fbpx

Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?

Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?

Jesteś tutaj:     /  Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
Kurs aktualnie nieaktywny
Szkolenie Content Event Marketing - jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno EMTG
  • Jak sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
  • Jak pisać, żeby inni czytali?
  • Jak wykorzystać media społecznościowe, żeby zostać zauważonym?
  • Jak tworzyć wideo, żeby nie zginęło w sieci?
  • Jak wydać jak najmniej pieniędzy na komunikację swojego wydarzenia?
  • Jak pieniądze, które inwestujesz w tę komunikację, wydać mądrze?
  • Jak sprawić, żeby wydarzenie żyło po zakończeniu?
  • Jak zarobić na komunikacji swojego wydarzenia?
  • Otrzymasz też oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Dla pracowników firm, odpowiedzialnych za organizację wydarzeń
  • Dla marketingowców, chcących rozwijać swoje kompetencje
  • Dla niewielkich instytucji samodzielnie organizujących swoje eventy
  • Dla pracowników agencji eventowych, którzy koncepcje wydarzeń chcieliby poszerzyć o ich komunikację

Szkolenie „Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?” skierowane jest do pracowników firm, odpowiedzialnych za organizację wydarzeń, którzy chcą wypromować organizowane eventy i dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.

To szkolenie dla marketingowców, chcących rozwijać swoje kompetencje oraz pracowników agencji eventowych, którzy koncepcje wydarzeń chcieliby poszerzyć o ich komunikację, a także pracowników niewielkich instytucji samodzielnie organizujących swoje eventy, dysponujących ograniczonym budżetem reklamowym.

Podczas szkolenie dowiesz się, jak wybrać odpowiednie narzędzia content marketingu, aby dotrzeć z komunikacją do Twojej grupy docelowej. Na szkoleniu nauczysz się tworzyć kalendarz działań komunikacyjnych, dzięki czemu Twoja praca będzie znacznie łatwiejsza i znacznie bardziej efektywna. Dowiesz się także jak tworzyć treści, które przyciągną odbiorców i pozwolą przebić się z Twoim przekazem przez otaczający nas wszystkich szum informacyjny.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę z wieloletnim doświadczeniem pijarowym i dziennikarskim. Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy. Jej praktyczne podejście do omawianych zagadnień powoduje, że uczestnicy szkoleń dużo szybciej przyswajają wiedzę i nie mają problemu z późniejszym jej zastosowaniem.

Program (8h / 09:00 – 17:00)

1. Wprowadzenie

1.1. Czym jest content marketing?
1.2. Jakimi narzędziami posługuje się content marketing?
1.3. Jak włączyć działania content marketingowe do komunikacji wydarzenia?

2. Strategia komunikacji wydarzenia

2.1. Jak dobrać narzędzia content marketingu?
2.2. Jak dobrać grupę docelową do komunikacji?
2.3. Jak budować kalendarz działań komunikacyjnych?
2.4. Jak mierzyć efekty działań komunikacyjnych?
2.5. WARSZTAT: tworzenie kalendarza komunikacji

3. Case Study

3.1. Jak inni robią to źle?
3.2. Jak inni robią to dobrze?
3.3. Przegląd najciekawszych strategii content marketingowych wokół wydarzeń

4. Tworzenie treści

4.1. WARSZTAT: analiza tekstu – treść i układ
4.2. Na co zwrócić uwagę?
4.3. Jak pisać, żeby inni czytali?
4.4. Na co zwracają uwagę odbiorcy treści?
4.5. Jak promować swoje treści?
4.6. WARSZTAT: tworzenie artykułu promującego wydarzenie

5. Narzędzia content marketingu w komunikacji wydarzenia – video

5.1. Najciekawsze przykłady
5.2. Omówienie mocnych i słabych stron
5.3. Jak ludzie konsumują treści video w sieci

6. Narzędzia content marketingu w komunikacji wydarzenia – media społecznościowe

6.1. Jakie możliwości dają media społecznościowe w komunikacji wydarzenia
6.2. Omówienie najciekawszych przykładów
6.3. Kreatywne formy ich wykorzystania w promocji wydarzenia

7. Narzędzia content marketingu w komunikacji wydarzenia – strona www

7.1. Jak strona firmy/organizacji powinna komunikować wydarzenie
7.2. Omówienie przykładów

8. Komunikacja wydarzenia po jego zakończeniu

8.1. Jak sprawić, żeby po zakończeniu wydarzenia nadal było o nim głośno?
8.2. Omówienie przykładów

9. Czy na komunikacji wydarzenia można coś zarobić?

9.1. Sprzedaż w content marketingu
9.2. Omówienie przykładów
9.3. Jak to robić skutecznie?
9.4. Jak mierzyć wyniki sprzedaży?

10. Warsztat

10.1. Tworzenie draftu komunikacji zadanych wydarzeń
10.2. Analiza i omówienie prac

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  • Koszt: 970 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej – nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy).
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!

Pytania i odpowiedzi – sprawdź stronę FAQ

Trenerzy

Od zawsze pracuje z treścią. Przez kilka lat jako dziennikarka prasowa i radiowa, czy przez ponad 4 lata w pijarze sieci Empik. Następnie w tej samej firmie stworzyła i powołała do życia dział Content Marketingu, którym kierowała przez dwa lata. Obecnie zajmuje się marketingiem i promocją w wytwórni muzycznej Kayax (pierwsza w Polsce firma w branży muzycznej pracująca w modelu 360 stopni, czyli zajmująca się artystami na wszystkich poziomach ich działalności, od reprezentowania ich interesów na zasadach managementu, przez promocję, marketing, PR, bookowanie ich występów, reprezentowanie praw autorskich twórców, aż po wydawanie ich płyt – kayax.pl). Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy. W pracy stawia na szczery, skuteczny i zwięzły przekaz – o czym świadczy treść tego bio.

Rafał Noworycki

Dnia 05.04.2014 uczestniczyłem w szkoleniu "Event menager-organizator imprez". Szkolenie polecam wszystkim, którzy stawiają pierwsze kroki na szeroko rozumianym rynku eventów. Wiedza, doświadczenie i sposób prowadzenia P. Doroty Rogozińskiej (liczne symulacje zdarzeń, z którymi Event menager spotyka się na co dzień w pracy), tylko mnie utwierdziły w przekonaniu, że organizacja imprez, to zajęcie niezwykle trudne, ale i niezwykle interesujące. W pracy nie znoszę rutyny, i z chwilą odebrania certyfikatu, wiedziałem, że mój pobyt w EMTG nie był dziełem przypadku.

barman, KF MusicClub Bowling Skarżysko Kamienna,

Olga Tylutki

Szkolenie "Event Manager-organizator imprez" posiadało dla mnie istotny wymiar praktyczny. Rozmowy i tematy poruszone na szkoleniu były mocno osadzone w rzeczywistości. Szkolenie było interaktywne, co również jest moim zdaniem sporym atutem. Bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia.

Beskid MICE Center, MICE Manager,

Mateusz Kacprzak

Szkolenie, prowadzących, jak i firmę EMTG polecam każdemu, kto do tej pory zastanawia się - Czy warto wziąć udział w szkoleniu? - Nie ma się nad czym zastanawiać, zapisuj się!!! Warto!!! Szkolenie wypełnione jest ogromną dawką entuzjazmu, daje ogromnego kopa pozytywnego myślenia, jest bardzo rzetelne i przepełnione merytoryczną wiedzą.

Student,

Marta Stępińska

Najbardziej zaciekawiły mnie elementy warsztatowe, dzięki którym mogłam sprawdzić moją wiedzę i nauczyć się wykorzystywania jej w praktyce. Trenerka przeprowadziła wiele ćwiczeń, które z pewnością usprawnią moją pracę i pomogą w przygotowywaniu kolejnych wydarzeń.

Asseco Poland, Project Manager,

Marta Dworak

Szkolenia EMTG to dla mnie źródło praktycznej wiedzy, którą mogę wykorzystać w swojej pracy. Nauka w przyjaznej atmosferze, małej grupie i pod okiem wykwalifikowanego trenera to czysta przyjemność. Zajęcia świetnie łączą ze sobą wiedzę teoretyczną z praktyką, a dobrze dobrane ćwiczenia mobilizują do sprawdzenia swoich umiejętności i wdrożenia nowych rozwiązań już od zaraz. Szczerze polecam.

Event Manager, Sunreef Yachts,

Magdalena Bogulska

Szkolenie organizowane przez EMTG było dla mnie niesamowitą dawką energii i wiedzy. Całe dwa dni wypełnione zostały profesjonalnymi informacjami, które, odzwierciedlają rzeczywistość pracy Event Managera. Pełne zaangażowania trenerki - Ania i Dorota, zaraziły mnie fascynacją do tworzenia, kreatywnego myślenia i zaskakiwania. Obudziły to, co przez codzienną rutynę w sobie uśpiłam. Jeszcze nigdy, z żadnego szkolenia, nie wracałam z tyloma pomysłami. Informacje związane z prawami i obowiązkami dot. organizacji eventów uświadomiły mi to, co należy jeszcze dopracować. Wielka dawka pozytywnej energii i ogromny zastrzyk wiedzy! Przemyślane, bdb. przeprowadzone i zorganizowane szkolenie! p.s. Będę wracać 🙂

Szef Działu Obsługi Klienta, Pałac w Pakosławiu,

Opinie o emtg.pl Maciej Sobianek

Maciej Sobianek

Szkolenie i warsztaty z planowania eventów pogłębiły i uporządkowały moją dotychczasową wiedzę oraz zainspirowały do podejmowania nowych wyzwań i szukania ciekawych rozwiązań. Na co dzień brak mi czasu na poszukiwanie eventowych inspiracji, a pokazane na szkoleniu case’y z jednej strony dały mi gotowe rozwiązania, a z drugiej pobudziły na nowo moją kreatywność.

Microsoft Sp. z o.o., Windows Azure Product Manager,

Ludwika Grzejdak

Przed szkoleniem posiadałam już spore doświadczenie w organizacji imprez oraz wyjazdów firmowych i chciałam uporządkować posiadane informacje. Dzięki szkoleniu usystematyzowałam wiedzę oraz zyskałam wiele nowych wskazówek i inspiracji na przyszłość.

AWF Warszawa, doktorant,

Katarzyna Brudny

Realizowane przez EMTG szkolenie oceniam jako profesjonalne i wartościowe. Oprócz popartej ćwiczeniami i co ważne, skrupulatnie dobranej wiedzy teoretycznej, Prowadząca dzieli się z uczestnikami swoim ogromnym i jakże cennym doświadczeniem, a także inspiruje pasją działania. Serdecznie polecam szkolenia EMTG wszystkim, którzy chcieliby zdobyć eventowe know-how, a także tym, którzy cenią sobie indywidualne podejście do uczestników oraz przyjazną atmosferę.

Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET Sp. z o.o.,

Karolina Turska-Fiszlak

Całodniowe szkolenie spełniło nasze oczekiwania oraz przybliżyło wiedzę. Została nam przekazana obszerna teoria, poparta wieloma przykładami i ćwiczeniami. Trenerka nawiązała doskonały kontakt i wykazała się dużą umiejętnością aktywizowania uczestników. Karolina Turska-Fiszlak

Właściciel Estancia Group, Prezes Adventura Sp. z o.o.,

Kacper Mleczak

W związku z tym, że nie zajmuję się organizacją wydarzeń tylko ich ubezpieczaniem, warsztaty organizowane przez Panią Dorotę Rogozińską pozwoliły mi na rozszerzenie horyzontów i przede wszystkim zdobycie wiedzy o specyfice rynku. Zdecydowanie warto skorzystać z wiedzy ekspertów EMTG.

exito Broker Sp. z o.o., Wicedyrektor Biura Projektów Strategicznych,

Fabian Habegger

Szkolenia dziewczyn z EMTG są bardzo ciekawe, pouczające i rozwijające horyzonty - myślę, każdego event managera. Polecam na maksa, bo szkolenia i warsztaty są na prawdę na wysokim poziomie. Fabian Habegger

Starostwo Powiatowe w Szczytnie, Specjalista ds. Turystyki i Promocji,

Ewelina Włodarz

Aktualnie szukam pracy, ale mam nadzieję, że już wkrótce będę event managerem z krwi i kości. Szkolenie dało mi pozytywnego kopa do działania, mnóstwo motywacji i pomysłów. Dużo teorii i jeszcze więcej praktyki, profesjonalne podejście do zajęć, cudowna atmosfera. Polecam każdemu kto już działa w zawodzie lub, tak jak ja, stawia pierwsze kroki 🙂

Student,

Dominik Dzwonkowski

Z czystym sumieniem mogę polecić szkolenie "Planowanie i organizacja eventów", w który miałem okazję uczestniczyć. Pomimo posiadanego doświadczenia, pomogło mi to usystematyzować swoją wiedzę, jak również wyniosłem dużo ciekawych wskazówek dotyczących organizacji eventów i nowe inspiracje.

Royal Events, Senior Executive Manager,

Daria Kempińska-Sitek

Z EMTG miałam okazję spotkać się jako uczestniczka szkolenia Event Manager – organizator imprez. Osoba prowadząca nie tylko stworzyła przyjazną atmosferę, ale również w sposób bardzo przystępny przekazała praktyczną wiedzę, którą z pewnością wykorzystam w mojej pracy. Przygotowanie merytoryczne prowadzącej oraz wyjątkowy klimat panujący na szkoleniu, zadecydowały o tym, że z pewnością wezmę udział w kolejnych szkoleniach organizowanych przez EMTG.

Top Event, Współwłaściciel,

Anna Bagińska

Pod koniec 2013 r. wzięłam udział¸ w poleconych mi szkoleniach organizowanych przez firmę EMTG. Były to szkolenia planowanie i organizacja eventów oraz Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu. Czy było warto? Z pewnościąˆTAK! Oczywiście na 1- czy 2-dniowym szkoleniu prowadzący nie ma możliwości przekazania całej swojej wiedzy, dlatego tak ważna jest odpowiednia selekcja materiału, ustalenie hierarchii wartości, no i sposób jego zaprezentowania. Musze przyznać, że z takim wyzwaniem prowadzący poradzili sobie doskonale. Szkolenia były interesujˆce, po krótkich wykładach odbywały się zajęcia warsztatowe, które oprócz umiejętności praktycznych, dodatkowo sprzyjały integracji grupy. Każdy uczestnik otrzymał materiały szkoleniowe, które były pomocne na szkoleniach, i jak się okazało po ich zakończeniu także. Czy coś bym zmieniła? Tak, jedną rzecz krzesła nie są zbyt wygodne 🙂

Państwowy Instytut Geologiczny, Kierownik Sekcji Promocji

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła