Szkolenie „Pomysł na event – kreacja eventu a założenia biznesowe i potrzeby grupy docelowej” skierowane jest zarówno do osób początkujących, które chcą pracować przy planowaniu i organizacji eventów lub założyć własną agencję eventową, jak i tych, które mają już doświadczenie w produkcji wydarzeń, ale szukają nowych inspiracji i sposobów na przykucie uwagi uczestników.
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące różnic między produkcją a kreacją wydarzeń. Jako uczestnik szkolenia dowiesz się również jak analizować brief otrzymany od klienta, aby spełnić zarówno wymagania marki, jak i oczekiwania gości, którzy będą zaproszeni na event. Zobaczysz przykłady jednych z najciekawszych realizacji ostatnich lat, także tych, które zostały nagrodzone w konkursach branżowych. Dowiesz się także gdzie szukać pomysłów na event, jakie są aktualnie modne atrakcje na event i jak nie przekroczyć granicy między inspiracją a plagiatem.
Szkolenie Pomysł na event – kreacja eventu prowadzone jest przez trenerkę z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży eventowej. Ola zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i po stronie klienta. Specjalizuje się w kreowaniu wydarzeń od A do Z, najchętniej w połączeniu z innymi gałęziami marketingu. Obecnie, jako creative manager, tworzy koncepcje wydarzeń w agencji Imagine Nation – jednej z największych agencji eventowych w Polsce, wielokrotnie nagradzanej za angażujące, skuteczne i budzące emocje realizacje.
Kto będzie Cię szkolił?
Ola Brzozowska – Creative Manager w agencji Imagine Nation. Poprzednio związana z agencją Plej, w której pracowała w produkcji i kreacji eventowej. W branży eventowej od kilkunastu lat. Najpierw jako organizator imprez promocyjnych dla różnych marek w klubach, potem w produkcji, a następnie w kreacji eventowej. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, jak i po stronie klienta. Specjalizuje się w kreowaniu wydarzeń od A do Z, najchętniej w połączeniu z innymi gałęziami marketingu. W trakcie swojej pracy opracowała i zrealizowała niezliczoną liczbę gal, eventów promocyjnych, konferencji, wydarzeń online (jeszcze zanim to było takie modne), stref marek na eventach masowych oraz niestandardowych działań marketingowych. Realizowała projekty m.in. dla: Wyborowa Pernod Ricard, Play, HBO, Oriflame, PKO Bank Polski, Orlen, CCC, Żabka, Netflix, Miasto st. Warszawa. Więcej o trenerce.
Co zyskasz?
- Otrzymasz oficjalny certyfikat opatrzony numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE – to jedyne takie szkolenia na rynku
- Dowiesz się czym jest kreacja eventu i jak wygląda praca kreatywnego w agencji eventowej
- Dowiesz się gdzie szukać nowych pomysłów i czym się inspirować
- Zyskasz umiejętność analizy briefu od klienta i dopasowania programu wydarzenia do grupy docelowej
- Zdobędziesz praktyczne wskazówki dotyczące sprzedaży oferty eventowej i prezentacji Twojego pomysłu
- Dowiesz się jakie atrakcje i rozwiązania są aktualnie dostępne na rynku i jakie są trendy w organizacji eventów
- Zyskasz umiejętność dopasowywania poszczególnych elementów eventu, aby tworzyły spójną całość
Dla kogo jest szkolenie?
- Przeznaczone dla osób, które zajmują się organizacją wydarzeń dla pracowników, klientów i partnerów
- Dla osób chcących samodzielnie kreować eventy, które przykują uwagę uczestników
- Dla pracowników agencji eventowych, reklamowych i marketingowych, którzy chcą tworzyć nieszablonowe projekty eventowe
- Dla osób marzących o własnej firmie – agencji eventowej, które chcą zdobyć umiejętność tworzenia oferty eventowej i przekonywania klientów do swoich pomysłów
- Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje eventowe
Program (8h / 09:00 – 17:00)
1. Czym zajmuje się kreatywny?
1.1. Kreacja a produkcja
1.2. Kreacja a budżet
2. Od briefu do pomysłu
2.1. WARSZTAT: Analiza briefu na potrzeby kreacji
2.2. Storytelling, storyboard, design thinking, moodboard, wizualizacje, referencje
3. Jak dopasować wydarzenie do grupy docelowej
3.1. Określanie grupy docelowej naszego wydarzenia – jak tworzyć persony i o co w tym chodzi?
3.2. Jak odróżnić potrzeby klienta/marki od potrzeb grupy docelowej?
3.3. Czym jest Customer Journey?
3.4. Arkusz zagrożeń dla uczestnika
3.5. Jakich (pozytywnych lub negatywnych) emocji może doświadczać uczestnik wydarzenia?
3.6. CASE STUDY: Przegląd wybranych atrakcji dla różnych grup docelowych
3.7. Detale, które zapadną w pamięć uczestnikom wydarzenia
4. Skąd czerpać inspiracje?
4.1. Branżowa baza inspiracji
4.2. Konkursy branżowe
4.3. Sztuka kształtuje nam duszę (fragm. Marek Grechuta)
4.4. WARSZTAT: Inspiracje wokół nas a motyw przewodni – znajdź inspirację w codziennym życiu
5. Sprzedaż pomysłu na event
5.1. Jak przedstawiać pomysł, aby klient go sobie wyobraził?
5.2. Jak przekonać klienta do odważnych decyzji?
5.3. Brand experience: punkty styczności uczestnika z marką
6. Czy zawsze trzeba podążać za trendami?
6.1. Na co aktualnie jest moda?
6.2. Przekroczenie granicy inspiracji = plagiat
6.3. Kreacja w czasach pandemii – jak uatrakcyjnić wydarzenie online?
Copyright © EMTG – DR 2009 wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakresy i programy szkoleń przedstawione na stronie www.emtg.pl oraz w materiałach promocyjnych i szkoleniowych objęte są prawami autorskimi zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Zapisy i informacje organizacyjne
21 stycznia 2025 (09:00-17:00)
Szkolenie „Kreacja eventu / pomysł na event a założenia biznesowe i potrzeby grupy docelowej”
Trener: Ola Brzozowska
870 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Materiały szkoleniowe w wersji PDF otrzymasz na podany w zgłoszeniu adres mailowy przed szkoleniem (możesz je wydrukować lub bardziej ekologicznie – mieć pod ręką na telefonie lub komputerze, możesz też ich nie zabierać – wszystkie zagadnienia zostaną omówione na szkoleniu)
- Zapewniamy materiały piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 30 tysięcy osób!
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.
Pakiet dwóch szkoleń:
21 stycznia 2025 (09:00-17:00)
Szkolenie „Kreacja eventu / pomysł na event a założenia biznesowe i potrzeby grupy docelowej”
Trener: Ola Brzozowska
22 stycznia 2025 (09:00-17:00)
Szkolenie „Budowa i sprzedaż oferty eventowej – jak pozyskać klientów, sponsorów i partnerów wydarzeń?” 👉 sprawdź zakres
Trener: Anna Andrych
1380,00 PLN brutto (zawiera 23% VAT), wystawiamy faktury
*oszczędzasz 460,00 zł!
*promocja pakietowa dotyczy tylko wskazanych terminów
- Lokalizacja: Al. Jerozolimskie 49, Warszawa – 5 minut pieszo z Dworca Centralnego.
- Materiały szkoleniowe w wersji PDF otrzymasz na podany w zgłoszeniu adres mailowy na przed szkoleniem (możesz je wydrukować lub bardziej ekologicznie – mieć pod ręką na telefonie lub komputerze, możesz też ich nie zabierać – wszystkie zagadnienia zostaną omówione na szkoleniu)
- Zapewniamy materiały piśmiennicze oraz przerwy kawowe (lunch we własnym zakresie, otrzymasz od nas mapkę z polecanymi restauracjami w okolicy).
- Kameralna atmosfera w sali z mini-biblioteką eventową.
- Certyfikat ukończenia kursu – otrzymasz go w wersji polskiej i angielskiej. Nasze certyfikaty, jako jedyne, posiadają oryginalne numerowane hologramy Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych kursów.
- Dostęp do najnowszych ofert pracy na naszej grupie Kariera Event Managera, na której jest już niemal 30 tysięcy osób!
- Trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący w najbardziej znanych firmach na rynku eventowym w Polsce.
- Małe grupy umożliwiające pracę warsztatową i dyskusję.