fbpx

Nowe szkolenie dla organizatorów eventów online i hybrydowych

  /  Case study, inspiracje, atrakcje   /  Nowe szkolenie dla organizatorów eventów online i hybrydowych
Nowe szkolenie dla organizatorów eventów online i hybrydowych
Cazs czytania: 3 minut

Z radością informujemy, że już w grudniu (pierwszy termin 10-11 grudnia 2020) odbędzie się pierwsza edycja wyjątkowego szkolenia „Event online w teorii i praktyce”, podczas którego uczestnicy dowiedzą się jak organizować wydarzenia online, a co najważniejsze – zobaczą jak w praktyce, krok po kroku, uruchomić wydarzenie online na najbardziej popularnych platformach.

Jako bonus, tylko w edycji grudniowej, dodaliśmy także moduł „Jak wypaść profesjonalnie podczas wystąpienia online?”, dzięki któremu, niezależnie czy łączysz się z kolegami z pracy czy udzielasz wywiadu online stacji telewizyjnej – Twoje wystąpienie będzie wyglądać i brzmieć pro 🙂

Szkolenie będzie prowadzone przez Tomka Kamińskiego i Wojtka Kosiorka, którzy od lat związani są z branżą eventową i mają na swoim koncie wydarzenia live i online, zarówno krajowe, jak i międzynarodowe oraz współpracę z największymi osobistościami polskiej sceny muzycznej.

1. Nowy świat eventów online i eventów hybrydowych

a. Podstawy i definicje streamingu
b. BHP pracy w sieci
c. Parametry łączy internetowych niezbędnych do pracy
d. Unified communications – podstawy i definicje

2. Streaming – omówienie wybranych platform: Youtube, Vimeo, Facebook, Twitch, Dacast, Clevercast

a. Główne funkcje, zalety, wady
a. Najważniejsze różnice między platformami
b. Którą platformę wybrać dla swojego eventu?

3. Wideokonferencje i webinary – omówienie wybranych narzędzi: MS Teams, Google Meet, ClickMeeting, Zoom, Cisco Webex

a. Główne funkcje, zalety, wady
a. Najważniejsze różnice między narzędziami
b. Które narzędzie wybrać dla swojego eventu?
c. Aplikacje zintegrowane

4. Elementy eventu organizowanego w sieci – tworzenie wydarzenia online od podstaw

a. Jakich narzędzi potrzebujemy do realizacji eventu online (mikrofony, kamery, oświetlenie, oprogramowanie, promptery)?
b. Przygotowanie własnej sali konferencyjnej do prowadzenia transmisji
c. Briefowanie zewnętrznego studio, w którym chcemy zrealizować wydarzenie online
d. Briefowanie firmy technicznej, która ma realizować transmisję online we wskazanym przez nas miejscu
e. Kreacja vs. produkcja eventów online – czy możemy zrealizować wszystkie pomysły?
f. Dostosowanie wydarzenia do możliwości technicznych i percepcyjnych uczestników
g. Przygotowanie scenariusza eventu online
h. Sposoby uatrakcyjnienia eventu online (światło, multimedia, pokoje dyskusyjne, dodatkowe atrakcje angażujące uczestników)
i. Przygotowanie prelegenta / panelisty do transmisji online
j. Tłumaczenia symultaniczne w czasie konferencji online
k. Koncert online – czym różni się koncert na żywo od koncertu w sieci i jak go przygotować?
l. CASE STUDY – przykłady ciekawych wydarzeń online

5. Platformy do eventów online: MEETING15, INXPO, Chopin

6. Bezpieczeństwo i komfort uczestników wydarzenia online
7. Bezpieczeństwo pokazywanych treści (ochrona praw autorskich, ochrona przed kopiowaniem)
8. Omówienie możliwych problemów i zagrożeń oraz przykłady ich rozwiązania

9. Narzędzia do pracy online w domu i biurze – czego będziesz potrzebować?

10. Odpowiednie przygotowanie komputera i otoczenia sieciowego

11. Jak Cię widzą? – czyli jak zadbać o stronę wizualną Twojego wystąpienia

a. Prawidłowe ustawienie kamerki
b. Różnice w obrazie z kamery komputera i kamery zewnętrznej
c. Przykłady zewnętrznych kamer na każdy budżet i ich prawidłowe ustawienie
d. Jak odpowiednio wykadrować obraz?
e. Jak przygotować tło i oświetlenie w pomieszczeniu, w którym będziesz występować?
a. Jak nakładać dodatkowe tło?

12. Jak Cię słyszą? – czyli jak zadbać o dźwięk podczas Twojego wystąpienia

a. Prawidłowe ustawienie mikrofonu
b. Przykłady mikrofonów zewnętrznych na każdy budżet i ich prawidłowe ustawienie
c. Poziomy dźwięku – jak uniknąć przesterowań, pogłosu i trzasków?

13. Streaming – praktyczne zastosowanie krok po kroku

a. Platforma streamingowa Yotube Live: uruchamianie streamu
b. Platforma streamingowa Vimeo livestream: uruchamianie streamu
c. Platforma streamingowa Twich: uruchamianie streamu
d. Platforma streamingowa Facebook Live: uruchamianie streamu
e. Platforma streamingowa Clevercast: uruchamianie streamu
f. Platforma streamingowa Dacast: uruchamianie streamu

14. Wideokonferencje i webinary – praktyczne zastosowanie krok po kroku

a. MS Teams: tworzenie wideokonferencji
b. Zoom: tworzenie wideokonferencji
c. Cisco Webex: tworzenie wideokonferencji
d. ClickMeeting: tworzenie wideokonferencji
e. Google Meet: tworzenie wideokonferencji

Dowiedz się więcej i zapisz się na szkolenie – TU.


Autor: EMTG
Zdjęcie na okładce autorstwa: Markus Spiske z Pexels

Dodaj komentarz

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła