fbpx

Academist Instructor

  /  

Założycielka

Założycielka i osoba odpowiedzialna od początku za ofertę merytoryczną Event Manager Training Group, redaktor naczelna magazynu Event Manager News, poświęconego zagadnieniom branży eventowej oraz Marketing Manager w jednej z największych firm oferujących techniczną obsługę eventów – Brill AV Media. Nieustannie śledzi rozwój branży, ogląda „od środka” realizacje największych agencji i szuka inspiracji za granicą m.in. w roli patrona medialnego Best Event Awards na Polskę. Nadzorowała zarówno projekty imprez prywatnych m.in. ślubów i wesel, jak i wielu eventów korporacyjnych, szczególnie wydarzeń kadrowych. Prowadziła projekty szkoleniowe dla takich firm i instytucji jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Realizowała m.in.: cykl spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych, konferencje EventCamp wraz ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej oraz liczne szkolenia dla klientów indywidualnych i pracowników firm, dotyczące organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych na kierunku organizacja i obsługa turystyki biznesowej. Prywatnie pasjonatka żeglarstwa z patentem żeglarza jachtowego, pilot wycieczek i tatromaniak 🙂

Trener

Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego i Akademii Rozwoju Gospodarczego w Katowicach. Kilkuletni wykładowca Komunikacji Interpersonalnej i Public Relations na WSB we Wrocławiu. Od ponad 18 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy miedzy zleceniodawcami a dostawcami. Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania businessowe, jako Przewodnicząca Rady Nadzorczej jednej z najprężniej rozwijających się agencji eventowych Master Brand Group oraz prospołecznie wspiera organizacje businessowe w realizacji procesów eventowych. Prowadzi przedsięwzięcia szkoleniowe, kreatywne i sprzedażowe skutecznie realizując kilkadziesiąt projektów rocznie. Zasiada jako juror w kapitule konkursu MP Power Awards. Prywatnie miłośniczka podróży i licencjonowany kierowca rajdowy oraz manager Solter Rally Team.

Z branżą eventową związana od 2007 roku. W agencji eventowej Mea Group pracuje od 5 lat, obecnie jako Project Director. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu. Na swoim koncie ma m.in.: realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Wcześniej związana z agencją eventową Łowcy Klimatów Premium Events. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull i innych.

Z branżą eventową związany od 13 lat, początkowo jako producent, a następnie w roli kreatywnego. W agencji eventowej Mea Group pracuje od sierpnia 2015 roku, obecnie, jako Dyrektor Kreatywny. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów. Wcześniej związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Escadra i G7. Tworzył koncepty i realizował projekty m.in. dla Nationale Nederlanden, Prudential, PKO BP, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, Lot, Kompania Piwowarska, CEDC, Polpharma, Orange, Sony, Samsung, Vatenfall, Tymbark, Coca-Cola, Mercedes i Velux. Jeden ze współorganizatorów Orange Warsaw Festival i Orange Stacji Balon.

Realizator dźwięku z wieloletnim stażem, obecnie dyrektor techniczny Brill AV Media Sp. z o.o. Pracę w branży rozpoczął w 1996 r. jako realizator dźwięku oraz koordynator wydarzeń kulturalnych. Od roku 1999 jest związany z rynkiem eventów korporacyjnych, jako producent techniczny i realizator dźwięku. Przez ostatnie 15 lat współpracował z wieloma kluczowymi artystami polskiej sceny muzycznej, w tym między innymi Edytą Górniak, Andrzejem Piasecznym, Eweliną Flintą, Melą Koteluk, Adamem Sztabą, Dawidem Podsiadło, oraz realizował wiele festiwali muzycznych i programów telewizyjnych, takich jak Opole, Sopot, Open’er Festival, Orange Warsaw Festival, Węgorzewo, Must Be The Music, X FACTOR. Aktualnie odpowiedzialny jest za stronę techniczną i szkoleniową firmy Brill AV Media (szkoleniowiec z zakresu realizacji „live” ze specjalizacją w dziedzinie realizacji monitorowej). Jako realizator dźwięku jest także związany stałą współpracą z zespołem HEY, Edytą Bartosiewicz i Marią Peszek.

Trener

Absolwentka psychologii społecznej SWPS. Od 15 lat zajmuje się działaniami new business oraz Public Relations, a także planowaniem i komunikacją wydarzeń. Doświadczenie zdobywała w agencjach Public Relations, eventowych oraz reklamowych, aktualnie jest Kierownikiem Marketingu i Public Relations w Hotelach Warszawskich Syrena: Polonia Palace, MDM i Metropol. W latach 2003-2011 pracowała w Event PR, gdzie przez 8 lat dbała o dział new business, a także realizowała wydarzenia specjalne. Następnie pracowała w agencjach Prowokator i After Hours, a w latach 2013-2017 w agencji marketingu zintegrowanego Plej jako business development, a następnie marketing & PR director. Za wspólnie zrealizowane projekty odebrała z zespołem wiele nagród, m.in.: Golden Arrow, Kreaturę, MP Power Awards, Innovation, Effie oraz wyróżnienia w Rankingu Agencji Marketingu Zintegrowanego Media&Marketing Polska, m.in. tytuł “Faworyt klientów”. Od października 2017 roku doradca zarządu agencji ROOTS w zakresie rozwoju i budowania marki własnej.

Wiceprezes biura podróży Africa line i agencji wyjazdów motywacyjnych Incentive Care. Ukończyła studia na kierunku Geografia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studia podyplomowe na kierunku Menadżer Turystyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w przygotowaniu i obsłudze najbardziej nietypowych wyjazdów, dużych grup incentive, jak również kameralnych, często luksusowych podróży. Wraz z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 500 podróży motywacyjnych na 7 kontynentach. Jest członkiem SITE – Society for Incentive Travel Excellence oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel SOIT (w którym pełniła także funkcję wiceprezes), zajmując się komunikacją i marketingiem. Dwukrotnie otrzymała nagrodę MP Awards w kategorii Meeting Planner – agencja incentive. Incentive Care łącznie otrzymało cztery nagrody MP Power oraz dwa wyróżnienia Golden Arrow. Prywatnie, jest żoną i mamą, a wolny czas spędza aktywnie, kocha góry i trekkingi. Przemierzyła na rowerze Republikę Środkowej Afryki w ramach projektu Afryka Nowaka. Odwiedziła ponad 60 państw świata.

Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group). Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej. Ze sportem związana od 20 lat, najpierw jako dziennikarz, następnie ekspert PR, organizator imprez i doradca sponsoringowy. Ma doświadczenie w imprezach sportowych na rzecz takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, EDF, Uniqa czy BP. Dodatkowo pracowała nad aktywacją projektów sponsoringowych takich marek jak Castrol (UEFA Euro 2012), Veolia, BGŻ BNP Paribas, Kia, Hyundai, Heyah czy Velux.

Trener

Od 2016 roku Partner w Agencji Social Connect Group, w ramach której zbudowała brand SC Event Design zajmujący się kompleksową i spójną aranżacją przestrzeni eventowych oraz wprowadzaniem na rynek polski zawodu event designera w obszarze event marketingu. Świadczy usługę MICE Concierge dedykowaną klientom korporacyjnym, jak i agencjom eventowym, służąc wsparciem przy realizacji projektów. Współtworzy również strategię biznesową i marketingową Pracowni Kreativa Scenografia budując relacje z dotychczasowymi i nowymi klientami Pracowni oraz tworząc koncepcje scenograficzne wydarzeń. Pomysłodawca i administrator grupy na FB „Polecam, nie polecam – platforma dla eventowców i nie tylko”. Od lat udziela się charytatywnie – wspiera bezdomnych, pomaga ubogim rodzinom oraz Domom Dziecka i Domom Samotnej Matki. Osobowość Roku Mice Poland 2011. Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Przewodnicząca Jury pierwszej edycji konkursu MP Power Award 2012, obecnie członek Jury. Członek Rady Etyki przy SBE oraz Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes. Uczestnik i prelegent wielu spotkań, konferencji i debat branżowych. Absolwentka WAT w Warszawie. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska odpowiadając za wprowadzenie polityki komunikacji wewnętrznej oraz organizację wydarzeń: spotkań, konferencji, konwencji produktowych, integracji, pikników, programów incentive travel, targów itp. W 2010 otrzymała nagrodę koncernu za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej Communication Function Awards „Eco2gether”. Pomysłodawca i organizator Wolontariatu Pracowniczego.

Na co dzień kieruje zespołem event marketingu i bezpieczeństwa w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży eventowej. Od ponad 10 lat jest kierownikiem produkcji Festiwalu Przystanek Woodstock, koordynując między innymi współpracę organizatora z administracją samorządową oraz ze wszystkimi służbami profesjonalnymi odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo. Współpracował przy produkcji oraz zabezpieczeniu wielu imprez sportowych oraz eventów plenerowych i zamkniętych. Zainteresowania – bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie kryzysowe, podróże.

Od niemal 15 lat pracuje w branży marketingowej i eventowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych, PRowych i działach marketingu dużych korporacji.W 2005 roku stworzyła od podstaw i uruchomiła jedną z pierwszych w Polsce agencji oferujących kompleksowe usługi z zakresu organizacji ślubów i wesel – agencję Aspire. Od ponad dekady dba nie tylko o rozwój własnego biznesu, ale również o propagowanie zawodu wedding plannera i kształtowanie wysokich standardów obsługi klienta ślubnego. Jest wybierana na reżyserkę, scenarzystkę i producentkę niezapomnianych spektakli ślubnych i weselnych uroczystości przez najbardziej znanych i najbardziej wymagających klientów w Polsce, w tym wielu biznesmenów, celebrytów, gwiazd showbiznesu i sportu oraz VIPów. Z jej pomocy skorzystali m.in.: aktorki Małgorzata Kożuchowska i Katarzyna Zielińska, Beata Linde – Lubaszenko, piłkarz Lucas Podolski, psycholog i osobowość telewizyjna Dorota Zawadzka. Ma na swoim koncie organizację już niemal 300 ślubno-weselnych wydarzeń, na zlecenia par z Polski i par mieszanych narodowościowo. Jako niekwestionowany autorytet w temacie uroczystości ślubnych jest często zapraszana w roli eksperta do programów radiowych i telewizyjnych, w tym m.in. do Pytania na Śniadanie (TVP2), Cztery Pory Roku (PR1), Dzień Dobry TVN (TVN) i wielu innych. Jest również autorką wyjątkowego poradnika dla osób planujących ślub i wesela pt. „Ślub doskonały” – książki, w której odpowiada na najczęściej zadawane pytania związane z organizacją uroczystości ślubno-weselnych.

Trener

Jej pasją są muzyka, fonografia i organizacja koncertów. Od początku studiów zdobywała doświadczenie pracując w managementach artystów i wytwórniach fonograficznych. Od 2005 współpracuje z NU Music – niezależną wytwórnią fonograficzną i impresariatem artystycznym. Reprezentując artystów zajmuje się m.in.: budowaniem i opieką nad ich wizerunkiem, managementem koncertowym, produkcją płyt, organizacją koncertów i tras koncertowych, współpracą z wytwórniami fonograficznymi, pozyskiwaniem sponsorów i patronów medialnych, współpracą z mediami i agencjami eventowymi. Ma duże doświadczenie we współpracy z amerykańskimi producentami muzycznymi i muzykami. Do niedawna współpracowała z Natalią Kukulską, a obecnie z Marcinem Nowakowskim. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Kulturoznawstwo – Medioznawstwo, Wyższej Szkoły Pedagogicznej na kierunku Menedżer i Animator Kultury oraz Studium Aktorskiego Haliny i Jana Machulskich przy polskim ośrodku ASSITEJ. Wiedzę na temat zarządzania wizerunkiem muzyków zdobywała w praktyce oraz podczas kursów organizowanych przez amerykańskie stowarzyszenia artystów – wykonawców. Praca jest jej uzależnieniem, które daje jej mnóstwo energii i poczucie satysfakcji. Relaksuje sie uprawiając narciarstwo zjazdowe i wodne oraz ashtanga jogę.

Od zawsze pracuje z treścią. Przez kilka lat jako dziennikarka prasowa i radiowa, czy przez ponad 4 lata w pijarze sieci Empik. Następnie w tej samej firmie stworzyła i powołała do życia dział Content Marketingu, którym kierowała przez dwa lata. Obecnie zajmuje się marketingiem i promocją w wytwórni muzycznej Kayax (pierwsza w Polsce firma w branży muzycznej pracująca w modelu 360 stopni, czyli zajmująca się artystami na wszystkich poziomach ich działalności, od reprezentowania ich interesów na zasadach managementu, przez promocję, marketing, PR, bookowanie ich występów, reprezentowanie praw autorskich twórców, aż po wydawanie ich płyt – kayax.pl). Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy. W pracy stawia na szczery, skuteczny i zwięzły przekaz – o czym świadczy treść tego bio.

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła