




Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnej (lub ze wsparciem agencji) organizacji imprezy integracyjnej lub wyjazdu integracyjnego, który będzie sprzyjał komunikacji w zespole oraz wzmacnianiu współpracy i zaangażowania pracowników. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z kluczowymi etapami organizacji, od określenia celów wydarzenia, przez wybór dostawców, po realizację wydarzenia i podsumowanie.
Podczas praktycznych szkoleń „krok po kroku” kładziemy nacisk na warsztaty i praktyczną naukę organizacji konkretnego wydarzenia. Trener omawia każde zagadnienie najpierw teoretycznie, a następnie uczestnicy wykonują ćwiczenie, co pozwala na utrwalenie wiedzy i w efekcie uzyskanie pełnego planu organizacji wyjazdu integracyjnego. Na szkoleniu poznasz techniki i narzędzia, które mogą pomóc w organizacji imprez integracyjnych oraz nauczysz się tworzenia doświadczenia, które będzie wartościowe dla wszystkich uczestników eventu.
Szkolenie „Jak zorganizować wyjazd integracyjny?” prowadzone jest przez trenera z ogromnym doświadczeniem – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów (m.in. 10 lat w Agencji Live, na stanowisku Event Managera, potem Dyrektora ds. eventów). W trakcie szkolenia prowadzący omawia na konkretnych przykładach zasady pracy przy organizacji imprez integracyjnych oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi. Po szkoleniu uczestnicy otrzymują na podany w zgłoszeniu adres mailowy komplet draftów dokumentów pdf, z których mogą korzystać w przyszłości do organizacji własnych projektów.
Kto będzie Cię szkolił?

Maciej Brzozowski – Pracował w firmie Red Bull na stanowisku Student Brand Manager, następnie przez 10 lat w Agencji Live, na stanowisku Event Managera, potem Dyrektora ds. eventów. Podczas tej dziesięcioletniej przygody mógł zgłębiać wiedzę i utrwalać doświadczenia zarówno w obrębie własnych produkcji jak i wydarzeń międzynarodowych m.in. w Berlinie, Frankfurcie, Pradze, Paryżu, Londynie, Nowym Yorku, Miami, Durbanie czy Szardży. Kolejne trzy lata współtworzył agencję Kolektyw. Aktualnie w Let’s Manage IT na stanowisku Production & Event Manager. Trzykrotnie nominowany w kategorii Organizator Roku w konkursie Osobowość Roku MICE Poland. Zrealizował wiele projektów m.in.: Orlen Warsaw Marathon, Verva Street Racing, Top Gear Live na Stadionie Narodowym, Inauguracja Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn na Stadionie Narodowym czy Konkursy Lotów Red Bull. Więcej o trenerze.
Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Dowiesz się jak budować koncepcję imprezy integracyjnej dopasowaną do określonych celów biznesowych oraz potrzeb uczestników wydarzenia
- Poznasz metody zarządzania projektem i zespołem przy organizacji wyjazdu integracyjnego oraz dokumenty i procedury eventowe
- Dowiesz się jak układać scenariusz wyjazdu integracyjnego oraz tworzyć kosztorys wyjazdu integracyjnego
- Zyskasz uporządkowaną wiedzę z zakresu organizacji eventów, aspektów prawnych i współpracy z podwykonawcami
- Wykonasz wiele warsztatów i otrzymasz bazę dokumentów pdf, z których będziesz mógł korzystać przy własnych projektach
Dla kogo jest szkolenie?
- Dla przedstawicieli firm, korporacji i instytucji, odpowiedzialnych za organizację wydarzeń dla pracowników i klientów
- Dla pracowników działów zakupów, marketingu, HR, administracji
- Dla osób, które chcą pracować w branży eventowej – w agencji lub we własnej firmie organizującej imprezy i wyjazdy integracyjne
- Dla osób chcących poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania projektów eventowych i zarządzania zespołem
- Dla osób, które chcą zyskać umiejętność tworzenia dokumentów eventowych: harmonogramów, kosztorysów, scenariuszy itd.




Program (2 dni – 16h / 09:00-17:00)
Dzień I (09:00 – 17:00)
1. Podstawy organizacji wydarzeń
1.1. Podstawowe aspekty prawne – kto może organizować imprezy? Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
1.2. Kiedy wydarzenie podlega pod ustawę o imprezach masowych? Najważniejsze zagadnienia z Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
2. Określenie charakterystyki organizowanego eventu
2.1. Określenie ogólnych i szczegółowych celów wyjazdu integracyjnego – co chcemy uzyskać przez organizację wydarzenia (integracja, komunikacja, motywacja, rozwój itp.)?
2.2. Zdefiniowanie grupy docelowej – jakie są potrzeby pracowników i jak wyjazd może te potrzeby zaspokoić?
2.3. Personalizacja wyjazdu: jak dostosować wyjazd do różnych grup (np. pracownicy różnych działów, osoby o różnych zainteresowaniach)?
2.4. Dopasowanie celów wyjazdu do strategii firmy i jej wartości
2.5. Analiza podstawowych założeń – termin, liczba osób, lokalizacja
2.6. Harmonogram pracy projektowej
2.7. Określenie standardu realizacji oraz budżetu – jak oszacować koszty?
2.8. WARSZTAT: określamy grupę docelową i podstawowe założenia projektu
3. Zespół projektowy
3.1. Czy chcemy organizować wydarzenie samodzielnie czy korzystać z usług agencji?
3.2. Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę, jeśli decydujemy się na współpracę z agencją eventową?
3.3. Najczęstsze problemy we współpracy z agencją
3.4. CASE STUDY: analiza przykładowego briefu wydarzenia dla agencji eventowej
3.5. Określenie obszarów projektu i podział zadań
3.6. Schemat zarządzania zespołem
3.7. Delegowanie i egzekucja zadań
3.8. Komunikacja wewnętrzna (własny zespół) i zewnętrzna (agencja, podwykonawcy)
4. Koncepcja i scenariusz wydarzenia
4.1. Pomysł vs realizacja vs budżet: jak nie przepalić czasu i pieniędzy?
4.2. O jakich elementach należy pamiętać przy planowaniu koncepcji i scenariusza?
4.3. Skąd czerpać pomysły?
4.4. WARSZTAT: piszemy scenariusz ramowy wydarzenia
5. Lokalizacja eventu
5.1. Reaserch pod określoną koncepcję i scenariusz ramowy
5.2. Efektywna współpraca z obiektem
5.3. Na jakie aspekty techniczne obiektu należy zwracać uwagę?
5.4. Plan infrastruktury i zagospodarowania przestrzeni
5.5. Rola wizji lokalnych w odpowiednim wyborze lokacji
5.6. WARSZTAT: analizujemy umowę z obiektem – zakres, niekorzystane zapisy, możliwe zmiany lub sytuacja odwołania wydarzenia
6. Określenie niezbędnych elementów do organizacji wydarzenia (praca z dostawcami)
6.1. Technika – nagłośnienie, oświetlenie, konstrukcje, efekty specjalne, zapotrzebowanie prądowe, ridery techniczne, montaże, demontaże
6.2. Scenografia – konstrukcje tymczasowe, czas przygotowania, montaż
6.3. Catering – budowa menu, forma serwisu, sanepid
6.4. Atrakcje – szkolenia, teambuilding, wydarzenia kulturalne, mówcy, aktywności sportowe itd.
6.5. Obsługa – hostessy, obsługa techniczna, animatorzy, ekipa foto&video
6.6. WARSZTAT: rozpisujemy najważniejsze elementy współpracy, zapisów w umowach i komunikacji z głównymi dostawcami
Dzień II (09:00 – 17:00)
7. Branding i wizerunek marki podczas wydarzenia
7.1. Standaryzacja wizualna
7.2. Dobór odpowiednich nośników reklamowych
7.3. Spójność wizualna
7.4. Wykorzystanie walorów obiektu
8. Logistyka projektu
8.1. Organizacja bazy noclegowej i transferów dla uczestników
8.2. Komunikacja przed wyjazdem: zaproszenia, przypomnienia, szczegóły logistyczne
8.3. Rejestracja uczestników, systemy identyfikacji, zakwaterowanie
8.4. WARSZTAT: tworzymy harmonogram projektu i komunikacji z uczestnikami oraz dostawcami
8.5. WARSZTAT: tworzymy listę kontaktową
9. Bezpieczeństwo
9.1. Wsparcie uczestników podczas wydarzenia (kontakt z agencją, obsługa techniczna, rozwiązywanie problemów, opieka medyczna)
9.2. Kto odpowiada za opłaty ZAiKS, zniszczenie mienia, zatrucia, wypadki…, czyli co zrobić, żeby spać spokojnie?
9.3. Analiza zagrożeń i ryzyk
9.4. Dobór odpowiedniej agencji ochrony
9.5. Jakie rozwiązania i praktyki zwiększają bezpieczeństwo uczestników i organizatora
9.6. WARSZTAT: zarządzamy niespodziewanymi sytuacjami i kryzysami podczas wydarzenia
10. Budżetowanie i raport końcowy
10.1. Kosztorys wstępny oraz powykonawczy
10.2. WARSZTAT: tworzymy kosztorys wyjazdu integracyjnego
10.3. Rozliczenie projektu
10.4. Raport merytoryczny oraz foto & video
10.5. Ewaluacja – analiza opinii uczestników, ocena efektywności, rekomendacje
11. Podsumowanie
11.1. Ankiety ewaluacyjne – dla nieustannego podnoszenia jakości naszych szkoleń
11.2. Wręczenie certyfikatów w wersji polskiej i angielskiej z numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej (w przypadku szkolenia w formie zdalnej certyfikaty są wysyłane pocztą, na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres)
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.




Zapisy i informacje organizacyjne
24-25 kwietnia 2025 (09:00-17:00)
Szkolenie „Jak zorganizować wyjazd integracyjny? – praktyczne szkolenie krok po kroku”
Trener: Maciek Brzozowski
1170 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Materiały szkoleniowe w wersji PDF otrzymasz na podany w zgłoszeniu adres mailowy przed szkoleniem (możesz je wydrukować lub bardziej ekologicznie – mieć pod ręką na telefonie lub komputerze, możesz też ich nie zabierać – wszystkie zagadnienia zostaną omówione na szkoleniu)
- Zapewniamy materiały piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 30 tysięcy osób!
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.