Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Zrozumiesz działanie eventów online i z łatwością wybierzesz odpowiednie platformy oraz narzędzia do Twojego projektu
- Otrzymasz najważniejsze informacje dotyczące multimediów, oświetlenia, nagłośnienia i innych aspektów technicznych organizacji eventu online
- Dowiesz się, jak briefować firmę od techniki eventowej lub studio i jak powinna przebiegać współpraca między Wami
- Zyskasz inspirujące rozwiązania na każdy budżet
- Poznasz nowe technologie i przykłady ciekawych realizacji zarówno polskich, jak i zagranicznych
Dla kogo jest szkolenie?
- Przeznaczone dla organizatorów eventów online (pracujących w agencjach, korporacjach lub instytucjach), którzy chcą samodzielnie organizować wydarzenia lub poprawić współpracę z firmami od techniki eventowej (lub studiami)
- Dla osób, które chcą wiedzieć, jak działa event „od kuchni”
- Dla osób, które chcą prowadzić własne wystąpienia online i wypaść profesjonalnie
- Dla blogerów i youtuberów, którzy chcą poprawić jakość prowadzonych przez siebie webinarów i live’ów
- Dla osób, które chcą pracować w firmach specjalizujących się w technice eventowej np. jako handlowcy i muszą posiadać podstawową wiedzę na temat sprzętu i rozwiązań
- Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje eventowe
„Event online – szkolenie z organizacji wydarzeń online” skierowane jest do osób, chcących organizować wydarzenia online oraz wydarzenia hybrydowe i umiejętnie wykorzystywać ich potencjał. Eventy online różnią się znacząco od eventów stacjonarnych, dlatego trzeba zrozumieć ich działanie, aby zdecydować, które wydarzenie możemy zorganizować samodzielnie, do którego wydarzenia wybrać zewnętrzne studio, a do którego zatrudnić profesjonalną ekipę techniczną. Szkolenie jest chętnie wybierane przez osoby pracujące w agencjach eventowych, które chcą podnosić swoje kompetencje oraz przez przedstawicieli korporacji i instytucji państwowych, którzy chcą organizować mniejsze wydarzenia samodzielnie, a przy większych umiejętnie współpracować z pracownikami agencji bądź firmami technicznymi.
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące organizacji wydarzeń udostępnianych poprzez streaming oraz wideokonferencji i webinarów. Krok po kroku analizowana jest organizacja eventu online – od potrzebnych urządzeń, przez kreację i tworzenie scenariusza, po bezpieczeństwo pokazywanych treści i przykładowe sytuacje kryzysowe. Jako uczestnik szkolenia poznasz najbardziej popularne platformy i narzędzia, ale przede wszystkim dowiesz się, jakie są między nimi różnice i które rozwiązania online wybrać na potrzeby Twojego wydarzenia.
Szkolenie prowadzone jest przez trenera z wieloletnim doświadczeniem, który zapoznaje uczestnika z teorią, ale przede wszystkim omawia stronę praktyczną i realne zastosowanie prezentowanych narzędzi. Tomek posiada kilkunastoletnie doświadczenie, zarówno po stronie agencji eventowej, jak i po stronie firmy specjalizującej się w technice eventowej.
Program (6h / 09:00 – 15:00)
1. Nowy świat eventów online i eventów hybrydowych
1.1. Wprowadzenie – sytuacja na rynku
1.2. Podstawy i definicje, czyli jak to wszystko działa
1.3. Łącze internetowe i jego parametry
1.4. BHP pracy w sieci
2. Streaming – omówienie wybranych platform: Youtube, Vimeo, Facebook, Twitch, Dacast, Clevercast
2.1. Główne funkcje, zalety, wady
2.2. Najważniejsze różnice między platformami
2.3. Którą platformę wybrać dla swojego eventu?
3. Wideokonferencje i webinary – omówienie wybranych narzędzi: MS Teams, Google Meet, ClickMeeting, Zoom, Cisco Webex
3.1. Główne funkcje, zalety, wady
3.2. Najważniejsze różnice między narzędziami
3.3. Które narzędzie wybrać dla swojego eventu online i hybrydowego?
4. Elementy eventu organizowanego w sieci – tworzenie wydarzenia online od podstaw
4.1. Jakich narzędzi potrzebujemy do organizacji eventu online (mikrofony, kamery, oświetlenie, oprogramowanie, promptery)?
4.2. Przygotowanie własnej sali konferencyjnej do prowadzenia transmisji
4.3. Briefowanie zewnętrznego studio, w którym chcemy zrealizować wydarzenie online
4.4. Briefowanie firmy technicznej, która ma realizować transmisję online we wskazanym przez nas miejscu
4.5. Kreacja vs. produkcja eventów online – czy możemy zrealizować wszystkie pomysły?
4.6. Dostosowanie wydarzenia do możliwości technicznych i percepcyjnych uczestników
4.7. Przygotowanie scenariusza eventu online
4.8. Sposoby uatrakcyjnienia eventu online (światło, multimedia, pokoje dyskusyjne, dodatkowe atrakcje angażujące uczestników)
4.9. Przygotowanie prelegenta / panelisty do transmisji eventu online
4.10. Tłumaczenia symultaniczne w czasie konferencji online
4.11. Koncert online – czym różni się koncert na żywo od koncertu w sieci i jak go przygotować?
4.12. CASE STUDY – przykłady ciekawych wydarzeń online
5. Platformy do eventów online: MEETING15, Coffe, Hopin 6
6. Bezpieczeństwo i komfort uczestników eventu online
7. Bezpieczeństwo pokazywanych treści (ochrona praw autorskich, ochrona przed kopiowaniem)
8. Omówienie możliwych problemów i zagrożeń oraz przykłady ich rozwiązania
Szkolenie odbywa się w ramach kursu online Event Manager PRO. Możesz zapisać się tylko na to szkolenie (chcę tylko to szkolenie) lub wykupić dostęp do całego kursu Event Manager PRO (chcę cały 9-dniowy kurs).
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Informacje organizacyjne – szkolenie online
- Koszt: 490 PLN brutto (zawiera 23% VAT) – sprawdź nasze promocje!
- Szkolenie prowadzimy z naszego studio poprzez platformę Zoom.
- Szkolenie online jest niemal identyczne jak szkolenie stacjonarne (poza faktem, że siedzisz wygodnie przed komputerem we własnym domu lub biurze 🙂 – pracujesz na żywo z prelegentem, widząc zarówno jego, jak i innych uczestników i w każdej chwili możesz prosić o powtórzenie lub doprecyzowanie wybranego zagadnienia. Grupy są małe, dzięki czemu dyskusja przebiega sprawnie, a prelegent może odpowiedzieć na wszystkie pytania uczestników.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go po szkoleniu, w wersji polskiej i angielskiej, pocztą na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Zapewniamy materiały szkoleniowe w wersji PDF – otrzymasz je przed rozpoczęciem szkolenia, tak abyś mógł z nich korzystać w czasie zajęć (bez potrzeby przepisywania slajdów).
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera.
Popularne szkolenia:
Trenerzy
Trener
W branży eventowej wylądował jako nastolatek – przygodę rozpoczął od wakacyjnego rozwieszania plakatów w nadmorskich kurortach i wałęsania się gdzieś między gastro, a sceną. Przełom miał miejsce w 2005 roku, kiedy zaokrętował się na pokładzie produkcji telewizyjnej „Zdobywcy” wspierając Agencję Top-Art z Sopotu swoim dużym entuzjazmem i wątłymi siłami. Później sprawy nabrały tempa do tego stopnia, że odłożył studia na Politechnice Gdańskiej i rzucił się w eventowy wir gal, bankietów, targów, konferencji, a czasem festynów - od stref na Open’erze po Dni Radomia. Praktycznie zawsze na odcinku „tego gościa od multimediów”. Po kilkunastu latach bycia specjalistą ds. eventów (czyt. kreowania/projektowania/realizowania/kładzenia, a czasem ratowania przeróżnych wydarzeń) nadszedł czas na romans ze sprzedażą i w ten oto sposób trafił w 2018 roku do ekipy Brill AV Media w Warszawie. Po dwóch pracowitych latach dopisano klucz do jego stanowiska i tak został Key Account Managerem, choć w dalszym ciągu łatwiej go znaleźć w reżyserce niż w zakładowym systemie ERP. Na przestrzeni 15 lat pracował dla m.in.: Grupy Żywiec, Procter & Gamble, Stock Polska, Żabki czy Jeronimo Martins. Ostatnie miesiące przekuwa całe swoje dotychczasowe doświadczenie na pracę w studiu, eventy hybrydowe i 100% on-line. W wolnych chwilach muzykuje, buszuje w sieci i z uporem maniaka aktualizuje programy do wideokonferencji. Wybrane projekty live i online z ostatnich dwóch lat:
- COP24 2018
- ABSL Diamonds Warszawa 2018
- Ninja’s Night Shift Warszawa 2019
- Szczyt Bałkanów Zachodnich Poznań 2019
- WADA Katowice 2019
- Kongres Dealerów SKODA Warszawa 2020
- Konferencje on-line sztabu Szymona Hołowni 2020
- Konferencja Dostawców EUROCASH 2020
- P&G Year End Meeting Warszawa 2020