fbpx

Academist Instructor

Jesteś tutaj:     /  

Z branżą eventową związany od 13 lat, początkowo jako producent, a następnie w roli kreatywnego. W agencji eventowej Mea Group pracuje od sierpnia 2015 roku, obecnie, jako Dyrektor Kreatywny. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów. Wcześniej związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Escadra i G7. Tworzył koncepty i realizował projekty m.in. dla Nationale Nederlanden, Prudential, PKO BP, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, Lot, Kompania Piwowarska, CEDC, Polpharma, Orange, Sony, Samsung, Vatenfall, Tymbark, Coca-Cola, Mercedes i Velux. Jeden ze współorganizatorów Orange Warsaw Festival i Orange Stacji Balon.

Wiceprezes biura podróży Africa line i agencji wyjazdów motywacyjnych Incentive Care. Ukończyła studia na kierunku Geografia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studia podyplomowe na kierunku Menadżer Turystyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w przygotowaniu i obsłudze najbardziej nietypowych wyjazdów, dużych grup incentive, jak również kameralnych, często luksusowych podróży. Wraz z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 500 podróży motywacyjnych na 7 kontynentach. Jest członkiem SITE – Society for Incentive Travel Excellence oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel SOIT (w którym pełniła także funkcję wiceprezes), zajmując się komunikacją i marketingiem. Dwukrotnie otrzymała nagrodę MP Awards w kategorii Meeting Planner – agencja incentive. Incentive Care łącznie otrzymało cztery nagrody MP Power oraz dwa wyróżnienia Golden Arrow. Prywatnie, jest żoną i mamą, a wolny czas spędza aktywnie, kocha góry i trekkingi. Przemierzyła na rowerze Republikę Środkowej Afryki w ramach projektu Afryka Nowaka. Odwiedziła ponad 60 państw świata.

Trener

Od 2016 roku Partner w Agencji Social Connect Group, w ramach której zbudowała brand SC Event Design zajmujący się kompleksową i spójną aranżacją przestrzeni eventowych oraz wprowadzaniem na rynek polski zawodu event designera w obszarze event marketingu. Świadczy usługę MICE Concierge dedykowaną klientom korporacyjnym, jak i agencjom eventowym, służąc wsparciem przy realizacji projektów. Współtworzy również strategię biznesową i marketingową Pracowni Kreativa Scenografia budując relacje z dotychczasowymi i nowymi klientami Pracowni oraz tworząc koncepcje scenograficzne wydarzeń. Pomysłodawca i administrator grupy na FB „Polecam, nie polecam – platforma dla eventowców i nie tylko”. Od lat udziela się charytatywnie – wspiera bezdomnych, pomaga ubogim rodzinom oraz Domom Dziecka i Domom Samotnej Matki. Osobowość Roku Mice Poland 2011. Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Przewodnicząca Jury pierwszej edycji konkursu MP Power Award 2012, obecnie członek Jury. Członek Rady Etyki przy SBE oraz Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes. Uczestnik i prelegent wielu spotkań, konferencji i debat branżowych. Absolwentka WAT w Warszawie. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska odpowiadając za wprowadzenie polityki komunikacji wewnętrznej oraz organizację wydarzeń: spotkań, konferencji, konwencji produktowych, integracji, pikników, programów incentive travel, targów itp. W 2010 otrzymała nagrodę koncernu za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej Communication Function Awards „Eco2gether”. Pomysłodawca i organizator Wolontariatu Pracowniczego.

Od niemal 15 lat pracuje w branży marketingowej i eventowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych, PRowych i działach marketingu dużych korporacji.W 2005 roku stworzyła od podstaw i uruchomiła jedną z pierwszych w Polsce agencji oferujących kompleksowe usługi z zakresu organizacji ślubów i wesel – agencję Aspire. Od ponad dekady dba nie tylko o rozwój własnego biznesu, ale również o propagowanie zawodu wedding plannera i kształtowanie wysokich standardów obsługi klienta ślubnego. Jest wybierana na reżyserkę, scenarzystkę i producentkę niezapomnianych spektakli ślubnych i weselnych uroczystości przez najbardziej znanych i najbardziej wymagających klientów w Polsce, w tym wielu biznesmenów, celebrytów, gwiazd showbiznesu i sportu oraz VIPów. Z jej pomocy skorzystali m.in.: aktorki Małgorzata Kożuchowska i Katarzyna Zielińska, Beata Linde – Lubaszenko, piłkarz Lucas Podolski, psycholog i osobowość telewizyjna Dorota Zawadzka. Ma na swoim koncie organizację już niemal 300 ślubno-weselnych wydarzeń, na zlecenia par z Polski i par mieszanych narodowościowo. Jako niekwestionowany autorytet w temacie uroczystości ślubnych jest często zapraszana w roli eksperta do programów radiowych i telewizyjnych, w tym m.in. do Pytania na Śniadanie (TVP2), Cztery Pory Roku (PR1), Dzień Dobry TVN (TVN) i wielu innych. Jest również autorką wyjątkowego poradnika dla osób planujących ślub i wesela pt. „Ślub doskonały” – książki, w której odpowiada na najczęściej zadawane pytania związane z organizacją uroczystości ślubno-weselnych.

Na co dzień kieruje zespołem event marketingu i bezpieczeństwa w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży eventowej. Od ponad 10 lat jest kierownikiem produkcji Festiwalu Przystanek Woodstock, koordynując między innymi współpracę organizatora z administracją samorządową oraz ze wszystkimi służbami profesjonalnymi odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo. Współpracował przy produkcji oraz zabezpieczeniu wielu imprez sportowych oraz eventów plenerowych i zamkniętych. Zainteresowania – bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie kryzysowe, podróże.

Trener

Jej pasją są muzyka, fonografia i organizacja koncertów. Od początku studiów zdobywała doświadczenie pracując w managementach artystów i wytwórniach fonograficznych. Od 2005 współpracuje z NU Music – niezależną wytwórnią fonograficzną i impresariatem artystycznym. Reprezentując artystów zajmuje się m.in.: budowaniem i opieką nad ich wizerunkiem, managementem koncertowym, produkcją płyt, organizacją koncertów i tras koncertowych, współpracą z wytwórniami fonograficznymi, pozyskiwaniem sponsorów i patronów medialnych, współpracą z mediami i agencjami eventowymi. Ma duże doświadczenie we współpracy z amerykańskimi producentami muzycznymi i muzykami. Do niedawna współpracowała z Natalią Kukulską, a obecnie z Marcinem Nowakowskim. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Kulturoznawstwo – Medioznawstwo, Wyższej Szkoły Pedagogicznej na kierunku Menedżer i Animator Kultury oraz Studium Aktorskiego Haliny i Jana Machulskich przy polskim ośrodku ASSITEJ. Wiedzę na temat zarządzania wizerunkiem muzyków zdobywała w praktyce oraz podczas kursów organizowanych przez amerykańskie stowarzyszenia artystów – wykonawców. Praca jest jej uzależnieniem, które daje jej mnóstwo energii i poczucie satysfakcji. Relaksuje sie uprawiając narciarstwo zjazdowe i wodne oraz ashtanga jogę.

Od zawsze pracuje z treścią. Przez kilka lat jako dziennikarka prasowa i radiowa, czy przez ponad 4 lata w pijarze sieci Empik. Następnie w tej samej firmie stworzyła i powołała do życia dział Content Marketingu, którym kierowała przez dwa lata. Obecnie zajmuje się marketingiem i promocją w wytwórni muzycznej Kayax (pierwsza w Polsce firma w branży muzycznej pracująca w modelu 360 stopni, czyli zajmująca się artystami na wszystkich poziomach ich działalności, od reprezentowania ich interesów na zasadach managementu, przez promocję, marketing, PR, bookowanie ich występów, reprezentowanie praw autorskich twórców, aż po wydawanie ich płyt – kayax.pl). Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy. W pracy stawia na szczery, skuteczny i zwięzły przekaz – o czym świadczy treść tego bio.

