Szkolenie „Organizacja imprez i wydarzeń sportowych – projekt, bezpieczeństwo, promocja” skierowane jest do osób chcących zdobyć umiejętność organizacji wydarzeń sportowych lub usystematyzować swoją wiedzę w tym zakresie. Jest ono także dla pracowników firm, chcących wykorzystywać potencjał eventów sportowych w strategii marketingowej marki oraz pracowników związków sportowych, agencji eventowych i studentów, chcących związać swoją ścieżkę zawodową z działalnością w sportowej gałęzi branży eventowej.
Podczas szkolenia dowiesz się jak wygląda organizacja imprez sportowych i jak dopasować wydarzenie do konkretnego projektu sponsoringowego. Nauczysz się także rozróżniać imprezy zwykłe od imprez masowych i dowiesz się jakich zezwoleń, umów, regulaminów i innych dokumentów będziesz potrzebować, aby zrealizować Twoje wydarzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zobaczysz także przykładowy plan promocji wydarzenia, harmonogram, wzory dokumentów oraz case study z prawdziwych realizacji.
Szkolenie „Organizacja imprez i wydarzeń sportowych – projekt, bezpieczeństwo, promocja” prowadzone jest przez trenerkę związaną ze sportem od 20 lat – początkowo w roli dziennikarza, następnie eksperta PR, organizatora imprez i doradcy sponsoringowego. Ma ona doświadczenie w organizacji imprez sportowych na rzecz takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, Uniqa czy BP.
Kto prowadzi szkolenie?
Aleksandra Marciniak – Obecnie pełni funkcję Partnership Director w Sportfive, gdzie zarządza współpracą partnerską z klubem siatkarskim Projekt Warszawa. Przez 12 lat związana była z Havas Media Group jako Head of Havas Sports & Entertainment. Ostatnio, jako Head of Sales & Partnerships w Polskiej Lidze Esportowej, pozyskiwała i współpracowała ze sponsorami. Jest także Członkiem Zarządu Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.
Ze sportem związana od 20 lat, najpierw jako dziennikarz, następnie ekspert PR, organizator imprez i doradca sponsoringowy. Ma doświadczenie w imprezach sportowych na rzecz takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, EDF, Uniqa czy BP. Dodatkowo pracowała nad aktywacją projektów sponsoringowych takich marek jak Castrol (UEFA Euro 2012), Veolia, BGŻ BNP Paribas, Kia, Hyundai, Heyah czy Velux.
Więcej o trenerze.
Co zyskasz?
- Dowiesz się jak prawidłowo przygotować i skutecznie wypromować event sportowy
- Poznasz studia przypadków i autentyczne przykłady wydarzeń polskich i zagranicznych
- Poznasz sposoby skutecznej sprzedaży oferty u klienta i zyskasz świadomość ekonomiczną projektów
- Zyskasz uporządkowaną wiedzę z zakresu organizacji imprez sportowych, bezpieczeństwa uczestników, aspektów prawnych i współpracy z podwykonawcami
- Poznasz charakter pracy organizatora imprez sportowych
- Otrzymasz certyfikat udziału w szkoleniu w wersji polskiej i angielskiej
Dla kogo jest szkolenie?
- Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność organizacji wydarzeń sportowych lub usystematyzować swoją wiedzę w tym zakresie
- Dla pracowników firm, chcących wykorzystywać potencjał eventów sportowych w strategii marketingowej marki
- Dla pracowników związków sportowych, agencji eventowych i studentów, chcących związać swoją ścieżkę zawodową z działalnością w sportowej gałęzi branży eventowej
- Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje eventowe
💻 Szkolenie video możesz oglądać przez cały rok siedząc wygodnie przed własnym komputerem, tabletem lub telefonem – we własnym domu, biurze, a nawet na wakacjach 🙂 Możesz też oglądać te same materiały wielokrotnie, aby utrwalić wiedzę.
🏅 Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go wraz z materiałami szkoleniowymi, w elektronicznej wersji polskiej i angielskiej, na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres mailowy.
🗒 Zapewniamy materiały szkoleniowe w wersji PDF – otrzymasz je od razu po zapisaniu się na szkolenie, tak abyś mógł z nich korzystać podczas oglądania nagrań (bez potrzeby przepisywania slajdów).
🎙 Szkolenie nagrywaliśmy w naszym studio poprzez platformę Zoom.
Program szkolenia
1. Event w strategii sponsoringowej marki
1.1. Po co aktywować projekty sponsoringowe?
1.2. Miejsce eventów w strategii aktywacji
1.3. Rodzaje eventów sportowych i ich główne cechy
2. Mapa organizatorów eventów sportowych w Polsce
2.1. Główni gracze
2.2. Agencja czy klient – tendencje na rynku
3. Planowanie i organizacja wydarzeń sportowych – program imprezy sportowej
3.1. Określenie celów i KPIs
3.2. Idea i jej przełożenie na aspekty praktyczne
3.3. Impreza dla uczestników biernych (oglądanie) vs. czynnych (uczestnictwo)
3.4. Impreza otwarta vs. zamknięta – kluczowe aspekty i konsekwencje
3.5. Impreza zwykła vs. masowa
3.6. Stworzenie zespołu i podział obowiązków
3.7. Zaplanowanie harmonogramu
3.8. WARSZTAT: Kreacja eventu pod określony projekt sponsoringowy (wypracowanie kluczowych założeń)
4. Budżet imprez sportowych
4.1. Modele rozliczeń z klientem
4.2. Zasady tworzenia kosztorysu imprezy sportowej i jego główne elementy
4.3. Dobór podwykonawców i negocjacje
4.4. Źródła przychodów – klient, sponsor, partnerzy, bilety, dofinansowanie imprezy sportowej
4.5. Współpraca barterowa jako element zwiększający efektywność kosztową
4.6. Partnerstwa
4.7. Sprzedaż biletów
4.8. Pozyskiwanie zewnętrznych budżetów – przygotowanie oferty sponsorskiej i poszukiwanie sponsorów
4.9. WARSZTAT: Przygotowanie oferty sponsoringowej
5. Prawne aspekty imprezy sportowej
5.1. Kluczowe ustawodawstwo
5.2. Wzory umów
5.3. Regulamin imprezy
5.4. Bezpieczeństwo baz danych i ich przetwarzanie – co RODO zmienia w organizacji imprez sportowych?
5.5. Impreza zwykła vs. masowa – co trzeba, co można?
6. Bezpieczeństwo
6.1. Mapa zagrożeń dla różnych rodzajów eventów, imprezy podwyższonego ryzyka
6.2. Zabezpieczenie medyczne
6.3. Policja, ochrona, straż pożarna
6.4. Sztab kryzysowy i scenariusze kryzysowe
6.5. CASE STUDY
7. Promocja imprezy sportowej
7.1. Czy i kiedy potrzebna jest promocja eventu sportowego?
7.2. Rodzaje promocji
7.3. PR i media relations
7.4. Social media w imprezie sportowej
7.5. Marketing i nowatorskie rozwiązania
7.6. CASE STUDY
8. Realizacja eventu sportowego
8.1. Szczegółowe plany realizacji – po co są, jak je przygotować i na ile mogą być elastyczne?
8.2. Kluczowe etapy organizacji i checklista ich elementów
8.3. Co jest kluczem do sukcesu?
8.4. Consumer/ participant/ stakeholder journey – co przeżyją i zobaczą wszyscy uczestnicy i jak mieć na to wpływ?
8.5. CASE STUDY
8.6. WARSZTAT: Co można ulepszyć w imprezach, w których uczestniczyliśmy?
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Zapisy i informacje organizacyjne
Szkolenie video + materiały
397 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury
Dostęp do platformy z kursem video (szkolenie trwa około 5 godzin 10 minut)
Materiały szkoleniowe PDF
Elektroniczny certyfikat w wersji polskiej i angielskiej
Dostęp do nagrań video aż na rok do wielokrotnego oglądania!