fbpx

Informacje organizacyjne i harmonogram szkoleń w ramach
8 edycji Maratonu Eventowego

Jesień 2020 (14-18 września 2020)

Informacje

Nasz maraton eventowy trwa 5 dni i odbywa się raz na kwartał.

Podczas maratonu prowadzimy 13 szkoleń – można skorzystać z jednego szkolenia lub wybrać kilka i połączyć je w pakiet zgodny z Twoimi zainteresowaniami, aby uzyskać zniżkę – w trakcie jednego maratonu można wziąć udział maksymalnie w 4 szkoleniach (w 5 dniach szkoleniowych).

Szkolenia odbywają się w Warszawie, Al. Jerozolimskie 49.

Każde szkolenie trwa od 09:00 do 17:00 (są też dwa szkolenia dwudniowe).

Zapewniamy przerwy kawowe. Lunch we własnym zakresie - każdy uczestnik dostaje mapkę polecanych restauracji w okolicy.

Każdy uczestnik otrzymuje polsko-angielski certyfikat z oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej

Plan wydarzeń

14 września 2020

SALA A – Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym (pierwszy dzień)

15 września 2020

SALA A – Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym (drugi dzień)

SALA B – Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata

16 września 2020

SALA A – Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń

SALA B – Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych

SALA C – Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?

SALA D – Organizacja i promocja wydarzeń sportowych

17 września 2020

SALA A – Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń

SALA B – Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych

SALA C – Event Manager – multimedia, oświetlenie i nagłośnienie na Twoim wydarzeniu

SALA D – Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych (pierwszy dzień)

18 września 2020

SALA A – Manager artystyczny

SALA B – Event marketing w strategii firmy oraz skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu

SALA C – Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń

SALA D – Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych (drugi dzień)

W jakich szkoleniach możesz wziąć udział?

Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym

Termin: 14-15 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Magda Kozicka – Project Director w agencji eventowej Mea Group. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu.

Trener: Jędrek Nykowski – Dyrektor Kreatywny w agencji eventowej Mea Group. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów. Wcześniej związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Escadra i G7.

Koszt: 1250 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Event – najważniejsze pojęcia i klasyfikacja
2. Rynek eventowy w Polsce i na świecie
3. Kariera w branży eventowej
4. Od zapytania do klienta
5. Dokumentacja i budżet projektu
6. Zarządzanie projektem eventowym i zespołem
7. Współpraca z obiektem i dostawcą cateringu
8. Współpraca z fotografem & ekipą video i dostawcami atrakcji
9. Współpraca z artystami i konferansjerami
10. Współpraca z hostessami, modelkami, animatorami, wolontariuszami, ochroną
11. Najważniejsze elementy scenografii i techniki eventowej
12. Aspekty prawne organizacji eventów

Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata

Termin: 15 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Agnieszka Lewandowska – Wiceprezes biura podróży Africa line i agencji wyjazdów motywacyjnych Incentive Care. Specjalizuje się w przygotowaniu i obsłudze najbardziej nietypowych wyjazdów, dużych grup incentive, jak również kameralnych, często luksusowych podróży. Wraz z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 500 podróży motywacyjnych na 7 kontynentach. Jest członkiem SITE oraz SOIT. Dwukrotnie otrzymała nagrodę MP Awards w kategorii Meeting Planner – agencja incentive. Odwiedziła ponad 60 państw świata.

Koszt: 840 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Wprowadzenie do turystyki motywacyjnej
2. Wyjazdy motywacyjne efektywnym fundamentem motywacji i lojalności
3. Aspekty prawne i obowiązki ubezpieczeniowe
4. Uczestnicy rynku MICE
5. Zasady konstrukcji programów incentive
6. Rola i obowiązki pilota wycieczek
7. Tworzenie kosztorysów wypraw
8. CSR w incentive travel
9. Proces zakupowy i przetargi na incentive
10. Dodatkowe elementy wzbogacające wyjazd
11. Mody i trendy na rynku wyjazdów
12. Warsztaty i Case Study

Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?

Termin: 16 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Katarzyna Stokłosa – Pracowała kilka lat jako dziennikarka prasowa i radiowa, potem kierowała działem Content Marketingu sieci Empik. Obecnie zajmuje się marketingiem i promocją w wytwórni muzycznej Kayax. Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy.

Koszt: 970 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Czym jest content marketing?
2. Strategia komunikacji wydarzenia
3. Budowa kalendarza działań komunikacyjnych
4. Mierzenie efektów działań
5. Case Study najciekawszych strategii wokół eventów
6. Jak pisać, żeby inni czytali?
7. Jak promować treści?
8. Warsztat tworzenia artykułu promującego
9. Narzędzia: video, social media, www
10. Komunikacja wydarzenia po zakończeniu
11. Sprzedaż w content marketing – czy na promocji da się zarobić?
12. Warsztat draftu komunikacji wydarzenia

Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych

Termin: 16 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Magda Kozicka – Project Director w agencji eventowej Mea Group. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu.

Koszt: 880 zł brutto (zobacz promocje)

Przebieg warsztatu:
1. Każdy uczestnik wybiera typ wydarzenia, nad którym chce pracować:
– Festiwal muzyczny (impreza masowa)
– Konferencja firmowa z wieczorną galą rozdania nagród
– Turniej piłkarski
– Akcja ambientowa w centrum handlowym
2. Warsztat – kosztorys
3. Warsztat – scenariusz
+ Teczka dokumentów związanych z organizacją eventu

Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń

Termin: 16 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Renata Razmuk – Partner w Agencji Social Connect Group oraz Pracowni Kreativa Scenografia. Pomysłodawca i administrator grupy na FB „Polecam, nie polecam – platforma dla eventowców i nie tylko”. Osobowość Roku Mice Poland 2011. Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Wieloletni członek Jury konkursu MP Power Awards, Rady Etyki przy SBE oraz Rady Programowej konferencji Event Biznes. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska odpowiadając za komunikację wewnętrzną oraz organizację wydarzeń.

Koszt: 840 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Pojęcie scenografii i jej rodzaje
2. Przykłady realizacji polskich i zagranicznych
3. Briefowanie i tworzenie koncepcji
4. Event design i jego składowe
5. Projekty i wizualizacje
6. Warsztat aranżacji przestrzeni
7. Prawa autorskie
8. Kosztorysowanie scenografii
9. Procesy produkcji i technologie
10. Montaż, demontaż, bezpieczeństwo
11. Stoiska targowe i ekspozycje
12. Różnice między Event Manager’em a Event Design’erem

Organizacja i promocja wydarzeń sportowych

Termin: 16 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Aleksandra Marciniak – Dyrektor Zarządzająca polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group). Ze sportem związana od 20 lat, najpierw jako dziennikarz, następnie ekspert PR, organizator imprez i doradca sponsoringowy. Ma doświadczenie w imprezach sportowych na rzecz takich klientów, jak m.in. Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, EDF, Uniqa czy BP.

Koszt: 890 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Event sportowy w strategii sponsoringowej marki
2. Planowanie imprezy sportowej
3. Impreza otwarta vs. zamknięta
4. Impreza zwykła vs. masowa
5. Kreacja eventu pod określony projekt sponsoringowy
6. Budżet i źródła przychodów
7. Przygotowanie oferty sponsoringowej
8. Prawne aspekty i wzory umów
9. Mapa zagrożeń dla różnych rodzajów eventów
10. Social media w imprezie sportowej
11. Opracowanie planu promocji wydarzenia
12. Kluczowe etapy organizacji i checklista

Event Manager – multimedia, oświetlenie i nagłośnienie na Twoim wydarzeniu

Termin: 17 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Wojtek Kosiorek – Realizator dźwięku z wieloletnim stażem, obecnie Dyrektor Techniczny Brill AV Media Sp. z o.o. Przez ostatnie 15 lat współpracował z wieloma kluczowymi artystami polskiej sceny muzycznej, w tym m.in. zespołem HEY, Edytą Bartosiewicz, Marią Peszek, Edytą Górniak, Andrzejem Piasecznym, Melą Koteluk i Dawidem Podsiadło, oraz realizował wiele festiwali muzycznych i programów telewizyjnych, takich jak Opole, Sopot, Open’er Festival, Orange Warsaw Festival, Must Be The Music i inne.

Koszt: 840 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Briefowanie firmy od techniki eventowej
2. Kreacja a budżet
3. Bezpieczeństwo i wypadki
4. Konstrukcje sceniczne
5. Możliwości techniczne obiektu
6. Nagłośnienie, oświetlenie i efekty specjalne
7. Multimedia
8. Projekcje 3D, projekcje 360 °, kluczowanie obiektów, warping, mapping, blending, tracking, powierzchnie interaktywne
9. Dokumentacja i formalności
10. Harmonogram prac a scenariusz wydarzenia
11. Na czym nie warto oszczędzać?
12. Słówka, które usłyszysz podczas realizacji

Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych

Termin: 17 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Radosław Mysłek – Posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży eventowej. Od ponad 10 lat jest kierownikiem produkcji Festiwalu Przystanek Woodstock (Pol’and’Rock Festival). Na co dzień kieruje zespołem event marketingu i bezpieczeństwa w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Współpracował przy produkcji oraz zabezpieczeniu wielu imprez sportowych oraz eventów plenerowych i zamkniętych.

Koszt: 890 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Co jest, a co nie jest imprezą masową?
2. Imprezy artystyczno-rozrywkowe a imprezy sportowe
3. Podstawy prawne i obowiązki organizatora
4. Zabezpieczenie medyczne, przeciwpożarowe, pirotechniczne
5. Ustawodawstwo polskie i zagraniczne
6. Proces organizacji imprezy masowej
7. Zezwolenia niezbędne do organizacji
8. Określanie możliwych zagrożeń
9. Regulamin imprezy masowej i niemasowej
10. Bezpieczeństwo uczestników
11. Nadzór nad przebiegiem wydarzenia
12. Przepisy karne ustawy

Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń

Termin: 17 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Anna Andrych – Kilkuletni wykładowca Komunikacji Interpersonalnej i Public Relations na WSB we Wrocławiu. Od ponad 18 lat związana z branżą eventową. Przewodnicząca Rady Nadzorczej agencji eventowej Master Brand Group. Juror w kapitule konkursu MP Power Awards.

Koszt: 990 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Budowanie marki naszej firmy
2. Sprzedaż eventu pod brief klienta
3. Sprzedaż eventu własnego
4. Przygotowanie merytoryczne oferty
5. Dobra prezentacja naszej oferty
6. Mowa ciała i typy klientów
7. Kosztorys i określanie marży
8. Skuteczne techniki negocjacji
9. Trwałe relacje z klientem
10. Sponsor i partner – różnice
11. Budowa oferty sponsoringowej
12. Współpraca z mediami

Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych

Termin: 17-18 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Katarzyna Gajek – stworzyła jedną z pierwszych w Polsce agencji oferujących usługi organizacji ślubów i wesel – agencję Aspire. Z jej pomocy skorzystali m.in.: aktorki Małgorzata Kożuchowska i Katarzyna Zielińska, Beata Linde – Lubaszenko, piłkarz Lucas Podolski, psycholog i osobowość telewizyjna Dorota Zawadzka. Autorka poradnika „Ślub doskonały”.

Koszt: 1280 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Zakres pracy konsultanta ślubnego
2. Rynek ślubów w Polsce i za granicą
3. Możliwości pozyskania klienta
4. Dopasowanie oferty do potrzeb i budżetu
5. Umowy i wynagrodzenie
6. Współpraca z podwykonawcami
7. Rodzaje ślubów
8. Organizacja ślubu krok po kroku
9. Organizacja wesela krok po kroku
10. Uroczystości towarzyszące
11. Scenariusz i logistyka
12. Reagowanie na sytuacje kryzysowe

Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń

Termin: 18 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Anna Andrych – Kilkuletni wykładowca Komunikacji Interpersonalnej i Public Relations na WSB we Wrocławiu. Od ponad 18 lat związana z branżą eventową. Przewodnicząca Rady Nadzorczej agencji eventowej Master Brand Group. Juror w kapitule konkursu MP Power Awards.

Koszt: 990 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Przetarg w rozumieniu Ustawy
2. Konkurs ofert
3. Przygotowanie briefu dla agencji
4. Określanie kryteriów oceny zgłoszeń
5. Które agencje eventowe zaprosić?
6. Cena vs. jakość
7. Spotkania briefingowe
8. Analiza ofert i negocjacje
9. Dokumenty i formalności
10. Realizacja i kontrola nad wydarzeniem
11. Analiza powykonawcza
12. Mierzenie efektywności

Event marketing w strategii firmy oraz skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu

Termin: 18 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Anna Bukato – Od 15 lat zajmuje się działaniami new business oraz Public Relations, a także planowaniem i komunikacją wydarzeń. Aktualnie jest Kierownikiem Marketingu i Public Relations w Hotelach Warszawskich Syrena: Polonia Palace, MDM i Metropol. Wcześniej związana z Event PR, agencjami Prowokator i After Hours, oraz agencją marketingu zintegrowanego Plej.

Koszt: 930 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Czym jest strategia marketingowa firmy?
2. Brand experience – poczuj markę
3. Narzędzia komunikacji offline
4. Narzędzia komunikacji online
5. Skuteczna promocja eventu
6. Określanie grupy docelowej
7. Ustalanie budżetu i niezbędne dokumenty
8. Budowa platformy komunikacji
9. Planowanie, podział zadań, manuale kryzysowe
10. Ciekawe połączenia narzędzi marketingowych
11. Tworzenie kampanii społecznych
12. Case Study

Manager artystyczny

Termin: 18 września 2020 (09:00-17:00)

Trener: Dorota Witt – Od 2005 współpracuje z NU Music, niezależną wytwórnią fonograficzną i impresariatem artystycznym. Reprezentując artystów zajmuje się m.in.: budowaniem i opieką nad ich wizerunkiem, managementem koncertowym, produkcją płyt, organizacją koncertów i tras koncertowych, współpracą z wytwórniami, pozyskiwaniem sponsorów i patronów medialnych, współpracą z mediami i agencjami eventowymi. Ma duże doświadczenie we współpracy z amerykańskimi producentami muzycznymi i muzykami. Do niedawna współpracowała z Natalią Kukulską, a obecnie z Marcinem Nowakowskim.

Koszt: 780 zł brutto (zobacz promocje)

Główne zagadnienia:
1. Rodzaje managementu artystycznego
2. Prawo: umowy, prawa autorskie
3. Budowa wizerunku artysty
4. Określanie grup odbiorców
5. Współpraca z mediami
6. Reklama a wizerunek
7. Współpraca z kontrahentami
8. Występy i trasy koncertowe
9. Ridery techniczne
10. Sytuacje kryzysowe
11. Płyta – kompozycja, mastering, sprzedaż
12. Partnerzy, sponsorzy, patroni

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła