2 grudnia 2019
Marketing muzyczny – rola muzyki w komunikacji marki
Sport, muzyka, film – to pasje, którymi emocjonuje się większość społeczeństwa. Także w Polsce monitoruje się konsumentów cyklicznymi badaniami na ten temat. Sport został już doceniony, jako element, a nawet podstawa, strategii marketingowych budujących więź odbiorcy z marką na różnych płaszczyznach. Film, rozumiany i jako forma komunikacji reklamowej, i jako źródło inspiracji dla przekazu kreatywnego, to
28 listopada 2019
Blaski i cienie współpracy Agencja – Manager – Artysta
Są sprawy proste, o których zapominamy. Tematy błahe, na które nie zwracamy uwagi. Kwestie drażliwe, które można wyeliminować. Współpraca z impresariatem i artystami budzi wiele, czasem zupełnie niepotrzebnych, emocji. Wszystko w naszych kontaktach powinno być jasne i bezproblemowe. Nie zawsze jest. Porozmawiajmy o tym otwarcie. Nasza agencja KRAB Music House & Special Events działa na rynku
24 listopada 2019
Między garderobą a sceną, czyli słowo o współpracy z muzykami
Udany koncert składa się z kilku kluczowych elementów. Trudno o dobre widowisko bez odpowiedniej lokalizacji, logistyki, nagłośnienia i oświetlenia, obsługi technicznej, ochrony, promocji, dystrybucji biletów lub zaproszeń i sprawnie pracującego zespołu. Dobre planowanie i konsekwentna – oparta często na sprawdzonych schematach – realizacja bez wątpienia daje nam spore szanse na powodzenie. Jednak na początku tej listy
20 listopada 2019
Departament dźwięku
Jednym z niezbędnych elementów udanego eventu jest niewątpliwie nagłośnienie. Mało doceniany, w większości przypadków departament dźwięku, ma kluczowe znaczenie dla powodzenia realizowanego projektu, zwłaszcza w przypadku wydarzeń bogatych w oprawę artystyczną. Gdy wszystko działa bez zarzutu, zwykle nie zwracamy na niego uwagi, jednak, gdy coś pójdzie niezgodnie z planem, jego znaczenie zdaje się być kluczowe. Najlepszą drogą
15 listopada 2019
ZAiKS – komu, za co i dlaczego?
Każdy podmiot profesjonalnie świadczący usługi zadaje sobie pytanie, jakie istotne kryteria składają się na końcowy efekt zadowolenia jego klientów. Tak jest również w przypadku podmiotów świadczących usługi w branży eventowej. Zadowolenie klienta prowadzi do tego, że ponownie skorzysta z usług danego organizatora, ale także do tego, że poleci go innym zleceniodawcom, co pozwoli na rozwinięcie działalności
4 listopada 2019
10 cyklicznych wydarzeń, które mogą Cię nauczyć, jak robić eventy
Organizacja eventu to skomplikowane przedsięwzięcie, warto zatem szukać inspiracji i rozwiązań logistycznych podglądając wzorcowe wydarzenia, które co roku przyciągają tysiące uczestników. Na szczęście mamy wiele rodzimych eventów, które mogą posłużyć jako taki wzorzec i doskonała prezentacja tego, jak powinno wyglądać dobrze zaplanowane wydarzenie oraz jego wcześniejsza promocja. Aby łatwiej było wam zdecydować, gdzie się wybrać, stworzyłem
4 listopada 2019
Co możesz zyskać pracując jako eventowiec?
Jeśli zastanawiałeś się kiedyś nad wybraniem ścieżki kariery event managera, to na samym początku musisz wiedzieć, że nie będzie to spokojna, cicha i bezstresowa praca w biurze od 9 do 17. Potrafisz to zaakceptować lub dokładnie na to liczyłeś? To dobrze wybrałeś! Myślę, że tego zawodu nie można porównać do żadnego innego, a doświadczenia zebrane w
4 listopada 2019
Narzędzia, dzięki którym dobrze zaplanujesz pracę zespołu eventowego
Rozłożenie całego projektu na pojedyncze elementy i przydzielenie ich do każdego z uczestników zespołu to zadanie, które wymaga nie tylko wprawy i doświadczenia – jako event manager potrzebujesz narzędzi, które ułatwią planowanie kolejnych kroków i pomogą w przestrzeganiu deadline’ów. Oczywiście, możesz zrobić sobie kilka tabelek w Excelu. Ba, możesz nawet rozpisać sobie wszystko ręcznie w zeszycie!
10 kwietnia 2018
Nowy warsztat z tworzenia kosztorysu i scenariusza eventu
Z radością informujemy, iż już w marcu podczas Maratonu Eventowego odbył się pierwszy „Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych”. To praktyczne zajęcia dla wszystkich zainteresowanych pracą event managera i posiadających podstawową wiedzę z zakresu organizacji eventów. Dlatego też szczególnie polecamy go wszystkim, którzy brali udział w naszym szkoleniu „Event Manager –
5 lutego 2018
Pierwsza edycja nowego projektu – MaratonEventowy.pl
Ruszamy z nowym projektem! Maraton eventowy to tydzień pełen angażujących szkoleń z zakresu organizacji wydarzeń – zarówno dla początkujących, średniozaawansowanych, jak i osób, które chcą poszerzyć swoje wieloletnie doświadczenie o nowe zagadnienia. To także wiele ćwiczeń, warsztatów i dyskusji. Do prowadzenia szkoleń podczas maratonu zaprosiliśmy osoby z ogromnym doświadczeniem, wyspecjalizowane w różnych obszarach organizacji wydarzeń. Maraton będzie się odbywać
16 stycznia 2018
Wydarzenia dla branży eventowej w 2018 roku
Chcielibyśmy przedstawić Wam kilka propozycji wydarzeń dla branży spotkań / branży MICE / branży eventowej (bo nazw jest wiele) w 2018 roku. Prezentujemy spotkania w Polsce oraz poza jej granicami, podczas których możecie w tym roku poszerzyć swoją wiedzę z zakresu eventów, znaleźć pomysł na event, poznać organizatorów i wystawców, dowiedzieć się jak organizować event krok
29 listopada 2017
Polecane książki o eventach w języku angielskim
Jakiś czas temu pisaliśmy o publikacjach eventowych w języku polskim. Niestety większość książek nie została przetłumaczona, natomiast każdy, komu angielski nie jest straszny, powinien śmiało sprawdzić poniższe tytuły. Podpowiadamy, iż zwłaszcza w dobie internetu, Św. Mikołaj może pokonać różnice czasowe i dostarczyć prezent dla jakiegoś eventowego maniaka 🙂 „Meeting Architecture: A Manifesto” Autor: Maarten Jan Vedastus Vanneste CMM „Into