Trener

Absolwentka psychologii społecznej SWPS. Od 15 lat zajmuje się działaniami new business oraz Public Relations, a także planowaniem i komunikacją wydarzeń. Doświadczenie zdobywała w agencjach Public Relations, eventowych oraz reklamowych, aktualnie jest Kierownikiem Marketingu i Public Relations w Hotelach Warszawskich Syrena: Polonia Palace, MDM i Metropol. W latach 2003-2011 pracowała w Event PR, gdzie przez 8 lat dbała o dział new business, a także realizowała wydarzenia specjalne. Następnie pracowała w agencjach Prowokator i After Hours, a w latach 2013-2017 w agencji marketingu zintegrowanego Plej jako business development, a następnie marketing & PR director. Za wspólnie zrealizowane projekty odebrała z zespołem wiele nagród, m.in.: Golden Arrow, Kreaturę, MP Power Awards, Innovation, Effie oraz wyróżnienia w Rankingu Agencji Marketingu Zintegrowanego Media&Marketing Polska, m.in. tytuł “Faworyt klientów”. Od października 2017 roku doradca zarządu agencji ROOTS w zakresie rozwoju i budowania marki własnej.

Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group). Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej. Ze sportem związana od 20 lat, najpierw jako dziennikarz, następnie ekspert PR, organizator imprez i doradca sponsoringowy. Ma doświadczenie w imprezach sportowych na rzecz takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, EDF, Uniqa czy BP. Dodatkowo pracowała nad aktywacją projektów sponsoringowych takich marek jak Castrol (UEFA Euro 2012), Veolia, BGŻ BNP Paribas, Kia, Hyundai, Heyah czy Velux.

Filozofię ukończyłam z myślą, że zajmę się PR-em. Wtedy nie było jeszcze social media, ale obszary związane z komunikacją, analizą tekstów i strategią były mi bardzo bliskie. Po stypendium w Szwajcarii, zdobyłam pierwszą pracę na jednej z warszawskich uczelni, w której odpowiadałam za komunikację z uniwersytetami z całej Europy i przybywającymi na wymianę studentami. Po pojawieniu się Facebooka w Polsce, stał się on podstawowym narzędziem pracy w międzynarodowym środowisku i zaczął służyć do budowania społeczności wokół uczelnianych struktur.   Pierwsze kroki, jako Copywriter, Content Designer i Community Manager, stawiałam w 2011 roku, pracując m.in. dla AXN, Bakomy czy Virgin Mobile. Następnie, po przejściu do 121PR na stanowisko Social Media Manager, odpowiadałam za content na kanałach brandów, takich jak Nestle czy Polpharma, skupiając się na komunikacji produktów FMCG w kategoriach rodzicielstwo, żywność i uroda.   Zdobyte doświadczenie, pozwoliło mi objąć stanowisko Head of Social w The Digitals (grupa Freundschaft) i kierować zespołem obsługującym marki takie jak: Hyundai, Pekao SA, Tiger Energy Drink, W. Kruk, Soraya i wiele innych. Rozwijanie kompetencji liderki jest przeze mnie kontynuowane w agencji kreatywnej GONG, która debiutowała na rynku 20 lat temu i od długiego czasu pozostaje jedną z najlepszych agencji w kraju. Współtworzenie projektów dla obecnych klientów i prowadzenie teamu, jako Communications & Social Media Director, pozwala mi swobodnie dzielić się wiedzą z zakresu influencer marketingu, najlepszych praktyk w tworzeniu contentu czy przygotowania strategii komunikacji digital (odpowiada za kampanie digital m.in. dla: Netflix, ING, Tyskie, Decathlon, PlayStation, Bourjois czy Uber).   Na co dzień współpracuję zarówno z celebrytami przy dużych produkcjach digital video dla największych marek, jak i z mniejszymi twórcami internetowymi, którzy publikują treści w swoich kanałach w ramach współpracy relacyjnej czy barterowej.   Wybrane nagrody: Best Use of Social Media 2019 Mixx Awards, srebro KTR 2019 w kategoriach Komunikacja oraz Branded Entertainment, Złote Effie 2020 za platformę komunikacyjną.   Wybrane projekty:

  • Koncert Jimek x NOSPR - Niebo o północy - Netflix - koncert noworoczny na YouTube
  • Zdalni do pomocy - ING - kampania społeczna na rzecz wsparcia seniorów w czasie pandemii
  • Przejdźmy na Ty - Tyskie - platforma komunikacyjna
  • Dobry Głos dla Firm - ING - aktywacja wspierająca małe firmy
  • Jurassic World - Co się wykluje? - Netflix - aktywacja-konkurs z instalacją pod PKiN

W branży eventowej wylądował jako nastolatek – przygodę rozpoczął od wakacyjnego rozwieszania plakatów w nadmorskich kurortach i wałęsania się gdzieś między gastro, a sceną. Przełom miał miejsce w 2005 roku, kiedy zaokrętował się na pokładzie produkcji telewizyjnej „Zdobywcy” wspierając Agencję Top-Art z Sopotu swoim dużym entuzjazmem i wątłymi siłami. Później sprawy nabrały tempa do tego stopnia, że odłożył studia na Politechnice Gdańskiej i rzucił się w eventowy wir gal, bankietów, targów, konferencji, a czasem festynów - od stref na Open’erze po Dni Radomia. Praktycznie zawsze na odcinku „tego gościa od multimediów”. Po kilkunastu latach bycia specjalistą ds. eventów (czyt. kreowania/projektowania/realizowania/kładzenia, a czasem ratowania przeróżnych wydarzeń) nadszedł czas na romans ze sprzedażą i w ten oto sposób trafił w 2018 roku do ekipy Brill AV Media w Warszawie. Po dwóch pracowitych latach dopisano klucz do jego stanowiska i tak został Key Account Managerem, choć w dalszym ciągu łatwiej go znaleźć w reżyserce niż w zakładowym systemie ERP. Na przestrzeni 15 lat pracował dla m.in.: Grupy Żywiec, Procter & Gamble, Stock Polska, Żabki czy Jeronimo Martins. Ostatnie miesiące przekuwa całe swoje dotychczasowe doświadczenie na pracę w studiu, eventy hybrydowe i 100% on-line. W wolnych chwilach muzykuje, buszuje w sieci i z uporem maniaka aktualizuje programy do wideokonferencji. Wybrane projekty live i online z ostatnich dwóch lat:

  • COP24 2018
  • ABSL Diamonds Warszawa 2018
  • Ninja’s Night Shift Warszawa 2019
  • Szczyt Bałkanów Zachodnich Poznań 2019
  • WADA Katowice 2019
  • Kongres Dealerów SKODA Warszawa 2020
  • Konferencje on-line sztabu Szymona Hołowni 2020
  • Konferencja Dostawców EUROCASH 2020
  • P&G Year End Meeting Warszawa 2020

Trener

Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego i Akademii Rozwoju Gospodarczego w Katowicach. Kilkuletni wykładowca Komunikacji Interpersonalnej i Public Relations na WSB we Wrocławiu. Od ponad 18 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy miedzy zleceniodawcami a dostawcami. Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania businessowe, jako Przewodnicząca Rady Nadzorczej jednej z najprężniej rozwijających się agencji eventowych Master Brand Group oraz prospołecznie wspiera organizacje businessowe w realizacji procesów eventowych. Prowadzi przedsięwzięcia szkoleniowe, kreatywne i sprzedażowe skutecznie realizując kilkadziesiąt projektów rocznie. Zasiada jako juror w kapitule konkursu MP Power Awards. Prywatnie miłośniczka podróży i licencjonowany kierowca rajdowy oraz manager Solter Rally Team.

Realizator dźwięku z wieloletnim stażem, obecnie dyrektor techniczny Brill AV Media Sp. z o.o. Pracę w branży rozpoczął w 1996 r. jako realizator dźwięku oraz koordynator wydarzeń kulturalnych. Od roku 1999 jest związany z rynkiem eventów korporacyjnych, jako producent techniczny i realizator dźwięku. Przez ostatnie 17 lat współpracował z wieloma kluczowymi artystami polskiej sceny muzycznej, w tym między innymi Edytą Górniak, Andrzejem Piasecznym, Eweliną Flintą, Adamem Sztabą, Dawidem Podsiadło, oraz realizował wiele festiwali muzycznych i programów telewizyjnych, takich jak Opole, Sopot, Open’er Festival, Orange Warsaw Festival, Węgorzewo, Must Be The Music, X FACTOR. Aktualnie odpowiedzialny jest za stronę techniczną i szkoleniową firmy Brill AV Media (szkoleniowiec z zakresu realizacji „live” ze specjalizacją w dziedzinie realizacji monitorowej). Jako realizator dźwięku jest także związany stałą współpracą z zespołem HEY, Edytą Bartosiewicz, Marią Peszek i Melą Koteluk. Od wielu lat prowadzi warsztaty z techniki eventowej dla pracowników agencji eventowych oraz przedstawicieli korporacji.

Z branżą eventową związana od 2007 roku. W agencji eventowej Mea Group pracuje od 5 lat, obecnie jako Project Director. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu. Na swoim koncie ma m.in.: realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Wcześniej związana z agencją eventową Łowcy Klimatów Premium Events. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull i innych.

Jestem absolwentem Łódzkiej Szkoły Filmowej, wydziału aktorskiego i to właśnie ten „zawód wyuczony” doprowadził mnie do reżyserii. Pracę, w charakterze asystenta reżysera, przy programach telewizyjnych, rozpocząłem w 2003 roku. Przygotowując się do prowadzenia koncertów (bywałem wtedy „prowadzącym / gospodarzem wieczoru”) po prostu chciałem wiedzieć więcej i uczestniczyłem w spotkaniach produkcyjnych. W drodze od asystenta do reżysera brałem udział w prawie 400 produkcjach. Od tamtego czasu współpracowałem z takimi stacjami jak: Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2, TV4, Polsat Play, Polsat Sport, Super Polsat, TLC, Discovery i Puls. Przygotowywane programy były wielokrotnie wynikiem mojej wieloletniej współpracy z największymi producentami w Polsce: Rochstar, Endemol Shine, Freemantle, Golden Media.   Równolegle z pracą w telewizji, od 2009 roku zajmowałem się kreacją i reżyserią eventów branżowych. Na początku były to te, które łączyły się ze środowiskiem telewizyjnym i mediowym, m. in. cztery konferencje telewizji „n” czy gale konkursów Effie Awards od 2010 roku. Media Trendy / Innovation oraz KTR od 2011 roku dla Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR nieprzerwanie wymyślam (nie sam oczywiście) i reżyseruję (to już osobiście) do dzisiaj. Wraz z rozwojem rynku eventowego, moje pomysły i doświadczenie zaczęły wykorzystywać wiodące na rynku firmy oraz agencje. I tak, nie porzucając telewizji, aż do dzisiaj z powodzeniem współpracuję przy eventach z agencjami takimi jak Walk, Allegro, Imagine Nation, 10Team, IDFX, Festival Group, The Way, Stołeczna Estrada, Elevent, Afekt, Brave, Good Agency, Rubicon Media i inne… Ostatni rok (2020) to dla mnie najlepsza możliwość skorzystania ze zdobytej wiedzy i doświadczenia. Przeniesienie eventów do internetu naturalnie połączyło oba światy, w których funkcjonuję od 18 lat. Za każdym razem, gdy dostaję teraz brief od klienta, cieszy mnie to, że mogę kolejny raz zrobić program telewizyjny – online.   Co cenię w tym zawodzie? Możliwość spotykania się ze wszystkim ważnymi, mądrymi, inspirującymi, dowcipnymi, wartościowymi ludźmi w naszym kraju. Co jest moim hobby? Zegarki - pochodna najważniejszej cechy w zawodzie – punktualności. Co moim zdaniem jest miarą sukcesu w tym zawodzie? Powtarzalność, to znaczy sytuacja, kiedy stacja, producent, agencja, klient chcą powtórzyć współpracę za rok. Z niektórymi to trwa od ponad 14 lat…   Czym się zajmuję od 18 lat:

  • Reżyseria i scenariusze widowisk muzycznych, kabaretowych, eventów, konferencji, gal – studyjnych, plenerowych, green screen, live, pre recorded, offline i online
  • Reżyseria i scenariusze programów rozrywkowych i dokumentalnych
  • Reżyseria, scenariusze oraz realizacja materiałów filmowych, klipów muzycznych i fabularnych, będących insertami koncertów i programów
  • Reżyseria zwiastunów telewizyjnych i internetowych w oparciu o własne scenariusze
Wybrane projekty z ostatnich 5 lat:
  • Eventy Premiery - Nissan Ariya (2021), Bolid F1 Alfa Romeo (2021), Cyberpunk (2020), Samsung Galaxy S10 (2019), Porsche 911 (2019), Renault Captur (2019), Porsche Panamera (2016), Pokaz Mody Violi Piekut (2018)
  • Eventy Konferencje – Henkel (2021), IBM (2021), Mercedes (2021), HP (2021), Brown&Forman (2020, 2021), Dell (2020), ING (2020, 2021), Konferencje Impact (2018 – 2021 po dwie w roku), Maspex (2016-2019), Town Hall Allegro (2018 - 2020 po dwie w roku), Warta (2019), Danone (2019), Pepco (2017, 2018), Bridgestone (2018), Mercedes (2017)
  • Eventy Gale – Henkel (2021), HP Partner (2021), Effie Awards (2010 – 2020), Media Trendy / Innovation i KTR (2011 – 2020), ING (2020), Allegro Książka Roku (2020), Nagroda Architektoniczna Prezydenta Warszawy (2015 – 2020), Nagroda Literacka Prezydenta Warszawy (2015 – 2019), Nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2015, 2016)
  • Seriale i cykliczne programy Telewizyjne - Poszukiwacze Historii (2016 – 2021), Gwiazdy kabaretu (2018-2021), Spadkobiercy (serial improwizowany) sezon 2016, 2009 - 2011, In Vitro czekając na dziecko (dokument - 2013), Selekcja (2017)
  • Teleturnieje telewizyjne – The Wall – Wygraj Marzenia (2017 - 2019) edycja Polska, a także nadzór nad edycją Rosja, Australia, Niemcy, Taxi Kasa (2018), Następny proszę! (2018)
  • Koncerty / Festiwale Telewizyjne – Junior Eurovision Song Contest 2019, Sopocki Kabareton w ramach Festiwalu Polsatu od 2008 roku, Świętokrzyska gala Kabaretowa (2018, 2019), Finałowe koncerty Miss Polski (od 2008 roku), Finałowe koncerty Miss Supranational (od 2012 roku), Rybnicka Jesień Kabaretowa (od 2008 roku), Kabaretony w Lidzbarku, Mrągowie, Kabaretobranie w Zielonej Górze (2010-2018), Piknik Country (2016)
  • Programy Fashion - Project Runway (2013), Elite Model Look, The Look Of The Year, Fotomodels Poland, Queen Of Poland

Założycielka EMTG

Założycielka i osoba odpowiedzialna od początku za ofertę merytoryczną Event Manager Training Group. Przez 5 lat na stanowisku Dyrektora Marketingu w jednej z największych w Polsce firm oferujących techniczną obsługę eventów - Brill AV Media. Nieustannie śledzi rozwój branży, ogląda realizacje największych agencji i szuka inspiracji za granicą m.in. występując kilkukrotnie w roli patrona medialnego Best Event Awards World Festival na Polskę. Nadzorowała projekty imprez prywatnych m.in. ślubów i wesel oraz eventów korporacyjnych, szczególnie wydarzeń kadrowych. Prowadziła projekty szkoleniowe dla takich firm i instytucji jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Realizowała m.in. cykl spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych, konferencje EventCamp wraz ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej oraz liczne szkolenia dla klientów indywidualnych i pracowników firm, dotyczące organizacji różnego rodzaju wydarzeń. W ramach EMTG realizuje szkolenia z organizacji i planowania eventów dla kilkuset osób rocznie. Prowadząc facebookową grupę @KarieraEventManagera w poszukiwaniu pracy w branży wspiera kilkanaście tysięcy osób. Prowadzi bloga Event Manager News. Jest Przewodniczącą Rady Etyki Stowarzyszenia Branży Eventowej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych na kierunku organizacja i obsługa turystyki biznesowej. Prywatnie pasjonatka żeglarstwa z patentem żeglarza jachtowego, pilot wycieczek i tatromaniak 🙂

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła