fbpx

Blog | 2

  /  Blog (Strona 2)

Jeśli zastanawiałeś się kiedyś nad wybraniem ścieżki kariery event managera, to na samym początku musisz wiedzieć, że nie będzie to spokojna, cicha i bezstresowa praca w biurze od 9 do 17. Potrafisz to zaakceptować lub dokładnie na to liczyłeś? To dobrze wybrałeś! Myślę, że tego zawodu nie można porównać do żadnego innego, a doświadczenia zebrane w

Rozłożenie całego projektu na pojedyncze elementy i przydzielenie ich do każdego z uczestników zespołu to zadanie, które wymaga nie tylko wprawy i doświadczenia – jako event manager potrzebujesz narzędzi, które ułatwią planowanie kolejnych kroków i pomogą w przestrzeganiu deadline’ów. Oczywiście, możesz zrobić sobie kilka tabelek w Excelu. Ba, możesz nawet rozpisać sobie wszystko ręcznie w zeszycie!

Z radością informujemy, iż już w marcu podczas Maratonu Eventowego odbył się pierwszy „Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych”. To praktyczne zajęcia dla wszystkich zainteresowanych pracą event managera i posiadających podstawową wiedzę z zakresu organizacji eventów. Dlatego też szczególnie polecamy go wszystkim, którzy brali udział w naszym szkoleniu „Event Manager –

Ruszamy z nowym projektem! Maraton eventowy to tydzień pełen angażujących szkoleń z zakresu organizacji wydarzeń – zarówno dla początkujących, średniozaawansowanych, jak i osób, które chcą poszerzyć swoje wieloletnie doświadczenie o nowe zagadnienia. To także wiele ćwiczeń, warsztatów i dyskusji. Do prowadzenia szkoleń podczas maratonu zaprosiliśmy osoby z ogromnym doświadczeniem, wyspecjalizowane w różnych obszarach organizacji wydarzeń. Maraton będzie się odbywać

Chcielibyśmy przedstawić Wam kilka propozycji wydarzeń dla branży spotkań / branży MICE / branży eventowej (bo nazw jest wiele) w 2018 roku. Prezentujemy spotkania w Polsce oraz poza jej granicami, podczas których możecie w tym roku poszerzyć swoją wiedzę z zakresu eventów, znaleźć pomysł na event, poznać organizatorów i wystawców, dowiedzieć się jak organizować event krok

Po przerwie wakacyjnej ruszamy z kolejnymi szkoleniami „Event Manager- planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym”. W nowy sezon wchodzimy wraz z entuzjastycznie przyjętymi Magdą Kozicką i Jędrkiem Nykowskim. Wrażenia uczestników z prowadzonych przez nich majowych, czerwcowych i wakacyjnych szkoleń utwierdziły nas w przekonaniu, iż dokonaliśmy najlepszego z możliwych wyborów 🙂 Warto dodać, iż odnosząca sukcesy i wielokrotnie

Opinia o szkoleniu EMTG jednej z naszych kursantek: W ostatnich latach znacząco wzrosła liczba organizowanych wydarzeń w Polsce. Eventy są praktycznie wszędzie, ale nie każde wydarzenie zorganizowane jest profesjonalnie, tak żeby nie tylko spełnić wymagane założenia i cele, ale też zachować zasady bezpieczeństwa. Wiele osób korzystających z Facebooka zapewne doświadczyło zalewu informacji o coraz to nowych wydarzeniach, zarówno

Jak stworzyć idealny brief dla fotografa? O czym pamiętać zamawiając usługę fotograficzną? Co ustalić z klientem? W jakiej formie przekazać materiał zdjęciowy? Aspekty prawne a fotografia eventowa? Na te i inne pytania uzyskacie odpowiedź w tym materiale. Wytyczne w nim zawarte wskażą właściwą drogę działania wszystkim event managerom oraz osobom odpowiedzialnym za zarządzanie eventami w firmach. Prowadzący:

Jak stworzyć idealny brief dla fotografa? O czym pamiętać zamawiając usługę fotograficzną? Co ustalić z klientem? W jakiej formie przekazać materiał zdjęciowy? Aspekty prawne a fotografia eventowa? Jak strategia komunikacji marki ma być odzwierciedlona w materiałach? Na te i inne pytania uzyskacie odpowiedź w tym materiale. Wytyczne w nim zawarte wskażą właściwą drogę działania wszystkim event

Pisanie briefu bardzo często jest czynnością wypieraną przez inne bieżące priorytety korporacyjne, w konsekwencji czego, niejednokrotnie powstają szybko edytowane, oparte na historycznych materiałach opisy, nie w pełni przemyślane merytorycznie. Efektem błędnie lub chaotycznie napisanego briefu jest nietrafiona przez dostawców koncepcja lub budżet niemożliwy do zaakceptowania. Event Manager w korporacji zadaje sobie zatem pytanie jak podejść do

Anna Andrych z MasterBrand Group opowiada o prowadzeniu skutecznego procesu sprzedaży eventu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem. Dowiedz się, jak znaleźć sponsora i sprzedać pomysł na własne, unikalne wydarzenie lub kreatywną koncepcję, będącą odpowiedzią na brief klienta. Prowadząca: Anna Andrych - Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc

Anna Andrych z MasterBrand Group opowiada o prowadzeniu skutecznego procesu sprzedaży eventu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem. Dowiedz się, jak pozyskać sponsora i sprzedać pomysł na własne, unikalne wydarzenie lub kreatywną koncepcję, będącą odpowiedzią na brief klienta. Prowadząca: Anna Andrych - Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła