fbpx

Blog | 3

Jesteś tutaj:     /  Blog (Strona 3)

Po przerwie wakacyjnej ruszamy z kolejnymi szkoleniami „Event Manager- planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym”. W nowy sezon wchodzimy wraz z entuzjastycznie przyjętymi Magdą Kozicką i Jędrkiem Nykowskim. Wrażenia uczestników z prowadzonych przez nich majowych, czerwcowych i wakacyjnych szkoleń utwierdziły nas w przekonaniu, iż dokonaliśmy najlepszego z możliwych wyborów 🙂 Warto dodać, iż odnosząca sukcesy i wielokrotnie

Opinia o szkoleniu EMTG jednej z naszych kursantek: W ostatnich latach znacząco wzrosła liczba organizowanych wydarzeń w Polsce. Eventy są praktycznie wszędzie, ale nie każde wydarzenie zorganizowane jest profesjonalnie, tak żeby nie tylko spełnić wymagane założenia i cele, ale też zachować zasady bezpieczeństwa. Wiele osób korzystających z Facebooka zapewne doświadczyło zalewu informacji o coraz to nowych wydarzeniach, zarówno

Jak stworzyć idealny brief dla fotografa? O czym pamiętać zamawiając usługę fotograficzną? Co ustalić z klientem? W jakiej formie przekazać materiał zdjęciowy? Aspekty prawne a fotografia eventowa? Na te i inne pytania uzyskacie odpowiedź w tym materiale. Wytyczne w nim zawarte wskażą właściwą drogę działania wszystkim event managerom oraz osobom odpowiedzialnym za zarządzanie eventami w firmach. Prowadzący:

Jak stworzyć idealny brief dla fotografa? O czym pamiętać zamawiając usługę fotograficzną? Co ustalić z klientem? W jakiej formie przekazać materiał zdjęciowy? Aspekty prawne a fotografia eventowa? Jak strategia komunikacji marki ma być odzwierciedlona w materiałach? Na te i inne pytania uzyskacie odpowiedź w tym materiale. Wytyczne w nim zawarte wskażą właściwą drogę działania wszystkim event

Pisanie briefu bardzo często jest czynnością wypieraną przez inne bieżące priorytety korporacyjne, w konsekwencji czego, niejednokrotnie powstają szybko edytowane, oparte na historycznych materiałach opisy, nie w pełni przemyślane merytorycznie. Efektem błędnie lub chaotycznie napisanego briefu jest nietrafiona przez dostawców koncepcja lub budżet niemożliwy do zaakceptowania. Event Manager w korporacji zadaje sobie zatem pytanie jak podejść do

Anna Andrych z MasterBrand Group opowiada o prowadzeniu skutecznego procesu sprzedaży eventu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem. Dowiedz się, jak znaleźć sponsora i sprzedać pomysł na własne, unikalne wydarzenie lub kreatywną koncepcję, będącą odpowiedzią na brief klienta. Prowadząca: Anna Andrych - Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc

Anna Andrych z MasterBrand Group opowiada o prowadzeniu skutecznego procesu sprzedaży eventu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem. Dowiedz się, jak pozyskać sponsora i sprzedać pomysł na własne, unikalne wydarzenie lub kreatywną koncepcję, będącą odpowiedzią na brief klienta. Prowadząca: Anna Andrych - Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc

Relacja z kręcenia pierwszej części bezpłatnych szkoleń online dla branży eventowej – otwarcie projektu Event Online Support! Co tydzień będziemy serwować Wam kolejną dawkę wiedzy od ekspertów branży eventowej. Część z nich to przyjaciele firmy, a część to nasi trenerzy, z którymi możecie spotkać się na szkoleniach. Mamy nadzieję, że projekt będzie dla Was interesujący, a

Tytuł projektu: ING Konferencja roczna 2012 Nazwa Agencji: endorfina events Nazwa Klienta: ING Usługi Finansowe S.A. Kategoria Projektu: Konferencja/Kongres Liczba uczestników: 500 Lokalizacja: ATM Studio w Warszawie Termin realizacji: Grudzień 2012 Jak co roku w grudniu, ING Finansowe S.A. zorganizowało dla swoich pracowników Konferencję Roczną. Za produkcję edycji 2012 odpowiedzialna była agencja endorfina events. Konferencja roczna ING Finansowego to wydarzenie przeznaczone dla 500

Event to wydarzenie ukierunkowane na osiągnięcie określonego celu. Jest jednym z narzędzi marketingowych, zdobywających sobie coraz większą rzeszę zwolenników. Firmy, które organizują lub zlecają organizację profesjonalnych wydarzeń specjalnych znają wartość bezpośredniego dotarcia do swojego otoczenia biznesowego, możliwego dzięki wykorzystaniu tego narzędzia. Cele, w osiągnięciu których może pomóc organizacja eventu, są różnorakie i determinują rodzaj planowanego wydarzenia. Wśród

Kiedy wpadamy na pomysł organizacji eventu lub dostajemy zlecenie jego organizacji od klienta, rzadko jesteśmy w stanie precyzyjnie przewidzieć ostateczny zakres prac i kosztów, które będą z tym związane. Najczęściej przyczyną takiego stanu są niespodziewane wydatki i dodatkowy nakład pracy, spowodowane wydarzeniami, których przewidzieć nie sposób, ale których skutki można często ograniczyć zawierając precyzyjne umowy, dostosowane

Czyste cztery ściany, zabytkowa kamienica czy hala fabryczna – jeszcze kilka lat temu klientom wystarczała po prostu ciekawa przestrzeń na organizację wydarzenia – dziś, dobry event, nie obejdzie się bez odpowiedniej aranżacji. Podstawowe scenograficzne know-how jest niezbędne każdemu event managerowi. Aranżacja niejednokrotnie warunkuje sukces eventu i ma szczególne znaczenie w przypadku wydarzeń o charakterze rozrywkowym, które

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła