29 listopada 2017
Cazs czytania: 2 minut
Jakiś czas temu pisaliśmy o publikacjach eventowych w języku polskim. Niestety większość książek nie została przetłumaczona, natomiast każdy, komu angielski nie jest straszny, powinien śmiało sprawdzić poniższe tytuły. Podpowiadamy, iż zwłaszcza w dobie internetu, Św. Mikołaj może pokonać różnice czasowe i dostarczyć prezent dla jakiegoś eventowego maniaka 🙂
„Meeting Architecture: A Manifesto”
Autor: Maarten Jan Vedastus Vanneste CMM
„Into the Heart of Meetings: Basic Principles of Meeting Design”
Autor: Mike van der Vijver, Eric de Groot
„Sustainable Event Management: A Practical Guide”
Autor: Meegan Jones
„Event Management for Dummies”
Autor: Laura Capell
„Planning and Management of Meetings, Expositions, Events and Conventions”
Autor: George G. Fenich, Ph.D.
„Winning Meetings and Events for Your Venue”
Autor: Rob Davidson i Anthony Hyde
„The Business of Events Management”
Autor: John Beech, Sebastian Kaiser i Robert Kaspar
„Special Events: Creating and Sustaining a New World for Celebration (The Wiley Event Management Series)”
Autor: Joe Goldblatt
„Research Methods for Arts and Event Management”
Autor: A.J. Veal i Christine Burton
„Event Planning Tips: The Straight Scoop on How to Run a Successful Event (Event Planning Business, Event Planning Guide, Event Planning Management)”
Autor: Natalie Johnson
„The Accidental Creative: How to be Brilliant at a Moment’s Notice”
Autor: Todd Henry
„Brains on fire: Igniting Powerful, Sustainable, Word of Mouth Movements”
Autor: Robbin Phillips
„The business of event planning: behind the scenes. Secrets of success special events”
Autor: Judy Allen
„Event planning: the ultimate guide to successful meetings, corporate events, fundraising galas, conferences, conventions, incentives and other special events”
Autor: Judy Allen
„Confessions of an Event Planner: Case Studies from the Real World of Events–How to Handle the Unexpected and How to Be a Master of Discretion”
Autor: Judy Allen
„Special events: a new generation and the next frontier”
Autor: Joe Goldblatt
„The event marketing handbook: beyond logistics and planning”
Autor: Allison Saget
Autor: EMTG
Zdjęcie na okładce autorstwa EMTG