

Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Dowiesz się co to jest scenografia eventowa i czym różni się od innych rodzajów scenografii oraz jaką rolę pełni event designer
- Poznasz pracę event designera na przykładach realizacji scenograficznych. Zobaczysz, jak wygląda polska, a jak zagraniczna scenografia eventowa
- Dowiesz się skąd czerpać inspiracje do projektów aranżacji przestrzeni eventowych
- Dowiesz się, jak briefować firmę od scenografii eventowej i jak powinna przebiegać współpraca między klientem a dostawcą
- Poznasz narzędzia, za pomocą których powstają projekty scenograficzne
- Dowiesz się jak „sprzedać” swój pomysł klientowi
- Dowiesz się, jaki jest proces produkcji scenografii eventowej, jak dobierać podwykonawców i gdzie ich poszukiwać
- Wejdziesz w skórę event designera na praktycznych warsztatach aranżacji przestrzeni eventowej
Dla kogo?
- Dla osób chcących rozpocząć pracę w zawodzie event designera
- Dla organizatorów wydarzeń (pracujących w agencjach, korporacjach lub instytucjach), którzy chcą poprawić współpracę z firmami od scenografii eventowej
- Dla wszystkich zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji związanych z organizacją wydarzeń
- Dla osób, które chcą wiedzieć, jak działa event „od kuchni”




Szkolenie „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” skierowane jest zarówno do osób początkujących, chcących pracować przy organizacji eventów, jak i tych, które chcą uporządkować swoją wiedzę i zyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania. Szkolenie jest chętnie wybierane przez osoby szukające pracy w agencjach eventowych, ale także przez przedstawicieli korporacji i instytucji państwowych, którzy chcą organizować mniejsze wydarzenia samodzielnie, a przy większych umiejętnie współpracować z pracownikami agencji.
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej oraz etapy organizacji wydarzenia, w tym briefowanie, tworzenie koncepcji kreatywnej, dokumentacja i budżet projektu, współpraca z dostawcami oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. Jako uczestnik szkolenia poznasz także znaczenie event marketingu w strategii firm, nowe rozwiązania i technologie stosowane podczas wydarzeń, a także wykonasz wiele warsztatów, które pobudzą Cię do własnej analizy i dyskusji.
Szkolenie prowadzone jest przez trenerów z ogromnym doświadczeniem – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów, które były opisywane w mediach oraz nagradzane na konkursach branżowych. W trakcie szkolenia prowadzący omawiają na konkretnych przykładach zasady pracy przy organizacji eventów oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi. Ich wieloletnia praktyka jest doceniana przez uczestników szkoleń EMTG i stanowi dla nich kierunkowskaz na drodze do sukcesów w dalszej drodze zawodowej.
Program (8h / 09:00 – 17:00)
- Scenografia eventowa – wprowadzenie
1.1. Pojęcie scenografii i jej rodzaje
1.2. Od kreacji do produkcji – czym zajmuje się scenograf i event designer
1.3. Rola scenografii multimedialnej w evencie – czy zawsze jest konieczna?
1.4. Polski i zagraniczny event design. Omówienie na przykładach wybranych realizacji
1.5. Pokazy mody i produkcje TV – rola event designera
- Czym jest kreacja scenograficzna i jakie są etapy jej powstawania
2.1. Jak poprawnie zbriefować firmę scenograficzną?
2.2. WARSZTAT: przygotowanie briefu na usługi scenograficzne
2.3. Tworzenie koncepcji w odpowiedzi na oczekiwania klienta i możliwości przestrzeni
2.4. Kreacja i wizualizacja – jak wywołać oczekiwany efekt?
- Event design i jego składowe
3.1. Stage design – scena niejedno ma imię
3.2. Scenografia multimedialna i oświetlenie
3.3. Formy przestrzenne i ich rola w budowaniu przestrzeni
3.4. Dekoracje – podstawy wystroju wnętrz. Czym się rożni architekt od dekoratora?
3.5. Aranżacja przestrzeni meblami
3.6. WARSZTAT: aranżacja przestrzeni eventowej
3.7. Table design – podano do stołu
3.8. Floral design – jak dobierać formy florystyczne do charakteru wydarzenia
- Projekt scenograficzny
4.1. Szkic i wizualizacja
4.2. Wizualizacja vs. rzeczywistość
4.3. Klient kupuje oczami – nie każdy ma wyobraźnię
4.4. WARSZTAT: mój własny moodboard
4.5. Problemy z kopiowaniem pomysłów. Prawa autorskie
- Kosztorysowanie scenografii i elementów uzupełniających
5.1. Co składa się na budżet scenograficzny?
5.2. Jak wypracować najlepsze rozwiązania budżetowe?
5.3. Kompleksowość usługi – event design receptą na niższe koszty
5.4. Tanio, szybko, pięknie: czy warto?
5.5. Kosztorys powykonawczy
- Produkcja i realizacja
6.1. Proces produkcji – etapy:
– Analiza
– Projekt techniczny
– Zakup materiałów
– Produkcja / zlecenie
6.2. Technologie wykorzystywane w procesie produkcji
6.3. Bezpieczeństwo użytkowania scenografii – zabezpieczenie PPOŻ, OC i NNW
6.4. Najważniejsze zagrożenia w trakcie produkcji i realizacji
6.5. Montaż scenografii i jego składowe – przygotowanie, logistyka i koordynacja
6.6. Współpraca ekip technicznych podczas realizacji wydarzenia, jak pogodzić wszystkich?
6.7. Demontaż i co dalej? magazynowanie czy utylizacja?
- Stoiska targowe i wyspy ekspozycyjne – rola event designera
7.1. Założenia projektowe – rodzaj stoiska – wizerunkowe czy sprzedażowe?
7.2. Projekt stoiska targowego – dobrze rozplanowana przestrzeń
7.3. Realizacja – budowa i co się z tym wiąże
- Event Manager vs. Event Designer – czym się różni praca w tych zawodach?




Informacje organizacyjne
- Koszt: 840 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej – nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów
- Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy)
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!
- Zniżki na noclegi dla uczestników w pobliskich obiektach noclegowych
Popularne szkolenia
Trenerzy
Trener
Od 2016 roku Partner w Agencji Social Connect Group, w ramach której zbudowała brand SC Event Design zajmujący się kompleksową i spójną aranżacją przestrzeni eventowych oraz wprowadzaniem na rynek polski zawodu event designera w obszarze event marketingu. Świadczy usługę MICE Concierge dedykowaną klientom korporacyjnym, jak i agencjom eventowym, służąc wsparciem przy realizacji projektów. Współtworzy również strategię biznesową i marketingową Pracowni Kreativa Scenografia budując relacje z dotychczasowymi i nowymi klientami Pracowni oraz tworząc koncepcje scenograficzne wydarzeń. Pomysłodawca i administrator grupy na FB „Polecam, nie polecam – platforma dla eventowców i nie tylko”. Od lat udziela się charytatywnie – wspiera bezdomnych, pomaga ubogim rodzinom oraz Domom Dziecka i Domom Samotnej Matki. Osobowość Roku Mice Poland 2011. Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Przewodnicząca Jury pierwszej edycji konkursu MP Power Award 2012, obecnie członek Jury. Członek Rady Etyki przy SBE oraz Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes. Uczestnik i prelegent wielu spotkań, konferencji i debat branżowych. Absolwentka WAT w Warszawie. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska odpowiadając za wprowadzenie polityki komunikacji wewnętrznej oraz organizację wydarzeń: spotkań, konferencji, konwencji produktowych, integracji, pikników, programów incentive travel, targów itp. W 2010 otrzymała nagrodę koncernu za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej Communication Function Awards „Eco2gether”. Pomysłodawca i organizator Wolontariatu Pracowniczego.
Jak wybrać firmę szkoleniową z zakresu organizacji eventów?
Szkolenia z zakresu organizacji i planowania eventów różnią się od innych szkoleń – tu nie wystarczy sama teoria, bardzo ważne jest doświadczenie. Przede wszystkim sprawdź zatem, kto będzie Cię szkolił – czy są to osoby znane w branży? Czy należą do stowarzyszeń branżowych? Czy mają na koncie duże i znane projekty? Czy są ekspertami w swojej dziedzinie?
Sprawdź również czy firma szkoleniowa jest znana na rynku, ile ma lat doświadczenia oraz jaki uzyskasz certyfikat – certyfikaty EMTG są wydawane w wersji polskiej i angielskiej oraz opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości szkoleń.
Zweryfikuj także czy firma posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (numer wpisu EMTG: 2.14/00162/2017).
Jakie doświadczenie ma EMTG?
Event Manager Training Group działa od 2009 roku. Pomysł na firmę zrodził się, gdy sami, wiele lat temu, szukaliśmy możliwości podniesienia kompetencji. Wówczas okazało się, że nie możemy znaleźć kursów, szkoleń czy studiów podyplomowych, które pomogłyby nam rozwijać umiejętności planowania i organizacji eventów. EMTG było odpowiedzią na ogromne zapotrzebowanie rynku na edukację w zakresie przeprowadzania spotkań firmowych, eventów promocyjnych, festiwali, podróży służbowych i wszelkich wydarzeń z zakresu branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events).
Oferujemy szerokie spektrum szkoleń dla organizatorów eventów – obecnie aż 13 różnych kierunków. Dzięki naszym uczestnikom i ich sugestiom cały czas ulepszamy programy szkoleń i wprowadzamy nowe tematy. Podczas szkoleń otwartych i zamkniętych – szkolimy ponad 400 osób rocznie! Prowadzimy zarówno szkolenia otwarte, jak i zamknięte m.in. dla takich firm jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Organizowaliśmy również cykle spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych oraz konferencje EventCamp. Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej. Aktualna lista naszych szkoleń:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
- Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Organizacja i promocja wydarzeń sportowych
- Event marketing w strategii firmy oraz skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Event Manager – multimedia, oświetlenie i nagłośnienie na Twoim wydarzeniu
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
- Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych
- Manager artystyczny
Dla kogo są szkolenia EMTG?
Szkolenia EMTG skierowane są do pracowników instytucji oraz korporacji, zajmujących się wydarzeniami firmowymi i marketingiem, osób zatrudnionych lub szukających pracy w agencjach eventowych, podwykonawców (np. hotelarze, managerowie artystów) oraz freelancer’ów chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń. Możesz także otrzymać dofinansowanie na udział w naszych szkoleniach np. od Urzędu Pracy – posiadamy wymagany wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (2.14/00162/2017).
Jak wybrać właściwe szkolenie?
W naszej ofercie jest kilkanaście szkoleń z zakresu organizacji i planowania eventów. Jeśli jesteś początkujący to polecamy zacząć od szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” lub, jeśli widzisz się w organizacji wydarzeń prywatnych, od szkolenia „Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych”. Jeśli masz sprecyzowaną wizję swojej kariery i wiesz, że interesują Cię np. głównie imprezy sportowe, to możesz wybrać ścieżkę szkoleń – przykładowe ścieżki kariery:
– Ścieżka koncertowo-festiwalowa – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Manager artystyczny
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
– Ścieżka Event Managera w agencji eventowej – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
– Ścieżka korporacyjna (dla zleceniodawców pracujących z agencjami lub organizujących samodzielnie część wydarzeń firmowych) – szkolenia:
- Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
– Ścieżka organizatorów wydarzeń prywatnych np. wesel – szkolenia:
- Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych
- Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
- Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
- Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
- Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata
– Ścieżka organizatorów wydarzeń sportowych – szkolenia:
- Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
- Organizacja i promocja wydarzeń sportowych
- Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
- Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?
- Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
Możesz wybrać jedno szkolenie lub kilka. Jeśli nie wiesz, która opcja będzie dla Ciebie najlepsza – zadzwoń do nas (+48)22 308 00 11 lub napisz na biuro@emtg.pl, a my doradzimy Ci, które szkolenie będzie dla Ciebie najlepszym wyborem.
Kto będzie mnie szkolił?
Sami chcieliśmy uczyć się od najlepszych, dlatego nawiązaliśmy współpracę z osobami, które na co dzień współpracują z topowymi artystami, organizują wydarzenia szeroko relacjonowane w mediach i zwiedzają cały świat z klientami biznesowymi. Nasza kadra dydaktyczna to wysoko wykwalifikowani trenerzy posiadający wiedzę i wieloletni staż pracy w największych polskich agencjach eventowych i firmach bezpośrednio związanych z branżą eventową. Stawiamy przede wszystkim na praktykę w prowadzeniu ciekawych i zaawansowanych projektów – to doświadczenie przekażą Wam nasi szkoleniowcy, pracujący przy takich wydarzeniach jak Przystanek Woodstock, Żywiec Męskie Granie, Flesz Fashion Night, premiery samochodów czy śluby gwiazd, mający na koncie wiele nagród oraz współpracujący z największymi osobistościami show-biz. Dowiedz się więcej o naszych trenerach.
Jak wygląda szkolenie?
Nasze szkolenia są jedno lub dwudniowe i trwają od 09:00 do 17:00.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, aby nie musieli przepisywać slajdów, tylko mogli skupić się na aktywnym udziale w szkoleniu (w przypadku szkoleń zdalnych uczestnicy otrzymują materiały w wersji PDF).
Podczas szkoleń i warsztatów wykorzystujemy metody aktywnych ćwiczeń integrujących grupę, burze mózgów, różne formy dyskusji, pracę w zespołach, wizualizacje, scenki rodzajowe, analizy case study i ćwiczenia inspirujące.
Oferowany przez nas program szkoleniowy spełnia wymagania zarówno osób zaczynających swą przygodę z eventami, jak i profesjonalistów chcących rozwijać swój warsztat.
Jak jest zorganizowane szkolenie?
- Szkolenie stacjonarne – na miejscu zawsze jest osoba odpowiedzialna za szkolenie – kontakt do niej otrzymasz przed szkoleniem w mailu. Szkolenia odbywają się w samym centrum Warszawy, 5 minut pieszo od Dworca Centralnego. Uczestnikom zapewniamy przerwy kawowe. W godzinach 13:00-14:00 jest przerwa obiadowa – uczestnicy otrzymują od nas mapki z polecanymi miejscami na pyszny lunch 🙂
- Szkolenie zdalne – zakres i agenda godzinowa szkolenia nie różnią się od szkolenia stacjonarnego. Uczestnicy logują się poprzez platformę Zoom i podczas szkolenia widzą zarówno trenera, jak i innych uczestników, mogą zadawać pytania oraz wykonywać warsztaty w specjalnych pokojach.
Jak zapisać się na szkolenie?
Po wejściu na stronę wybranego szkolenia i zapoznaniu z informacjami organizacyjnymi należy kliknąć przycisk „Zapisz się”. Możesz też wejść bezpośrednio do naszego sklepu i wybrać interesujące Cię szkolenie.
Następnie należy wybrać termin szkolenia oraz podać dane uczestnika:
- Zgłaszam inną osobę – jeśli zgłaszasz kogoś innego np. twojego pracownika, to w tym miejscu wpisz jego dane, ponieważ tych danych użyjemy do przygotowania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia (dane firmy do faktury podasz w kolejnym kroku).
- Zgłaszam kilka osób na jedno szkolenie – jeśli zgłaszasz więcej niż jedną osobę to wpisz dane pierwszego uczestnika, następnie kliknij „Dodaj do koszyka” – pojawi się podsumowanie. Tu kliknij „Kontynuuj zakupy” i podaj dane kolejnego uczestnika, a następnie kliknij „Dodaj do koszyka”. Działanie powtórz dla wszystkich osób, które zgłaszasz. Przy grupach większych niż 3 osoby rekomendujemy odezwanie się do nas na maila biuro@emtg.pl, abyśmy mogli przygotować dla Was korzystną ofertę grupową.
- Zgłaszam się (lub kogoś) na kilka różnych szkoleń – po zapisaniu się na pierwsze szkolenie przejdź na główną stronę szkoleń i wybierz kolejne szkolenie, które Cię interesuje – kliknij „Zapisz się”, wybierz termin i podaj dane uczestnika, a następnie „Dodaj do koszyka”. Przy wybraniu kilku szkoleń automatycznie naliczamy zniżkę 15% na każde z nich.
Jeśli dodałeś/aś już wszystkie interesujące Cię szkolenia kliknij „Przejdź do kasy”.
Podaj dane do płatności:
- Osoba prywatna – wypełnij pola zgodnie z Twoim adresem zameldowania
- Firma zgłaszająca pracownika – podaj dane firmy wraz z numerem NIP
Jeśli chcesz mieć u nas swoje konto, aby nie wpisywać przy każdym zakupie swoich danych, zaznacz opcję „Stworzyć konto?”.
Obecnie dostępna forma płatności to przelew bankowy – po zatwierdzeniu poprzez naciśnięcie “Kupuję i płacę” otrzymasz maila z danymi do przelewu. Rezerwację trzymamy dla Ciebie przez 3 dni – jeśli po tym czasie nie odnotujemy wpłaty, Twoja rezerwacja zostanie anulowana. Po opłaceniu szkolenia masz jeszcze możliwość bezkosztowej rezygnacji do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Czy mogę skorzystać ze zniżki?
Jeśli zapiszesz się na dwa lub więcej różnych szkoleń to na każde z nich otrzymasz 15% zniżki. Dotyczy to także sytuacji, gdy zapisujesz na jedno szkolenie dwie lub więcej osób – wówczas każda z nich otrzyma 15% zniżki.
Dodatkowo dla naszych stałych klientów od czasu do czasu przygotowujemy specjalne promocje i wysyłamy kody rabatowe – aby móc otrzymywać takie kody oraz informacje o nowościach musisz być zarejestrowanym użytkownikiem na naszej stronie.
Co zyskam po szkoleniu?
Przede wszystkim wiedzę przekazywaną przez osoby, które tworzą znane i zaawansowane wydarzenia – rozumieją rynek, spotkali się z wieloma sytuacjami kryzysowymi, mają ogromne doświadczenie we współpracy z dostawcami.
Jako jedyni, oferujemy także certyfikaty w wersji polskiej i angielskiej opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych szkoleń.
Wspieramy naszych kursantów – oferujemy pomoc także po zakończeniu szkoleń, a dla osób szukających pracy związanej z organizacją wydarzeń stworzyliśmy grupę na Facebook’u – @KarieraEventManagera – na której pojawia się kilkanaście ofert pracy tygodniowo dla ponad 12 tysięcy użytkowników.