fbpx

1 #EventWeek – podsumowanie kreatywnego tygodnia

Jesteś tutaj:     /  EventWeek   /  1 #EventWeek – podsumowanie kreatywnego tygodnia
1 #EventWeek – podsumowanie kreatywnego tygodnia
Cazs czytania: 3 minut

Pandemia pandemią, ale w branży nadal dużo się dzieje. Właśnie dlatego startujemy z eventowymi podsumowaniami tygodnia #EventWeek. W każdą środę będziemy omawiać najciekawsze wydarzenia ostatnich dni – pozytywne, negatywne, inspirujące, a czasem heheszkowe 😀 będziemy także pokazywać ciekawe realizacje oraz informować o narzędziach, które mogą Ci się przydać w pracy.

Jeśli jest coś, czym chcecie się z nami podzielić, macie jakiś naprawdę gorący news to piszcie na redakcja@eventmanagernews.pl (wykorzystamy tylko wybrane treści).

W pierwszym podsumowaniu m.in. o nowej agencji, bezpłatnej muzyce do celów marketingowych czy sposobach na ucieczkę z konferencji na Zoom…
Zapraszamy do lektury!

1. Aplikacja Uppbeat – bezpłatna muzyka dla twórców treści

Zgodnie z informacją na stronie aplikacji, jest ona skierowana do twórców – YouTuberów, streamerów, podcasterów, vlogerów i właścicieli kont na portalach społecznościowych. Co ważne, z bezpłatnej muzyki mogą korzystać twórcy indywidualni, ale także organizacje zatrudniające do 10 pracowników – może to być zatem świetne narzędzie dla mniejszych, rozwijających się firm.
Muzyki można używać na dowolnej platformie otwartej dystrybucji, także w treściach monetyzowanych, sponsorowanych lub treściach zawierających linki afiliacyjne (nie można korzystać z bezpłatnej wersji w płatnych reklamach).

Eventowe podsumowanie tygodnia kwiecień

Źródło i więcej informacji: https://uppbeat.io

2. MAMY TO – nowa agencja Agnieszki Sołtysiak i Justyny Fabisiak

Eureka Archimedesa. Hasta la vista, baby Schwarzeneggera. Bingo, użyte w skali całego życia co najmniej kilka razy przez każdego z nas. Lista werbalnych okrzyków na szybkie wyrażenie zachwytu z dokonanego odkrycia i sukcesu jest obszerna. Zawiera także pojemne znaczeniowo: mamy to!, które – jako nieprzypadkowa nazwa, bo także motto – idealnie pasuje do nowo otwartej butikowej przestrzeni kreatywnej. Jej założycielki i lwice eventowe: Aga Sołtysiak i Justyna Fabisiak nie boją się: konkurencji, zarazy, Billa Gatesa, a tym bardziej 5G.
Rynek zyskuje nowy podmiot o wszechstronnym profilu działalności: od projektów własnych, eventów off- i on-line, przez produkcje video i design, aż po zintegrowaną komunikację i kreatywne kolaboracje.

Eventowe podsumowanie tygodnia kwiecień

Źródło: informacja prasowa, więcej informacji: Mamy To FB

3. CREW Portal

Nie tylko my, wbrew telewizyjnym news’om, czujemy już powiew wiosny i nadchodzące lepsze czasy dla branży eventowej. Firma ARAM ogłosiła powstanie portalu dla techników i realizatorów, na którym można się zarejestrować celem potencjalnej współpracy przy wydarzeniach obsługiwanych przez firmę.
W zgłoszeniu należy podać podstawowe dane, kwalifikacje, dodatkowe umiejętności, znajomość języków obcych, oczekiwaną stawkę za 12h pracy oraz opisać swoje dotychczasowe doświadczenia.

Eventowe podsumowanie tygodnia kwiecień

Źródło i więcej informacji: aram.eu/crew

4. Jak uciec z konferencji Zoom?

Konferencje online pojawiają się jak grzyby po deszczu i, bądźmy szczerzy, nie każda z nich jest porywająca. Pewien programista postanowił ułatwić życie tym, którzy chcą urwać się z nudnego spotkania, bez konieczności tłumaczenia się przed przełożonym. Aplikacja Zoom Escaper pozwala na zastosowanie efektów dźwiękowych, które spowodują, że organizatorzy wydarzenia sami będą chcieli usunąć nas ze spotkania np. odgłosy płaczącego dziecka, szczekania psa, remontu czy zrywającego się połączenia internetowego.

Eventowe podsumowanie tygodnia kwiecień

Zdjęcie autorstwa Anna Shvets z Pexels

Źródło i więcej informacji: zoomescaper.com

5. Music.Multimedia.Management. polsko-norweski projekt edukacyjno-stażowy

Music.Multimedia.Management. to dwuletni program, który będzie rozwijał kompetencje specjalistów międzynarodowego sektora kultury.
Zaczynając od darmowych kursów on-line przewidzianych na maj-czerwiec 2021, wybrani kandydaci będą mieli możliwość udziału w 2-tygodniowych praktykach w siedzibach partnerów projektu, a następnie zakwalifikowania się na dwumiesięczny płatny staż w Polsce lub w Norwegii.
Każdy moduł programu składa się z serii webinariów i wykładów prowadzonych w języku angielskim przez szerokie grono ekspertów z całego świata. Lista modułów jest zróżnicowana i obejmuje: rozwój publiczności, edukację muzyczną, impresariat, zarządzanie zespołem, kuratorstwo sztuki, dźwięk (projektowanie i inżynieria) oraz światło i multimedia.
Rekrutacja trwa od 1 kwietnia do 5 maja.

 

Źródło i więcej informacji: filharmonia.szczecin.pl

6. Zobacz BrandCasters

The BrandCasters online challenge – konferencja produkowana przez jedną z naszych trenerek Magdę Kozicką (organizator Imagine Nation) odbyła się 25 marca, ale jeśli nie udało Ci się wziąć udziału to nic straconego. Film z wydarzenia dostępny jest na stronie organizatora oraz na kanale Youtube.
PS: A jeśli chcesz uczyć się organizacji eventów od Magdy, to ruszyły zapisy na kolejny termin szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” 27-28 maja. Zapisz się.

 

Źródło i więcej informacji: if-nation.pl/brandcasting


Autor: EMTG

Dodaj komentarz

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła