fbpx

Zapisz się na newsletter




News

  /  News

Organizacja eventu to skomplikowane przedsięwzięcie, warto zatem szukać inspiracji i rozwiązań logistycznych podglądając wzorcowe wydarzenia, które co roku przyciągają tysiące uczestników. Na szczęście mamy wiele rodzimych eventów, które mogą posłużyć jako taki wzorzec i doskonała prezentacja tego, jak powinno wyglądać dobrze zaplanowane wydarzenie oraz jego wcześniejsza promocja. Aby łatwiej było wam zdecydować, gdzie się wybrać, stworzyłem

Jeśli zastanawiałeś się kiedyś nad wybraniem ścieżki kariery event managera, to na samym początku musisz wiedzieć, że nie będzie to spokojna, cicha i bezstresowa praca w biurze od 9 do 17. Potrafisz to zaakceptować lub dokładnie na to liczyłeś? To dobrze wybrałeś! Myślę, że tego zawodu nie można porównać do żadnego innego, a doświadczenia zebrane w

Rozłożenie całego projektu na pojedyncze elementy i przydzielenie ich do każdego z uczestników zespołu to zadanie, które wymaga nie tylko wprawy i doświadczenia – jako event manager potrzebujesz narzędzi, które ułatwią planowanie kolejnych kroków i pomogą w przestrzeganiu deadline’ów. Oczywiście, możesz zrobić sobie kilka tabelek w Excelu. Ba, możesz nawet rozpisać sobie wszystko ręcznie w zeszycie!

Jak stworzyć idealny brief dla fotografa? O czym pamiętać zamawiając usługę fotograficzną? Co ustalić z klientem? W jakiej formie przekazać materiał zdjęciowy? Aspekty prawne a fotografia eventowa? Na te i inne pytania uzyskacie odpowiedź w tym materiale. Wytyczne w nim zawarte wskażą właściwą drogę działania wszystkim event managerom oraz osobom odpowiedzialnym za zarządzanie eventami w firmach. Prowadzący:

Jak stworzyć idealny brief dla fotografa? O czym pamiętać zamawiając usługę fotograficzną? Co ustalić z klientem? W jakiej formie przekazać materiał zdjęciowy? Aspekty prawne a fotografia eventowa? Jak strategia komunikacji marki ma być odzwierciedlona w materiałach? Na te i inne pytania uzyskacie odpowiedź w tym materiale. Wytyczne w nim zawarte wskażą właściwą drogę działania wszystkim event

Pisanie briefu bardzo często jest czynnością wypieraną przez inne bieżące priorytety korporacyjne, w konsekwencji czego, niejednokrotnie powstają szybko edytowane, oparte na historycznych materiałach opisy, nie w pełni przemyślane merytorycznie. Efektem błędnie lub chaotycznie napisanego briefu jest nietrafiona przez dostawców koncepcja lub budżet niemożliwy do zaakceptowania. Event Manager w korporacji zadaje sobie zatem pytanie jak podejść do

Anna Andrych z MasterBrand Group opowiada o prowadzeniu skutecznego procesu sprzedaży eventu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem. Dowiedz się, jak znaleźć sponsora i sprzedać pomysł na własne, unikalne wydarzenie lub kreatywną koncepcję, będącą odpowiedzią na brief klienta. Prowadząca: Anna Andrych - Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc

Anna Andrych z MasterBrand Group opowiada o prowadzeniu skutecznego procesu sprzedaży eventu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem. Dowiedz się, jak pozyskać sponsora i sprzedać pomysł na własne, unikalne wydarzenie lub kreatywną koncepcję, będącą odpowiedzią na brief klienta. Prowadząca: Anna Andrych - Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc

Relacja z kręcenia pierwszej części bezpłatnych szkoleń online dla branży eventowej – otwarcie projektu Event Online Support! Co tydzień będziemy serwować Wam kolejną dawkę wiedzy od ekspertów branży eventowej. Część z nich to przyjaciele firmy, a część to nasi trenerzy, z którymi możecie spotkać się na szkoleniach. Mamy nadzieję, że projekt będzie dla Was interesujący, a

Tytuł projektu: ING Konferencja roczna 2012 Nazwa Agencji: endorfina events Nazwa Klienta: ING Usługi Finansowe S.A. Kategoria Projektu: Konferencja/Kongres Liczba uczestników: 500 Lokalizacja: ATM Studio w Warszawie Termin realizacji: Grudzień 2012 Jak co roku w grudniu, ING Finansowe S.A. zorganizowało dla swoich pracowników Konferencję Roczną. Za produkcję edycji 2012 odpowiedzialna była agencja endorfina events. Konferencja roczna ING Finansowego to wydarzenie przeznaczone dla 500

Event to wydarzenie ukierunkowane na osiągnięcie określonego celu. Jest jednym z narzędzi marketingowych, zdobywających sobie coraz większą rzeszę zwolenników. Firmy, które organizują lub zlecają organizację profesjonalnych wydarzeń specjalnych znają wartość bezpośredniego dotarcia do swojego otoczenia biznesowego, możliwego dzięki wykorzystaniu tego narzędzia. Cele, w osiągnięciu których może pomóc organizacja eventu, są różnorakie i determinują rodzaj planowanego wydarzenia. Wśród

Kiedy wpadamy na pomysł organizacji eventu lub dostajemy zlecenie jego organizacji od klienta, rzadko jesteśmy w stanie precyzyjnie przewidzieć ostateczny zakres prac i kosztów, które będą z tym związane. Najczęściej przyczyną takiego stanu są niespodziewane wydatki i dodatkowy nakład pracy, spowodowane wydarzeniami, których przewidzieć nie sposób, ale których skutki można często ograniczyć zawierając precyzyjne umowy, dostosowane

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła