fbpx

Czy potrzebny jest na brief?

Jesteś tutaj:     /  Organizacja i planowanie eventów   /  Czy potrzebny jest na brief?
Czy potrzebny jest na brief?
Cazs czytania: < 1 minuta

Pisanie briefu bardzo często jest czynnością wypieraną przez inne bieżące priorytety korporacyjne, w konsekwencji czego, niejednokrotnie powstają szybko edytowane, oparte na historycznych materiałach opisy, nie w pełni przemyślane merytorycznie. Efektem błędnie lub chaotycznie napisanego briefu jest nietrafiona przez dostawców koncepcja lub budżet niemożliwy do zaakceptowania. Event Manager w korporacji zadaje sobie zatem pytanie jak podejść do pisania briefów – czy, jak i kiedy je pisać?

Prowadząca: Anna Andrych – Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc i produkując akcje specjalne, jako business partner dla Radia ZET, Polsat Cafe czy G+J Polska (Gala, Glamour, National Geographic). Współpracowała z takimi markami jak: P&G, Danone, Nestle, Royal Collection, BGĮ, PKO BP, PZU, MINI, czy Orange. Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania bussinesowe, jako Prezes Agencji Master Brand Group. Prowadzi przedsięwzięcia szkoleniowe m.in. dla Event Manager Training Group, kreatywne i sprzedażowe, skutecznie realizując kilkadziesiąt projektów rocznie. Specjalizuje się w bezpośrednim kontakcie z klientem, optymalizacji kosztów i pozyskiwaniu budżetów. Z zamiłowania Pilot Rajdowy i Manager Solter Team – wicemistrza Polski w rajdach samochodowych. Wspiera też działania prospołeczne z sukcesem realizując projekty charytatywne w założonym w 2014 roku stowarzyszeniu MOMO.


Już za tydzień kolejny odcinek bezpłatnych szkoleń z projektu Event Online Support – subskrybuj nasz kanał na Youtube i bądź na czasie z najnowszymi filmami!

Autor: EMTG

Dodaj komentarz

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła