Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Nauczysz się jak tworzyć i wykorzystywać eventy w strategii marketingowej firmy
- Dowiesz się jak osiągnąć założone cele marketingowe
- Nauczysz się budowania bliskości klienta z marką firmy
- Dowiesz się jak skutecznie komunikować swoje wydarzenie
- Zyskasz umiejętność wykorzystywania potencjału event marketingu
Dla kogo jest szkolenie?
- Dla osób chcących rozwijać swoje umiejętności eventowe
- Dla osób, które chcą skutecznie komunikować organizowane wydarzenie
- Dla pracowników zajmujących się w firmie marketingiem i komunikacją marki
- Dla pracowników agencji eventowych chcących tworzyć koncepcje eventów spójne ze strategią klienta
- Dla osób chcących rozszerzyć swoją wiedzę eventową o narzędzia komunikacji
Szkolenie „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” skierowane jest zarówno do osób początkujących, chcących pracować przy organizacji eventów, jak i tych, które chcą uporządkować swoją wiedzę i zyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania. Szkolenie jest chętnie wybierane przez osoby szukające pracy w agencjach eventowych, ale także przez przedstawicieli korporacji i instytucji państwowych, którzy chcą organizować mniejsze wydarzenia samodzielnie, a przy większych umiejętnie współpracować z pracownikami agencji.
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej oraz etapy organizacji wydarzenia, w tym briefowanie, tworzenie koncepcji kreatywnej, dokumentacja i budżet projektu, współpraca z dostawcami oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. Jako uczestnik szkolenia poznasz także znaczenie event marketingu w strategii firm, nowe rozwiązania i technologie stosowane podczas wydarzeń, a także wykonasz wiele warsztatów, które pobudzą Cię do własnej analizy i dyskusji.
Szkolenie prowadzone jest przez trenerów z ogromnym doświadczeniem – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów, które były opisywane w mediach oraz nagradzane na konkursach branżowych. W trakcie szkolenia prowadzący omawiają na konkretnych przykładach zasady pracy przy organizacji eventów oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi. Ich wieloletnia praktyka jest doceniana przez uczestników szkoleń EMTG i stanowi dla nich kierunkowskaz na drodze do sukcesów w dalszej drodze zawodowej.
Program (8h / 09:00 – 17:00)
1. Czym jest event marketing firmy i jaką pełni rolę w przedsiębiorstwie?
1.1. Różne definicje event marketingu – wprowadzenie i dyskusja
1.2. Czynniki wpływające na określenie i realizację założonej strategii event marketingu
1.3. Planowanie i zarządzanie strategiczne, jako ciągły proces obserwacji otoczenia i zasobów wewnętrznych, prowadzący do osiągania założonych celów
1.4. Zagrożenia wynikające z dążenia do osiągnięcia celu bez wyznaczonej wcześniej strategii event marketingu
2. Event marketing w strategii marketingowej firmy – budowanie bliskości z marką, dostarczenie unikalnego doświadczenia marki (brand experience)
2.1. Procesy tworzenia, rozwijania i zarządzania marką – wprowadzenie i dyskusja
2.2. Brand experience – zbiór spostrzeżeń, emocji oraz reakcji konsumentów, którzy mieli z kontakt z marką
2.3. Poznanie, doświadczanie, pojawiające się uczucia i emocje – mapa wspomnień na temat marki
2.4. Brand experience oczami marketera, dostawców/partnerów/pośredników i konsumentów – patrzenie na markę z różnych perspektyw
2.5. CASE STUDY: marka odzieżowa
2.6. CASE STUDY: telefonia komórkowa
3. Narzędzia komunikacji offline i online
3.1. Event
3.2. Ambient
3.3. Media offline i online
3.4. Social media
3.5. Digital
3.6. Real time marketing
3.7. Live streaming, crowd streaming
3.8. Influencer marketing
3.9. Public Relations
3.10. Omnichannel – spójne i zintegrowane kampanie będące odpowiedzią̨ na potrzeby dzisiejszego prosumenta
4. Jak z małego eventu zrobić wydarzenie o szerokim zasięgu – skuteczna promocja eventu
4.1. Ustalenie całkowitego budżetu przeznaczonego na organizację i promocję eventu
4.2. Planowanie – od czego i kiedy zacząć działania?
4.3. Określenie grupy docelowej i dróg dotarcia
4.4. Opracowanie listy narzędzi do realizacji założonego celu
4.5. Realizacja krok po kroku – kosztorys, scenariusz, manual, forma raportowania itp.
4.6. CASE STUDY: wybrane akcje CSR
5. Planowanie i budowa platformy komunikacji oraz integracja działań
5.1. Czym jest platforma komunikacji? – wprowadzenie i dyskusja
5.2. Rola platformy komunikacji w organizowanych wydarzeniach
5.3. Narzędzia tworzące platformę komunikacji – drogi dotarcia do grupy docelowej
5.4. Jak odpowiednio dobierać elementy platformy komunikacji?
5.5. Zaplanowanie działań, rozdzielenie ról, opracowanie manuala kryzysowego
5.6. Integracja działań realizowanych w ramach wydarzenia u jednego dostawcy – zalety i zagrożenia
5.7. CASE STUDY: telefonia komórkowa
7. Ciekawe i skuteczne połączenia narzędzi marketingowych
7.1. Rodzaje wydarzeń, w których komunikacja nie odgrywa istotnej roli, a nawet nie jest pożądana
7.2. Przykłady realizacji eventowych, w których platforma komunikacji stanowiła o sukcesie wydarzenia
7.3. Kampanie społeczne – rola, rodzaje, projektowanie, metodyka, wdrażanie, łączenie z różnego rodzaju wydarzeniami, określanie form komunikacji, mierzenie efektywności
7.4. CASE STUDY: kamapnie zintegrowane
8. Podsumowanie i dyskusja
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Informacje organizacyjne
- Koszt: 930 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej – nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, mapka z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową!
Pytania i odpowiedzi – sprawdź stronę FAQ
Popularne szkolenia
Trenerzy
Trener
Absolwentka psychologii społecznej SWPS. Od 15 lat zajmuje się działaniami new business oraz Public Relations, a także planowaniem i komunikacją wydarzeń. Doświadczenie zdobywała w agencjach Public Relations, eventowych oraz reklamowych, aktualnie jest Kierownikiem Marketingu i Public Relations w Hotelach Warszawskich Syrena: Polonia Palace, MDM i Metropol. W latach 2003-2011 pracowała w Event PR, gdzie przez 8 lat dbała o dział new business, a także realizowała wydarzenia specjalne. Następnie pracowała w agencjach Prowokator i After Hours, a w latach 2013-2017 w agencji marketingu zintegrowanego Plej jako business development, a następnie marketing & PR director. Za wspólnie zrealizowane projekty odebrała z zespołem wiele nagród, m.in.: Golden Arrow, Kreaturę, MP Power Awards, Innovation, Effie oraz wyróżnienia w Rankingu Agencji Marketingu Zintegrowanego Media&Marketing Polska, m.in. tytuł “Faworyt klientów”. Od października 2017 roku doradca zarządu agencji ROOTS w zakresie rozwoju i budowania marki własnej.