Czego się dowiesz?
- Jak sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Jak pisać, żeby inni czytali?
- Jak wykorzystać media społecznościowe, żeby zostać zauważonym?
- Jak tworzyć wideo, żeby nie zginęło w sieci?
- Jak wydać jak najmniej pieniędzy na komunikację swojego wydarzenia?
- Jak pieniądze, które inwestujesz w tę komunikację, wydać mądrze?
- Jak sprawić, żeby wydarzenie żyło po zakończeniu?
- Jak zarobić na komunikacji swojego wydarzenia?
- Otrzymasz też oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
Dla kogo jest szkolenie?
- Dla pracowników firm, odpowiedzialnych za organizację wydarzeń
- Dla marketingowców, chcących rozwijać swoje kompetencje
- Dla niewielkich instytucji samodzielnie organizujących swoje eventy
- Dla pracowników agencji eventowych, którzy koncepcje wydarzeń chcieliby poszerzyć o ich komunikację
Szkolenie „Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?” skierowane jest do pracowników firm, odpowiedzialnych za organizację wydarzeń, którzy chcą wypromować organizowane eventy i dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.
To szkolenie dla marketingowców, chcących rozwijać swoje kompetencje oraz pracowników agencji eventowych, którzy koncepcje wydarzeń chcieliby poszerzyć o ich komunikację, a także pracowników niewielkich instytucji samodzielnie organizujących swoje eventy, dysponujących ograniczonym budżetem reklamowym.
Podczas szkolenie dowiesz się, jak wybrać odpowiednie narzędzia content marketingu, aby dotrzeć z komunikacją do Twojej grupy docelowej. Na szkoleniu nauczysz się tworzyć kalendarz działań komunikacyjnych, dzięki czemu Twoja praca będzie znacznie łatwiejsza i znacznie bardziej efektywna. Dowiesz się także jak tworzyć treści, które przyciągną odbiorców i pozwolą przebić się z Twoim przekazem przez otaczający nas wszystkich szum informacyjny.
Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę z wieloletnim doświadczeniem pijarowym i dziennikarskim. Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy. Jej praktyczne podejście do omawianych zagadnień powoduje, że uczestnicy szkoleń dużo szybciej przyswajają wiedzę i nie mają problemu z późniejszym jej zastosowaniem.
Program (8h / 09:00 – 17:00)
1. Wprowadzenie
1.1. Czym jest content marketing?
1.2. Jakimi narzędziami posługuje się content marketing?
1.3. Jak włączyć działania content marketingowe do komunikacji wydarzenia?
2. Strategia komunikacji wydarzenia
2.1. Jak dobrać narzędzia content marketingu?
2.2. Jak dobrać grupę docelową do komunikacji?
2.3. Jak budować kalendarz działań komunikacyjnych?
2.4. Jak mierzyć efekty działań komunikacyjnych?
2.5. WARSZTAT: tworzenie kalendarza komunikacji
3. Case Study
3.1. Jak inni robią to źle?
3.2. Jak inni robią to dobrze?
3.3. Przegląd najciekawszych strategii content marketingowych wokół wydarzeń
4. Tworzenie treści
4.1. WARSZTAT: analiza tekstu – treść i układ
4.2. Na co zwrócić uwagę?
4.3. Jak pisać, żeby inni czytali?
4.4. Na co zwracają uwagę odbiorcy treści?
4.5. Jak promować swoje treści?
4.6. WARSZTAT: tworzenie artykułu promującego wydarzenie
5. Narzędzia content marketingu w komunikacji wydarzenia – video
5.1. Najciekawsze przykłady
5.2. Omówienie mocnych i słabych stron
5.3. Jak ludzie konsumują treści video w sieci
6. Narzędzia content marketingu w komunikacji wydarzenia – media społecznościowe
6.1. Jakie możliwości dają media społecznościowe w komunikacji wydarzenia
6.2. Omówienie najciekawszych przykładów
6.3. Kreatywne formy ich wykorzystania w promocji wydarzenia
7. Narzędzia content marketingu w komunikacji wydarzenia – strona www
7.1. Jak strona firmy/organizacji powinna komunikować wydarzenie
7.2. Omówienie przykładów
8. Komunikacja wydarzenia po jego zakończeniu
8.1. Jak sprawić, żeby po zakończeniu wydarzenia nadal było o nim głośno?
8.2. Omówienie przykładów
9. Czy na komunikacji wydarzenia można coś zarobić?
9.1. Sprzedaż w content marketingu
9.2. Omówienie przykładów
9.3. Jak to robić skutecznie?
9.4. Jak mierzyć wyniki sprzedaży?
10. Warsztat
10.1. Tworzenie draftu komunikacji zadanych wydarzeń
10.2. Analiza i omówienie prac
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Informacje organizacyjne
- Koszt: 970 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej – nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!
Pytania i odpowiedzi – sprawdź stronę FAQ
Popularne szkolenia
Trenerzy
Trener
Od zawsze pracuje z treścią. Przez kilka lat jako dziennikarka prasowa i radiowa, czy przez ponad 4 lata w pijarze sieci Empik. Następnie w tej samej firmie stworzyła i powołała do życia dział Content Marketingu, którym kierowała przez dwa lata. Obecnie zajmuje się marketingiem i promocją w wytwórni muzycznej Kayax (pierwsza w Polsce firma w branży muzycznej pracująca w modelu 360 stopni, czyli zajmująca się artystami na wszystkich poziomach ich działalności, od reprezentowania ich interesów na zasadach managementu, przez promocję, marketing, PR, bookowanie ich występów, reprezentowanie praw autorskich twórców, aż po wydawanie ich płyt – kayax.pl). Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy. W pracy stawia na szczery, skuteczny i zwięzły przekaz – o czym świadczy treść tego bio.