Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Poznasz zasady budowania skutecznej i zyskownej oferty oraz prezentacji sprzedażowej
- Nauczysz się jak optymalizować koszty
- Dowiesz się jak negocjować ceny z dostawcami i klientami
- Poznasz sposoby skutecznej sprzedaży oferty u klienta i zyskasz świadomość ekonomiczną projektów
- Poznasz narzędzie sponsoringu oraz jego rolę w event marketingu
- Dowiesz się jak współpracować ze sponsorami i partnerami Twoich wydarzeń
Dla kogo jest szkolenie?
- Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność skutecznej sprzedaży ofert eventowych oraz pozyskiwania sponsorów i partnerów wydarzeń oraz partnerów medialnych
- Dla osób zakładających lub prowadzących działalność eventową, które chcą skutecznie pozyskiwać nowych klientów i prowadzić sprzedaż dedykowanych i własnych akcji eventowych
- Dla wszystkich, którzy chcą właściwie optymalizować koszty i podnieść skuteczność prezentacji ofert sprzedażowych u klienta
Szkolenie „Budowa i sprzedaż oferty eventowej – jak pozyskać klientów, sponsorów i partnerów wydarzeń?” skierowane jest do osób chcących zdobyć umiejętność skutecznej sprzedaży ofert eventowych oraz pozyskiwania sponsorów, partnerów i patronów medialnych, a także do osób zakładających lub prowadzących działalność eventową, które chcą pozyskiwać nowych klientów i prowadzić sprzedaż dedykowanych oraz własnych akcji eventowych.
Podczas szkolenia omówiona zostanie zarówno sprzedaż eventu zgodnego z wymaganiami przedstawionymi przez klienta, jak również sprzedaż własnych, innowacyjnych pomysłów na wydarzenie, czyli kreowanie popytu na zupełnie nowy event. Jako uczestnik dowiesz się jak pozyskać sponsora lub partnera dla Twojego wydarzenia, a także do kogo warto się zwracać i co zaproponować, aby uzyskać jak najlepsze warunki. Zwrócimy Twoją uwagę na, często pomijane, aspekty komunikacji, sposobów prezentacji Twoich ofert i pomysłów oraz negocjacji i budowania długotrwałej relacji, zamiast ograniczania się jedynie do jednorazowej współpracy.
Szkolenie prowadzone jest przez trenerkę z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży eventowej. Ania kreowała działania eventowe dla liderów rynku zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy między zleceniodawcami a dostawcami. Energia, którą przekazuje podczas szkolenia sprawia, że uczestnicy wychodzą z głowami pełnymi pomysłów i ogromną chęcią do dalszego działania.
Program (8h / 09:00 – 17:00)
1. Pozyskiwanie klientów
1.1. Analiza naszej oferty i budowanie własnej marki
1.2. Działania i narzędzia wspomagające sprzedaż
1.3. Dobór zespołu handlowego
1.4. Gdzie i jak pozyskać klientów?
1.5. Przetargi – brać udział czy nie?
2. Sprzedaż eventu z briefu
2.1. Dopasowanie oferty do wymagań klienta – analiza potrzeb, marki/produktu i grupy docelowej
2.2. Jakie elementy powinny się znaleźć w briefie i o co warto dopytać, gdy dostaliśmy wytyczne od klienta?
2.3. BONUS: przykładowy brief dla klienta
3. Sprzedaż eventu własnego, czyli kreowanie popytu na nową koncepcję
4. Budowa i prezentacja oferty eventowej
4.1. Podstawowe zasady dobrej oferty sprzedażowej
4.2. Zawartość merytoryczna oferty
4.3. Strona wizualna prezentacji oraz programy i aplikacje, które pomogą, jeśli nie mamy artystycznej natury 😉
4.4. Kompatybilność idei i treści
4.5. Skuteczne dopasowanie oferty do celu
4.6. Warsztat: Tworzenie prezentacji ofertowej
5. Pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
5.1. Analiza projektu eventowego dla potencjalnych sponsorów i partnerów – spójność wizji i misji
5.2. Co chcemy osiągnąć?
5.3. Czym możemy zainteresować potencjalnych kandydatów do współpracy?
5.4. Sponsor a partner – różnice
5.5. Możliwości współpracy sponsoringowej na rynku
5.6. Warsztat: Budowa oferty sponsoringowej – najważniejsze elementy
6. Współpraca z mediami – skuteczne nawiązanie i podtrzymywanie relacji
7. Podstawy mowy ciała
7.1. Typy osobowości klienta i ich cechy w negocjacjach
7.2. Warsztat: Analiza zachowań odbiorcy z wykorzystaniem wiedzy na temat typów osobowości i mowy ciała
7.3. Sztuka prezentacji
7.4. Warsztat: Prezentacja – zachowania i mechanizmy
8. Kosztorys i optymalizacja kosztów
8.1. Budowanie oferty finansowej
8.2. Kosztorys – jego znaczenie vs sztuka sprzedaży
8.3. Określanie marży i jej komunikacja u klienta
8.4. Warsztat: Kosztorysowanie według briefu
8.5. Jak optymalizować koszty?
8.6. Co powinien, a czego nie powinien zawierać kosztorys?
9. Trudna sztuka negocjacji
9.1. Skuteczne techniki negocjacji
9.2. Negocjacje z klientem i dostawcą
10. Sprzedaż i współpraca z trwałym efektem
10.1. Jak skutecznie budować zaufanie klienta?
10.2. Budowanie szybkich i trwałych pozytywnych relacji
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Trenerzy
Trener
Ekspert, Mentor - Doradca ds. Marketingu Komunikacji i Sprzedaży, CMO PayEye, Co-owner Global Biometric Council. Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego i Akademii Rozwoju Gospodarczego w Katowicach, Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Od ponad 25 lat związana z branżą marketingową, kreuje działania dla liderów rynku zarówno po stronie dostawców, jak i klientów, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy między zleceniodawcami, a dostawcami. Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania businessowe, jako doradca ds. marketingu, komunikacji i sprzedaży dla firm z całego kraju. Prowadzi przedsięwzięcia szkoleniowe, kreatywne i sprzedażowe skutecznie realizując kilkadziesiąt projektów rocznie. Laureatka MP Power Awards, Golden Arrow oraz brązowego Spinacza. Ekspercko tworzyła, nadzorowała i koordynowała setki projektów w Polsce i poza jej granicami m.in. Ceo Summit Warsaw, Welth Management Warsaw Night, Polish House Davos, Festiwal Gwiazd Międzyzdroje, Silesian Expo Mediolan, Londyn Investor Day, World Biometrics Day.
Zapisy i informacje organizacyjne
22 stycznia 2025 (09:00-17:00)
Szkolenie „Budowa i sprzedaż oferty eventowej – jak pozyskać klientów, sponsorów i partnerów wydarzeń?”
Trener: Anna Andrych
970 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Materiały szkoleniowe w wersji PDF otrzymasz na podany w zgłoszeniu adres mailowy przed szkoleniem (możesz je wydrukować lub bardziej ekologicznie – mieć pod ręką na telefonie lub komputerze, możesz też ich nie zabierać – wszystkie zagadnienia zostaną omówione na szkoleniu)
- Zapewniamy materiały piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 30 tysięcy osób!
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
Pakiet dwóch szkoleń:
21 stycznia 2025 (09:00-17:00)
Szkolenie „Kreacja eventu / pomysł na event a założenia biznesowe i potrzeby grupy docelowej” 👉 sprawdź zakres
Trener: Ola Brzozowska
22 stycznia 2025 (09:00-17:00)
Szkolenie „Budowa i sprzedaż oferty eventowej – jak pozyskać klientów, sponsorów i partnerów wydarzeń?”
Trener: Anna Andrych
1380,00 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury
*oszczędzasz 460,00 zł!
*promocja pakietowa dotyczy tylko wskazanych terminów
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Materiały szkoleniowe w wersji PDF otrzymasz na podany w zgłoszeniu adres mailowy przed szkoleniem (możesz je wydrukować lub bardziej ekologicznie – mieć pod ręką na telefonie lub komputerze, możesz też ich nie zabierać – wszystkie zagadnienia zostaną omówione na szkoleniu)
- Zapewniamy materiały piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 30 tysięcy osób!
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.