fbpx

FAQ

Jesteś tutaj:     /  FAQ

Jak wybrać firmę szkoleniową z zakresu organizacji eventów?

Szkolenia z zakresu organizacji i planowania eventów różnią się od innych szkoleń – tu nie wystarczy sama teoria, bardzo ważne jest doświadczenie. Przede wszystkim sprawdź zatem, kto będzie Cię szkolił – czy są to osoby znane w branży? Czy należą do stowarzyszeń branżowych? Czy mają na koncie duże i znane projekty? Czy są ekspertami w swojej dziedzinie?

Sprawdź również czy firma szkoleniowa jest znana na rynku, ile ma lat doświadczenia oraz jaki uzyskasz certyfikat – certyfikaty EMTG są wydawane w wersji polskiej i angielskiej oraz opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości szkoleń.

Zweryfikuj także czy firma posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (numer wpisu EMTG: 2.14/00162/2017).

Jakie doświadczenie ma EMTG?

Event Manager Training Group działa od 2009 roku. Pomysł na firmę zrodził się, gdy sami, wiele lat temu, szukaliśmy możliwości podniesienia kompetencji. Wówczas okazało się, że nie możemy znaleźć kursów, szkoleń czy studiów podyplomowych, które pomogłyby nam rozwijać umiejętności planowania i organizacji eventów. EMTG było odpowiedzią na ogromne zapotrzebowanie rynku na edukację w zakresie przeprowadzania spotkań firmowych, eventów promocyjnych, festiwali, podróży służbowych i wszelkich wydarzeń z zakresu branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events).

Oferujemy szerokie spektrum szkoleń dla organizatorów eventów – obecnie aż 19 różnych kierunków. Dzięki naszym uczestnikom i ich sugestiom cały czas ulepszamy programy szkoleń i wprowadzamy nowe tematy. Podczas szkoleń otwartych i zamkniętych – szkolimy ponad 400 osób rocznie! Prowadzimy zarówno szkolenia otwarte, jak i zamknięte m.in. dla takich firm jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Organizowaliśmy również cykle spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych oraz konferencje EventCamp. Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Aktualna lista naszych szkoleń:

  1. Event Manager PRO (54-godzinny kurs dla organizatorów eventów z dostępem do nagrań)
  2. Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
  3. Event Online w teorii i praktyce
  4. Reżyseria eventów bez tajemnic (offline, online i telewizyjnych)
  5. Promocja eventów – co zrobić, aby o wydarzeniu było głośno?
  6. Influencer marketing – strategia, dobór twórców, realizacja kampanii
  7. Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
  8. Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych
  9. Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
  10. Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych – dokumentacja, obowiązki, odpowiedzialność
  11. Organizacja imprez i wydarzeń sportowych – projekt, bezpieczeństwo, promocja
  12. Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych
  13. Manager artystyczny – manager muzyczny
  14. Technika eventowa – multimedia, oświetlenie i nagłośnienie na Twoim wydarzeniu
  15. Event marketing w strategii firmy oraz skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
  16. Content Event Marketing
  17. Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
  18. Incentive Travel Manager – organizacja wyjazdów zagranicznych

Dla kogo są szkolenia EMTG?

Szkolenia EMTG skierowane są do pracowników instytucji oraz korporacji, zajmujących się wydarzeniami firmowymi i marketingiem, osób zatrudnionych lub szukających pracy w agencjach eventowych, podwykonawców (np. hotelarze, managerowie artystów) oraz freelancer’ów chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń. Możesz także otrzymać dofinansowanie na udział w naszych szkoleniach np. od Urzędu Pracy – posiadamy wymagany wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (2.14/00162/2017).

Czy otrzymam jakieś materiały szkoleniowe?

Tak, uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w wersji PDF na 3-5 dni przed szkoleniem (można je wydrukować i zabrać ze sobą lub bardziej ekologicznie – mieć pod ręką na telefonie lub komputerze, można ich też nie zabierać, bo wszystkie zagadnienia zostaną omówione na szkoleniu). Zapewniamy dodatkowo notesy i długopisy. W przypadku niektórych szkoleń uczestnicy otrzymują także dodatkowe wydrukowane materiały przygotowane przez trenera (przykłady umów, kosztorysy, materiały do pracy grupowej itp.).

Czy otrzymam certyfikat?

Tak, jako jedyni, oferujemy certyfikaty w wersji polskiej i angielskiej opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych szkoleń.

Jak wybrać właściwe szkolenie?

W naszej ofercie jest kilkanaście szkoleń z zakresu organizacji i planowania eventów. Jeśli jesteś początkujący to polecamy zacząć od szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” lub, jeśli widzisz się w organizacji wydarzeń prywatnych, od szkolenia „Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych”.

Najwięcej informacji uzyskasz na kursie online Event Manager PRO, podczas którego dziewięciu trenerów z 10-20 letnim doświadczeniem w branży przeprowadzi aż 54 godziny szkoleń, do których później możesz powrócić dzięki nagraniom video. To także wygodna opcja dla osób, które nie mogą przyjechać na szkolenie do Warszawy.

Jeśli masz sprecyzowaną wizję swojej kariery i wiesz, że interesują Cię np. głównie imprezy sportowe, to możesz wybrać ścieżkę szkoleń – przykładowe ścieżki kariery:

Ścieżka koncertowo-festiwalowa – szkolenia:

  1. Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
  2. Reżyseria eventów bez tajemnic (offline, online i telewizyjnych)
  3. Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
  4. Manager artystyczny – manager muzyczny
  5. Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych – dokumentacja, obowiązki, odpowiedzialność
  6. Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
  7. Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń

Ścieżka Event Managera w agencji eventowej – szkolenia:

  1. Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
  2. Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
  3. Event Online w teorii i praktyce
  4. Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
  5. Reżyseria eventów bez tajemnic (offline, online i telewizyjnych)
  6. Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie – podstawy techniki eventowej
  7. Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
  8. Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
  9. Promocja eventów – co zrobić, aby o wydarzeniu było głośno?

Ścieżka korporacyjna (dla zleceniodawców pracujących z agencjami lub organizujących samodzielnie część wydarzeń firmowych) – szkolenia:

  1. Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń
  2. Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
  3. Influencer marketing – strategia, dobór twórców, realizacja kampanii
  4. Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu
  5. Promocja eventów – co zrobić, aby o wydarzeniu było głośno?
  6. Event Online w teorii i praktyce

Ścieżka organizatorów wydarzeń prywatnych np. wesel – szkolenia:

  1. Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych
  2. Warsztat – tworzenie kosztorysu i scenariusza + przegląd dokumentów eventowych
  3. Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń
  4. Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń
  5. Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata

Ścieżka organizatorów wydarzeń sportowych – szkolenia:

  1. Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
  2. Organizacja i promocja wydarzeń sportowych
  3. Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych
  4. Promocja eventów – co zrobić, aby o wydarzeniu było głośno?
  5. Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu

Możesz wybrać jedno szkolenie lub kilka. Jeśli nie wiesz, która opcja będzie dla Ciebie najlepsza – zadzwoń do nas (+48)22 308 00 11 lub napisz na biuro@emtg.pl, a my doradzimy Ci, które szkolenie będzie dla Ciebie najlepszym wyborem.

Kto będzie mnie szkolił?

Sami chcieliśmy uczyć się od najlepszych, dlatego nawiązaliśmy współpracę z osobami, które na co dzień współpracują z topowymi artystami, organizują wydarzenia szeroko relacjonowane w mediach i zwiedzają cały świat z klientami biznesowymi. Nasza kadra dydaktyczna to wysoko wykwalifikowani trenerzy posiadający wiedzę i wieloletni staż pracy w największych polskich agencjach eventowych i firmach bezpośrednio związanych z branżą eventową.

Stawiamy przede wszystkim na praktykę w prowadzeniu ciekawych i zaawansowanych projektów – to doświadczenie przekażą Wam nasi szkoleniowcy, pracujący przy takich wydarzeniach jak Przystanek Woodstock, Żywiec Męskie Granie, Flesz Fashion Night, premiery samochodów czy śluby gwiazd, mający na koncie wiele nagród oraz współpracujący z największymi osobistościami show-biz. Dowiedz się więcej o naszych trenerach.

Jak wygląda szkolenie?

Nasze szkolenia zwykle są jedno lub dwudniowe i trwają od 09:00 do 17:00 (informację o dokładnym czasie trwania szkolenia znajdziesz w opisie każdego szkolenia). Wyjątek stanowi kurs online Event Manager PRO, który trwa 9 dni w godz. 09:00 – 15:00.

Uczestnicy otrzymują wcześniej materiały szkoleniowe PDF na podany w zgłoszeniu adres mailowy, aby nie musieli przepisywać slajdów, tylko mogli skupić się na aktywnym udziale w szkoleniu.

Podczas stacjonarnych szkoleń i warsztatów wykorzystujemy metody aktywnych ćwiczeń integrujących grupę, burze mózgów, różne formy dyskusji, pracę w zespołach, wizualizacje, scenki rodzajowe, analizy case study i ćwiczenia inspirujące.

Oferowany przez nas program szkoleniowy spełnia wymagania zarówno osób zaczynających swą przygodę z eventami, jak i profesjonalistów chcących rozwijać swój warsztat.

Jak jest zorganizowane szkolenie?

Szkolenie stacjonarne – na miejscu zawsze jest osoba odpowiedzialna za szkolenie – kontakt do niej otrzymasz przed szkoleniem w mailu. Szkolenia odbywają się w samym centrum Warszawy, 5 minut pieszo od Dworca Centralnego. Uczestnikom zapewniamy przerwy kawowe. W godzinach 13:00-14:00 jest przerwa obiadowa – uczestnicy otrzymują od nas mapki z polecanymi miejscami na pyszny lunch 🙂

Szkolenie zdalne – zakres i agenda godzinowa szkolenia nie różnią się od szkolenia stacjonarnego. Uczestnicy logują się poprzez platformę Zoom i podczas szkolenia widzą zarówno trenera, jak i innych uczestników, mogą zadawać pytania oraz wykonywać warsztaty w specjalnych pokojach (w zależności od szkolenia). Podczas szkolenia Event Manager PRO, z uwagi na większą liczbę uczestników, przewidziane są specjalne przerwy na zadawanie pytań. Dla większego komfortu zalecamy pobranie aplikacji Zoom, ale można także uczestniczyć w szkoleniu poprzez przeglądarkę.

Jak zapisać się na szkolenie?

Po wejściu na stronę wybranego szkolenia i zapoznaniu z informacjami organizacyjnymi należy kliknąć przycisk „Zapisz się”. Możesz też wejść bezpośrednio do naszego sklepu i wybrać interesujące Cię szkolenie.

Następnie należy wybrać termin szkolenia oraz podać dane uczestnika:

  1. Zgłaszam inną osobę – jeśli zgłaszasz kogoś innego np. twojego pracownika, to w tym miejscu wpisz jego dane, ponieważ tych danych użyjemy do przygotowania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia (dane firmy do faktury podasz w kolejnym kroku).
  2. Zgłaszam kilka osób na jedno szkolenie – jeśli zgłaszasz więcej niż jedną osobę to wpisz dane pierwszego uczestnika, następnie kliknij „Dodaj do koszyka” – pojawi się podsumowanie. Tu kliknij „Kontynuuj zakupy” i podaj dane kolejnego uczestnika, a następnie kliknij „Dodaj do koszyka”. Działanie powtórz dla wszystkich osób, które zgłaszasz. Przy grupach większych niż 3 osoby rekomendujemy odezwanie się do nas na maila biuro@emtg.pl, abyśmy mogli przygotować dla Was korzystną ofertę grupową.
  3. Zgłaszam się (lub kogoś) na kilka różnych szkoleń – po zapisaniu się na pierwsze szkolenie przejdź na główną stronę szkoleń i wybierz kolejne szkolenie, które Cię interesuje – kliknij „Zapisz się”, wybierz termin i podaj dane uczestnika, a następnie „Dodaj do koszyka”. Przy wybraniu kilku szkoleń automatycznie naliczamy zniżkę 15% na każde z nich.

Jeśli dodałeś/aś już wszystkie interesujące Cię szkolenia kliknij „Przejdź do kasy”.

Podaj dane do płatności:

  1. Osoba prywatna – wypełnij pola zgodnie z Twoim adresem zameldowania
  2. Firma zgłaszająca pracownika – podaj dane firmy wraz z numerem NIP

Jeśli chcesz mieć u nas swoje konto, aby nie wpisywać przy każdym zakupie swoich danych, zaznacz opcję „Chcę stworzyć konto”.

Następnie wybierz formę płatności i wyślij do nas zamówienie.

Jeśli z jakiejś przyczyny nie możesz dokonać płatności od razu (np. Twoja firma wymaga faktury pro forma z dłuższym terminem płatności) to odezwij się do nas na maila biuro@emtg.pl.

Jak mogę zapłacić za szkolenie?

Dostępne formy płatności to:

  1. Przelew bankowy – po zatwierdzeniu poprzez naciśnięcie “Kupuję i płacę” otrzymasz maila z danymi do przelewu. Rezerwację trzymamy dla Ciebie przez 3 dni – jeśli po tym czasie nie odnotujemy wpłaty, Twoja rezerwacja zostanie anulowana.
  2. Tpay – tu możesz zapłacić przez swój bank lub blikiem.
  3. PayPal – tu możesz zapłacić z konta PayPal lub za pośrednictwem karty kredytowej.

Po opłaceniu szkolenia masz jeszcze możliwość bezkosztowej rezygnacji do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Jeśli z jakiejś przyczyny nie możesz dokonać przelewu (np. Twoja firma wymaga faktury pro forma z dłuższym terminem płatności) to odezwij się do nas na maila biuro@emtg.pl.

Czy otrzymam fakturę na firmę?

Tak, w formularzu zgłoszeniowym możesz podać dane firmy wraz z numerem NIP. Fakturę prześlemy na podanego w zgłoszeniu maila, jak tylko Twoja płatność się u nas zaksięguje.

Jeśli z jakiejś przyczyny nie możesz zapłacić za szkolenie od razu, a chciałbyś zarezerwować miejsce (np. Twoja firma wymaga faktury pro forma z dłuższym terminem płatności) to odezwij się do nas na maila biuro@emtg.pl.

Czy mogę skorzystać ze zniżki?

Jeśli zapiszesz się na dwa lub więcej różnych szkoleń to na każde z nich otrzymasz 15% zniżki. Dotyczy to także sytuacji, gdy zapisujesz na jedno szkolenie dwie lub więcej osób – wówczas każda z nich otrzyma 15% zniżki (zniżka naliczy się automatycznie, gdy do koszyka zostaną dodane minimum dwa produkty).

Dodatkowo dla naszych stałych klientów od czasu do czasu przygotowujemy specjalne promocje i wysyłamy kody rabatowe – aby móc otrzymywać takie kody oraz informacje o nowościach musisz być zarejestrowanym użytkownikiem na naszej stronie.

Co zyskam po szkoleniu?

Przede wszystkim wiedzę przekazywaną przez osoby, które tworzą znane i zaawansowane wydarzenia – rozumieją rynek, spotkali się z wieloma sytuacjami kryzysowymi, mają ogromne doświadczenie we współpracy z dostawcami.

Jako jedyni, oferujemy także certyfikaty w wersji polskiej i angielskiej opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych szkoleń.

Wspieramy naszych kursantów – oferujemy pomoc także po zakończeniu szkoleń, a dla osób szukających pracy związanej z organizacją wydarzeń stworzyliśmy grupę na Facebook’u – @KarieraEventManagera – na której pojawia się kilkanaście ofert pracy tygodniowo dla ponad 20 tysięcy użytkowników.

Masz do nas pytanie?

Rejestracja

Przypomnienie hasła