemu Twoja praca będzie znacznie łatwiejsza i znacznie bardziej efektywna. Dowiesz się także jak tworzyć treści, które przyciągną odbiorców i pozwolą przebić się z Twoim przekazem przez otaczający nas wszystkich szum informacyjny.
Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę z wieloletnim doświadczeniem pijarowym i dziennikarskim przede wszystkim w branży rozrywkowej i muzycznej. Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, e-commerce, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy. Jej praktyczne podejście do omawianych zagadnień powoduje, że uczestnicy szkoleń dużo szybciej przyswajają wiedzę i nie mają problemu z późniejszym jej zastosowaniem.
Program (8h / 09:00 – 17:00)
1. Opracowanie strategii promocji wydarzenia
1.1. Po co Ci w ogóle strategia?
1.2. Jak się do tego zabrać?
1.3. Kreacja
1.4. Najważniejsze elementy strategii promocji wydarzenia
1.5. Jak dobrać grupę docelową?
1.6. Harmonogram, budżet, analityka
1.7. Jakie narzędzia mogą Ci pomóc
2. WARSZTAT: wybór grupy docelowej, tworzenie person
3. Realizacja kampanii, etapy projektu, problemy i zagrożenia podczas realizacji projektu
4. CASE STUDY: Przykłady ciekawych kampanii i ich analiza
5. Spójna komunikacja, materiały graficzne i prasowe
5.1. Content event marketing – jak opowiadać o wydarzeniu, aby wzbudzić zainteresowanie?
5.2. Przygotowanie materiałów graficznych i materiałów video
5.3. Strona internetowa wydarzenia – najważniejsze elementy i pozycjonowanie
5.4. Teaser (zapowiedź) wydarzenia
5.5. WARSZTAT: Przygotowanie informacji prasowej
6. Pozasieciowe możliwości promocji wydarzenia
6.1. Akcje specjalne
6.2. Ambient marketing
6.3. Współpraca z mediami – właściwa informacja do właściwych ludzi – radio, TV, lokalna prasa
6.4. Współpraca ze sponsorami, partnerami i patronami medialnymi
6.5. Wybór właściwych partnerów i ambasadorów wydarzenia
6.6. Współpraca z instytucjami publicznymi np. patronat miasta
7. Kanały komunikacji w internecie
7.1. Facebook
7.2. Instagram
7.3. TikTok
7.4. Youtube
7.5. Linkedin
7.6. Influencerzy
7.7. Płatna promocja w SM
8. Kryzys PR – co może pójść nie tak?
9. Analiza i mierzenie efektów
10. WARSZTAT: Tworzenie planu promocji w oparciu o różne kanały komunikacji
11. Trendy w promocji wydarzeń – przewidywania na przyszłość
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Informacje organizacyjne
- Koszt: 970 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej – nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!
Pytania i odpowiedzi – sprawdź stronę FAQ
Popularne szkolenia
Trenerzy
Trener
Od zawsze pracuje z treścią. Przez kilka lat jako dziennikarka prasowa i radiowa, czy przez ponad 4 lata w pijarze sieci Empik. Następnie w tej samej firmie stworzyła i powołała do życia dział Content Marketingu, którym kierowała przez dwa lata. Obecnie zajmuje się marketingiem i promocją w wytwórni muzycznej Kayax (pierwsza w Polsce firma w branży muzycznej pracująca w modelu 360 stopni, czyli zajmująca się artystami na wszystkich poziomach ich działalności, od reprezentowania ich interesów na zasadach managementu, przez promocję, marketing, PR, bookowanie ich występów, reprezentowanie praw autorskich twórców, aż po wydawanie ich płyt – kayax.pl). Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy. W pracy stawia na szczery, skuteczny i zwięzły przekaz – o czym świadczy treść tego bio.