fbpx

Academist Instructor

Jesteś tutaj:     /  

Kilku trenerów

Część szkoleń prowadzona jest przez kilku trenerów. Jeśli chcesz sprawdzić kto prowadzi konkretne szkolenie wejdź na stronę wybranego szkolenia.

Trener

Od 2016 roku Partner w Agencji Social Connect Group, w ramach której zbudowała brand SC Event Design zajmujący się kompleksową i spójną aranżacją przestrzeni eventowych oraz wprowadzaniem na rynek polski zawodu event designera w obszarze event marketingu. Świadczy usługę MICE Concierge dedykowaną klientom korporacyjnym, jak i agencjom eventowym, służąc wsparciem przy realizacji projektów. Współtworzy również strategię biznesową i marketingową Pracowni Kreativa Scenografia budując relacje z dotychczasowymi i nowymi klientami Pracowni oraz tworząc koncepcje scenograficzne wydarzeń. Pomysłodawca i administrator grupy na FB „Polecam, nie polecam – platforma dla eventowców i nie tylko”. Od lat udziela się charytatywnie – wspiera bezdomnych, pomaga ubogim rodzinom oraz Domom Dziecka i Domom Samotnej Matki. Osobowość Roku Mice Poland 2011. Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Przewodnicząca Jury pierwszej edycji konkursu MP Power Award 2012, obecnie członek Jury. Członek Rady Etyki przy SBE oraz Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes. Uczestnik i prelegent wielu spotkań, konferencji i debat branżowych. Absolwentka WAT w Warszawie. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska odpowiadając za wprowadzenie polityki komunikacji wewnętrznej oraz organizację wydarzeń: spotkań, konferencji, konwencji produktowych, integracji, pikników, programów incentive travel, targów itp. W 2010 otrzymała nagrodę koncernu za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej Communication Function Awards „Eco2gether”. Pomysłodawca i organizator Wolontariatu Pracowniczego.

Od niemal 15 lat pracuje w branży marketingowej i eventowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych, PRowych i działach marketingu dużych korporacji.W 2005 roku stworzyła od podstaw i uruchomiła jedną z pierwszych w Polsce agencji oferujących kompleksowe usługi z zakresu organizacji ślubów i wesel – agencję Aspire. Od ponad dekady dba nie tylko o rozwój własnego biznesu, ale również o propagowanie zawodu wedding plannera i kształtowanie wysokich standardów obsługi klienta ślubnego. Jest wybierana na reżyserkę, scenarzystkę i producentkę niezapomnianych spektakli ślubnych i weselnych uroczystości przez najbardziej znanych i najbardziej wymagających klientów w Polsce, w tym wielu biznesmenów, celebrytów, gwiazd showbiznesu i sportu oraz VIPów. Z jej pomocy skorzystali m.in.: aktorki Małgorzata Kożuchowska i Katarzyna Zielińska, Beata Linde – Lubaszenko, piłkarz Lucas Podolski, psycholog i osobowość telewizyjna Dorota Zawadzka. Ma na swoim koncie organizację już niemal 300 ślubno-weselnych wydarzeń, na zlecenia par z Polski i par mieszanych narodowościowo. Jako niekwestionowany autorytet w temacie uroczystości ślubnych jest często zapraszana w roli eksperta do programów radiowych i telewizyjnych, w tym m.in. do Pytania na Śniadanie (TVP2), Cztery Pory Roku (PR1), Dzień Dobry TVN (TVN) i wielu innych. Jest również autorką wyjątkowego poradnika dla osób planujących ślub i wesela pt. „Ślub doskonały” – książki, w której odpowiada na najczęściej zadawane pytania związane z organizacją uroczystości ślubno-weselnych.

Od ponad 20 lat specjalista-praktyk ds. bezpieczeństwa i organizacji imprez masowych, w tym imprez podwyższonego ryzyka. Przez ponad 10 lat kierował zespołem event marketingu i bezpieczeństwa w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oraz był kierownikiem produkcji Festiwalu Przystanek Woodstock, koordynując między innymi współpracę organizatora z administracją samorządową oraz ze wszystkimi służbami profesjonalnymi odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo. Na przestrzeni 18 lat pracy w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, zakres jego obowiązków zmieniał się kilkakrotnie. Swoją przygodę z Fundacją zaczynał od koordynacji pracy sztabów WOŚP na terenie całej Polski i organizacji szkoleń dla wolontariatu. Finalnie, był odpowiedzialny za organizacje imprez masowych, m.in. Pol'and'Rock Festiwal (wcześniej Przystanek Woodstock) oraz coroczne Finały WOŚP, w tym: - przygotowanie dokumentacji w celu uzyskania zezwolenia na przeprowadzenie imprezy; - stworzenie koncepcji i planów zabezpieczeń; - występowanie przed jednostkami samorządowymi, urzędami miejskimi, wojewódzkimi, a także jednostkami podległymi MSWiA w zakresie organizacji i bezpieczeństwa; - reprezentowanie organizatora imprezy jako kierownik ds. bezpieczeństwa; - pozyskiwanie i obsługa sponsorów (przygotowanie umowy i realizacja świadczeń); - kreowanie optymalnych rozwiązań dla projektów realizowanych przez pracodawcę; - koordynacja produkcji eventu; - przygotowywanie zapytań ofertowych i negocjacje cenowe z podwykonawcami; - organizacja konferencji, stoisk promocyjnych oraz innych wydarzeń. Aktualnie działa jako Event Manager Fundacji "Maraton Warszawski", gdzie koordynuje zabezpieczenia imprez m.in. Maraton i Półmaraton Warszawski czy Bieg Niepodległości. Współpracował przy produkcji oraz zabezpieczeniu wielu imprez sportowych oraz eventów plenerowych i zamkniętych. Szkoleniowiec z aspektów administracyjno-prawnych organizacji i zabezpieczenia imprez, a także budowania zespołu, pracy na mocnych stronach, empatycznej współpracy. Prywatnie pasjonat literatury górskiej i szpiegowskiej, podróży bez planu i spacerów z psem.

Od zawsze pracuje z treścią. Przez kilka lat jako dziennikarka prasowa i radiowa, czy przez ponad 4 lata w pijarze sieci Empik. Następnie w tej samej firmie stworzyła i powołała do życia dział Content Marketingu, którym kierowała przez dwa lata. Obecnie zajmuje się marketingiem i promocją w wytwórni muzycznej Kayax (pierwsza w Polsce firma w branży muzycznej pracująca w modelu 360 stopni, czyli zajmująca się artystami na wszystkich poziomach ich działalności, od reprezentowania ich interesów na zasadach managementu, przez promocję, marketing, PR, bookowanie ich występów, reprezentowanie praw autorskich twórców, aż po wydawanie ich płyt – kayax.pl). Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy. W pracy stawia na szczery, skuteczny i zwięzły przekaz – o czym świadczy treść tego bio.

Trener

Absolwentka psychologii społecznej SWPS. Od 15 lat zajmuje się działaniami new business oraz Public Relations, a także planowaniem i komunikacją wydarzeń. Doświadczenie zdobywała w agencjach Public Relations, eventowych oraz reklamowych, aktualnie jest Kierownikiem Marketingu i Public Relations w Hotelach Warszawskich Syrena: Polonia Palace, MDM i Metropol. W latach 2003-2011 pracowała w Event PR, gdzie przez 8 lat dbała o dział new business, a także realizowała wydarzenia specjalne. Następnie pracowała w agencjach Prowokator i After Hours, a w latach 2013-2017 w agencji marketingu zintegrowanego Plej jako business development, a następnie marketing & PR director. Za wspólnie zrealizowane projekty odebrała z zespołem wiele nagród, m.in.: Golden Arrow, Kreaturę, MP Power Awards, Innovation, Effie oraz wyróżnienia w Rankingu Agencji Marketingu Zintegrowanego Media&Marketing Polska, m.in. tytuł “Faworyt klientów”. Od października 2017 roku doradca zarządu agencji ROOTS w zakresie rozwoju i budowania marki własnej.

W branży eventowej wylądował jako nastolatek – przygodę rozpoczął od wakacyjnego rozwieszania plakatów w nadmorskich kurortach i wałęsania się gdzieś między gastro, a sceną. Przełom miał miejsce w 2005 roku, kiedy zaokrętował się na pokładzie produkcji telewizyjnej „Zdobywcy” wspierając Agencję Top-Art z Sopotu swoim dużym entuzjazmem i wątłymi siłami. Później sprawy nabrały tempa do tego stopnia, że odłożył studia na Politechnice Gdańskiej i rzucił się w eventowy wir gal, bankietów, targów, konferencji, a czasem festynów - od stref na Open’erze po Dni Radomia. Praktycznie zawsze na odcinku „tego gościa od multimediów”. Po kilkunastu latach bycia specjalistą ds. eventów (czyt. kreowania/projektowania/realizowania/kładzenia, a czasem ratowania przeróżnych wydarzeń) nadszedł czas na romans ze sprzedażą i w ten oto sposób trafił w 2018 roku do ekipy Brill AV Media w Warszawie. Po dwóch pracowitych latach dopisano klucz do jego stanowiska i tak został Key Account Managerem, choć w dalszym ciągu łatwiej go znaleźć w reżyserce niż w zakładowym systemie ERP. Na przestrzeni 15 lat pracował dla m.in.: Grupy Żywiec, Procter & Gamble, Stock Polska, Żabki czy Jeronimo Martins. Ostatnie miesiące przekuwa całe swoje dotychczasowe doświadczenie na pracę w studiu, eventy hybrydowe i 100% on-line. W wolnych chwilach muzykuje, buszuje w sieci i z uporem maniaka aktualizuje programy do wideokonferencji. Wybrane projekty live i online z ostatnich dwóch lat:

  • COP24 2018
  • ABSL Diamonds Warszawa 2018
  • Ninja’s Night Shift Warszawa 2019
  • Szczyt Bałkanów Zachodnich Poznań 2019
  • WADA Katowice 2019
  • Kongres Dealerów SKODA Warszawa 2020
  • Konferencje on-line sztabu Szymona Hołowni 2020
  • Konferencja Dostawców EUROCASH 2020
  • P&G Year End Meeting Warszawa 2020

Obecnie wymyśla eventy w agencji Imagine Nation jako creative manager. Poprzednio związana z agencją Plej, w której pracowała w produkcji i kreacji eventowej. W branży eventowej od kilkunastu lat. Najpierw jako organizator imprez promocyjnych dla różnych marek w klubach, potem w produkcji, a następnie w kreacji eventowej. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, jak i po stronie klienta. Specjalizuje się w kreowaniu wydarzeń od A do Z, najchętniej w połączeniu z innymi gałęziami marketingu. Pasjonatka eventów CSR i ekologii, które to wątki stara się wpleść w każdą koncepcję kreatywną. W trakcie swojej pracy opracowała i zrealizowała niezliczoną liczbę gali, eventów promocyjnych, konferencji, wydarzeń online (jeszcze zanim to było takie modne), stref marek na eventach masowych oraz niestandardowych działań marketingowych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Polityka Społeczna (stąd to zamiłowanie do CSRu) oraz Animacja Społeczno – Kulturalna. By móc lepiej poruszać się w scenografii i cyfrowym świecie, który coraz bardziej przenika rynek eventowy, ukończyła także podyplomowo Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i Interior Design w collegu w Dublinie. Realizowała projekty m.in. dla: Wyborowa Pernod Ricard, Play, BBC Studios, HBO, Oriflame, PKO Bank Polski, Millennium Bank, Orlen, CCC, Żabka, Antyradio, Netflix, Miasto st. Warszawa, Puls Biznesu. Wybrane projekty:

  1. Wyborowa Pernod Ricard – Responsib’all Day 2016, 2018 i 2019 (kreacja i produkcja)
  2. Gala Płyty Rocku Antyradia 2017-2019 (kreacja, reżyseria)
  3. Oriflame Gala Biznesu (kreacja, reżyseria)
  4. BBC – premiera kanału BBC First
  5. Ballantine’s – Premiera 3 sezonu serialu „Kropla Prawdy” (kreacja, produkcja)

Związana z turystyką od ponad 20 lat. Swoją drogę zawodową zaczynała jeszcze na studiach. Jest absolwentką geografii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych na kierunku Menadżer Turystyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Entuzjastka podróży, która odwiedziła już ponad 70 krajów. Od wielu lat związana jest z branżą wyjazdów incentive, dwukrotnie zdobyła nagrodę MP Power, w kategorii „Meeting planner – agencja incentive”. Była wiceprezesem biura podróży Africa line i agencji wyjazdów motywacyjnych Incentive Care. Specjalizuje się w przygotowaniu i obsłudze najbardziej nietypowych wyjazdów, dużych grup incentive, jak również kameralnych, często luksusowych podróży. Wraz z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 500 podróży motywacyjnych na 7 kontynentach. Jest członkiem SITE – Society for Incentive Travel Excellence oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel SOIT (w którym pełniła także funkcję wiceprezes), zajmując się komunikacją i marketingiem. Obecnie, wraz z mężem Marcinem, prowadzi biuro podróży Tour de Family, specjalizujące się w realizacji autorskich programów podróży dla rodzin z dziećmi. Bliski jest jej temat zrównoważonej turystyki, promuje odpowiedzialne zachowanie publikując artykuły o tej tematyce w prasie branżowej. Codziennym życiem i rodzinnymi przygodami dzieli się na Facebooku i Instagramie prowadząc profil Zwiedzaj Cały Świat.

Obecnie pełni funkcję Partnership Director w Sportfive, gdzie zarządza współpracą partnerską z klubem siatkarskim Projekt Warszawa. Na początku kariery pracowała m.in. w biurze prasowym Canal+ oraz w agencji Polish Sport Promotion. Przez 12 lat związana była z Havas Media Group, gdzie jako Head of Havas Sports & Entertainment odpowiadała za projekty niestandardowe w ramach agencji. Ostatnio, jako Head of Sales & Partnerships w Polskiej Lidze Esportowej, pozyskiwała i współpracowała ze sponsorami. Jest także Członkiem Zarządu Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej. Ze sportem związana od 20 lat, najpierw jako dziennikarz, następnie ekspert PR, organizator imprez i doradca sponsoringowy. Ma doświadczenie w imprezach sportowych na rzecz takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, EDF, Uniqa czy BP. Dodatkowo pracowała nad aktywacją projektów sponsoringowych takich marek jak Castrol (UEFA Euro 2012), Veolia, BGŻ BNP Paribas, Kia, Hyundai, Heyah czy Velux.

Filozofię ukończyłam z myślą, że zajmę się PR-em. Wtedy nie było jeszcze social media, ale obszary związane z komunikacją, analizą tekstów i strategią były mi bardzo bliskie. Po stypendium w Szwajcarii, zdobyłam pierwszą pracę na jednej z warszawskich uczelni, w której odpowiadałam za komunikację z uniwersytetami z całej Europy i przybywającymi na wymianę studentami. Po pojawieniu się Facebooka w Polsce, stał się on podstawowym narzędziem pracy w międzynarodowym środowisku i zaczął służyć do budowania społeczności wokół uczelnianych struktur.   Pierwsze kroki, jako Copywriter, Content Designer i Community Manager, stawiałam w 2011 roku, pracując m.in. dla AXN, Bakomy czy Virgin Mobile. Następnie, po przejściu do 121PR na stanowisko Social Media Manager, odpowiadałam za content na kanałach brandów, takich jak Nestle czy Polpharma, skupiając się na komunikacji produktów FMCG w kategoriach rodzicielstwo, żywność i uroda.   Zdobyte doświadczenie, pozwoliło mi objąć stanowisko Head of Social w The Digitals (grupa Freundschaft) i kierować zespołem obsługującym marki takie jak: Hyundai, Pekao SA, Tiger Energy Drink, W. Kruk, Soraya i wiele innych. Rozwijanie kompetencji liderki jest przeze mnie kontynuowane w agencji kreatywnej GONG, która debiutowała na rynku 20 lat temu i od długiego czasu pozostaje jedną z najlepszych agencji w kraju. Współtworzenie projektów dla obecnych klientów i prowadzenie teamu, jako Communications & Social Media Director, pozwala mi swobodnie dzielić się wiedzą z zakresu influencer marketingu, najlepszych praktyk w tworzeniu contentu czy przygotowania strategii komunikacji digital (odpowiada za kampanie digital m.in. dla: Netflix, ING, Tyskie, Decathlon, PlayStation, Bourjois czy Uber).   Na co dzień współpracuję zarówno z celebrytami przy dużych produkcjach digital video dla największych marek, jak i z mniejszymi twórcami internetowymi, którzy publikują treści w swoich kanałach w ramach współpracy relacyjnej czy barterowej.   Wybrane nagrody: Best Use of Social Media 2019 Mixx Awards, srebro KTR 2019 w kategoriach Komunikacja oraz Branded Entertainment, Złote Effie 2020 za platformę komunikacyjną.   Wybrane projekty:

  • Koncert Jimek x NOSPR - Niebo o północy - Netflix - koncert noworoczny na YouTube
  • Zdalni do pomocy - ING - kampania społeczna na rzecz wsparcia seniorów w czasie pandemii
  • Przejdźmy na Ty - Tyskie - platforma komunikacyjna
  • Dobry Głos dla Firm - ING - aktywacja wspierająca małe firmy
  • Jurassic World - Co się wykluje? - Netflix - aktywacja-konkurs z instalacją pod PKiN

Trener

Menedżer ds. Target Operating Model, BNP Paribas Bank Polska S.A. Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku Finanse i Rachunkowość, Podyplomowych Studiów Project Management Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowych Studiów Managerów Zakupów Szkoły Głównej Handlowej IBD School (Advanced Negotiation Program) oraz EIPM (European Institute of Purchasing Management - Strategic Procurement Program). Doktorant Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Uczestnik NEXT MBA - Marketing Director Course – Singapure.   Od piętnastu lat związany z branżą bankową, a od ponad dwunastu z Departamentem Zakupów, w którym obecnie odpowiada za bieżącą współpracę ze Spółkami Kapitałowymi Grupy BNP Paribas w Polsce. W ciągu roku realizuje kilkaset akcji kontraktowych i negocjacyjnych związanych z kompleksową obsługą działań marketingowych i windykacyjnych. Do głównych działań w tym zakresie należą m.in. organizacja eventów, realizacja i produkcja kampanii ATL, współpraca z domami mediowymi, największymi agencjami performance-owymi i digitalowymi, a także obsługa działań w zakresie BTL/POS/DTP oraz NPL.   Nominowany w kategorii: Meeting Planner w Dziale Zakupów (2015) w konkursie MP Power Awards®. Laureat konkursu Lider Zakupów 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML). Juror MP Power Awards® (MP Power Projekt) – konkursu branży eventowej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Managerów Logistyki i Zakupów, Członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa VISTULA.

Prawniczka, rzeczniczka patentowa i współzałożycielka LAWMORE, kancelarii prawnej specjalizującej się w obsłudze startupów i branży kreatywnej. Praktykę koncentruje wokół komercjalizacji własności intelektualnej. Wykładowczyni i mentorka w inkubatorach przedsiębiorczości.   Przykładowe projekty:

  • Tworzenie polityki zarządzania własnością intelektualną dla PGE Nowa Energia, w ramach ich projektu dedykowanego akceleracji startupów, wraz z komplementarną dokumentacją;
  • Współtworzenie ORLEN Skylight accelerator (Program Akceleracyjny PKN ORLEN) od strony dokumentacji prawnej;
  • Nadzorowanie tworzenia regulaminu własności intelektualnej dla projektu Synergic Crowd Innovation Platform, wspierającego działania w zakresie: crowdfundingu, crowdsourcingu (w tym microworkingu i społecznościowego rozwoju produktu) oraz dzielenia się infrastrukturą.

Trener

Ekspert, Mentor - Doradca ds. Marketingu Komunikacji i Sprzedaży, CMO PayEye, Co-owner Global Biometric Council. Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego i Akademii Rozwoju Gospodarczego w Katowicach, Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Od ponad 25 lat związana z branżą marketingową, kreuje działania dla liderów rynku zarówno po stronie dostawców, jak i klientów, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy między zleceniodawcami, a dostawcami. Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania businessowe, jako doradca ds. marketingu, komunikacji i sprzedaży dla firm z całego kraju. Prowadzi przedsięwzięcia szkoleniowe, kreatywne i sprzedażowe skutecznie realizując kilkadziesiąt projektów rocznie. Laureatka MP Power Awards, Golden Arrow oraz brązowego Spinacza. Ekspercko tworzyła, nadzorowała i koordynowała setki projektów w Polsce i poza jej granicami m.in. Ceo Summit Warsaw, Welth Management Warsaw Night, Polish House Davos, Festiwal Gwiazd Międzyzdroje, Silesian Expo Mediolan, Londyn Investor Day, World Biometrics Day.

Adwokat warszawskiej izby adwokackiej, na stałe współpracujący z kancelarią LAWMORE Maciejewicz Jaraczewski sp.k. W swojej pracy zawodowej koncentruje się na zagadnieniach związanych z własnością intelektualną, w tym kwestiach praw autorskich, wizerunku oraz artystycznych wykonań. Dotychczas reprezentował przed sądami osoby z pierwszych stron gazet chroniąc ich interesy, w tym prawa do wizerunku oraz innych dóbr osobistych. Obecnie zajmuje się m.in. bieżącym doradztwem dla podmiotów gospodarczych, w tym sporządzaniem umów i regulaminów oraz wdrażaniem dokumentacji i procedur związanych z ochroną danych osobowych. Przykładowe projekty: Wdrażanie procedur związanych z RODO w największych podmiotach branży HR w Polsce; Współpraca przy negocjowaniu warunków oraz opracowywaniu dokumentacji prawnej serii dużych koncertów organizowanych przez znaną markę odzieżową; Reprezentowanie przed sądami powszechnymi aktorów i innych osób z pierwszych stron gazet w sprawach dotyczących wizerunku oraz ochrony dóbr osobistych; Doradztwo prawne dla największych podmiotów z branży reklamowej.

Doświadczony manager kultury i manager artystyczny - przede wszystkim praktyk, który ma za sobą realizację około tysiąca przedsięwzięć kulturalnych (głównie muzycznych: koncertów, festiwali). Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (wydz. polonistyki, specjalizacja animacja i upowszechnianie kultury) i już od czasu studiów jest związany z Fundacją Na Recz Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego Universitatis Varsoviensis, na rzecz której działa jako manager i producent wydarzeń kulturalnych m.in. w warszawskich klubach Hybrydy, Palladium, Proxima.   Od ponad 15 lat produkuje lub współprodukuje wydarzenia kulturalne i festiwale w roli stage managera (m.in Jarocin Festival, Sonisphere Festival, Juwenalia Warszawskie, Obchody Rocznicy Wybuchu Powstania Warszawskiego, itp) Jest również dziennikarzem muzycznym, od roku 2005 związanym z warszawskim radiem Kampus. Od 2008 roku pracuje również w roli managera z wytwórniami płytowymi QL Music, Sony Music i Kayax.   Inicjator i pomysłodawca Festiwalu "Warszawa Brzmi Ciężko" w latach 2011-2013. Często zapraszany w roli eksperta lub członka Jury w przeglądach muzycznych (np Stage4You, Dzielnica Brzmi Dobrze itp). Od 2013 roku związany z wytwórnią płytową Kayax. Współpracuje z takimi artystami jak: Smolik, Krzysztof Zalewski i Miro Kępiński, w imieniu których koordynuje i inicjuje różnego rodzaju działania artystyczne m.in album "Historie" przy współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego. Wokalista zespołu Carnal oraz członek rady IGMAP (Izby Gospodarczej Menedżerów Artystów Polskich).   Wybrane projekty z ostatnich lat:

  • Wydawnictwo i praca koncepcyjna nad płytami m. in. Smolik//Kev Fox, Skubas „Duch”, Smolik|Grosiak|Miuosh „Historie”
  • Produkcja tras koncertowych Smolik//Kev Fox, Skubas, Krzysztof Zalewski, Carnal, Zalewski MTV Unplugged Tour
  • Produkcja wydarzeń kulturalnych m.in.: Juwenalia Warszawskie (w latach 2004 -2018), Jarocin Festival (stage manager w latach 2008-2013), Obchody Rocznicy Wybuchu Powstania Warszawskiego w latach 2013-2019, Sonisphere Festival (stage manager 2011), Olsztyn Green Festiwal (stage manager 2014), Festiwal Niewinni Czarodzieje (koncert “Wolność” Palladium 2018) i wiele innych.

Trener

Wieloletnia Szefowa Działu Promocji w agencji koncertowej Kayax, specjalistka w zakresie mediów. Ponad siedemnaście lat w branży muzycznej. Doświadczona promotorka projektów muzycznych, specjalistka we współpracy z różnymi formatami medialnymi (TVN, Kuba Wojewódzki Show, Onet Rano, Karol Paciorek, Kanał Sportowy YT, Magda Mołek YT, RMF FM itp.). Odpowiedzialna za kampanie promocyjne najpopularniejszych artystów w Polsce (Krzysztof Zalewski, Brodka, Artur Rojek, Tymek, Smolik, Mery Spolsky, Maria Peszek etc.) wielokrotnie nagradzanych złotymi i platynowymi płytami. Z dużym doświadczeniem w pracy w dynamicznym środowisku polskiego show biznesu (Open'er, Fest Festival, Męskie Granie, Tauron Nowa Muzyka, Fryderyki). Przez lata zbudowała relacje z kluczowymi mediami i dziennikarzami m.in.: RMF, ZET, Vogue, TVN, Onet.pl, Wp.pl, Gazeta Wyborcza, Polityka, Newonce, Glamour. W 2017 roku była koordynatorem pierwszego live streamu polskiego wykonawcy z YouTube Space Berlin, był to koncert duetu Smolik//KevFox. Berlińskie studio to jedno z 9 stworzonych przez YouTube miejsc na całym świecie, gdzie spotykają się najbardziej kreatywne osoby by tworzyć, uczyć się i nawiązywać kontakty. Występ był też rejestrowany w technologii 360 stopni. W trakcie aktywności zawodowej jako panelista brała także udział w szeregu wydarzeń branżowych: konferencji muzycznych, paneli czy warsztatów m.in.: - Festiwal Script Fiesta 2023 panel „Scenariusz jak z nut, czyli jak napisać dobrą historię pod teledysk” - Enea Spring Break panel „Czy radio zabija, czy wspiera dobrą muzykę” - Europejskie Targi Muzyczne Co Jest Grane „Marketing marki a promocja muzyki” - Enea Spring Break „Niezależne wytwórnie w świecie cyfrowym: promocja, marketing, dystrybucja” - Europejskie Targi Co Jest Grane „Nagrałeś demo, co dalej?” - Seazone Music & Conference „Wszystkie wytwórnie duże i małe” - Music Export Conference „Eksport muzyki, polskie showcase’y i trade missions. Jak skorzystać z udziału w festiwalach - Warsztaty: Konferencja Share Now „Shape of you. Wizerunek artysty w mediach”

Manager artystyczny. Obecnie reprezentuje Krzysztofa Zalewskiego, dbając o jego sprawy wizerunkowe i biznesowe w ramach KAYAXu - pierwszej w Polsce firmy w branży muzycznej pracującej w modelu 360 stopni, czyli zajmującej się artystami na wszystkich poziomach ich działalności, od reprezentowania ich interesów na zasadach managementu, przez promocję, marketing, PR, bookowanie ich występów, reprezentowanie praw autorskich twórców, aż po wydawanie ich płyt.   Wcześniej, przez 10 lat była managerem Brodki, pełniąc rolę zarówno managera głównego, jak i odpowiadając za booking, tour management i PR. Z Brodką, oprócz intensywnej pracy w Polsce, pracowała nad zagraniczną formą jej kariery, czego owocem było między innymi ponad 40 koncertów zagranicznych m. in. SXSW (USA), The Great Escape (UK), Sound City NY Festiwal (USA) czy Sziget (HU) oraz międzynarodowy kontrakt fonograficzny. Wiceprzewodnicząca Rady Fundacji Music Export Poland. Pełni także rolę kontraktowego konsultanta biura eksportu muzyki norweskiej - Music Norway - w naszym regionie.   Drogę zawodową zaczynała od Klubu Stodoła w Warszawie, produkując koncerty artystów polskich i zagranicznych. Z produkcji przeszła do managementu i tak, w 2010 roku, trafiła do KAYAX. Ukończyła etnolingwistykę na Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i dyplomację kulturalną w Collegium Civitas w Warszawie.   Wybrane projekty z ostatnich lat:

  • Produkcja i koncepcja koncertów z serii MTV Unplugged - HEY, Brodka, Krzysztof Zalewski
  • Wydawnictwo i praca koncepcyjna nad płytami m. in. Granda, LAX, Clashes (Brodka), Złoto, Zalewski śpiewa Niemena, Zabawa (Zalewski)
  • Produkcja tras koncertowych (m. in. Brodka 2009-2018, Zalewski 2021-2022)

Realizator dźwięku z ponad dwudziestoletnim stażem, aktualnie Dyrektor Zarządzający MEDIA SERVICE Sp. z o.o., wcześniej przez ponad 10 lat Dyrektor Techniczny Brill AV Media Sp. z o.o. – obie firmy to jedne z największych firm zapewniających technikę eventową w Polsce. Pracę w branży rozpoczął w 1996 r. jako realizator dźwięku oraz koordynator wydarzeń kulturalnych. Od roku 1999 jest związany z rynkiem eventów korporacyjnych, jako producent techniczny i realizator dźwięku. Przez ostatnie 20 lat współpracował z wieloma kluczowymi artystami polskiej sceny muzycznej, w tym między innymi zespołem HEY, Katarzyną Nosowską, Dawidem Podsiadło, Edytą Górniak, Kayah, Andrzejem Piasecznym, Melą Koteluk, Adamem Sztabą, Natalią Przybysz, Edytą Bartosiewicz i Marią Peszek. Realizował wiele festiwali muzycznych i programów telewizyjnych, takich jak Żywiec Męskie Granie, Opole, Sopot, Open’er Festival, Orange Warsaw Festival, Węgorzewo, Must Be The Music, X FACTOR. Jako realizator dźwięku jest także związany stałą współpracą z zespołem Kasi Nosowskiej, Edytą Bartosiewicz, Marią Peszek i Melą Koteluk. Od wielu lat prowadzi warsztaty z techniki eventowej dla pracowników agencji eventowych oraz przedstawicieli korporacji. Jest też szkoleniowcem z zakresu realizacji „live” ze specjalizacją w dziedzinie realizacji monitorowej.  

Swoje pierwsze, poważne kroki w branży rozrywkowej stawiał ponad 20 lat temu jako przewodniczący ds. Neptunaliów a potem Przewodniczący ds. Kultury i Sportu w Samorządzie Studentów Politechniki Gdańskiej. Zorganizował kilkukrotnie juwenalia, jednocząc wszystkie trójmiejskie uczelnie wyższe. To właśnie na studiach zrodziła się w nim nowa miłość i pasja, którą podsyciła i ugruntowała praca w firmie Red Bull na stanowisku Student Brand Manager. Współpraca z ówczesnym Event Managerem ukształtowała jego przyszłe postrzeganie eventów. Nauczył się poszukiwania rozwiązań poza utartymi schematami, współpracy z podwykonawcami, zarządzania ludźmi i minimalizacji ryzyka. CV wysłał raz w życiu, w roku 2006, co po kilku dniach zaowocowało zatrudnieniem w Agencji Live, na stanowisku Event Managera, potem Dyrektora ds. eventów. Podczas tej dziesięcioletniej przygody mógł zgłębiać wiedzę i utrwalać doświadczenia zarówno w obrębie własnych produkcji jak i wydarzeń międzynarodowych m.in. w Berlinie, Frankfurcie, Pradze, Paryżu, Londynie, Nowym Yorku, Miami, Durbanie czy Szardży. Miał okazję przyjrzeć się pracy managerów dużych agencji i organizacji, poznać produkcyjne niuanse „od kuchni”, doświadczyć odmiennej mentalności i kultury organizacji eventu. Kolejne trzy lata współtworzył agencję Kolektyw. Na każdym etapie rozwoju zawodowego, starał się przełamywać stereotypy, tworzyć nową jakość i wdrażać nowe standardy, które obecnie stosowane są w branży. Trzykrotnie był nominowany w kategorii Organizator Roku w konkursie Osobowość Roku MICE Poland, był także prelegentem szkoleń i warsztatów. Dziś, jako właściciel No Stress oraz pracownik firmy Let’s Manage IT na stanowisku Production & Event Manager, wciąż szuka nowych wyzwań i możliwości przekazania swojej wiedzy pasjonatom organizacji imprez. Prywatnie ojciec dwójki kochanych urwisów, mąż wyrozumiałej żony, poszukiwacz przygód, pasjonat podróży, gór wszelakich i alpinistyki. Jego droga zawodowa to ciągłe wyzwania, przeciwności losu, życie na walizkach, stres, ale przede wszystkim niezapomniane chwile, momenty pełne pozytywnych emocji, energii i satysfakcji. Dzielił je z niesamowitymi ludźmi, z którymi tworzył zespół i zrealizował wiele projektów m.in.:

  • Orlen Warsaw Marathon edycje: 2013, 2014, 2015, 2016
  • Verva Street Racing edycje uliczne: 2010, 2011, 2012
  • Top Gear Live na Stadionie Narodowym 2013
  • Clarkson, Hammond & May LIVE Stadion Narodowy 2015
  • Dakar na Narodowym 2014
  • Inauguracja Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn na Stadionie Narodowym 2014
  • Monster Jam edycja Chorzów 2009, edycja Wrocław 2011
  • Konkursy Lotów Red Bull edycje: Poznań 2008, Gdynia 2015, Gdynia 2019
  • Red Bull Kart Fight Kraków 2013
  • Red Bull Soundclash 2012
  • Red Bull Slackship edycje: 2015, 2016, 2017
  • Energa BasketCup 2017/2018
  • Diverse Edition 2008
  • Obsługa Philip Morris Polska 2009 - 2014

Z branżą eventową związana od ponad 16 lat (od 2007 roku), obecnie w agencji Imagine Nation, a wcześniej jako Event Manager, a następnie Project Director w agencji Mea Group, w której przez wiele lat zarządzała zespołem produkcji eventowej. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w kreacji i reżyserii wydarzeń, przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu. Na swoim koncie ma realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, pikników, pokazów mody, eventów lifestylowych, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Realizowała projekty dla takich firm, jak: TVN, Edipresse Polska, Ambra, Neutrogena, Empik, GSK, British American Tobacco, mBank, Ciech, Tarczyński, Tymbark, MetLife, 3M, VELUX, PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, Bank BGŻ, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange i innych. Jej projekt Flesz Fashion Night zdobył w 2019 wyróżnienie German Design Awards 2019 oraz 3 miejsce w kategorii Best Live Show EVENTEX 2019. Prowadziła zajęcia z zagadnień produkcji oraz kreacji eventowej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego - Studium Event Management. Wieloletni trener Event Manager Training Group.

Jestem absolwentem Łódzkiej Szkoły Filmowej, wydziału aktorskiego i to właśnie ten „zawód wyuczony” doprowadził mnie do reżyserii. Pracę, w charakterze asystenta reżysera, przy programach telewizyjnych, rozpocząłem w 2003 roku. Przygotowując się do prowadzenia koncertów (bywałem wtedy „prowadzącym / gospodarzem wieczoru”) po prostu chciałem wiedzieć więcej i uczestniczyłem w spotkaniach produkcyjnych. W drodze od asystenta do reżysera brałem udział w prawie 400 produkcjach. Od tamtego czasu współpracowałem z takimi stacjami jak: Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2, TV4, Polsat Play, Polsat Sport, Super Polsat, TLC, Discovery i Puls. Przygotowywane programy były wielokrotnie wynikiem mojej wieloletniej współpracy z największymi producentami w Polsce: Rochstar, Endemol Shine, Freemantle, Golden Media.   Równolegle z pracą w telewizji, od 2009 roku zajmowałem się kreacją i reżyserią eventów branżowych. Na początku były to te, które łączyły się ze środowiskiem telewizyjnym i mediowym, m. in. cztery konferencje telewizji „n” czy gale konkursów Effie Awards od 2010 roku. Media Trendy / Innovation oraz KTR od 2011 roku dla Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR nieprzerwanie wymyślam (nie sam oczywiście) i reżyseruję (to już osobiście) do dzisiaj. Wraz z rozwojem rynku eventowego, moje pomysły i doświadczenie zaczęły wykorzystywać wiodące na rynku firmy oraz agencje. I tak, nie porzucając telewizji, aż do dzisiaj z powodzeniem współpracuję przy eventach z agencjami takimi jak Walk, Allegro, Imagine Nation, 10Team, IDFX, Festival Group, The Way, Stołeczna Estrada, Elevent, Afekt, Brave, Good Agency, Rubicon Media i inne… Ostatni rok (2020) to dla mnie najlepsza możliwość skorzystania ze zdobytej wiedzy i doświadczenia. Przeniesienie eventów do internetu naturalnie połączyło oba światy, w których funkcjonuję od 18 lat. Za każdym razem, gdy dostaję teraz brief od klienta, cieszy mnie to, że mogę kolejny raz zrobić program telewizyjny – online.   Co cenię w tym zawodzie? Możliwość spotykania się ze wszystkim ważnymi, mądrymi, inspirującymi, dowcipnymi, wartościowymi ludźmi w naszym kraju. Co jest moim hobby? Zegarki - pochodna najważniejszej cechy w zawodzie – punktualności. Co moim zdaniem jest miarą sukcesu w tym zawodzie? Powtarzalność, to znaczy sytuacja, kiedy stacja, producent, agencja, klient chcą powtórzyć współpracę za rok. Z niektórymi to trwa od ponad 14 lat…   Czym się zajmuję od 18 lat:

  • Reżyseria i scenariusze widowisk muzycznych, kabaretowych, eventów, konferencji, gal – studyjnych, plenerowych, green screen, live, pre recorded, offline i online
  • Reżyseria i scenariusze programów rozrywkowych i dokumentalnych
  • Reżyseria, scenariusze oraz realizacja materiałów filmowych, klipów muzycznych i fabularnych, będących insertami koncertów i programów
  • Reżyseria zwiastunów telewizyjnych i internetowych w oparciu o własne scenariusze
Wybrane projekty z ostatnich 5 lat:
  • Eventy Premiery - Nissan Ariya (2021), Bolid F1 Alfa Romeo (2021), Cyberpunk (2020), Samsung Galaxy S10 (2019), Porsche 911 (2019), Renault Captur (2019), Porsche Panamera (2016), Pokaz Mody Violi Piekut (2018)
  • Eventy Konferencje – Henkel (2021), IBM (2021), Mercedes (2021), HP (2021), Brown&Forman (2020, 2021), Dell (2020), ING (2020, 2021), Konferencje Impact (2018 – 2021 po dwie w roku), Maspex (2016-2019), Town Hall Allegro (2018 - 2020 po dwie w roku), Warta (2019), Danone (2019), Pepco (2017, 2018), Bridgestone (2018), Mercedes (2017)
  • Eventy Gale – Henkel (2021), HP Partner (2021), Effie Awards (2010 – 2020), Media Trendy / Innovation i KTR (2011 – 2020), ING (2020), Allegro Książka Roku (2020), Nagroda Architektoniczna Prezydenta Warszawy (2015 – 2020), Nagroda Literacka Prezydenta Warszawy (2015 – 2019), Nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2015, 2016)
  • Seriale i cykliczne programy Telewizyjne - Poszukiwacze Historii (2016 – 2021), Gwiazdy kabaretu (2018-2021), Spadkobiercy (serial improwizowany) sezon 2016, 2009 - 2011, In Vitro czekając na dziecko (dokument - 2013), Selekcja (2017)
  • Teleturnieje telewizyjne – The Wall – Wygraj Marzenia (2017 - 2019) edycja Polska, a także nadzór nad edycją Rosja, Australia, Niemcy, Taxi Kasa (2018), Następny proszę! (2018)
  • Koncerty / Festiwale Telewizyjne – Junior Eurovision Song Contest 2019, Sopocki Kabareton w ramach Festiwalu Polsatu od 2008 roku, Świętokrzyska gala Kabaretowa (2018, 2019), Finałowe koncerty Miss Polski (od 2008 roku), Finałowe koncerty Miss Supranational (od 2012 roku), Rybnicka Jesień Kabaretowa (od 2008 roku), Kabaretony w Lidzbarku, Mrągowie, Kabaretobranie w Zielonej Górze (2010-2018), Piknik Country (2016)
  • Programy Fashion - Project Runway (2013), Elite Model Look, The Look Of The Year, Fotomodels Poland, Queen Of Poland

Założycielka EMTG

Założycielka i osoba odpowiedzialna od początku za ofertę merytoryczną Event Manager Training Group. Przez 5 lat na stanowisku Dyrektora Marketingu w jednej z największych w Polsce firm oferujących techniczną obsługę eventów - Brill AV Media. Nieustannie śledzi rozwój branży, ogląda realizacje największych agencji i szuka inspiracji za granicą m.in. występując kilkukrotnie w roli patrona medialnego Best Event Awards World Festival na Polskę. Nadzorowała projekty imprez prywatnych m.in. ślubów i wesel oraz eventów korporacyjnych, szczególnie wydarzeń kadrowych. Prowadziła projekty szkoleniowe dla takich firm i instytucji jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Realizowała m.in. cykl spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych, konferencje EventCamp wraz ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej oraz liczne szkolenia dla klientów indywidualnych i pracowników firm, dotyczące organizacji różnego rodzaju wydarzeń. W ramach EMTG realizuje szkolenia z organizacji i planowania eventów dla kilkuset osób rocznie. Prowadząc facebookową grupę @KarieraEventManagera w poszukiwaniu pracy w branży wspiera kilkanaście tysięcy osób. Prowadzi bloga Event Manager News. Jest Przewodniczącą Rady Etyki Stowarzyszenia Branży Eventowej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych na kierunku organizacja i obsługa turystyki biznesowej. Prywatnie pasjonatka żeglarstwa z patentem żeglarza jachtowego, pilot wycieczek i tatromaniak 🙂

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła