fbpx

Szkolenie influencer marketing – strategia, dobór twórców, realizacja kampanii

Szkolenie influencer marketing – strategia, dobór twórców, realizacja kampanii

Jesteś tutaj:     /  Szkolenia stacjonarne  /  Szkolenie influencer marketing – strategia, dobór twórców, realizacja kampanii
Trener Edyta Maciejewska szkolenie influencer marketing EMTG
Prowadzący:
Najbliższy termin:
2024... dostępne miejsca
Cena: 947zł
Szkolenie online Influencer marketing – strategia, dobór twórców, realizacja kampanii EMTG
  • Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
  • Dowiesz się czym jest influencer marketing i czy warto go stosować w Twoich działaniach
  • Dowiesz się jak dobrać twórcę / influencera do Twoich celów i kampanii oraz weryfikować jego wiarygodność
  • Poznasz studia przypadków i autentyczne przykłady kampanii polskich i zagranicznych
  • Dowiesz się jak przygotować dokumentację oraz nadzorować realizację projektu
  • Poznasz przydatne narzędzia do researchu i platformy ułatwiające współpracę z influencerami
  • Dowiesz się jak mierzyć efekty współpracy i skuteczność kampanii
  • Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność współpracy z influencerami, weryfikowania skuteczności ich działań oraz mierzenia efektów zrealizowanych kampanii
  • Dla pracowników firm, chcących wykorzystywać potencjał twórców w strategii marketingowej firmy
  • Dla pracowników agencji, chcących realizować kampanie we współpracy z twórcami internetowymi i osobistościami show-biz
  • Dla osób, które chcą zrozumieć specyfikę rynku twórców internetowych
  • Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje marketingowe

Szkolenie „Influencer marketing – strategia, dobór twórców, realizacja kampanii” skierowane jest zarówno do osób początkujących, chcących zrozumieć specyfikę rynku twórców internetowych i pracować w przyszłości przy organizacji kampanii reklamowych, jak i tych, które mają już doświadczenie w pracy z influencerami, ale chcą uporządkować swoją wiedzę i zyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania. Szkolenie jest stworzone głównie z myślą o pracownikach firm / korporacji, którzy chcą wykorzystywać potencjał twórców w strategii marketingowej i promocji ich brandu.

Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące pracy z influencerem oraz etapy realizacji kampanii, w tym briefowanie, komunikacja z twórcą, przygotowanie contentu, a także mierzenie efektów pracy i raportowanie wyników. Jako uczestnik szkolenia poznasz narzędzia analityczne i przykłady kampanii, dowiesz się dlaczego i kiedy warto korzystać ze współpracy z twórcami internetowymi oraz jak wybierać odpowiednie osoby do Twoich projektów, aby osiągnąć jak najlepsze efekty wizerunkowe dla Twojej marki.

Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę z ogromnym doświadczeniem w zakresie komunikacji, social mediów i influencer marketingu – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów, które były szeroko opisywane w mediach oraz nagradzane na wielu konkursach branżowych.

Program (8h /  09:00 – 17:00)

1. Czym jest influencer marketing (IM)?

1.1. Słownik i dane
– Nomenklatura, badania, statystyki, trendy.
– Skąd czerpać wiedzę? Blogi, grupy, portale do tzw. codziennej prasówki.
– Kogo obserwować w internecie?
– Przykłady adresów, rankingów i… influencerów świata Influencer Marketingu.
1.2. Czy i kiedy warto zdecydować się na influencer marketing?
– Wady i zalety korzystania z influencer marketingu.
– Czy influencer marketing jest niezbędny?
– Modele współpracy.
– Czy można zweryfikować jakość twórców?
– Czy możemy nastawiać się na bezpośredni wzrost wyników?
– Oczekiwania vs rzeczywistość.
1.3. Segmentacja twórców internetowych
– Jakie są różnice pomiędzy mikro-, makro- i nano-influencerem? Duże zasięgi czy małe, ale z precyzyjną grupą docelową?
– Pola działania: Youtube, TikTok, Instagram, Facebook, podcasty, blogi itp.
– Czy każdy celebryta to influencer?
– Czym są KOLs i jak ich rozpoznać?
1.4. CASE STUDY: Przykłady kampanii
Influencerzy w projektach z niewielkim budżetem; rola social media i ekosystemu; najpopularniejsze twarze show biznesu w dużych przedsięwzięciach kreatywnych; Polska i świat. W tym między innymi:
– ING #ZdalniDoPomocy – influencerzy w słusznej sprawie
– ING Dobry Głos Dla Firm – content z twórcami na kanały marki
– Tyskie Przejdźmy na Ty z imiennymi butelkami – wysyłka kreatywna
– Decathlon Aktywacja dla fanów jazdy konnej – wsparcie influencerów
– Decathlon Aktywacja dla fanów siatkówki – wsparcie influencerów
– Grześki TikTok i YouTube – twórcy dla pokolenia Z
– Branża rozrywkowa – kiedy mamy lovebrand
1.5. Źródła informacji
Linki do narzędzi, artykułów i miejsc w sieci, które pomogą Ci w pracy.

2. Strategia i dobór twórców – jak wyznaczać cele i je osiągać?

2.1. Założenia współpracy
– Od czego zacząć?
– Działamy samodzielnie czy angażujemy firmę / agencję zewnętrzną?
– Czy musimy deklarować wolę współpracy?
– Kto określa zasady i wycenę?
– Czy wiem, o jaki efekt mi chodzi?
– Określanie potencjalnych zagrożeń.
– Zakres współpracy w ramach jednej kampanii i długofalowo (ambasador marki).
2.2. Dobór twórców
– Jak sprawdzić czy wybór jest słuszny?
– Czy kryzys wizerunkowy twórcy może rzutować na markę?
– Co brać pod uwagę przy planowaniu działań z twórcami internetowymi i liderami opinii?
– Poszukiwania „perfect match”. Dopasowanie influencera do marki.
2.3. Przygotowanie briefu
– W jakiej formie przedstawić założenia?
– Czym różni się brief z pytaniem o dobór twórców od briefu dla twórców?
– Czy sam opis wystarczy czy potrzebne są materiały dodatkowe?
– PRZYKŁAD: Brief.
2.4. Umowa i aspekty prawne
– Jakie punkty powinna zawierać umowa?
– Czy umowa zawsze jest konieczna?
– Co może być postrzegane jako nadużycie?
– PRZYKŁAD: Umowa.
2.5. Narzędzia do researchu i platformy do współpracy
– Jak zweryfikować autentyczność fanów / followersów?
– Jakie wskaźniki brać pod uwagę?
– Kilka słów o dostępnych narzędziach i metodach wraz z instrukcją ich stosowania.

3. Realizacja kampanii

3.1. Briefowanie i koordynacja
– Czego mogę wymagać na etapie realizacji jako zleceniodawca?
– Kto odpowiada za content i jego jakość?
– Jak estymować czas postępów?
– Do ilu poprawek mam prawo jako klient?
– Jak komunikować się z twórcą?
3.2. Mierzenie efektów pracy z influencerami
– Co, czym i w jaki sposób mogę mierzyć?
– Jakie statystyki mogę wyciągnąć samodzielnie, a czego mogę wymagać od zleceniobiorcy?
– Analytics, statystyki i piksel – kluczowe dane do raportu.
3.3. Raportowanie
– W jakiej formie przedstawiamy raport z kampanii?
– Dobre praktyki i standardy pracy.
3.3. Learningi
Wyciąganie wniosków ze współpracy – twarde i miękkie dane, wrażenia, satysfakcja. Na co zwrócić uwagę, żeby móc efektywniej pracować następnym razem i jak przekazywać wiedzę innym członkom zespołu.
3.3. Narzędzia analityczne i case study
Social listening i social measuring – wskazanie narzędzi oraz pokazanie sposobów na opracowanie case study w odpowiedniej narracji.

Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Trenerzy

Filozofię ukończyłam z myślą, że zajmę się PR-em. Wtedy nie było jeszcze social media, ale obszary związane z komunikacją, analizą tekstów i strategią były mi bardzo bliskie. Po stypendium w Szwajcarii, zdobyłam pierwszą pracę na jednej z warszawskich uczelni, w której odpowiadałam za komunikację z uniwersytetami z całej Europy i przybywającymi na wymianę studentami. Po pojawieniu się Facebooka w Polsce, stał się on podstawowym narzędziem pracy w międzynarodowym środowisku i zaczął służyć do budowania społeczności wokół uczelnianych struktur.   Pierwsze kroki, jako Copywriter, Content Designer i Community Manager, stawiałam w 2011 roku, pracując m.in. dla AXN, Bakomy czy Virgin Mobile. Następnie, po przejściu do 121PR na stanowisko Social Media Manager, odpowiadałam za content na kanałach brandów, takich jak Nestle czy Polpharma, skupiając się na komunikacji produktów FMCG w kategoriach rodzicielstwo, żywność i uroda.   Zdobyte doświadczenie, pozwoliło mi objąć stanowisko Head of Social w The Digitals (grupa Freundschaft) i kierować zespołem obsługującym marki takie jak: Hyundai, Pekao SA, Tiger Energy Drink, W. Kruk, Soraya i wiele innych. Rozwijanie kompetencji liderki jest przeze mnie kontynuowane w agencji kreatywnej GONG, która debiutowała na rynku 20 lat temu i od długiego czasu pozostaje jedną z najlepszych agencji w kraju. Współtworzenie projektów dla obecnych klientów i prowadzenie teamu, jako Communications & Social Media Director, pozwala mi swobodnie dzielić się wiedzą z zakresu influencer marketingu, najlepszych praktyk w tworzeniu contentu czy przygotowania strategii komunikacji digital (odpowiada za kampanie digital m.in. dla: Netflix, ING, Tyskie, Decathlon, PlayStation, Bourjois czy Uber).   Na co dzień współpracuję zarówno z celebrytami przy dużych produkcjach digital video dla największych marek, jak i z mniejszymi twórcami internetowymi, którzy publikują treści w swoich kanałach w ramach współpracy relacyjnej czy barterowej.   Wybrane nagrody: Best Use of Social Media 2019 Mixx Awards, srebro KTR 2019 w kategoriach Komunikacja oraz Branded Entertainment, Złote Effie 2020 za platformę komunikacyjną.   Wybrane projekty:

  • Koncert Jimek x NOSPR - Niebo o północy - Netflix - koncert noworoczny na YouTube
  • Zdalni do pomocy - ING - kampania społeczna na rzecz wsparcia seniorów w czasie pandemii
  • Przejdźmy na Ty - Tyskie - platforma komunikacyjna
  • Dobry Głos dla Firm - ING - aktywacja wspierająca małe firmy
  • Jurassic World - Co się wykluje? - Netflix - aktywacja-konkurs z instalacją pod PKiN

Rafał Noworycki

Dnia 05.04.2014 uczestniczyłem w szkoleniu "Event menager-organizator imprez". Szkolenie polecam wszystkim, którzy stawiają pierwsze kroki na szeroko rozumianym rynku eventów. Wiedza, doświadczenie i sposób prowadzenia P. Doroty Rogozińskiej (liczne symulacje zdarzeń, z którymi Event menager spotyka się na co dzień w pracy), tylko mnie utwierdziły w przekonaniu, że organizacja imprez, to zajęcie niezwykle trudne, ale i niezwykle interesujące. W pracy nie znoszę rutyny, i z chwilą odebrania certyfikatu, wiedziałem, że mój pobyt w EMTG nie był dziełem przypadku.

barman, KF MusicClub Bowling Skarżysko Kamienna,

Olga Tylutki

Szkolenie "Event Manager-organizator imprez" posiadało dla mnie istotny wymiar praktyczny. Rozmowy i tematy poruszone na szkoleniu były mocno osadzone w rzeczywistości. Szkolenie było interaktywne, co również jest moim zdaniem sporym atutem. Bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia.

Beskid MICE Center, MICE Manager,

Mateusz Kacprzak

Szkolenie, prowadzących, jak i firmę EMTG polecam każdemu, kto do tej pory zastanawia się - Czy warto wziąć udział w szkoleniu? - Nie ma się nad czym zastanawiać, zapisuj się!!! Warto!!! Szkolenie wypełnione jest ogromną dawką entuzjazmu, daje ogromnego kopa pozytywnego myślenia, jest bardzo rzetelne i przepełnione merytoryczną wiedzą.

Student,

Marta Stępińska

Najbardziej zaciekawiły mnie elementy warsztatowe, dzięki którym mogłam sprawdzić moją wiedzę i nauczyć się wykorzystywania jej w praktyce. Trenerka przeprowadziła wiele ćwiczeń, które z pewnością usprawnią moją pracę i pomogą w przygotowywaniu kolejnych wydarzeń.

Asseco Poland, Project Manager,

Marta Dworak

Szkolenia EMTG to dla mnie źródło praktycznej wiedzy, którą mogę wykorzystać w swojej pracy. Nauka w przyjaznej atmosferze, małej grupie i pod okiem wykwalifikowanego trenera to czysta przyjemność. Zajęcia świetnie łączą ze sobą wiedzę teoretyczną z praktyką, a dobrze dobrane ćwiczenia mobilizują do sprawdzenia swoich umiejętności i wdrożenia nowych rozwiązań już od zaraz. Szczerze polecam.

Event Manager, Sunreef Yachts,

Magdalena Bogulska

Szkolenie organizowane przez EMTG było dla mnie niesamowitą dawką energii i wiedzy. Całe dwa dni wypełnione zostały profesjonalnymi informacjami, które, odzwierciedlają rzeczywistość pracy Event Managera. Pełne zaangażowania trenerki - Ania i Dorota, zaraziły mnie fascynacją do tworzenia, kreatywnego myślenia i zaskakiwania. Obudziły to, co przez codzienną rutynę w sobie uśpiłam. Jeszcze nigdy, z żadnego szkolenia, nie wracałam z tyloma pomysłami. Informacje związane z prawami i obowiązkami dot. organizacji eventów uświadomiły mi to, co należy jeszcze dopracować. Wielka dawka pozytywnej energii i ogromny zastrzyk wiedzy! Przemyślane, bdb. przeprowadzone i zorganizowane szkolenie! p.s. Będę wracać 🙂

Szef Działu Obsługi Klienta, Pałac w Pakosławiu,

Opinie o emtg.pl Maciej Sobianek

Maciej Sobianek

Szkolenie i warsztaty z planowania eventów pogłębiły i uporządkowały moją dotychczasową wiedzę oraz zainspirowały do podejmowania nowych wyzwań i szukania ciekawych rozwiązań. Na co dzień brak mi czasu na poszukiwanie eventowych inspiracji, a pokazane na szkoleniu case’y z jednej strony dały mi gotowe rozwiązania, a z drugiej pobudziły na nowo moją kreatywność.

Microsoft Sp. z o.o., Windows Azure Product Manager,

Ludwika Grzejdak

Przed szkoleniem posiadałam już spore doświadczenie w organizacji imprez oraz wyjazdów firmowych i chciałam uporządkować posiadane informacje. Dzięki szkoleniu usystematyzowałam wiedzę oraz zyskałam wiele nowych wskazówek i inspiracji na przyszłość.

AWF Warszawa, doktorant,

Katarzyna Brudny

Realizowane przez EMTG szkolenie oceniam jako profesjonalne i wartościowe. Oprócz popartej ćwiczeniami i co ważne, skrupulatnie dobranej wiedzy teoretycznej, Prowadząca dzieli się z uczestnikami swoim ogromnym i jakże cennym doświadczeniem, a także inspiruje pasją działania. Serdecznie polecam szkolenia EMTG wszystkim, którzy chcieliby zdobyć eventowe know-how, a także tym, którzy cenią sobie indywidualne podejście do uczestników oraz przyjazną atmosferę.

Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET Sp. z o.o.,

Karolina Turska-Fiszlak

Całodniowe szkolenie spełniło nasze oczekiwania oraz przybliżyło wiedzę. Została nam przekazana obszerna teoria, poparta wieloma przykładami i ćwiczeniami. Trenerka nawiązała doskonały kontakt i wykazała się dużą umiejętnością aktywizowania uczestników. Karolina Turska-Fiszlak

Właściciel Estancia Group, Prezes Adventura Sp. z o.o.,

Kacper Mleczak

W związku z tym, że nie zajmuję się organizacją wydarzeń tylko ich ubezpieczaniem, warsztaty organizowane przez Panią Dorotę Rogozińską pozwoliły mi na rozszerzenie horyzontów i przede wszystkim zdobycie wiedzy o specyfice rynku. Zdecydowanie warto skorzystać z wiedzy ekspertów EMTG.

exito Broker Sp. z o.o., Wicedyrektor Biura Projektów Strategicznych,

Fabian Habegger

Szkolenia dziewczyn z EMTG są bardzo ciekawe, pouczające i rozwijające horyzonty - myślę, każdego event managera. Polecam na maksa, bo szkolenia i warsztaty są na prawdę na wysokim poziomie. Fabian Habegger

Starostwo Powiatowe w Szczytnie, Specjalista ds. Turystyki i Promocji,

Ewelina Włodarz

Aktualnie szukam pracy, ale mam nadzieję, że już wkrótce będę event managerem z krwi i kości. Szkolenie dało mi pozytywnego kopa do działania, mnóstwo motywacji i pomysłów. Dużo teorii i jeszcze więcej praktyki, profesjonalne podejście do zajęć, cudowna atmosfera. Polecam każdemu kto już działa w zawodzie lub, tak jak ja, stawia pierwsze kroki 🙂

Student,

Dominik Dzwonkowski

Z czystym sumieniem mogę polecić szkolenie "Planowanie i organizacja eventów", w który miałem okazję uczestniczyć. Pomimo posiadanego doświadczenia, pomogło mi to usystematyzować swoją wiedzę, jak również wyniosłem dużo ciekawych wskazówek dotyczących organizacji eventów i nowe inspiracje.

Royal Events, Senior Executive Manager,

Daria Kempińska-Sitek

Z EMTG miałam okazję spotkać się jako uczestniczka szkolenia Event Manager – organizator imprez. Osoba prowadząca nie tylko stworzyła przyjazną atmosferę, ale również w sposób bardzo przystępny przekazała praktyczną wiedzę, którą z pewnością wykorzystam w mojej pracy. Przygotowanie merytoryczne prowadzącej oraz wyjątkowy klimat panujący na szkoleniu, zadecydowały o tym, że z pewnością wezmę udział w kolejnych szkoleniach organizowanych przez EMTG.

Top Event, Współwłaściciel,

Anna Bagińska

Pod koniec 2013 r. wzięłam udział¸ w poleconych mi szkoleniach organizowanych przez firmę EMTG. Były to szkolenia planowanie i organizacja eventów oraz Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu. Czy było warto? Z pewnościąˆTAK! Oczywiście na 1- czy 2-dniowym szkoleniu prowadzący nie ma możliwości przekazania całej swojej wiedzy, dlatego tak ważna jest odpowiednia selekcja materiału, ustalenie hierarchii wartości, no i sposób jego zaprezentowania. Musze przyznać, że z takim wyzwaniem prowadzący poradzili sobie doskonale. Szkolenia były interesujˆce, po krótkich wykładach odbywały się zajęcia warsztatowe, które oprócz umiejętności praktycznych, dodatkowo sprzyjały integracji grupy. Każdy uczestnik otrzymał materiały szkoleniowe, które były pomocne na szkoleniach, i jak się okazało po ich zakończeniu także. Czy coś bym zmieniła? Tak, jedną rzecz krzesła nie są zbyt wygodne 🙂

Państwowy Instytut Geologiczny, Kierownik Sekcji Promocji

Informacje organizacyjne

2024…

947 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury

  • Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
  • Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
  • Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
  • Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 17 tysięcy osób!
  • Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
  • Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła